Straks drenken in suikersiroop met honing, dat komt goed als het goed isquote:
Hm, ja, blijkbaar. Zie net filmpje op youtube, pas op het laatst bubbelende hete siroop erover.quote:Op zondag 6 mei 2018 14:42 schreef Molo het volgende:
Straks drenken in suikersiroop met honing, dat komt goed als het goed is
jij liever dan ik *schenkt nog maar eens een een witje in met een citroentje en gaat nog even op de bank buiten hangen....quote:
quote:
Dat was puur praktisch; anders moest ik van die akelig moeilijk te snijden scherpe puntjes maken in week, ongebakken boterdoorweekte filoquote:
Ik heb me, omdat het de 1e keer was dat ik dit maakte, in grote lijnen gehouden aan het recept.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:09 schreef liedetector het volgende:
nog steeds jammer dat je de noten niet hebt geroosterd..... en ik geloof dat ik tussendoor al siroop en nootjes gedaan had ipv gewoon 15 lagen filo, maar goed jij de baklava ik het glaasje Metaxa, ben niet zo van de zoet
Zou ik ook doen.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb me, omdat het de 1e keer was dat ik dit maakte, in grote lijnen gehouden aan het recept.
Gehaald van 24 cooking; volgens mij een recept van Rudolf.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:18 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Zou ik ook doen.![]()
Ik kende het recept niet.
Geroosterde nootjes "oppiepen" in de oven kan altijd hoor.
Cool denk dat het heerlijk zal zijn.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gehaald van 24 cooking; volgens mij een recept van Rudolf.
Die zal zijn nootjes niet eerst wassen, lijkt mij.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gehaald van 24 cooking; volgens mij een recept van Rudolf.
Die heeft iemand die komt hem gepelde ongezouten reeds geroosterde nootjes gratis brengen, met een iets groter labeltje erbij, om in beeld gezet te worden bij alles waarbij de nootjes door handen gaan.....quote:Op zondag 6 mei 2018 15:26 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Die zal zijn nootjes niet eerst wassen, lijkt mij.
Rudolf met de zoute notenquote:Op zondag 6 mei 2018 15:26 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Die zal zijn nootjes niet eerst wassen, lijkt mij.
nee na jou pas...eikel!!!!quote:Op zondag 6 mei 2018 15:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Rudolf met de zoute noten
Bedankt voor deze MI
AH heeft ook gepelde, ongezouten nootjes, alleen best duur. Ze staan bij de bakproducten, niet bij de noten.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:27 schreef fietsie het volgende:
Die heeft iemand die komt hem gepelde ongezouten reeds geroosterde nootjes gratis brengen, met een iets groter labeltje erbij, om in beeld gezet te worden bij alles waarbij de nootjes door handen gaan.....
Ik weet dat ze er horen te zijn; helaas stonden ze daar niet, en kon ook het winkelpersoneel ze niet vinden.quote:Op zondag 6 mei 2018 16:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
AH heeft ook gepelde, ongezouten nootjes, alleen best duur. Ze staan bij de bakproducten, niet bij de noten.
https://www.ah.nl/product(...)zouten-pistachenoten
dikke kans dat het de smaak flink omhoog trekt iddquote:Op zondag 6 mei 2018 16:08 schreef RobinOok het volgende:
Mij lijkt trouwens helemaal niks mis met baklava van gezouten pistache nootjes. Lekker!
Ik zou ze niet eens afgespoeld hebben, denk ik.
En beide?quote:Op zondag 6 mei 2018 16:29 schreef Postbus100 het volgende:
Met walnoten is ook heerlijk
En verder props voor dit topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |