quote:Op zaterdag 5 mei 2018 15:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Onze psycho hulpverlener aan het werk.
Wát zeg je?quote:
Niets over racisme, zij vinden het wel iets beter dan de eerste keer en bril geeft het een kans andere 2 niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die durf ik ook niet te kijken. Want WiwiDikke kans dat die het alsnog racistisch vinden. En ik zie dat echt echt echt niet.
Wijze woorden.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:30 schreef grazz het volgende:
Wiwi kun je ook niet echt serieus nemen, al geef ik ze wel gelijk dat Waylon geen dansers nodig heeft. Ik kijk wel graag hun interviews, omdat ik er vaak wel om moet lachen.
Maar goed, we kunnen blijven zeiken over die dansers, they are here to stay. En als we volgende week onverwacht niet de finale halen (ik weet het, gaat niet gebeuren). Jammer dan. Balen. Dan kunnen we daarna wel weer eventueel kritiek leveren.
Bibiquote:
Echt waar?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:15 schreef Aoibhin het volgende:
Wat Stefan schrijft heeft Waylon weldegelijk gezegd op de persco van vandaag, dat met de clowns.
Terechte klacht. Dat wel.quote:
Ja, ze blijven toch wel, ze zijn nu een gegeven. En ik vind (gezien die omstandigheden), de performance nog lang niet zo rampzalig uitpakken als ik na de eerste repetitie dacht.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:29 schreef Em31 het volgende:
Op zich zou ik ook nog steeds de dansers weg willen hebben, maarja nu ik weet dat ze er zijn accepteer ik het maar
Dat den ik ookquote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij was na EIC helemaal 'om' en vond het fantastisch en na de eerste repetitie kon hij zich niet over het racisme heen zetten en nu is dat gevoel weg en gaat het niet door naar de finale dus.
Ik denk dat er eentje chagerijnig is dat Australië er een potje van maakt.
quote:
Die linker zegt toch gewoon wat bijna iedereen in dit topic zei na de tweede rehearsal?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:30 schreef grazz het volgende:
Wiwi kun je ook niet echt serieus nemen, al geef ik ze wel gelijk dat Waylon geen dansers nodig heeft. Ik kijk wel graag hun interviews, omdat ik er vaak wel om moet lachen.
Die is idd nog labieler dan wij.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij was na EIC helemaal 'om' en vond het fantastisch en na de eerste repetitie kon hij zich niet over het racisme heen zetten en nu is dat gevoel weg en gaat het niet door naar de finale dus.
Ik denk dat er eentje chagerijnig is dat Australië er een potje van maakt.
Klopt en de WiWi's vonden TCL ook niets tijdens de rehearsals.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die linker zegt toch gewoon wat bijna iedereen in dit topic zei na de tweede rehearsal?
Missch is het wel een FOK!ker die al jaren bij Wiwi werkt.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die linker zegt toch gewoon wat bijna iedereen in dit topic zei na de tweede rehearsal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |