SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
gelukkig draai ik louter rustige liedjes...quote:Op zondag 6 mei 2018 10:42 schreef MTheBassman het volgende:
De kater is dominant aanwezig, maar ik heb me een partij genoten gister op bevrijdingsfestival!
quote:Op zondag 6 mei 2018 10:42 schreef MTheBassman het volgende:
De kater is dominant aanwezig, maar ik heb me een partij genoten gister op bevrijdingsfestival!
Gezellig! Hoe is het daar in verweggistan?quote:
Goedemorgen Mopperaar.quote:
Ik mopper helemaal nietquote:
Nog niet bedoel je.quote:
vannacht thuisgekomen. Helaas niet echt geweldig weer gehad, gelukkig kunnen we nu thuis een paar dagen zon pakken.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gezellig! Hoe is het daar in verweggistan?
Wel leuk gehad?quote:Op zondag 6 mei 2018 10:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vannacht thuisgekomen. Helaas niet echt geweldig weer gehad, gelukkig kunnen we nu thuis een paar dagen zon pakken.
Dat is best een beetje schandequote:Op zondag 6 mei 2018 10:52 schreef MTheBassman het volgende:
Dat ik dit nummer van de deuren nog niet kende
Ik ken vrij weinig van zequote:
was leuk om daar weer te zijn en Symph rond te leiden, maar ik had liever niet zo veel met regen/windkracht teveel in de hotelkamer willen verblijven. Maar 1 dag echt in de zon kunnen liggen. Dagje Barcelona eindigde ook met regen, maar was verder wel leukquote:
Zoveel wind en regen is dan inderdaad wel heel erg jammer. Droog is dan wel een pré.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
was leuk om daar weer te zijn en Symph rond te leiden, maar ik had liever niet zo veel met regen/windkracht teveel in de hotelkamer willen verblijven. Maar 1 dag echt in de zon kunnen liggen. Dagje Barcelona eindigde ook met regen, maar was verder wel leuk
Nee daarvoor ga je er ook niet naar toe.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
was leuk om daar weer te zijn en Symph rond te leiden, maar ik had liever niet zo veel met regen/windkracht teveel in de hotelkamer willen verblijven. Maar 1 dag echt in de zon kunnen liggen. Dagje Barcelona eindigde ook met regen, maar was verder wel leuk
er is een geweldige docu waarin een film van Jim wordt gebruikt, ik weet zo de naam even niet meer, die schept wel een mooi beeldquote:
quote:Op zondag 6 mei 2018 10:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als er iemand later wakker is dan ik, dan weet je dat je je verslapen hebtquote:
hij doet zijn naam ook niet echt eer aan door later wakker te zijn dan 11.00 uur..quote:Op zondag 6 mei 2018 11:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als er iemand later wakker is dan ik, dan weet je dat je je verslapen hebt
quote:Op zondag 6 mei 2018 11:04 schreef peaceman het volgende:
Nou DJ11 waar ben je?![]()
189 Pet Shop Boys - Love etc.
gelukkig kunnen wij het ook wel waarderenquote:Op zondag 6 mei 2018 11:04 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2018 11:06 schreef MTheBassman het volgende:
Ik word gewoon high van dit nummer![]()
Of ik ben nog dronken/stoned
Ik weet hetquote:Op zondag 6 mei 2018 11:09 schreef MTheBassman het volgende:
De muziek wordt wel echt steeds beter Peace
quote:Op zondag 6 mei 2018 11:09 schreef MTheBassman het volgende:
De muziek wordt wel echt steeds beter Peace
Welkom terug in ons koude warme kikkerlandjequote:
weijf het er maar inquote:Op zondag 6 mei 2018 11:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welkom terug in ons koude warme kikkerlandje
zo was het niet bedoeld..quote:
Oh jawel.quote:
nee dat is het ook niet.quote:Op zondag 6 mei 2018 11:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh jawel.
Zo slecht is het ook niet in Nederland.
Ik was in slaap gevallen.
Niettus!quote:
door de rustgevende muziek zeker?quote:Zo slecht is het ook niet in Nederland.
zo is het en niet anders..quote:Op zondag 6 mei 2018 11:25 schreef MTheBassman het volgende:
Ach, we hebben best wel een paar maandjes goed weer met wat regen ertussendoor
Ik zeik er wel altijd over maar ik mis het Nederlandse klimaat toch weer als ik een snikhete zomer in Hongarije of Spanje heb meegemaakt.
Ja, dat zal zeker meegespeeld hebben.quote:Op zondag 6 mei 2018 11:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niettus!
[..]
door de rustgevende muziek zeker?
op je balkon? Wel goed zonnebrandcreme gesmeerd?quote:Op zondag 6 mei 2018 11:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh jawel.
Zo slecht is het ook niet in Nederland.
Op mijn balkon was het warm, kwam ik achter toen ik wakker werd.quote:Op zondag 6 mei 2018 11:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
op je balkon? Wel goed zonnebrandcreme gesmeerd?
quote:Op zondag 6 mei 2018 11:31 schreef peaceman het volgende:
en deze vindt Diaan prachtig....
184 Metallica - Master Of Puppets
dat geloven jullie toch niet hè?quote:Op zondag 6 mei 2018 11:31 schreef peaceman het volgende:
en deze vindt Diaan prachtig....
184 Metallica - Master Of Puppets
Tuurlijk wel, wie vindt dit nummer niet prachtig?quote:
quote:Op zondag 6 mei 2018 11:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, wie vindt dit nummer niet prachtig?
ze vindt m verschrikkelijk... gelukkig duurt ie niet zo lang..quote:
quote:Op zondag 6 mei 2018 11:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tuurlijk wel, het lijkt toch best op Simply Red en UB40?
Hebben ze speciaal voor Lars gedaan, kan hij het tempo ook eens bij houden.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2018 11:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tuurlijk wel, het lijkt toch best op Simply Red en UB40?
Wat zijn de mannen van Metallica toch netjes zoals altijd.quote:Op zondag 6 mei 2018 11:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hebben ze speciaal voor Lars gedaan, kan hij het tempo ook eens bij houden.
Ik denk dat bijna iedereen tijdens deze uitzendingen wel eens gedacht: WTF draait Peaceman deze!quote:
Als je dat doet, moet je dat niet tegen de muur of kast te doen.quote:Op zondag 6 mei 2018 11:41 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan niet te hard headbangen, anders komt de koppijn weer
Kater enzoquote:Op zondag 6 mei 2018 11:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je dat doet, moet je dat niet tegen de muur of kast te doen.
Nou, dat valt best mee. In die tijd drumde hij nog wel behoorlijk strak maar echt goed in vergelijking met andere drummers in het genre was hij in die tijd ook al middelmatig. Dat hij voor veel een inspiratie is geweest komt meer omdat Metallica in die tijd gewoon de grootste trashband was.quote:Op zondag 6 mei 2018 11:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wat zijn de mannen van Metallica toch netjes zoals altijd.
In de tijden van Kill Em All tot en met And Justice For All was Lars eigenlijk heel goed en een inspiratie voor veel drummers, maar daarna is ie lui geworden.
Naast Dave Lombardo werd Lars toen ook wel echt als een beast gezien volgens mij hoor.quote:Op zondag 6 mei 2018 11:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou, dat valt best mee. In die tijd drumde hij nog wel behoorlijk strak maar echt goed in vergelijking met andere drummers in het genre was hij in die tijd ook al middelmatig. Dat hij voor veel een inspiratie is geweest komt meer omdat Metallica in die tijd gewoon de grootste trashband was.
Valt wel mee. Als het over Metallica ging, had men het er wel altijd over hoe goed Cliff, James en Quirk waren maar nooit over hoe goed Lars was.quote:Op zondag 6 mei 2018 11:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Naast Dave Lombardo werd Lars toen ook wel echt als een beast gezien volgens mij hoor.
Meh, vind voetbal iets leuker.quote:
quote:
En kun je dan niet ook van cricket houden?quote:
Goedemorgenquote:
Ik niet in ieder gevalquote:Op zondag 6 mei 2018 11:50 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
En kun je dan niet ook van cricket houden?
Tot later.quote:Op zondag 6 mei 2018 11:52 schreef MTheBassman het volgende:
Ik moet even weg voor commissievergadering, maar keer zsm terug hopelijk
Hoewel ik weet dat ik veel goede nummers zal missen
Tot straksquote:Op zondag 6 mei 2018 11:52 schreef MTheBassman het volgende:
Ik moet even weg voor commissievergadering, maar keer zsm terug hopelijk
Hoewel ik weet dat ik veel goede nummers zal missen
quote:Op zondag 6 mei 2018 11:04 schreef peaceman het volgende:
Hun hoogste in mijn lijst.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2018 11:57 schreef peaceman het volgende:
179 Godley & Creme - An Englishman in New York