Nu ook voor suikerziekte.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:29 schreef fietsie het volgende:
Walnoten zijn geen optie; dan had ik vanmiddag een potentieel enkeltje naar het ziekenhuis gehad voor een deel van de voorproevers.
Maar.. hoe smaakt het?quote:Op zondag 6 mei 2018 17:29 schreef fietsie het volgende:
Walnoten zijn geen optie; dan had ik vanmiddag een potentieel enkeltje naar het ziekenhuis gehad voor een deel van de voorproevers.
Geen strak plan dan inderdaad.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:29 schreef fietsie het volgende:
Baklava is Grieks.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:44 schreef Lunatiek het volgende:
Zijn er onder de voorproevers Turken die weten hoe het moet smaken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
quote:Op zondag 6 mei 2018 17:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Baklava is Grieks.vandaar mijn metaxa opmerking eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, ik wist niet wat dat was.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:49 schreef liedetector het volgende:
[..]
vandaar mijn metaxa opmerking eerder
Oh. Zo'n AH heb ik ook. Dat je allerlei normale ingrediėnten op je lijstje hebt en het er dan niet isquote:Op zondag 6 mei 2018 16:06 schreef fietsie het volgende:
Ik weet dat ze er horen te zijn; helaas stonden ze daar niet, en kon ook het winkelpersoneel ze niet vinden.
Denk dat ik dat best wel lekker zal vinden ja.quote:Op zondag 6 mei 2018 18:15 schreef liedetector het volgende:
[..]
denk dat je m nu gegoogled hebt en dat volgende keer ook nuttigt?
quote:Op zondag 6 mei 2018 17:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Baklava is Grieks.Nou, Grieken dan. Of andere Byzantijnen/Romeinen/Hellenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of half om half.quote:Op zondag 6 mei 2018 21:38 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar zou zelf eerlijk gezegd kiezen.
Wel eens opgezocht maar dacht dat ze in dat artikel uiteindelijk dachten Assyriėrs.quote:Op zondag 6 mei 2018 22:43 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nou, Grieken dan. Of andere Byzantijnen/Romeinen/Hellenen.
Staat ook in het recept.quote:Op zondag 6 mei 2018 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh. Zo'n AH heb ik ook. Dat je allerlei normale ingrediėnten op je lijstje hebt en het er dan niet is
Eindresultaat ziet er goed uitSlim ook om alvast te snijden.
Waar het mij om gaat is of dit recept zo vies zoet is als ze daar in het ontstaansgebied gewend zijn, of dat TS de minder zoete Westerse versie heeft gebruikt.quote:Op zondag 6 mei 2018 22:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wel eens opgezocht maar dacht dat ze in dat artikel uiteindelijk dachten Assyriėrs.
Hier ben ik inderdaad ook benieuwd naar!quote:Op zondag 6 mei 2018 23:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fiets, had je met de kennis van nu iets veranderd aan het recept?
Een volgende keer:quote:Op zondag 6 mei 2018 23:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fiets, had je met de kennis van nu iets veranderd aan het recept?
Ik zou denk ik ook kijken of het nootjeslaagje er net iets minder.... brokkelig door wordt.quote:Op zondag 6 mei 2018 21:38 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar zou zelf eerlijk gezegd kiezen.
Zie: CUL / Baklava voor newbies; voor alles is een eerste keerquote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:39 schreef Smallish het volgende:
[..]
Hier ben ik inderdaad ook benieuwd naar!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |