Dat is wel het proberen waard dan!quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, wel 80G (mammae). Valt niet uitzonderlijk groot, je mag komen passen? Is 1 keer gedragen
Met manlief overlegd, we gaan eerst maar een draagconsult doen. We weten eigenlijk nog niet goed genoeg wat we willen.quote:
Ik heb nog veel meerquote:Op donderdag 17 mei 2018 10:17 schreef Tink89 het volgende:
Leuk Malteser! Was het vorige pakket toch net te vroeg ;-) Ik ga alleen nu even afwachten of we een jongetje of een meisje krijgen, anders is straks alles neutraal en dat vind ik niet leuk...
[..]
Met manlief overlegd, we gaan eerst maar een draagconsult doen. We weten eigenlijk nog niet goed genoeg wat we willen.
Vind hem ook wel heel erg meisje eigenlijk, maar dat komt door de labeltjes, denk ik... We spreken elkaar na 12 juni weer, dan hebben we de geslachtsecho wrs. Nog niet alles wegdoen hoor ;-)quote:Op donderdag 17 mei 2018 10:28 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik heb nog veel meer. Hier nu langzaamaan ook meer jongenskleding nu we weten dat Mars Mars is
.
Dat 4FF pak is officieel trouwens van de meisjescollectie trouwens.
Snap ik helemaal!quote:Op donderdag 17 mei 2018 10:17 schreef Tink89 het volgende:
Leuk Malteser! Was het vorige pakket toch net te vroeg ;-) Ik ga alleen nu even afwachten of we een jongetje of een meisje krijgen, anders is straks alles neutraal en dat vind ik niet leuk...
[..]
Met manlief overlegd, we gaan eerst maar een draagconsult doen. We weten eigenlijk nog niet goed genoeg wat we willen.
ik ben benieuwd naar je collectiequote:Op donderdag 17 mei 2018 10:28 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik heb nog veel meer. Hier nu langzaamaan ook meer jongenskleding nu we weten dat Mars Mars is
.
Dat 4FF pak is officieel trouwens van de meisjescollectie trouwens.
Bedoel je dat ronde labeltje met die roze streep erin? Dat is hun standaard tabel, dat hangt aan ieder kledingstuk, ook bij de jongenscollectiequote:Op donderdag 17 mei 2018 10:34 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Vind hem ook wel heel erg meisje eigenlijk, maar dat komt door de labeltjes, denk ik... We spreken elkaar na 12 juni weer, dan hebben we de geslachtsecho wrs. Nog niet alles wegdoen hoor ;-)
Post vandaagquote:Op zaterdag 12 mei 2018 16:39 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
[..]
Deze zijn zuiver 50 ja! Heb er nog 2 waar geen maat in staat maar die vrij klein ogen, als ze net zo groot zijn als deze dan doe ik die er ook wel bij.
Wat wil je voor deze twee hebben?quote:Op woensdag 16 mei 2018 21:35 schreef Malteser het volgende:
4FF ‘Amazing eyes’ maat 50/56, als nieuw!
[ afbeelding ]
Snooze Baby, met mutsje, maat 50/56, als nieuw!
[ afbeelding ]
Prima, ik PM even.quote:Op donderdag 17 mei 2018 18:00 schreef Malteser het volgende:
[..]
Voor deze twee samen dacht ik aan ¤17,50 ex.
interesse! Ik pb je welquote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:37 schreef AwayTL het volgende:
Mensen, ik heb nog 2 keer het boek mensenkinderen van Steven Pont liggen (kaft was opgevouwen verzonden en gratis een nieuwe gekregen).
Mogen gaan tegen verzendkosten, maar aangezien het mi een 1x lezen boek is zou ik het mooi vinden als het een soort doorgeefboek(en) tegen verzendkosten gaat worden.
Ook interesse!quote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:37 schreef AwayTL het volgende:
Mensen, ik heb nog 2 keer het boek mensenkinderen van Steven Pont liggen (kaft was opgevouwen verzonden en gratis een nieuwe gekregen).
Mogen gaan tegen verzendkosten, maar aangezien het mi een 1x lezen boek is zou ik het mooi vinden als het een soort doorgeefboek(en) tegen verzendkosten gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |