Het boeit mij niet meer, ik heb het allemaal maar achter mij gelaten.quote:
Ik niet... Ik heb een NEE/NEE sticker op mn brievenbus waar sinds eergisteren weer een klep (tijdelijk) op zitquote:
Meestal check ik gewoon op laptop of pc als ik iets nodig heb, dan zoek ik even wat ik precies wil hebben en bestel het, er zijn buiten dagelijkse boodschappen niet veel dingen die ik nog in een fysieke winkel koop.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik niet... Ik heb een NEE/NEE sticker op mn brievenbus waar sinds eergisteren weer een klep (tijdelijk) op zit
Ik heb ook een gangbare maat die mij precies past, met 34/34 broeken zit ik altijd goed, en bovenkleding is het Large.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 18:30 schreef chufi het volgende:
Ik koop ook het meest e online op de dagelijkse boodschappen na dan
Ik was daar al en mijn was hangt er ook, die is vanavond nog droog.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 18:43 schreef chufi het volgende:
Ik ga nog even van het zonnetje genieten op mn balkon.
heyquote:Op zaterdag 5 mei 2018 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Krijg je dat niet eens cadeau als modster?
Die optie bestaat niet meerquote:Op zaterdag 5 mei 2018 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Krijg je dat niet eens cadeau als modster?
nee, circa14,95quote:
Jij ook een goedemiddagquote:
Voor herhaling vatbaar mag ik hopen....quote:Op zondag 6 mei 2018 17:57 schreef sacha het volgende:
dussssss, ik heb in no time mijn hele huis schoongemaakt, wat een energie!
Een schoon huis voor als je bezoek krijgt komende weekquote:Op zondag 6 mei 2018 17:57 schreef sacha het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2018 18:46 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Een schoon huis voor als je bezoek krijgt komende week
Ik begin morgenquote:Op zondag 6 mei 2018 17:57 schreef sacha het volgende:
alsof mijn moedah komt!quote:Op zondag 6 mei 2018 18:46 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Een schoon huis voor als je bezoek krijgt komende week
Ja ze had dr naam ook niet meequote:Op zondag 6 mei 2018 21:50 schreef drakin het volgende:
Renate Dorrestein ook al niet meer onder de levenden.
de moeder van mijn zwager ook niet sinds 2 dagen...quote:Op zondag 6 mei 2018 21:50 schreef drakin het volgende:
Renate Dorrestein ook al niet meer onder de levenden.
Eén keer gesproken 25+ jaar geleden.quote:Op zondag 6 mei 2018 23:29 schreef chufi het volgende:
Hmm ja gecondoleerd of had je er verder weinig mee? Schreef ze ook boeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |