Omdat je natuurlijk geen lelijkerd wil neuken.quote:Op woensdag 9 mei 2018 10:53 schreef Black_Baron het volgende:
Ik lees dat er ook femcels zijn. Waarom daten ze elkaar niet?
Dit. Alleen ze zijn niet te simpel, maar ze willen de verantwoordelijkheid om te veranderen niet bij zichzelf liggen. Ja, sommigen zijn slachtoffer van beperkingen, misvormingen of psychische problematiek, maar dat veranderd niets aan het feit dat ze alleen zelf iets kunnen veranderen, in de vorm van cognitieve therapie, chirurgie, sociale gedragstherapie en veel leren en ontwikkelen.quote:Op zondag 6 mei 2018 16:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat ik probeer te zeggen is dat het daadwerkelijke probleem niet perse te maken heeft net het gebrek aan seks. Alleen de incels zijn te simpel om dat goed te verwoorden of zelfs te begrijpen. Het probleem is een soort chronische gebrek aan eigenwaarde. Een tastbaar gevoel dat ze walgelijke losers zijn. En dat kwanticiferen ze door het gebrek aan seks.
Voor jou is dat betekenisloos wellicht, niet voor iedereen. Betekenis geef/maak je, het is geen vaststaand gegeven.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 15:37 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik zou het zelfs willen stellen dat seks met een ander persoon (een niet-noodzakelijke levensbehoefte) dat ook als prettig in plaats van als kwelling wordt ervaren een luxe is, een privilege, waar nu eenmaal niet iedereen kan hebben, en weinig verschilt met geld, immers niet iedereen kan rijk zijn en dat accepteert men ook gewoon. Waarom dit dan niet? Niemand wil zichzelf vrijwillig kwellen maar van anderen wordt het wel verwacht. Ik verwacht iig niet van mannen die mij niet aantrekkelijk vinden dat ze seks willen met mij sterker nog ik wil dat dan zelf helemaal niet eens meer hoe aantrekkelijk hun uiterlijk ook is. Ik begrijp echt absoluut niet waarom mensen boos zijn dat mensen die hen niet aantrekkelijk vinden geen seks met hen willen. Zulke mensen die jou afwijzen hoef je dan toch niet meer.
[..]
Ik weet niet hoe dat met andere vrouwen zit. Ik heb zelf in ieder geval nooit gedaan alsof ik verliefd was om betekenisloze seks te krijgen, en zal dat ook nooit doen. Maar wat jij bedoelt is vast, er zijn vrouwen die van betekenisloze seks houden. Met mannen die ze dan ook echt aantrekkelijk vinden. Omdat ze 1000 mannen slechts aantrekkelijk kunnen vinden voor seks. Ja die heb je. Veel succes met het vinden
Voor veel vrouwen is sex zonder gevoel wat betekenisloos.quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:33 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Voor jou is dat betekenisloos wellicht, niet voor iedereen. Betekenis geef/maak je, het is geen vaststaand gegeven.
Ik weet niet, maar ik heb met mijn vriendin toch een net wat ander relatie dan ik ooit met mijn huisdieren gehad heb. Ook afgezien van het seksuele.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:49 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Een seksrobot bevredigt de seksbehoefte. Affectie kan je ook vinden bij vrienden of desnoods huisdieren.
Noem eens, behalve seks, een primaire levensbehoefte waar de Nederlandse overheid zich niet in mengt opdat elke Nederlander (eenvoudiger) deze behoefte kan bevredigen?quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:26 schreef Argento het volgende:
Maar of seks nu wel of geen eerste levensbehoefte is zegt toch niks over de vraag of de overheid moet voorzien in een gelijke verdeling van seks? Dat iets een eerste levensbehoefte is wil nog niet zeggen dat je dan niet uitsluitend zelf moet investeren teneinde in die behoefte te voorzien.
Noem eens één primaire levensbehoefte waar de vrijwillige en enthousiaste medewerking van een andere partij toch wel essentieel is om die levensbehoefte te laten slagen?quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:13 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Noem eens, behalve seks, een primaire levensbehoefte waar de Nederlandse overheid zich niet in mengt opdat elke Nederlander (eenvoudiger) deze behoefte kan bevredigen?
Seks is geen primaire levensbehoefte.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:13 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Noem eens, behalve seks, een primaire levensbehoefte waar de Nederlandse overheid zich niet in mengt opdat elke Nederlander (eenvoudiger) deze behoefte kan bevredigen?
Sex is geen primaire levensbehoefte.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:13 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Vrijwel elke, aangezien vrijwel elke voldoening van een primaire levensbehoefte een obligatoire overeenkomst vereist. Eventueel met uitzondering van ademen, al vraagt het schoon houden van de lucht uiteraard alsnog om de medewerking van anderen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:22 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Noem eens één primaire levensbehoefte waar de vrijwillige en enthousiaste medewerking van een andere partij toch wel essentieel is om die levensbehoefte te laten slagen?
En dat "vrijwillig en enthousiast" wordt een beetje lastig afdwingen.
Wat vind je van MGTOW?quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:03 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Lees de post van Argento nog eens en dan opnieuw mijn reactie erop. Succes.
Maar niet per sé de medewerking van een persoon. Als ik water moet hebben dan kan ik in de regen gaan staan, als ik honger heb dan kan ik fruit plukken. Geen persoon voor nodig.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:02 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Vrijwel elke, aangezien vrijwel elke voldoening van een primaire levensbehoefte een obligatoire overeenkomst vereist.
Hoeveel mensen ken je die volledig autarkisch leven? Overigens is 't niet echt aan te raden om regenwater (ongefilterd) te drinkenquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:09 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Maar niet per sé de medewerking van een persoon. Als ik water moet hebben dan kan ik in de regen gaan staan, als ik honger heb dan kan ik fruit plukken. Geen persoon voor nodig.
Als je de OP had gelezen, dan wist je dat ik met overheidshulp doel op het subsidiëren van seksrobots.quote:Met seks is dat gewoon onmogelijk. Of we geven de incels gewoon een Fleshlight op kosten van de overheid, dan zijn we ook klaar, toch?
Ja maar niet in de vorm dat een persoon daar op directe wijze zijn/ haar lichamelijke integriteit voor moet opgeven.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:02 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Vrijwel elke, aangezien vrijwel elke voldoening van een primaire levensbehoefte een obligatoire overeenkomst vereist. Eventueel met uitzondering van ademen, al vraagt het schoon houden van de lucht uiteraard alsnog om de medewerking van anderen.
Oké. En hoe bepaal je wie dat krijgt? Zie mijn post?quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:14 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Hoeveel mensen ken je die volledig autarkisch leven? Overigens is 't niet echt aan te raden om regenwater (ongefilterd) te drinken.
[..]
Als je de OP had gelezen, dan wist je dat ik met overheidshulp doel op het subsidiëren van seksrobots.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:31 schreef Californium het volgende:
Zoveel vragen.....Er zijn heel veel mensen die niet elke maand sex hebben. Er zijn een heleboel mensen die niet 1 keer per jaar sex hebben. Ik ken er wel wat. Maar die klagen niet en zien het gewoon als "jammer" zonder dat ze hun eigenwaarde ervanaf laten hangen.
Wanneer ben je dan incel? als je 5 jaar geen sex hebt gehad? of 10 jaar? Dus jullie willen 1 keer per 5 jaar gesubsidieerd neuken met een prostituee? Of zouden we dit moeten zien? Hoe maken we dit praktisch, hoe ga jij aan de overheid bewijzen dat je 5 jaar geen sex hebt gehad? Moeten ze je op je blauwe ogen geloven? Hoe gaan we dat meten? En wie krijgt er subsidie? Wat mag je maximale inkomen zijn? Moet je een bepaalde lelijkheid hebben? door 100 vrouwen gerate als maximaal 2/10? Wie bepaalt wie die vrouwen zijn? Hoe gaan ze die testen afnemen? Hoe garandeer je of die vrouwen onafhankelijk zijn?
Is maar net hoe je 't wil zien; er zijn ook mensen die belastingheffing als een inbreuk op iemands lichamelijke integriteit zien, bijvoorbeeldquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar niet in de vorm dat een persoon daar op directe wijze zijn/ haar lichamelijke integriteit voor moet opgeven.
Dit. We gaan ook niet uit overheidswege vrouwen verplichten om kinderen te baren.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar niet in de vorm dat een persoon daar op directe wijze zijn/ haar lichamelijke integriteit voor moet opgeven.
Deze kwestie kan je vermijden door de fabrikanten van seksrobots direct te subsidiëren, bijvoorbeeld. Of door onderzoek naar betaalbare, duurzame en realistische seksrobots te subsidiëren.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Oké. En hoe bepaal je wie dat krijgt? Zie mijn post?
[..]
Dat is INDIRECT. niet DIRECT.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:16 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Is maar net hoe je 't wil zien; er zijn ook mensen die belastingheffing als een inbreuk op iemands lichamelijke integriteit zien, bijvoorbeeld. Maar goed, 't gaat dus over seksrobots
.
Ja maar dan zou de subsidie er ook komen voor mensen die er geen behoefte aan hebben. Ik ben ongelukkig zonder auto. Kunnen we daar dan ook een subsidie voor regelen?quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:17 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Deze kwestie kan je vermijden door de fabrikanten van seksrobots direct te subsidiëren, bijvoorbeeld. Of door onderzoek naar betaalbare, duurzame en realistische seksrobots te subsidiëren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |