abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179010959
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Nou, jawel. En zij hebben wel degelijk recht op een ontslagvergoeding. Mocht het zover komen.
Ja, maar niet vanuit concullega's toch? Dat moet Twente zelf ophoesten, niet een Heerenveen of Groningen.

Ze kunnen prima recht ergens op hebben, als er geen geld is dan valt er weinig recht te halen.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 12:41:30 #252
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179010983
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:39 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Nu blijft er toch ook letterlijk niks over? En heb je nog steeds, als je het al redt, een blok beton aan je benen?

[..]

Dat hadden ze 2 jaar geleden kunnen voorkomen met de handreiking van starten in de JL. Het is nu te laat om daarover te klagen.
Twente zal wel met een VVF-achtige constructie gaan komen, dat kan je beter hebben dan iedereen tegen je in het harnas jagen door de boel te laten klappen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_179010993
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:40 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ja, maar niet vanuit concullega's toch? Dat moet Twente zelf ophoesten, niet een Heerenveen of Groningen.

Ze kunnen prima recht ergens op hebben, als er geen geld is dan valt er weinig recht te halen.
Uiteraard. Er is gewoon nog geld. Of dat voldoende is om niet failliet te gaan is de vraag.
pi_179010998
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:38 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Volgens mij heeft elke club wel minstens 1 groundsmen op de normale loonlijst staan. De mensen die je ziet prikken in de rust en na de wedstrijd zullen wel vrijwillig zijn. Maar je moet toch 1 iemand hebben met verstand van zaken die de boel in goede banen leidt, anders krijg je knollenvelden.
In de Jupiler League zullen er een aantal zijn. Bij ons stond er eentje op de loonlijst, maar allesbehalve full-time. Had meer een 8-12 uur contract. Geen enkele groundsman in de JL is 40 uur met het veld bezig.
pi_179011004
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:39 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Nu blijft er toch ook letterlijk niks over? En heb je nog steeds, als je het al redt, een blok beton aan je benen?

[..]

Dat hadden ze 2 jaar geleden kunnen voorkomen met de handreiking van starten in de JL. Het is nu te laat om daarover te klagen.
Dat was gen faillissement he? Dus dan blijven al je schulden en contracten gewoon bestaan... Lees je ff in
zie email 27 oktober
pi_179011015
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:42 schreef Fargo het volgende:

[..]

In de Jupiler League zullen er een aantal zijn. Bij ons stond er eentje op de loonlijst, maar allesbehalve full-time. Had meer een 8-12 uur contract. Geen enkele groundsman in de JL is 40 uur met het veld bezig.
Wie is ons?
zie email 27 oktober
pi_179011022
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:42 schreef Fargo het volgende:

[..]

Nee dat snap ik, maar er moet er wel 1 zijn. Ook in de JL, al snap ik dat het daar wel wat anders is dan in de ED.
pi_179011049
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:42 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat was gen faillissement he? Dus dan blijven al je schulden en contracten gewoon bestaan... Lees je ff in
Nee, heb ik dat dan gezegd?

2 jaar geleden hebben ze de kans gehad om schoon schip te maken. Dat wilden ze niet omdat er toen een bestuurder zat te liegen dat ze dan failliet zouden gaan. Ik denk dat dat allemaal wel meegevallen zou zijn overigens.

Nu 2 jaar later komt het scenario alsnog uit, met ook nog eens de situatie dat de rest van Nederland er behoorlijk klaar mee is. Er is weinig krediet meer over.
pi_179011059
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 11:54 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Die regeling is helemaal niet tot stand gebracht vanwege het gesjoemel, maar omdat een stel opportunisten hun kans schoon zag om buiten de KNVB om nog wat centen los te krijgen bij Twente.

Redenatie was dat Twente spelers kocht met geld dat er niet was en daar voordeel van had, maar dan kunnen er een hoop meer clubs met compensatieregelingen gaan komen.
Geld uitgeven wat er niet is kan begrotingstechnisch prima. Dat je aan het eind van de rit de tol betaalt, daar kunnen ze bijvoorbeeld in Utrecht, Arnhem en Breda ook wel over meepraten. Zijn ook geholpen door externe geldschieters danwel gemeente, omdat ze zich groter wilden voordoen dan ze waren. Maar dat was niet de insteek van de regeling...

Bij Twente was het gewoon zo dat ze spelers aantrokken op een niet geoorloofde manier, door de licentiecommissie om de tuin te leiden, daardoor een betere rangschikking behaalden en meer tv-opbrengsten opstreken dan waar ze recht op hadden. En dat geld ging via die regeling terug naar de clubs.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 12:45:37 #260
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_179011062
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:31 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Misschien wel, maar ik heb meerdere malen gezien wat een faillissement teweeg brengt in de gezinnen van 'normale' werknemers. Als je dat dan zou kunnen voorkomen/verzachten op deze manier, vind ik het niet erg om soft te zijn.
En hoe ver wil je daarin gaan dan? Uiteindelijk zijn andere clubs hiervan de dupe die sportief benadeeld zijn. Daarnaast heeft Twente waarschijnlijk jarenlang mensen betaald die ze helemaal niet konden betalen. En dan wil jij ze nog tegemoet komen ook. Erg nobel van je, dat wel.
pi_179011076
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Uiteraard. Er is gewoon nog geld. Of dat voldoende is om niet failliet te gaan is de vraag.
Als je alles optelt denk ik dat er van die 15-18 miljoen die geroepen wordt vrij weinig overblijft om iets serieus op het veld te zetten. Of inderdaad failliet gaan omdat er te weinig geld blijkt te zijn, ondanks wat sponsors die blijven.
pi_179011078
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:43 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Wie is ons?
Ik heb bijna 10 jaar bij RBC gewerkt op kantoor.
pi_179011098
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:46 schreef Fargo het volgende:

[..]

Oh wow, heb je ook het einde meegemaakt?
BFF met GGMM
  dinsdag 8 mei 2018 @ 12:47:31 #264
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179011099
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:45 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Nee, heb ik dat dan gezegd?

2 jaar geleden hebben ze de kans gehad om schoon schip te maken. Dat wilden ze niet omdat er toen een bestuurder zat te liegen dat ze dan failliet zouden gaan. Ik denk dat dat allemaal wel meegevallen zou zijn overigens.

Nu 2 jaar later komt het scenario alsnog uit, met ook nog eens de situatie dat de rest van Nederland er behoorlijk klaar mee is. Er is weinig krediet meer over.
Ik zie ze alsnog niet failliet gaan hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_179011106
quote:

[..]

RBC is ook niet gespaard door de KNVB jaren geleden. Is ook gewoon keihard de stront ingetrapt.

Kan mij goed voorstellen dat dit soort constructies en gladde gedrag van Twente behoorlijk aankomen.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 12:48:06 #266
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_179011115
Godverdomme man, als ze ook maar half competent zijn bij Twente gaan die exht niet failliet hoor. :')

Al hebben ze het ook voor elkaar gekregen om te degraderen natuurlijk...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179011117
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:46 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Als je alles optelt denk ik dat er van die 15-18 miljoen die geroepen wordt vrij weinig overblijft om iets serieus op het veld te zetten. Of inderdaad failliet gaan omdat er te weinig geld blijkt te zijn, ondanks wat sponsors die blijven.
Hoe serieus moet het zijn? Al je concurrenten hebben ook geen zak te besteden.
pi_179011124
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Ze hebben het beloofd 2 jaar terug (bij degradatie gaan we failliet), maar dat zal wel een loze belofte zijn.

Ik denk dat ze dit jaar net overleven, maar bij een 2e jaar JL wordt de kans op een faillissement wel heel groot.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 12:52:02 #269
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179011191
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:48 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ze hebben het beloofd 2 jaar terug (bij degradatie gaan we failliet), maar dat zal wel een loze belofte zijn.

Ik denk dat ze dit jaar net overleven, maar bij een 2e jaar JL wordt de kans op een faillissement wel heel groot.
Mwah, dan staat er altijd wel weer een of andere rijke stinkerd op of springt de gemeente bij. Een club als Twente kan eigenlijk nauwelijks failliet gaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_179011196
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:48 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Kunnen ze het stadion misschien aan de gemeente verkopen, of de parkeerplaats, of de kleur rood. Zo'n vaart zal dat niet lopen. ;)
BFF met GGMM
pi_179011221
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Hoe serieus moet het zijn? Al je concurrenten hebben ook geen zak te besteden.
Als we het meest recente voorbeeld pakken, NEC. Dan schrik je toch wel. Grootste begroting vorig jaar en al met al:
Periode 1 - 2e na Jong Ajax
Periode 2 - 3e na Fortuna en Almere
Periode 3 - 7e
Periode 4 - 7e

Eindstand: 3e na Jong Ajax en Fortuna.

Dus zoveel voordeel heb je daar niet van. NEC heeft geluk dat ze in de eerste periode Jong Ajax voor zich hadden.

En vooralsnog zie ik niet veel goede spelers komen bij Twente. Er werd geroepen dat ze met deze begroting alle spelers van de JL zouden kunnen betalen. Maar denk jij serieus dat er veel spelers zijn met die ambitie? Ik zie het niet zo snel gebeuren.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 12:54:08 #272
131800 Tarado
capô de fusca
pi_179011238
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Mwah, dan staat er altijd wel weer een of andere rijke stinkerd op of springt de gemeente bij. Een club als Twente kan eigenlijk nauwelijks failliet gaan.
ze zijn toch al een keer eerder failliet gegaan?
pi_179011252
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:52 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Kunnen ze het stadion misschien aan de gemeente verkopen, of de parkeerplaats, of de kleur rood. Zo'n vaart zal dat niet lopen. ;)
In de huidige situatie, met al een forse garantstelling van de gemeente, zal dat misschien harder gaan dan verwacht.

Als de gemeente het stadion koopt, dan komen er huizen. Heb je wel een club, maar geen grasmat :D
pi_179011265
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik ook niet. Daarvoor is de club denk ik te groot. De enige manier om echt om te vallen is de schuldeisers zo behandelen dat ze niks anders kunnen dan faillissement aanvragen. Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik op dit moment niet weet hoeveel schulden de club nu heeft.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 12:55:22 #275
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179011271
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:53 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Als we het meest recente voorbeeld pakken, NEC. Dan schrik je toch wel. Grootste begroting vorig jaar en al met al:
Periode 1 - 2e na Jong Ajax
Periode 2 - 3e na Fortuna en Almere
Periode 3 - 7e
Periode 4 - 7e

Eindstand: 3e na Jong Ajax en Fortuna.

Dus zoveel voordeel heb je daar niet van. NEC heeft geluk dat ze in de eerste periode Jong Ajax voor zich hadden.

En vooralsnog zie ik niet veel goede spelers komen bij Twente. Er werd geroepen dat ze met deze begroting alle spelers van de JL zouden kunnen betalen. Maar denk jij serieus dat er veel spelers zijn met die ambitie? Ik zie het niet zo snel gebeuren.
En een paar jaar terug werd NEC met 2 vingers in de neus en een recordaantal punten kampioen. Met waarschijnlijk een stuk minder te besteden dan Twente volgend seizoen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_179011281
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:52 schreef Caland het volgende:

[..]

In de huidige situatie ligt dat anders denk ik. Er is amper tot geen krediet meer, rijke stinkerds gaan hun vingers niet branden aan alle lijken die er nog in de kast zitten. En de gemeente hadden ze vorig keer al heel veel gedoe mee, hing aan een zijden draadje. Die zullen niet zomaar bijspringen.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 12:57:18 #277
131800 Tarado
capô de fusca
pi_179011308
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:55 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik ook niet. Daarvoor is de club denk ik te groot. De enige manier om echt om te vallen is de schuldeisers zo behandelen dat ze niks anders kunnen dan faillissement aanvragen. Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik op dit moment niet weet hoeveel schulden de club nu heeft.
ze kunnen het toch ook zelf aanvragen, schulden genoeg
  dinsdag 8 mei 2018 @ 12:58:05 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179011323
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:55 schreef GereDathan het volgende:

[..]

In de huidige situatie ligt dat anders denk ik. Er is amper tot geen krediet meer, rijke stinkerds gaan hun vingers niet branden aan alle lijken die er nog in de kast zitten. En de gemeente hadden ze vorig keer al heel veel gedoe mee, hing aan een zijden draadje. Die zullen niet zomaar bijspringen.
Die rijke stinkerds zitten er al in voor miljoenen en zijn vaak de schuldeisers. Vermogende supporters veelal. Die hebben er dus totaal geen belang bij om de boel te laten klappen. Dus komen ze straks gewoon met die van schuld naar aandelendeal zoals Feyenoord ook heeft gedaan.

Daar was overigens al sprake van.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_179011341
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:47 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Oh wow, heb je ook het einde meegemaakt?
Wel de degradaties, niet het faillissement. Een jaar voor het faillissement ben ik er met een regeling kunnen vertrekken. Juist op het moment dat ik op het punt stond te verhuizen. Dus voor beide partijen was dat prima. RBC was aan het saneren (het ging natuurlijk al niet goed met de club destijds), met mij een vaste kostenpost kwijt, en ik had wat financiële lucht tijdens de verhuizing.
pi_179011363
quote:

[..]

Gaaf!
zie email 27 oktober
pi_179011410
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:59 schreef Fargo het volgende:

[..]

Wel de degradaties, niet het faillissement. Een jaar voor het faillissement ben ik er met een regeling kunnen vertrekken. Juist op het moment dat ik op het punt stond te verhuizen. Dus voor beide partijen was dat prima. RBC was aan het saneren (het ging natuurlijk al niet goed met de club destijds), met mij een vaste kostenpost kwijt, en ik had wat financiële lucht tijdens de verhuizing.
Is het heel anders werken (buiten het faillissement) in vergelijking met een 'normaal' bedrijf?
BFF met GGMM
pi_179011545
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:47 schreef GereDathan het volgende:

[..]

RBC is ook niet gespaard door de KNVB jaren geleden. Is ook gewoon keihard de stront ingetrapt.

Kan mij goed voorstellen dat dit soort constructies en gladde gedrag van Twente behoorlijk aankomen.
De KNVB verwijt ik weinig. Alleen dat RBC de kans is ontnomen om na het faillissement in te stromen in de hoofdklasse. Dat verzoek hadden we weggelegd en is van tafel geveegd zodat we in de vijfde klasse moesten beginnen. Dat gun je geen enkele club. Speelden al die clubs ineens tegen het grote RBC. Je kunt wel raden hoe dat ging met al die clubscheids- en grensrechters. Iedereen wil van je winnen.

Grote boosdoener was het bestuur, en de gemeente. Roosendaal heeft niet of nauwelijks meegedacht aan welke oplossing dan ook. De wethouder van dienst verklaarde dat hij bij een faillissement al diverse oplossingen voor het stadion (waar de gemeente eigenaar van zou worden) had. Dus de Roosendaalse politiek vond (terecht) dat de club haar eigen broek moest ophouden, want he risico voor de gemeente was niet groot, dachten ze. RBC kreeg geen garantstelling, viel om...maar het stadion bleef leeg. De plannen van de wethouder werden nooit concreet. Uiteindelijk heeft een investeerder, vriend van de club, het stadion weer gekocht en de club huurt het nu van hem.

Uiteindelijk dus omgevallen door een bedrag van enkele tonnen en een machtsspelletje van een wethouder. De KNVB kon niet veel anders, al was het wel bijzonder jammer dat we geen kans hebben gekregen in de hoofdklasse.
pi_179011736
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 13:03 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Is het heel anders werken (buiten het faillissement) in vergelijking met een 'normaal' bedrijf?
Voor mij persoonlijk wel heel anders. Voor een aantal van die 10 mensen die ik daarstraks opsomde was het niet anders dan een gewone baan. De mensen op de financiële afdeling zag je bijvoorbeeld nooit bij wedstrijden. Voor hun was het werk. Maar ik was al van kinds af aan supporter, werd benaderd om op kantoor te komen werken en heb vervolgens de 10 mooiste jaren van mijn leven daar gehad (nu maar hopen dat mijn vriendin, die ik na deze periode heb leren kennen, dit niet leest). Je bent de hele dag met je hobby bezig, had vanwege mijn functie dagelijks contact met spelers en trainer, bezocht uitduels niet meer als fan, maar als medewerker. En het mooiste waren de trainingskampen in de winterstop. De materiaalman, die zorgt voor het wassen van de kleding op het trainingscomplex, had vliegangst, dus bij elk buitenlands trainingskamp, mocht ik mee als materiaalman. Voor een fan niks mooiers dan dat natuurlijk. Aanwezig bij trainingen, maaltijden, op de bank bij wedstrijden... Mooier wordt het niet.

Verder werd er natuurlijk op kantoor ook wel hard gewerkt, had altijd veel deadlines. Maar op de een of andere manier bleef het voor mij altijd hobby. Heb veel uren gemaakt, ook in de weekenden dat we niet speelden, en op wedstrijddagen enzo. Maar ik zou het zo weer doen.
pi_179011901
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 13:22 schreef Fargo het volgende:

[..]

Voor mij persoonlijk wel heel anders. Voor een aantal van die 10 mensen die ik daarstraks opsomde was het niet anders dan een gewone baan. De mensen op de financiële afdeling zag je bijvoorbeeld nooit bij wedstrijden. Voor hun was het werk. Maar ik was al van kinds af aan supporter, werd benaderd om op kantoor te komen werken en heb vervolgens de 10 mooiste jaren van mijn leven daar gehad (nu maar hopen dat mijn vriendin, die ik na deze periode heb leren kennen, dit niet leest). Je bent de hele dag met je hobby bezig, had vanwege mijn functie dagelijks contact met spelers en trainer, bezocht uitduels niet meer als fan, maar als medewerker. En het mooiste waren de trainingskampen in de winterstop. De materiaalman, die zorgt voor het wassen van de kleding op het trainingscomplex, had vliegangst, dus bij elk buitenlands trainingskamp, mocht ik mee als materiaalman. Voor een fan niks mooiers dan dat natuurlijk. Aanwezig bij trainingen, maaltijden, op de bank bij wedstrijden... Mooier wordt het niet.

Verder werd er natuurlijk op kantoor ook wel hard gewerkt, had altijd veel deadlines. Maar op de een of andere manier bleef het voor mij altijd hobby. Heb veel uren gemaakt, ook in de weekenden dat we niet speelden, en op wedstrijddagen enzo. Maar ik zou het zo weer doen.
Dat lijkt mij echt super ja. Alleen al kunnen zeggen, ik werk voor RBC (of Feyenoord in mijn geval) zou elke werkdag tot een feest maken. O+
BFF met GGMM
pi_179013651
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 13:22 schreef Fargo het volgende:

[..]

Wat was je functie dan? Het lijkt me echt super tof!
zie email 27 oktober
pi_179013841
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 14:39 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Wat was je functie dan? Het lijkt me echt super tof!
Mediazaken. Eigenlijk de volledige communicatie vanuit de club naar de fans toe. Schreef voor de website, programmablaadjes, magazines, huis-aan-huis-bladen. Dat soort werk.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 8 mei 2018 @ 14:59:46 #287
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_179014151
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 14:47 schreef Fargo het volgende:

[..]

Mediazaken. Eigenlijk de volledige communicatie vanuit de club naar de fans toe. Schreef voor de website, programmablaadjes, magazines, huis-aan-huis-bladen. Dat soort werk.
_O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_179016771
Zoveel geluk en dan nog zo hard janken.Als ze 3 jaar op plek 18 werden gezet met de tv-gelden had het twente 8 miljoen gekost.
pi_179016835
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 14:47 schreef Fargo het volgende:

[..]

vandaar dat ze failliet zijn ,kan je niet voor twente gaan werken ?
pi_179016927
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 16:36 schreef PSVCL het volgende:

[..]

vandaar dat ze failliet zijn ,kan je niet voor twente gaan werken ?
:?
zie email 27 oktober
pi_179017709
Die pauperbrief :') een flinke trap na kunnen jullie krijgen ja, ipv gematst worden.
pi_179018349
Is Jan Smit dan de enige in Twente die geboren is met herseninhoud?
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  dinsdag 8 mei 2018 @ 17:44:46 #293
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179018386
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 17:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Is Jan Smit dan de enige in Twente die geboren is met herseninhoud?
Mensen met herseninhoud gaan toch wel naar de tandarts zo nu en dan?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_179018407
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 17:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Mensen met herseninhoud gaan toch wel naar de tandarts zo nu en dan?
Zonde van het geld.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_179018460
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 17:15 schreef SocaWarrior het volgende:
Die pauperbrief :') een flinke trap na kunnen jullie krijgen ja, ipv gematst worden.
pi_179034833
https://www.tubantia.nl/f(...)levenslang~a49d1055/

Ik wist meteen al dat die ene gast het niks boeide dat hij hier een SV zou krijgen _O- Aston Villa dus

Welke debiel gaat nou eigen stewards slaan
pi_179036667
^O^ ^O^
JeroenKapteijns twitterde op woensdag 09-05-2018 om 10:23:38 Goed nieuws voor FC Twente. Fred Rutten heeft van Maccabi Haifa-president Ya’akov Shahar toestemming gekregen om toe te treden tot de rvc van FC Twente op voorwaarde dat die rol zijn werkzaamheden als trainer van Maccabi Haifa niet belemmert. reageer retweet
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 9 mei 2018 @ 11:16:51 #298
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_179037339
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 10:36 schreef ReMcOrE het volgende:
^O^ ^O^
JeroenKapteijns twitterde op woensdag 09-05-2018 om 10:23:38 Goed nieuws voor FC Twente. Fred Rutten heeft van Maccabi Haifa-president Ya’akov Shahar toestemming gekregen om toe te treden tot de rvc van FC Twente op voorwaarde dat die rol zijn werkzaamheden als trainer van Maccabi Haifa niet belemmert. reageer retweet
That all? Als hij nou de grote technische man werd bij Twente... Zo'n Rvc-post stelt niks voor.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179037354
https://www.ad.nl/nederla(...)aak-houden~a6504068/

quote:
Ajax: FC Twente moet zich aan afspraak houden
Hoewel de meeste eredivisieclubs de ECV-vergadering van morgen willen afwachten voor een reactie op het standpunt van FC Twente om compensatie achterwege te laten, is Ajax glashelder. ,,FC Twente moet de afspraak nakomen.'

FC Twente maakte eerder vandaag bekend af te willen van de compensatieregeling die het twee jaar geleden had afgesproken met de clubs uit de eredivisie. Nu de club uit Enschede is gedegradeerd uit de hoogste afdeling, wil Twente niet langer voldoen aan de afgesproken afdracht van tv-gelden. De landskampioen van 2010 zou in drie jaar tijd een totaalbedrag van 1,4 miljoen euro afstaan aan de andere clubs, vanwege het gesjoemel van de vroegere clubleiding onder aanvoering van voorzitter Joop Munsterman.

FC Twente heeft één keer een bedrag van bijna 500.000 euro afgestaan aan de clubs. Supporters van de bezoekende ploegen mochten ook een seizoen gratis het uitvak van de Grolsch Veste in. Twente zou ook over het net afgelopen seizoen en de komende voetbaljaargang steeds bijna 500.000 euro betalen, maar na de degradatie naar de Jupiler League wil de club van die regeling af. De Tukkers hebben dat in een brief laten weten aan de eredivisieclubs. Volgens Twente is de compensatieregeling in 2016 onder grote druk tot stand gekomen en niet rechtsgeldig.'
Dat wordt nog wat
  woensdag 9 mei 2018 @ 11:23:09 #300
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_179037434
quote:
Maakt niet uit joh, iedereen heeft toch al een hekel aan Twente. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')