SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgebreide informatie over de etappes en alles rondom de Giro vindt u in de Garibaldi
De tijdslimiet:
http://www.velofacts.com/(...)imit-calculator.html
D'n Twitter:
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/TourDeJose
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/NOSwielrennen
https://twitter.com/wisculturig
TV:
U kunt voor deze Giro terecht bij bij het Home of Cycling, Eurosport. Hier kunt u elke dag luisteren naar de werken van Jeroen Vanbelleghem, bijgestaan door een kundige co-commentator. Bent u fan van Buren dan kunt u dagelijks rond 17:30 inschakelen op EEN, want die hebben ook dit jaar geen beelden. Wel kunt u in de laatste week van de Giro inschakelen op de Belg voor de Balwaaze Belgijum Toer. Wat Eurosport betreft is het natuurlijk nog wel even afwachten of er geen motortje rijden is in een weekend, maar dan kunt u alsnog terecht op de Eurosport PLAYER.
Spelen:
Scorito: Nee - Voor de FOK!kers zonder principes die toch mee willen doen
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2018 #2 - Voorjaarsklassiekers
Pick'em spel: SPT / Het Giro d'Italia 2018 Pick'em spel
Sportpools: https://www.sportpools.net/ Subleague: FOK! Subleague (ww: FOK!)
Cyclingmaster: De fabelachtige FOK! Subleague (ww: jellevanendert)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik ben pas bij bladzijde 40 en ik voel me elke pagina verder radicaliseren.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:01 schreef Falco het volgende:
[..]
En dan ga je ook zo'n kut boek lezen van een of andere warrige professor.
Karsten hangt de natuurliefhebber uit kan ook afgevinkt worden met zn zeeschildpadden net (die niet te zien waren alleenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Heeft de bingokaart nog een update nodig?
Ongetwijfeld, ik heb niet geluisterd vandaag.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb volgens mij wel een njaa gehoord van karstenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Weet je dat heel zeker?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij wel een njaa gehoord van karsten
Njaaaa van Jeroen in het beginquote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, ik heb niet geluisterd vandaag.
Jammer dat Leipzig niet meewerkt.quote:
Ja ik had wel hoop; gezien hun waardeloze resultaten de laatste tijd. Gelukkig staat HSV ook achter.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jammer dat Leipzig niet meewerkt.
Ja die Vacek lijkt me wel een talentje, een om in de gaten te houden zeker weten.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Vacek heeft Evenegod verslagen. [ afbeelding ]
Genoteerdquote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:06 schreef wimderon het volgende:
Als Boivin zich nu ergens verstopt en weer aansluit achterin het peloton neem ik tot het eind van de etappe een Boivin-UI.
Dat is ellendig man, je hele muil zo vol met eigeelquote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:06 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik eet een boterham met ei - hele dooier.
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:09 schreef PSVCL het volgende:
Ja hoor Tel Aviv komt in zicht. Geweldige feeststad in Palestina ,ook cultuur, eten, en muziek.
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 05-05-2018 om 15:52:52"En ziehier een uitbeelding van het land Israël. Twee kampen die allebei een andere kant op willen, maar het ene kamp heeft niets te zeggen." https://t.co/4eA1lanYm6 reageer retweet
Is Jody een drinker?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Vacek heeft Evenegod verslagen. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soow koekoekquote:
thijsquote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:11 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 05-05-2018 om 15:52:52"En ziehier een uitbeelding van het land Israël. Twee kampen die allebei een andere kant op willen, maar het ene kamp heeft niets te zeggen." https://t.co/4eA1lanYm6 reageer retweet
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is Jody een drinker?Cola y Pola kan geen kwaad joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Doen we allemaalquote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:12 schreef DeParo het volgende:
Thijs Zonneveld denkt het wel weer te snappen.
Topfavoriet voor de wereldtitel in Innsbruck, dat geef ik je op een briefje.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja die Vacek lijkt me wel een talentje, een om in de gaten te houden zeker weten.
Oh ja?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Topfavoriet voor de wereldtitel in Innsbruck, dat geef ik je op een briefje.
Vergelijkbaar met een Radler.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ja.quote:
Alsof er morgen wat aan is.quote:
Alsof ik niet naar het schakelkanaal van Foxie kijk.quote:
Wat maakt het allemaal uit. Het is een vlakke etappe.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Goed dat Jeroen vroeg of de bungee jump van Kroon wel of niet gelukt was.
rusquote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:26 schreef DeParo het volgende:
Morgen door een woestijn. Zelden zo'n mooie woestijn gezien.
Is even leuk maar op een gegeven moment wordt het wel heel saaiquote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:26 schreef DeParo het volgende:
Morgen door een woestijn. Zelden zo'n mooie woestijn gezien.
Ik snap het.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:30 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Denken dat we het allemaal snappen.
Ben je bij die krater geweest. Erg indrukwekkend.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:31 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Is even leuk maar op een gegeven moment wordt het wel heel saai
Ik wil jouw penceelhandschrift wel weer eens aanschouwen.quote:
Bedankt voor het verrijken van mijn leven met deze spannende anekdote.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:33 schreef Masterminded het volgende:
Ik ga even naar de koelkast lopen en wat drinken inschenken. Toen we de koelkast in de showroom zagen, dachten we: "Wow, dit heb ik nog nooit eerder gezien. Erg indrukwekkend''. En dat gevoel heb ik nog iedere keer.
Jep. Erg mooiquote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:32 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ben je bij die krater geweest. Erg indrukwekkend.
Het gaat nog ff doorquote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:35 schreef heywoodu het volgende:
Jeroen's golfsurfverhaal was toch wat bondiger.
2-1. It's happening.gifquote:
Neuh, Jeroen hield het bij "niet mijn ding", Karsten breit er nog een eigen ding aan vastquote:
Ja een heel horrorverhaal over bloed en witte haaienquote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, Jeroen hield het bij "niet mijn ding", Karsten breit er nog een eigen ding aan vast
Uiteindelijk was er echt geen haai in de buurt, maar goed, hij had compleet uit elkaar gescheurd kunnen worden. In theorie.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:37 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja een heel horrorverhaal over bloed en witte haaien
Rüdiger Selig.quote:
Ja en dan kon Jeroen vragen of het gelukt wasquote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiteindelijk was er echt geen haai in de buurt, maar goed, hij had compleet uit elkaar gescheurd kunnen worden. In theorie.
Iedereen behalve de topfavoriet.quote:
1. Neequote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Stappenlijstje:
1. Speel je met een pooltje mee?
2. Welke renner vind je een ongelofelijke lul?
3. [ afbeelding ]
Een haai met een TUE danquote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiteindelijk was er echt geen haai in de buurt, maar goed, hij had compleet uit elkaar gescheurd kunnen worden. In theorie.
Venturini en Plankaartquote:
Als Campenaerts vandaag wint ga ik genietenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:40 schreef Szura het volgende:
Hoop trouwens wel dat Campenaerts nog demarreert
Jij kijkt niet vaak wielrennen?quote:
RIP. Dan maar Köln wat geld toeschuiven volgende week.quote:
Erg indrukwekkend.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:43 schreef DeParo het volgende:
Tel Aviv heeft ook elk jaarbeen beroemde fietsmarathon. Kan je met de fiets over de snelweg. Met Yom Kippoer kan dit volgens mij ook.
Anti Hamburg?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:42 schreef Masterminded het volgende:
[..]
RIP. Dan maar Köln wat geld toeschuiven volgende week.
Ik voorspel een sjuutjequote:
Hamburg is Limburgse Ontsnappingsclubs in het kwadraat.quote:
Toch mooi dat er een club is die altijd Bundesliga heeft gespeeld?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hamburg is Limburgse Ontsnappingsclubs in het kwadraat.
Voor historie of achterban koop je niets.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch mooi dat er een club is die altijd Bundesliga heeft gespeeld?
Wolfsburg dat degradeert zou ook wel genot zijnquote:
Als Jongen van Poppel maar wintquote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voorspel een sjuutje
uiteraard van Debusschere, Planckaert en Venturini
Die leek mij té slecht, zelfs om de donkere paardgok te wagen maar goed als ie 10e wordt levert ie nog aardig wat op natuurlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Jongen van Poppel maar wint [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:50 schreef PSVCL het volgende:
Lijkt wel een thuiswedstrijd van Ajax met al die zionvlaggen
Ladagnous?quote:
Dit is grotendeels de fout van Van Poppel zelf, maar wat heeft Battaglin in godsnaam geholpen. Die zat telkens 10 plaatsen achter Van Emden en Van Poppel, ging reageren op Martin en deed vervolgens niets meer.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:59 schreef Szura het volgende:
Van Poppel wat een lul, kutsprint na al het goede voorwerk!!!
Sloeg nergens opquote:
Hopelijk nu al 2,5 minuut achterstandquote:
Ja ik heb het ook over Djos, die leverde hem perfect af. Maar 5 tellen erna heeft die knurft zich al naar de 7e plek laten wegzakken, faalhaas.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit is grotendeels de fout van Van Poppel zelf, maar wat heeft Battaglin in godsnaam geholpen. Die zat telkens 10 plaatsen achter Van Emden en Van Poppel, ging reageren op Martin en deed vervolgens niets meer.
quote:
Zelden zo'n lekker wijf gezien.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:04 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
De mooiste die je ooit zag.
Valt Mani hier even door de mand zeg.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het wordt juist bevestigd, maar dat geheel terzijde.
Ben tevreden met Gibbons, Venturini en Planckaert maar had toch ook voor Marekczo en Bonifazio moeten gaan. Ipv die debiele Debusschere die ik ook nergens zagquote:
Ik ben zeer teleurgesteld door BMC met hun ''zE mOgEn VoOr HuN kAnSeN gAaN'' terwijl Roelandts net doodleuk Dennis in veilige haven aan het brengen was voor een dagje of twee roze.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben tevreden met Gibbons, Venturini en Planckaert maar had toch ook voor Marekczo en Bonifazio moeten gaan. Ipv die debiele Debusschere die ik ook nergens zag
Hoe denk je dit om te kunnen draaien?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik niet hoor!
Wel uitermate vervelend dat Modolo en Bonifazio keurig in de top 5 eindigen.
Dat zou helemaal niet vervelend moeten zijn als je gewoon je brein aanzet als je je poultje invult.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik niet hoor!
Wel uitermate vervelend dat Modolo en Bonifazio keurig in de top 5 eindigen.
Misschien was de ranzig slechte proloog toch een indicatie voor zijn vorm, net als bij Andrea.quote:
Nee, Jempy en Jurgen zouden dagelijks overleggen. Dat het vandaag Sjempie zou worden was bij die tussensprint al te zien.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ben zeer teleurgesteld door BMC met hun ''zE mOgEn VoOr HuN kAnSeN gAaN'' terwijl Roelandts net doodleuk Dennis in veilige haven aan het brengen was voor een dagje of twee roze.
Die is er ook meer om te piloteren, wat bij prima deed. Danny verdient de werken van Zjos niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:08 schreef Pistolero het volgende:
Die leadout van van Emden was ook wel lachwekkend slecht, die werd al aan alle kanten voorbij gereden.
Maar dat kan je vooraf niet weten.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee, Jempy en Jurgen zouden dagelijks overleggen. Dat het vandaag Sjempie zou worden was bij die tussensprint al te zien.
Nee, en ze zijn beiden D-sprinters. Waarom zou je er dan ook je vingers aan branden?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:09 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar dat kan je vooraf niet weten.
Dan had ik voor Baptiste moeten kiezen, maar ik ga niet op de tafels dansen voor plekje zes in een gehandicaptenveld.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, en ze zijn beiden D-sprinters. Waarom zou je er dan ook je vingers aan branden?
Je sprinter op 500m vol in de wind afzetten terwijl ze links voorbij kwamen knallen is wel vrij matig opzich.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die is er ook meer om te piloteren, wat bij prima deed. Danny verdient de werken van Zjos niet.
Dat is de vraag, misschien wisten ze het zelf niet eens.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:09 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar dat kan je vooraf niet weten.
Valt ook wel te begrijpen dat ze Roelandts Dennis laten schaduwen, hoor. Hem liever dan Sjempie wat dat betreft.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat is de vraag, misschien wisten ze het zelf niet eens.
Hij werd tenminste vooraan afgezet, dat is al heel wat voor Jumbo.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je sprinter op 500m vol in de wind afzetten terwijl ze links voorbij kwamen knallen is wel vrij matig opzich.
Ik verlang naar de werken van Rittenkaper Roosen.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij werd tenminste vooraan afgezet, dat is al heel wat voor Jumbo.
Battaglin geeft er helemaal geen neuk meer om volgens mij.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:13 schreef hhh38 het volgende:
Normaal gesproken moet Battaglin toch gewoon de laatste zijn? Die kan dat sowieso beter dan Jos
Je zou zeggen dat een sprinter ook wel iets in zijn eentje moet kunnen als hij in de laatste kilometer in de top 5 wordt afgezet.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:13 schreef hhh38 het volgende:
Normaal gesproken moet Battaglin toch gewoon de laatste zijn? Die kan dat sowieso beter dan Jos
Dat klopt, maar dat staat daar los van.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat een sprinter ook wel iets in zijn eentje moet kunnen als hij in de laatste kilometer in de top 5 wordt afgezet.
Ik kan Guardini niet vinden. FF goed kijkenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:13 schreef wimderon het volgende:
1,2,3,6,7,15
Boy heeft helemaal niet meegesprint![]()
Debusschere mooi 148e.
Guardini was zijn leadout man kwijt en was aan het spartelen in 15de positie.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:15 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik kan Guardini niet vinden. FF goed kijken
Debusschere stellen we niet meer op.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:13 schreef wimderon het volgende:
1,2,3,6,7,15
Boy heeft helemaal niet meegesprint![]()
Debusschere mooi 148e.
Simion staat 13e. Of fietsenruil ofquote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Guardini was zijn leadout man kwijt en was aan het spartelen in 15de positie.
Ah.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij was Simion de uitverkorene vandaag vanwege ranzig slechte benen van d'n Dré.
Jij ook al de 9 meest gekozen renners gekozenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:17 schreef Van_Poppel het volgende:
1 t/m 5 + 12 +15 ...aan die dark horse flauwekulletjes doe ik niet mee.
waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij ook al de 9 meest gekozen renners gekozen
Erg indrukwekkend.quote:
1 ITA VIVIANI Elia QUICK-STEP FLOORS 3h 51’ 20” 0’ 12” 0’ 00”quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
1 ITA VIVIANI Elia QUICK-STEP FLOORS 3h 51’ 20” 0’ 12” 0’ 00”
2 ITA MARECZKO Jakub WILIER TRIESTINA - SELLE ITALIA 3h 51’ 20” 0’ 06” 0’ 00”
3 IRL BENNETT Sam BORA - HANSGROHE 3h 51’ 20” 0’ 04” 0’ 00”
4 ITA BONIFAZIO Niccolò BAHRAIN - MERIDA 3h 51’ 20” 0’ 00”
5 ITA MODOLO Sacha TEAM EF EDUCATION FIRST 3h 51’ 20” 0’ 00”
6 FRA VENTURINI Clement AG2R LA MONDIALE 3h 51’ 20” 0’ 00”
7 RSA GIBBONS Ryan TEAM DIMENSION DATA 3h 51’ 20” 0’ 00”
8 ITA BELLETTI Manuel ANDRONI GIOCATTOLI - SIDERMEC 3h 51’ 20” 0’ 00”
9 BEL PLANCKAERT Baptiste TEAM KATUSHA ALPECIN 3h 51’ 20” 0’ 00”
10 LUX DRUCKER Jean-Pierre BMC RACING TEAM 3h 51’ 20” 0’ 00”
16 GBR DOWSETT Alex TEAM KATUSHA ALPECIN 3h 51’ 20” 0’ 00”
17 GER DENZ Nico AG2R LA MONDIALE 3h 51’ 20” 0’ 00”
18 DEN SCHMIDT Mads Würtz TEAM KATUSHA ALPECIN 3h 51’ 20” 0’ 00”
19 NED DUMOULIN Tom TEAM SUNWEB 3h 51’ 20” 0’ 00”
20 AUS DEMPSTER Zakkari ISRAEL CYCLING ACADEMY 3h 51’ 20” 0’ 00”
21 AUT PREIDLER Georg GROUPAMA - FDJ 3h 51’ 20” 0’ 00”
22 NED OOMEN Sam TEAM SUNWEB 3h 51’ 20” 0’ 00”
23 POR GONÇALVES José TEAM KATUSHA ALPECIN 3h 51’ 20” 0’ 00”
24 ITA BALLERINI Davide ANDRONI GIOCATTOLI - SIDERMEC 3h 51’ 20” 0’ 00”
25 ITA PUCCIO Salvatore TEAM SKY 3h 51’ 20” 0’ 00”Toch leuk dat Road Captain Dempster op 20 binnenbolt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Zwartboek niet gezien?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wist niet dat er ook blonde Jodinnen zijn
Bar Rafaeli had je toch wel mogen weten.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wist niet dat er ook blonde Jodinnen zijn
Mooie stijging in het klassement ouwe reus.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Guardini was zijn leadout man kwijt en was aan het spartelen in 15de positie.
Ah ik had Drucker ipv Venturini, verder hetzelfde team. Toch een mooie klassering.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En onze subleague heeft de dagwinnaar
https://www.cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=659
Nee, ik zag Simion steeds omkijken en Guardini zat iets verderop helemaal kapot te gaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij was Simion de uitverkorene vandaag vanwege ranzig slechte benen van d'n Dré.
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:27 schreef hhh38 het volgende:
https://www.cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=2444
Wie is dit?
Jozee is vandaag gratis en vrij voor iedereenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:31 schreef Masterminded het volgende:
Jammer dat Yorkshire niet op het open kanaal van Ziggy is. Vond Berkhout en Langeveld wel gezellig
Dit klinkt heel fout.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:33 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jozee is vandaag gratis en vrij voor iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bocht in de laatste 1500m kan echt niet hoor, en die in de laatste 300m is ook op het randje.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 19:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie heeft dat verzonnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bocht in de laatste 1500m kan echt niet hoor, en die in de laatste 300m is ook op het randje.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |