SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is toch zo gemakkelijk: kies de button 'open nieuw deel'. Dan zie je een frisse COS waarvoor je een topic titel mag kiezen, en dan voer je dat in. Klaar.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:17 schreef VitaSackville het volgende:
Ja,durfde niet te sluiten want durf niet te openen
Wel eerst de titel aanpassen. Daar gaat het vaak nog mis.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is toch zo gemakkelijk: kies de button 'open nieuw deel'. Dan zie je een frisse COS waarvoor je een topic titel mag kiezen, en dan voer je dat in. Klaar.
Ik durf wel te openen maar ben er niet echt bij met mijn hoofd ,zit van alles te doen gelijkertijd, en denk wat moet je toch zeggen nu over utopia?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is toch zo gemakkelijk: kies de button 'open nieuw deel'. Dan zie je een frisse COS waarvoor je een topic titel mag kiezen, en dan voer je dat in. Klaar.
nou, je moet toch iets wegklikken maar niet helemaal....tot waar? Of als t wel goed gaat is de tt niet goed,kortom,liever nietquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
dat bedoel ik...quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wel eerst de titel aanpassen. Daar gaat het vaak nog mis.
Dat zeg ik wel, maar dan andersquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wel eerst de titel aanpassen. Daar gaat het vaak nog mis.
Gewoon oefenen, we hebben het allemaal moeten leren.quote:
NIX want wr is nixquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:22 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik durf wel te openen maar ben er niet echt bij met mijn hoofd ,zit van alles te doen gelijkertijd, en denk wat moet je toch zeggen nu over utopia?
Je kunt je cursor over de oude titel halen tot ie blauw wordt en dan klik je op Ctrl+V. Dan is ie weg.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:22 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
nou, je moet toch iets wegklikken maar niet helemaal....tot waar? Of als t wel goed gaat is de tt niet goed,kortom,liever niet
Zo als jij het schrijft lees ik het als dat er een schoon vakje zou zijn waar je een titel in mag voeren.quote:
kutklooie, neem je tijd gewoonquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:22 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
nou, je moet toch iets wegklikken maar niet helemaal....tot waar? Of als t wel goed gaat is de tt niet goed,kortom,liever niet
Wat tussen haakjes staan laten staan, alleen de tekst wijzigen.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:22 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand bericht is een column.
heb t al weleens gedaan...1 x mis, 1x goed...krijg t er altijd benauwd van...tja...toch bedanktquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat tussen haakjes staan laten staan, alleen de tekst wijzigen.
Probeer het gerust eens, als het mislukt dan is er altijd wel een mod die het kan fixen.
Bij mij is het altijd het gezeik over de TT wat me weerhoudt om een nieuw deel te openen.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:30 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
heb t al weleens gedaan...1 x mis, 1x goed...krijg t er altijd benauwd van...tja...toch bedankt
1 2 3 4 5 6 7 8 | Bas - 3 Mehmet Cemal - 3 Fay Demi - 3 Romy Fay - 3 Romy Ivan - 6 Cemal Linda - Mehmet - 3 Bas Romy - 3 Fay |
1 2 3 | Fay- Demi Bas Romy- Ivan Mehmet Linda Cemal- |
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:30 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
heb t al weleens gedaan...1 x mis, 1x goed...krijg t er altijd benauwd van...tja...toch bedankt
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:34 schreef rowan634 het volgende:
bas en ivan zijn nog aan het klussen aan hun cabana
linda: wordt dat een nieuwe cordwood? die van ons was in 1 dag af HAHAHAHAHA
bas: arghh linda weer
die twins zijn wel erg aangenaamquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:31 schreef snetje het volgende:
Als ze zo gaan stemmen...
[ code verwijderd ]
Dan wordt dit de bank met de dinsdag stemmen...
[ code verwijderd ]
Cemal... en nog een week met die nutteloze twins...
En dan gaat die smeerlap maar dreigen, wat 'n slappe zak is het ookquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:35 schreef rowan634 het volgende:
bas: als jij mij naar huis wil sturen, zorg ik ervoor dat jij volgende week weg bent
bas is bang dta hij de 6 stemmen krijgt
ik vond vroeger Bas zo leuk...maar nuquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:40 schreef rowan634 het volgende:
bas: als jij ervoor zorgt dat ik naar huis ga, zorg ik ervoor dat demi, fay, cemal en romy samen gaan werken
romy: baas laat je niet gek maken
wie is hij ?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:40 schreef rowan634 het volgende:
romy: hij had die stemmen nooit moeten krijgen!
bas: de stomste keuze die linda ooit heeft gemaakt
ivan: of de beste keuze? om een tiran als jou eruit te krijgen!
romy: dat vind ik zielig
ivan: zielig??
ja kwartje viel wat laatquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:42 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ivan heeft de stemmen van LIN gekregen
wat probeer je te zeggen?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom Cemal dan zo raar moet voor de titel zijn
ik ookquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat ik het raar vind dat Ivan op Cemal gaat
Ja dat is puur voor de titel je kan er nog wel 3 eerst wegstemmen andersquote:
cemal is de grootste concurrentquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat ik het raar vind dat Ivan op Cemal gaat
Laat hem Bas pakken danquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:47 schreef rowan634 het volgende:
ivan gaat de schijnheiligheid ontmaskeren
wauw wat een held
Dan moet hij op Bas stemmenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:47 schreef rowan634 het volgende:
ivan gaat de schijnheiligheid ontmaskeren
wauw wat een held
Niet als er 3 ervan genomineerd zijn ...quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:36 schreef rowan634 het volgende:
ivan: waar haal je die arrogantie vandaan joh
bas: ik kan de stemmen van 4 mensen bepalen
logischquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:46 schreef DKUp het volgende:
Linda is in vijf jaar tijd twintig kilo aangekomen.
Vraag mij steeds af welk incident met een picknicktafel ze bedoelen. Ivan heeft twee keer een picknicktafel omgegooid. Een keer met Patje en een keer was het Rob de bierdrinker die op de grond lagquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:42 schreef rowan634 het volgende:
romy: dus dit is die ivan uit de aflevering van de picknicktafel??!!!
ivan: ivan de verschrikkelijke
rob zat op een hekjequote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:49 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Vraag mij steeds af welk incident met een picknicktafel ze bedoelen. Ivan heeft twee keer een picknicktafel omgegooid. Een keer met Patje en een keer was het Rob de bierdrinker die op de grond lag
was ze ongelukkig ofzoquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:46 schreef DKUp het volgende:
Linda is in vijf jaar tijd twintig kilo aangekomen.
Rob zei al bij zijn vertrek tegen Ivan `gooi nog een keer een tafel omquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:49 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Vraag mij steeds af welk incident met een picknicktafel ze bedoelen. Ivan heeft twee keer een picknicktafel omgegooid. Een keer met Patje en een keer was het Rob de bierdrinker die op de grond lag
Ze werkte in de buurt van een lekker Italiaan en de beste slager van Den Haag.......Ze zat alleen maar op haar werk.quote:
Dat met Rob was toch een hekje wat Ivan onder hem wegtrapte?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:49 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ja, weet het nu weerquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:50 schreef rowan634 het volgende:
[..]
rob zat op een hekje
ivan trapte dat hekje toen omver
waardoor rob op zn bips viel
Ik denk dat het (nog) niet mag.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij durven ze hem er gewoon niet uit te trappen .....![]()
[ afbeelding ]
Linda is Rienk zat deel 1 - 5 mei 2018.
x6ixfdx
[ afbeelding ]
Linda is Rienk zat deel 2 - 5 mei 2018.
x6ixg6s
voor Bipsquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:50 schreef rowan634 het volgende:
[..]
rob zat op een hekje
ivan trapte dat hekje toen omver
waardoor rob op zn bips viel
deze is wel geinigquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x6ixfdx
[ afbeelding ]
x6ixg6s
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Linda zou nooit het figuur van bijv. Romy willen hebben
ze heeft wel slanke benen op zich lindaquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ja, en daarboven een bol lijf en een dikke kopquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ze heeft wel slanke benen op zich linda
nee maarquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:59 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ja, en daarboven een bol lijf en een dikke kop
Dobber modelquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ze heeft wel slanke benen op zich linda
En die Twins dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mocht je willen he, mooi niet, Bas er uit aub,Romy mag ook
dat zou het meest logisch zijn ook wel, bas als 4dequote:
Dat kan ook niet eh? vrijstellingquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
mehmet gaat niet op linda stemmen die bonden al zo lang
Oh is het bootje er? ik zat in Ghostadventuresquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
We'll meet again
Don't know where
Don't know when
But I know we'll meet again some sunny day
![]()
Cos koor kapot zachtjes
dag 1586 - 5 MEI 2018
en dan ook haar vondsten en analyses over hem delen met mehmetquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:04 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Linda houdt Ivan obsessief in de gaten
zo zo, die liepen leeg over rienkquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x6ixfdx
[ afbeelding ]
x6ixg6s
Ze hoopt op stokslagenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Thuis gaat Linda boksen met haar zwagerT
maar aan de andere kant kan ze hem ook gewoon vrije tijd gunnen en vermaak en niet 24.7 aanhangsel zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:12 schreef yaello het volgende:
[..]
en terecht. Hij heeft weer een nieuw spelletje ontdekt hoor.
Die twee hebben overdag amper contact he. Daarnaast heb ik Cemal de hele dag achter de computer gezienquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
maar aan de andere kant kan ze hem ook gewoon vrije tijd gunnen en vermaak en niet 24.7 aanhangsel zijn
Ja klopt is ook zo.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:14 schreef yaello het volgende:
[..]
Die twee hebben overdag amper contact he. Daarnaast heb ik Cemal de hele dag achter de computer gezien
Het is een mooie vrouwquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:59 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ja, en daarboven een bol lijf en een dikke kop
Dan kon Cemal nog steeds niet de hele dag op de computer omdat er andere waren die ook moesten. Als Cemal nog enigszins kans wil maken om te blijven, zou hij nu niet moeten inkakken. Ook al weet hij niet zeker dat hij nu op de bank komt. Ik zie Cemal liever blijven dan Romy, maar op deze manier maakt mij weinig kansquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja klopt is ook zo.
Maar eerder was dat ook zo ja, maar Romy was vooral met andere dan bezig
Maar wat valt er te doen daar momenteel? Vrij weinigquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:16 schreef yaello het volgende:
[..]
Dan kon Cemal nog steeds niet de hele dag op de computer omdat er andere waren die ook moesten. Als Cemal nog enigszins kans wil maken om te blijven, zou hij nu niet moeten inkakken. Ook al weet hij niet zeker dat hij nu op de bank komt. Ik zie Cemal liever blijven dan Romy, maar op deze manier maakt mij weinig kans
is dit het feestje?quote:
ze zitten elke avond bij het vuurquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is dit het feestje?
ten ere van wat of gewoon chillen
ah thanks!quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:18 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ze zitten elke avond bij het vuur
feestje mochten ze niet
Feestje ging niet door. Het is chillen geworden.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is dit het feestje?
ten ere van wat of gewoon chillen
De tweeling?? Linda is de hele dag met Romy geweest, dus even productief. Cemal had iets nuttigs kunnen doen op de computer ipv gamen. Of gewoon naar buiten in het mooie weer, gezellig onder de mensenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar wat valt er te doen daar momenteel? Vrij weinig![]()
Ik snap wat je bedoelt, maar ze doen allemaal weinig(ivan en linda en twins zijn het meest productief)
Had het over het algemeenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:19 schreef yaello het volgende:
[..]
De tweeling?? Linda is de hele dag met Romy geweest, dus even productief. Cemal had iets nuttigs kunnen doen op de computer ipv gamen. Of gewoon naar buiten in het mooie weer, gezellig onder de mensen
zonder gitaarquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ah thanks!
wel gezellig, laura b praktijken
zou ook een gezapig feestje worden andersquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Feestje ging niet door. Het is chillen geworden.
voor mij hoef je hiervoor geen moeite te doenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is er nog behoefte aan dat gesprek Linda, Mehmet en Ivan op de vide gisteravond ?
Het is een beetje lang, bijna een uur geloof ik ....
wat mij betreft niet. Zal wel ongeveer hetzelfde zijn als de avond ervoor gok ik. Romy en Cemal zullen de revue vast gepasseerd zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is er nog behoefte aan dat gesprek Linda, Mehmet en Ivan op de vide gisteravond ?
ik was er live bijquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Oei...als Linda dat zou zienquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:27 schreef rowan634 het volgende:
fay: ivan ik wist niet dat je zo lief was, zo netjes
ivan: je hebt me voor alles uitgemaakt, maar nooit voor lief
[ afbeelding ]
❤quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:27 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
Twinning is winning is altijd goedquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:22 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik durf wel te openen maar ben er niet echt bij met mijn hoofd ,zit van alles te doen gelijkertijd, en denk wat moet je toch zeggen nu over utopia?
Heus charmeoffensievetje van de tweeling welquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:27 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Was sarcastisch ze heeft het hoogste woord weer
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze vreten echt elke dag chips en snacks
ze eten wel minder van de luifelquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze vreten echt elke dag chips en snacks
Tuulkquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Rienk verdient 0,0 aandachtquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay, ik skip dat vide gesprek dan, er was nog met iets met uitspraken van Rienk ?
een uurtje daarvoor?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gesprek Cemal en Ivan gevonden, hoe laat was Romy met Ivan gisteren ?
Wat een grote bek heeft die kwal. Beetje apart.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:53 schreef rowan634 het volgende:
ivan: ga je nu al slapen?
bas: ja en als je problemen daarmee hebt mag je op mn pik sabbelen
ivan: jij solliciteert er echt naar he, 6 stemmen
bas: gast, daar heb je dinsdag niks aan
Ze beweerde vanmorgen ook stellig dat ze vandaag naar Zwolle, bevrijdingsfestival zou gaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Romy ging altijd netflixen als ze niet naar school wou, netflix is er pas 4 jaar of zo
Romy heeft tot haar 18e op de basisschool gezeten.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Romy ging altijd netflixen als ze niet naar school wou, netflix is er pas 4 jaar of zo
kan ook mbo zijn hequote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Haha ken je feiten, Netflix bestaat al sinds 1997quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Niet in nederlandquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:58 schreef yaello het volgende:
[..]
Haha ken je feiten, Netflix bestaat al sinds 1997
Bas kan het zo niet hebben dat Ivan nu de kaarten in zijn handen heeft ...quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:53 schreef Yaksa het volgende:
Bas tegen Ivan: Als je vindt dat ik te vroeg naar bed ga, dan kan je altijd nog aan mijn piemeltje komen sabbelen.
En ze zit al in Utopia een tijd en daarvoor werkte ze volgens mijquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:01 schreef Sambalbaai het volgende:
Cemal: als ik zo lang was geweest, had ik heel de wereld over kunnen reizen.
Dan kunnen dwergen ook, malloot.
De homewrecker...quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:02 schreef rowan634 het volgende:
room over haar sjans met dennis bax van de gouden kooi
ze was zat en heeft met hem lopen kussen
Wel handig als ze met appels naar je gooien.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:08 schreef DKUp het volgende:
Twinnies waren nog dunner toen ze twaalf waren.
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wel handig als ze met appels naar je gooien.
je bedoeld het geluid van slijm wat op en neer door zijn luchtpijp giertquote:
ivan's reactie was wel masterquote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Fay Chipp heeft het met je vriendin gedaan tegen Ivan
ik heb geen belangstelling werkt ook al jarenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:12 schreef Yaksa het volgende:
Heb ook wel eens met Jehova's staan praten.
Ik zeg dan altijd: God heeft de mens niet geschapen, de mens heeft God geschapen.
Antwoord Jehova: Maar zo staat het niet in de Bijbel.
Mijn antwoord: Maar de Bijbel is niet door God geschreven, maar door de mens.
En dan zijn ze meestal snel weg.
Heel snel oprotten ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:13 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik heb geen belangstelling werkt ook al jaren
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:13 schreef Ranah het volgende:
[..]
niet open doenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:13 schreef Ranah het volgende:
[..]
Nee, meer ik snap het wel, veel te dure kaarten en een line-up van lik me vestje ....quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
Geweldig dat ze niet eens het eindfeest volkrijgen![]()
Ook gewoon dom dat ze niet een extra markt er in gooien.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mooi hequote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Over drama gesproken, tot nu toe 117 kaarten verkocht voor het eindfeest ....
Bevrijdingsdag is het pas als ze opsodemietert.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:57 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ze beweerde vanmorgen ook stellig dat ze vandaag naar Zwolle, bevrijdingsfestival zou gaan.
Ze zit al 3 Bevrijdingsdagen daar
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bevrijdingsdag is het pas als ze opsodemietert.
Dat had ik al voorspeld.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Over drama gesproken, tot nu toe 117 kaarten verkocht voor het eindfeest ....
Dat is wel raar dat het nog niet bekend is.. ik neem aan dat alle oud utopianen ook uitgenodigd wordenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:41 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat had ik al voorspeld.
Er zijn geen schuimpjes die 54 euro gaan betalen om nog ff 5 of 6 Utopianen te zien.
En al zeker niet als niet bekend is welke artiesten er komen optreden.
Naakt tuinierendagquote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Ivan met die rolmaat aan zijn broekdaar houden alle mannen van Rolmaten
tja ze hebben ook niks qua programma ja een bandje voor feesten en partijen...quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
dat doe ik ook niet, kijk nooit geen tv meer eigenlijk soms utopia maar voor de rest niks meer.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:45 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die heeft nog nooit naar het Journaal gekeken en leest waarschijnlijk NRC ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |