SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is toch zo gemakkelijk: kies de button 'open nieuw deel'. Dan zie je een frisse COS waarvoor je een topic titel mag kiezen, en dan voer je dat in. Klaar.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:17 schreef VitaSackville het volgende:
Ja,durfde niet te sluiten want durf niet te openen
Wel eerst de titel aanpassen. Daar gaat het vaak nog mis.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is toch zo gemakkelijk: kies de button 'open nieuw deel'. Dan zie je een frisse COS waarvoor je een topic titel mag kiezen, en dan voer je dat in. Klaar.
Ik durf wel te openen maar ben er niet echt bij met mijn hoofd ,zit van alles te doen gelijkertijd, en denk wat moet je toch zeggen nu over utopia?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is toch zo gemakkelijk: kies de button 'open nieuw deel'. Dan zie je een frisse COS waarvoor je een topic titel mag kiezen, en dan voer je dat in. Klaar.
nou, je moet toch iets wegklikken maar niet helemaal....tot waar? Of als t wel goed gaat is de tt niet goed,kortom,liever nietquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
dat bedoel ik...quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wel eerst de titel aanpassen. Daar gaat het vaak nog mis.
Dat zeg ik wel, maar dan andersquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wel eerst de titel aanpassen. Daar gaat het vaak nog mis.
Gewoon oefenen, we hebben het allemaal moeten leren.quote:
NIX want wr is nixquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:22 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik durf wel te openen maar ben er niet echt bij met mijn hoofd ,zit van alles te doen gelijkertijd, en denk wat moet je toch zeggen nu over utopia?
Je kunt je cursor over de oude titel halen tot ie blauw wordt en dan klik je op Ctrl+V. Dan is ie weg.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:22 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
nou, je moet toch iets wegklikken maar niet helemaal....tot waar? Of als t wel goed gaat is de tt niet goed,kortom,liever niet
Zo als jij het schrijft lees ik het als dat er een schoon vakje zou zijn waar je een titel in mag voeren.quote:
kutklooie, neem je tijd gewoonquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:22 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
nou, je moet toch iets wegklikken maar niet helemaal....tot waar? Of als t wel goed gaat is de tt niet goed,kortom,liever niet
Wat tussen haakjes staan laten staan, alleen de tekst wijzigen.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:22 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand bericht is een column.
heb t al weleens gedaan...1 x mis, 1x goed...krijg t er altijd benauwd van...tja...toch bedanktquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat tussen haakjes staan laten staan, alleen de tekst wijzigen.
Probeer het gerust eens, als het mislukt dan is er altijd wel een mod die het kan fixen.
Bij mij is het altijd het gezeik over de TT wat me weerhoudt om een nieuw deel te openen.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:30 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
heb t al weleens gedaan...1 x mis, 1x goed...krijg t er altijd benauwd van...tja...toch bedankt
1 2 3 4 5 6 7 8 | Bas - 3 Mehmet Cemal - 3 Fay Demi - 3 Romy Fay - 3 Romy Ivan - 6 Cemal Linda - Mehmet - 3 Bas Romy - 3 Fay |
1 2 3 | Fay- Demi Bas Romy- Ivan Mehmet Linda Cemal- |
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:30 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
heb t al weleens gedaan...1 x mis, 1x goed...krijg t er altijd benauwd van...tja...toch bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |