SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Zeg even dat ze haar Grease pakje moet passen, dan wordt ze wel wakker...quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:18 schreef peaceman het volgende:
Ik ga even verder luisteren vanaf de bank.... Mocht ik in slaap vallen - dat is Diaan al overkomen zag ik zojuist - dan alvast dank aan Melting!
Melting heeft Diaan in slaap gekregenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:18 schreef peaceman het volgende:
Ik ga even verder luisteren vanaf de bank.... Mocht ik in slaap vallen - dat is Diaan al overkomen zag ik zojuist - dan alvast dank aan Melting!
dat is op zich geen prestatie...quote:
Was het verkeerde nummer gestart.quote:
Hoe kan je bij dit soort shows nou het verkeerde nummer instarten?quote:
Het nummer dat niet compleet was.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe kan je bij dit soort shows nou het verkeerde nummer instarten?
Ik was al aan het peinzen...
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:22 schreef DJ11 het volgende:
The Box Tops - The Letter (in een live uitvoering?)
Ik denk niet dat Melting de microfoon beschikbaar heeft gesteld...quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:22 schreef livelink het volgende:
Is toch wel triest dat je in 2018 moet zeggen dat je in 1967 je grootste hit had.
Maar ze klonken wel al erg oud.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Melting de microfoon beschikbaar heeft gesteld...
Deze zanger zegt niet zo veel meer... Hij is niet al te lang geleden overleden. Jaartje terug, of zo. Langer geleden al.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:22 schreef livelink het volgende:
Is toch wel triest dat je in 2018 moet zeggen dat je in 1967 je grootste hit had.
Fijn dat hij niet geleden heeft...quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Deze zanger zegt niet zo veel meer... Hij is niet al te geleden overleden. Jaartje terug, of zo.
Uiteraard, dit is een kopie van het origineel...quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:28 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde net zeggen.... denk dat jij de Duitse versie bedoeld.
[ afbeelding ]
quote:
Kan ook Tear Run Rings van Marc Almond zijn.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan ook Tear Run Rings van Marc Almond zijn.
Staat je auto veilig?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Zo maar alvast mijn positie innemen om de dronken festivalgangers te zien stuiteren...
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Zo maar alvast mijn positie innemen om de dronken festivalgangers te zien stuiteren...
Dronken mensen kunnen rare dingen doen en heel vreemd lopenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn voorgaande jaren.
Slapstick van de bovenste plank...
Het zijn gelukkig ook niet mijn kinderen die zo voorbij komen strompelen...quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:44 schreef just me het volgende:
Mijn ex-relatie kon niet zo goed tegen bier, als hij teveel ophad stond hij te zwabberen op zijn benen, en liet dan de shag uit zijn mond vallen.
Echt ik had dan last van plaatsvervangende schaamte![]()
nu zou ik hem keihard uitlachen!
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
En toen was ik zomaar in slaap gevallen..![]()
Zo’n middagje zwemmen is zeer vermoeiend.
Voordat ik weer in slaap val Melting bedankt Voor de muziekjes.
Ik heb tijdens een lustrum feest weleens iemand uit de gracht moeten halen, ja dat heb je als organisatie, opletten tot het eindquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Het maakt mij geen donder uit of iemand goed of slecht tegen bier of welke alcohol dan ook kan. Als hij/zij de eigen grenzen maar kent. Al ga je cola drinken na je eerste slok bier: prima. Maar ga niet als een zwakzinnige bier zuipen en daarna al zwalkend een gracht in lopen.
Is peaceman ook al in slaap gevallen?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
Wat me fascineert is dat mensen het zover laten komen dat ze werkelijk niet meer weten wat ze doen. Of dat nou door drank of drugs is, je doet dat meestal vrijwillig en soms zelfs opzettelijk, al dan niet beinvloedt door anderen die het ook doen.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Het maakt mij geen donder uit of iemand goed of slecht tegen bier of welke alcohol dan ook kan. Als hij/zij de eigen grenzen maar kent. Al ga je cola drinken na je eerste slok bier: prima. Maar ga niet als een zwakzinnige bier zuipen en daarna al zwalkend een gracht in lopen.
Hij heeft een dekentje over en ligt ook op de bank te slapen.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Leg je even een dekentje over peace? Die is ook al in slaap gevallen, denk ik
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft een dekentje over en ligt ook op de bank te slapen.
peaceman is dan uiteindelijk de enige met een echt vooruitziende blik gebleken.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft een dekentje over en ligt ook op de bank te slapen.
absoluut boeiend en dan dat ze zich de volgende dag niets meer kunnen herinnerenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat me fascineert is dat mensen het zover laten komen dat ze werkelijk niet meer weten wat ze doen. Of dat nou door drank of drugs is, je doet dat meestal vrijwillig en soms zelfs opzettelijk, al dan niet beinvloedt door anderen die het ook doen.
Boeiend...
Bij 15 bier ben ik al dood...quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:50 schreef Melting het volgende:
Als je tegen bier kan, en je drinkt normaal 25 bier, en je hebt nergens last van, dan kan het nog voorkomen dat je op een dag na 15 bier al op z'n kop staat.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:50 schreef Melting het volgende:
Als je tegen bier kan, en je drinkt normaal 25 bier, en je hebt nergens last van, dan kan het nog voorkomen dat je op een dag na 15 bier al op z'n kop staat.
Dat is alleen maar vreselijk irritant.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
absoluut boeiend en dan dat ze zich de volgende dag niets meer kunnen herinneren
In jouw geval dan 1 fles whiskey.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
peaceman is dan uiteindelijk de enige met een echt vooruitziende blik gebleken.
Ik ben 1 keer stomlazerus wakker geworden in het ziekenhuis in Auxerre, Frankrijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
absoluut boeiend en dan dat ze zich de volgende dag niets meer kunnen herinneren
Misschien in jouw geval dan ook beterquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer stomlazerus wakker geworden in het ziekenhuis in Auxerre, Frankrijk.
Arm uit de kom en een zwaar bloedende lip.
Weet niet hoe dat gekomen is, ben ik door horen zeggen achter gekomen.
Ben twee uur compleet kwijt...
Woohoo!!quote:
Fijne herinneringquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de rekeningen van de brandweer, de ambulance en het ziekenhuis nog...
Goed, ik drink wel een shandy.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:55 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dat is ook de enige 'alcohol' die ik drink![]()
En de röntgenfoto's.quote:
Have funquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Schoenen aan en post vatten.
Dank Melting!
have funquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting!
veel plezierquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting!
Je hebt weer een jaar voordat moeders jarig isquote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:00 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
En slaap lekker zo meteen. Ik duik er ook in. Doodop.![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:00 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting![]()
En in de wetenschap dat MadMaster de boel verder in de gaten houdt, ga ik rustig slapen
Hier uw live reporter...quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:02 schreef just me het volgende:
[..]welterusten dan!
Goed gevoel dat MadMaster over ons waakt
Sirenes loeien hier continue, terwijl in de verte de house beats nog niet verstomd zijn.quote:Ongeval met letsel <bij festivalterrein> in Amsterdam, politie met spoed ter plaatse
5 mei 2018 23:50 Amsterdam-Amstelland
Nu weer wat rustiger?quote:Op zondag 6 mei 2018 00:39 schreef MadMaster het volgende:
Bijna een uur later (en inmiddels weer bijna een uur daarna):
[..]
Sirenes loeien hier continue, terwijl in de verte de house beats nog niet verstomd zijn.
Lang leve de bevrijding!![]()
Ik kan wel een technodingesje gaan doen?quote:Op zondag 6 mei 2018 01:31 schreef Rafeiro het volgende:
Kom je nog ff langs?
Dan zet ik de wekker
Pestpokke eind vanaf Den Helder
Leef je uit, ik weet niet hoeveel cafeïne er door je aders stroomtquote:Op zondag 6 mei 2018 01:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kan wel een technodingesje gaan doen?
Vanochtend een pot, op het evenement 1 kopje. en 1.5 liter water.quote:Op zondag 6 mei 2018 01:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Leef je uit, ik weet niet hoeveel cafeïne er door je aders stroomt
Ik verstapte me na het evenement in een donker hoekje, ik heb het gevoel alsof ik horizontaal in de lucht zweefde en met mijn volle gewicht met mijn hoofd op een tafel oid landde. Ik heb me nu toch een mooie bult johquote:Op zondag 6 mei 2018 01:21 schreef Rafeiro het volgende:
Note 2 self, afblijven van korstjes.
Klein wondje kan heel erg gaan zeuren, maar ga toch maar weer terug in bed.
moemoequote:
quote:Programma van vandaag
01:42 - 03:45 DJ Knokkels - Techno, want moemoe. ofzo
ah, de koequote:
Ik doe die ding niet halfassquote:
quote:
Een pot of thwee helpt vast wel.quote:Op zondag 6 mei 2018 01:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik doe die ding niet halfass![]()
Tenzij ik middenin in slaap donder.
Voor jou dan wel de "h" en niet de "w"quote:Op zondag 6 mei 2018 01:50 schreef MTheBassman het volgende:
Zo, wat heb ik me weer een heerlijke bevrijdingsdag beleeft!
Te veel drank en muziek, nu eventjes relaxen na de hectische dag van vandaag
Dominee Gremdaat?quote:
Ik heb heul veel muziek gehad en water, veel welkom waterquote:Op zondag 6 mei 2018 01:50 schreef MTheBassman het volgende:
Zo, wat heb ik me weer een heerlijke bevrijdingsdag beleefd!
Te veel drank en muziek, nu eventjes relaxen na de hectische dag van vandaag
quote:
Ik ook veel water gehad, daar zat toevallig ook veel bier tussenquote:Op zondag 6 mei 2018 01:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb heul veel muziek gehad en water, veel welkom water
Thee kannen volquote:Op zondag 6 mei 2018 01:58 schreef knokkels het volgende:
* knokkels schudt Gup even op,
6 luisteraars?![]()
Misschien moet ik toch even nieuwe koffie zetten
Thee? Neeeeeeeeeeeeenquote:
De emulsie zal onderin wel wat sterker zijn.quote:Op zondag 6 mei 2018 02:01 schreef knokkels het volgende:
Mijn koffie is nog warm en drinkbaar
16 uur later
Twee kannetjes koffie brouwen, twee kannetjes zuipenquote:
Ik wil dit evenement volgend jaar wel weer eigenlijkquote:Op zondag 6 mei 2018 02:03 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb hier nog bier, maar dat heb ik op zich al wel genoeg gehad vandaag.
Ik ben met een groepje op bevrijdingsfestival Groningen op een veld gebleven met heerlijke techno en drum n bass. We waren er ongeveer 5 uur
Heerlijke dag dit
Echt doen! Ik had koningsdag gemist maar van wat ik allemaal gehoord heb in het stadspark in Groningen is dit toch weer echt een geweldig dagje waar je los kan gaanquote:Op zondag 6 mei 2018 02:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wil dit evenement volgend jaar wel weer eigenlijk
Zo opeens? Of heb je dit de laatste tijd al vaker gemerkt?quote:Op zondag 6 mei 2018 02:08 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb last van mijn rug
Slik alleen al 15 "pillen" per dag, m'n zus heeft 3 hernia's gehad en m'n stiefpa is al 2x bij de pijnpoli geweest voor z'n rug. Kom ik met last van mn rug... Grrr
Ik bedoelde met dit evenement: Het Vrije Westen, Westergasfabriek. Extréém gezellig, en die leuke dame waarmee ik op de foto ben gegaan heeft mijn nummer.quote:Op zondag 6 mei 2018 02:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Echt doen! Ik had koningsdag gemist maar van wat ik allemaal gehoord heb in het stadspark in Groningen is dit toch weer echt een geweldig dagje waar je los kan gaan
quote:Op zondag 6 mei 2018 02:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik bedoelde met dit evenement: Het Vrije Westen, Westergasfabriek. Extréém gezellig, en die leuke dame waarmee ik op de foto ben gegaan heeft mijn nummer.
Hier stond ik vanaf 12:00 tot 22:00 in, zeg maar. Ik had het écht zwaar zo achter dat podium hoor. Nounounounouquote:
Last van mn rug en nek heb ik ook al jaren, maar het is soms lastiger dan op andere momenten, heb nu weer last van mn nek en mn onderrug. Is gewoon vervelend.quote:Op zondag 6 mei 2018 02:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zo opeens? Of heb je dit de laatste tijd al vaker gemerkt?
Die kwam ook een keer of 3 terug nadat ze de eerste keer langs was gekomen. Inclusief een knuffel. Elke keer.quote:
Dat is inderdaad wel heel lang. Van 14:30 t/m 17:00 hadden we een dj die techno draaide, en daarna was het alleen maar drum n bass. Ook leuk, maar techno is meer mijn jamquote:Op zondag 6 mei 2018 02:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hier stond ik vanaf 12:00 tot 22:00 in, zeg maar. Ik had het écht zwaar zo achter dat podium hoor. Nounounounou
Ik weet niet hoe jij achter de computer zit, maar een investering in een ergonomische bureaustoel, alhoewel misschien duur. Qua aanschaf weegt het niet op tegen de positieve impact op je lichaam.quote:Op zondag 6 mei 2018 02:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Last van mn rug en nek heb ik ook al jaren, maar het is soms lastiger dan op andere momenten, heb nu weer last van mn nek en mn onderrug. Is gewoon vervelend.
Vervelend zegquote:Op zondag 6 mei 2018 02:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Last van mn rug en nek heb ik ook al jaren, maar het is soms lastiger dan op andere momenten, heb nu weer last van mn nek en mn onderrug. Is gewoon vervelend.
mmmmmmmm jam... yumyumquote:Op zondag 6 mei 2018 02:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel lang. Van 14:30 t/m 17:00 hadden we een dj die techno draaide, en daarna was het alleen maar drum n bass. Ook leuk, maar techno is meer mijn jamAlsnog echt geweldig leuk!
![]()
![]()
quote:
Heb ansich een hele goede, met verstelbare armleuningen, rugleuning etc.quote:Op zondag 6 mei 2018 02:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij achter de computer zit, maar een investering in een ergonomische bureaustoel, alhoewel misschien duur. Qua aanschaf weegt het niet op tegen de positieve impact op je lichaam.
Ik doe maar wat, live techno mixen is een beetje hoog gegrepen denk ik voor mijquote:
Ik ben goed aangeschoten, dus voor mij is elke lekkere technobeat hemels nuquote:Op zondag 6 mei 2018 02:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik doe maar wat, live techno mixen is een beetje hoog gegrepen denk ik voor mij![]()
Die DJ's die draaiden, die waren lekker bezig
Zo, weer een ervaring rijkerquote:Op zondag 6 mei 2018 02:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon immens tof om op een evenement te werken. Welk evenement dan ook. Heerlijke energie!
En ik kwam nog een opdrachtgever tegen van hmmmmmmm 23 jaar geleden
Awakenings is tofquote:
Een krijtbordquote:
quote:
Oei, Que was dus iets actiever dan ik dachtquote:
quote:
*kuch* heulniequote:
Awwwwwquote:Op zondag 6 mei 2018 02:52 schreef moemoe het volgende:
Ik zet denk ik weer mijn eigen muziek op knokkels, dit genre trekt me even niet zo.
Ik heb vandaag een beetje zonnebrand "gejat", wist ik veel dat die meuk naar kokos stonk.quote:Op zondag 6 mei 2018 02:50 schreef knokkels het volgende:
Oh ja, en sinds 2013 is dit serieus de eerste keer dat ik eraan gedacht heb om zonnebrandspray mee te nemen. De bezoekers waren best blij
Die geur is wel overheersend, maar het is wel goed spul. Alhoewel je er ook vlees in kunt braden, technisch gezien. Je had dus well done uit de zon kunnen komen zijn geweest geworden:+quote:Op zondag 6 mei 2018 02:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een beetje zonnebrand "gejat", wist ik veel dat die meuk naar kokos stonk.
Bah, bah.Maar geen kreeft geworden
Andere keer beterquote:Op zondag 6 mei 2018 02:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Awwwww
sja, des nachts kan je hier van alles verwachten
Ik had factor 50 mee. Volgens mij nog uit SPanje ook. Collega had factor 30 uit Australië mee, dat is zeg maar 50+quote:Op zondag 6 mei 2018 02:57 schreef Rafeiro het volgende:
Wel goed spul achteraf gezien, normaal fik ik hoe dan ook richting kreeft.
Maar dit kwam ook uit Spanje geloof ik. Zal daar ook wel iets zwaarder zijn.
Jack Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitequote:
Wel stom dat het toch zo verschild blijkbaar. Tube met de hoogste factor die ik kon vinden hier van +- 30 euro en ik fikte nog helemaal weg en dit voldeed gewoon.quote:Op zondag 6 mei 2018 02:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die geur is wel overheersend, maar het is wel goed spul. Alhoewel je er ook vlees in kunt braden, technisch gezien. Je had dus well done uit de zon kunnen komen zijn geweest geworden:+
Ja die factoren zijn ook niet zaligmakend kan ik me herinneren van een tv uitzendingquote:Op zondag 6 mei 2018 03:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel stom dat het toch zo verschild blijkbaar. Tube met de hoogste factor die ik kon vinden hier van +- 30 euro en ik fikte nog helemaal weg en dit voldeed gewoon.
Oh kak, nu bedenk ik me ineens dat het australian nogwat was met factor 30.quote:Op zondag 6 mei 2018 03:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had factor 50 mee. Volgens mij nog uit SPanje ook. Collega had factor 30 uit Australië mee, dat is zeg maar 50+
Geen merknaam?quote:Op zondag 6 mei 2018 03:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh kak, nu bedenk ik me ineens dat het autralian nogwat was met factor 30.
Hmm misschien dan toch wel echt goed spul
quote:Op zondag 6 mei 2018 07:46 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
toch heerlijk een kabouter die om 7 uur over je neus aait
quote:
Best wel. 2 keer wakker geweest, maar toch...... airco zorgde voor een stuk verkoeling.quote:
welk een luxequote:Op zondag 6 mei 2018 07:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Best wel. 2 keer wakker geweest, maar toch...... airco zorgde voor een stuk verkoeling.
Best wel.quote:
Oh ik heb ik diverse docu's opgenomen!quote:Op zondag 6 mei 2018 07:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Best wel.
Ben nu wat docu's aan het kijken die eergisteren en gisteren op tv zijn geweest.
De kabouter lekker aan het spelen met oma?
Erg interessant die docu's.quote:Op zondag 6 mei 2018 08:00 schreef just me het volgende:
[..]
Oh ik heb ik diverse docu's opgenomen!
Ja we gaan nu stempelen![]()
Goedemorgen.quote:
Ik makkelijk, een hoop festivalgangers een stuk minder...quote:Op zondag 6 mei 2018 08:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
De nacht ook overleefd, zie ik.
Ik luister wel mee, maar ga op het balkon zitten/liggen. Dus weinig reacties van mijn kant.quote:Op zondag 6 mei 2018 09:18 schreef peaceman het volgende:
Programma van vandaag
10:00 - ? DJ Peaceman - Peaceman's top 1000 deel 21
Ik had gisteravond ook niet zoveel reacties meer toen ik op de bank was gaan liggen...quote:Op zondag 6 mei 2018 09:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik luister wel mee, maar ga op het balkon zitten/liggen. Dus weinig reacties van mijn kant.
Ga je wat leuks doen? Veel plezier!quote:Op zondag 6 mei 2018 10:00 schreef MadMaster het volgende:
Zo op pad, dus geen R49 voor mij voorlopig...
quote:Op zondag 6 mei 2018 09:59 schreef peaceman het volgende:
Wat een heerlijke dag! Zo Blof mogen onderbreken!
Da's te merken, en te lezen!quote:Op zondag 6 mei 2018 10:04 schreef peaceman het volgende:
199 Rage Against the Machine - Freedom
(dit is een live versie)
Ach ik denk ik meld het even voor de mensen die niet lezen op de radio 49 site....quote:
Nieuwe kat?quote:Op zondag 6 mei 2018 10:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op bezoek bij onze aanstaande nieuwe huisgenoot en daarna honkbal.
Draai ze!
Whehe, okay!quote:Op zondag 6 mei 2018 10:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach ik denk ik meld het even voor de mensen die niet lezen op de radio 49 site....
Dan val ik in een zwart gat.... nee ook dan weet ik nog wel genoeg te draaien. Ideeën zat.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:05 schreef ToT het volgende:
Maar wat ga je doen als je de nummer 1 gedraaid hebt?Wat voor shows komen er dan?
Nice! Diaan en Lennon willen ook katten...quote:
quote:Op zondag 6 mei 2018 10:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan val ik in een zwart gat.... nee ook dan weet ik nog wel genoeg te draaien. Ideeën zat.
En sowieso ga ik nog 1 a 2 uitzendingen maken over Down the Rabbithole 2018.
Je wil ze zelf ook welquote:Op zondag 6 mei 2018 10:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nice! Diaan en Lennon willen ook katten...
Nou.... laat ik het zo zeggen.. ik mis de kattenbak en haren niet bepaald... En we hoeven nu met deuren en weekenden weg er geen rekening mee te houden. En het worden nooit meer een Micky of Sheeba natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2018 10:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou.... laat ik het zo zeggen.. ik mis de kattenbak en haren niet bepaald... En we hoeven nu met deuren en weekenden weg er geen rekening mee te houden. En het worden nooit meer een Micky of Sheeba natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 mei 2018 10:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]Ik probeer mezelf dus juist te beschermen tegen dit soort foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ook weer een mooie!quote:
ik zit al in het zonnetje... alleen dan binnen en tuindeuren open..quote:Op zondag 6 mei 2018 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook weer een mooie!
Ik ga zo denk ik wel ff in het zonnetje zitten, emt de radio aan en de deuren open.
Die is al geweest, maar is ook zeker heel mooi.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:20 schreef ToT het volgende:
Damn, dit deed me even denken aan Kirstin Hersh - Your ghost.
quote:Op zondag 6 mei 2018 10:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die is al geweest, maar is ook zeker heel mooi.
Aan het opruimen? Hoe was het gisteren bij de BBQ?quote:Op zondag 6 mei 2018 10:05 schreef brother52 het volgende:
Staat hier op de achtergrond aan. Even druk in huis bezig...
Met een oortje in je hand.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:24 schreef peaceman het volgende:
195 Stealers Wheel - Stuck in the middle with you
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |