SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Heb gisteren de hele boel maar weer eens op een andere schijf gebackupt, aangezien er één van de 4 backups gecrasht was.
Moet er niet aan denken dat ik alles opnieuw bij elkaar zou moeten harken...
Dank en donequote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:38 schreef Melting het volgende:
@spijkerbroek: de Wartime memories mag wel uit de OP.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Heb gisteren de hele boel maar weer eens op een andere schijf gebackupt, aangezien er één van de 4 backups gecrasht was.
Moet er niet aan denken dat ik alles opnieuw bij elkaar zou moeten harken...
Bijna: Cherrymoon Trax - The House of House (Oliver Lieb Remix)quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom ook een viervoudige backup.
Het jongt namelijk nogal aan...
Morgen staan er hier in de achtertuin 12.500 feestvierders bij een festival met dit soort muziek...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:40 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben overigens echt hyped voor bevrijdingsfestival in stadspark morgen. Ik hekel koningsdag maar 5 mei ga ik altijd los![]()
![]()
Ik vind de bevrijdingsfestival dit jaar niet echt leuk genoeg om te gaan. Wij gaan dus morgenmiddag zwemmen met Lennon. Dat wilde hij graag.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:40 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben overigens echt hyped voor bevrijdingsfestival in stadspark morgen. Ik hekel koningsdag maar 5 mei ga ik altijd los![]()
![]()
Mmmmmm, ik wil wel zo veel mogelijk horizontale rust hebben, dus ga ik er zo wel vandoorquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Normaal ben je ook niet zo van het naar bed gaan, dus nog even 55 minuten volhouden dan...
Buren? Die zijn bijna allemaal wegquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, dan gaan zijn buren wel even raar staan kijken. "Dat doet ie anders nooit!"
Die kraakt sowieso al als ik er naar kijkquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
gaat z'n bed zo van kraken als hij mee doet op de maat van de muziek
Strak plan wel:Pquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je kan ook luisteren terwijl je in bed ligt.
Voor studenten is het ook wel echt leuker dan kinderen denk ikquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind de bevrijdingsfestival dit jaar niet echt leuk genoeg om te gaan. Wij gaan dus morgenmiddag zwemmen met Lennon. Dat wilde hij graag.
Met die mooie bekende acid synth?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:43 schreef MadMaster het volgende:
En ja, dit is New Order:
New Order - Confusion (Pump Panel Reconstruction Mix)
2 jaar geleden waren we in Zwolle met hem. Dat vond hij echt wel leuk.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Voor studenten is het ook wel echt leuker dan kinderen denk ik
Een paar jaar geleden zijn we in Zwolle geweest, maar nu is het programma daar niet heel best helaas.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Voor studenten is het ook wel echt leuker dan kinderen denk ik
Oh ja, in Zwolle is natuurlijk altijd een groot bevrijdingsfestivalquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
2 jaar geleden waren we in Zwolle met hem. Dat vond hij echt wel leuk.
In m'n studententijd hoefde ik maar de deur uit te vallen of ik stond op het terrein van het festival in Zwollequote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh ja, in Zwolle is natuurlijk altijd een groot bevrijdingsfestival
In Groningen gaan echt weinig niet-studenten naar stadspark denk ik.
UT is ook wel echt bizar ver weg...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik zou niet eens weten wat er morgen aan Bevrijdingspop in Haarlem is...
Haarlem heeft wel een goed programma. O.a. Di-rect en My Babyquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik zou niet eens weten wat er morgen aan Bevrijdingspop in Haarlem is...
Zaandam ook niet. Maar ik zie net wel dat er een "Bevrijdingsfestijn" is. Even kijken of dat de moeite waard kan zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:47 schreef just me het volgende:
Delft heeft niet eens een bevrijdingsfestival
Hier gaat iets mis...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, Ladysmith Black Mambazo...
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, Ladysmith Black Mambazo...
Dat laatste zegt me niks.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haarlem heeft wel een goed programma. O.a. Di-rect en My Baby
Klopt. Maar de laatste tijd worden de meeste grote feesten daar gevierd en niet meer in de binnenstad. Dat snap ik wel, maar vind het ook wel jammer.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
UT is ook wel echt bizar ver weg...
Ik heb daar ook een paar keer feestjes bijgewoond, die campus zelf al is echt een doolhof
Oh HELL NO!quote:TINO MARTIN, LANGE FRANS, WOLTER KROES en nog veel meer!
Je kunt ook naar Westergasfabrieken/Westerpark komen morgenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zaandam ook niet. Maar ik zie net wel dat er een "Bevrijdingsfestijn" is. Even kijken of dat de moeite waard kan zijn.
My Baby is echt heel leuk. Althans vind ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste zegt me niks.
Triggerfinger is ook OK...
We zijn net van New Order - Confusion (Pump Panel Reconstruction Mix) naar Yves Deruyter - Born Slippy (Vocal Club Mix) gegaan...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:47 schreef CindieY het volgende:
Bij welke track zitten we, MadMaster? Ik hoor nog iets bekends.
gasfabriekquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je kunt ook naar Westergasfabrieken/Westerpark komen morgen
Nu is in binnenstad Enschede ook niet bijster veel te beleven maar fietsen naar die UT voor alleen een feestje hoeft van mij echt niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt. Maar de laatste tijd worden de meeste grote feesten daar gevierd en niet meer in de binnenstad. Dat snap ik wel, maar vind het ook wel jammer.
Neh.. kost ¤20.quote:
Dan zal het een sample er onder zijn geweest? Ik kan het niet helemaal plaatsen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn net van New Order - Confusion (Pump Panel Reconstruction Mix) naar Yves Deruyter - Born Slippy (Vocal Club Mix) gegaan...
We hebben weleens een heel leuke 5 mei gehad in de binnenstad. Optredens, wij op terrasje.. dan kun je je prima vermaken. En om de 5 jaar was er de optocht met veteranen. Dat is ook best bijzonder.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nu is in binnenstad Enschede ook niet bijster veel te beleven maar fietsen naar die UT voor alleen een feestje hoeft van mij echt niet.
En ik. En bovendien een zeer sterke live band.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
My Baby is echt heel leuk. Althans vind ik.
De enige tekst was 'Confusion' en dat is van New Order zelf...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan zal het een sample er onder zijn geweest? Ik kan het niet helemaal plaatsen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neh.. kost ¤20.
Als het gratis was... zou ik er nog steeds niet dood gevonden willen worden
Ja, elk jaar komen er meer en meer dommere mensen lijkt bijna. Ook in Groningen tijdens koningsdag ergerde ik me mateloos aan al die idioten. Geen wonder dat ze vanaf 19:00 voor koningsnacht al het bier met plastic bavaria flessen vervningen hier,quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:50 schreef CindieY het volgende:
Vond vorig jaar Bevrijdingsfestival in Zwolle wel bizar. Overal vrachtwagens en ander groot geschut om eventuele gekkies tegen te houden. In zo'n wereld leven we dus, op bevrijdingsdag
Dit kan je werkelijk in 3000 versies vinden en is dan ook altijd wel in een set weg te zetten...quote:
Wolter Kroesquote:
Het bevrijdingsfestival in Groningen vond ik vroeger ook altijd leuk, tot m'n 19de altijd naar toe geweestquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, elk jaar komen er meer en meer dommere mensen lijkt bijna. Ook in Groningen tijdens koningsdag ergerde ik me mateloos aan al die idioten. Geen wonder dat ze vanaf 19:00 voor koningsnacht al het bier met plastic bavaria flessen vervningen hier,
Uiteraard is dat heel leuk, ik had het meer over het normale nachtleven daar op zaterdag/feestdagen. Dan verkies ik verreweg Groningen daarboven.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hebben weleens een heel leuke 5 mei gehad in de binnenstad. Optredens, wij op terrasje.. dan kun je je prima vermaken. En om de 5 jaar was er de optocht met veteranen. Dat is ook best bijzonder.
Op de afgelopen Marinedagen stonden er twee Houwitzers en een Humvee voor de brug NAAR het marineterreinquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:50 schreef CindieY het volgende:
Vond vorig jaar Bevrijdingsfestival in Zwolle wel bizar. Overal vrachtwagens en ander groot geschut om eventuele gekkies tegen te houden. In zo'n wereld leven we dus, op bevrijdingsdag
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ronnie Flex komt morgen in Groningen MTheBassman![]()
Ja maar het was wel extra erg dit jaar omdat Willy langskwam. Het was niet normaal druk in de binnenstad.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het bevrijdingsfestival in Groningen vond ik vroeger ook altijd leuk, tot m'n 19de altijd naar toe geweestGezien de locatie op de drafbaan was dat ook altijd garantie voor m'n eerste hooikoortsaanvallen, maar dat mocht de pret niet drukken
Ik zou een lawaaidemonstratie gaan houden daar...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ow het nachtleven weet ik niet. Daar ben ik nooit meer.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Uiteraard is dat heel leuk, ik had het meer over het normale nachtleven daar op zaterdag/feestdagen. Dan verkies ik verreweg Groningen daarboven.
Mijn zus met kinderen zijn er vanuit Emmen ook geweest.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja maar het was wel extra erg dit jaar omdat Willy langskwam. Het was niet normaal druk in de binnenstad.
De drafbaan is wel een ideale locatie. Ben daar ooit ook nog wel een paar keer geweest.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het bevrijdingsfestival in Groningen vond ik vroeger ook altijd leuk, tot m'n 19de altijd naar toe geweestGezien de locatie op de drafbaan was dat ook altijd garantie voor m'n eerste hooikoortsaanvallen, maar dat mocht de pret niet drukken
Weet je ook welke tent hij optreedt? Dan weet ik welke tent ik in ieder geval niet heen moet.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
Het klinkt ook gewoon altijd lekkerquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit kan je werkelijk in 3000 versies vinden en is dan ook altijd wel in een set weg te zetten...
Mainstage om 17:30 uurquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Weet je ook welke tent hij optreedt? Dan weet ik welke tent ik in ieder geval niet heen moet.
Die Famke Louisen komt daar ook. Ik zou niet weten waar ik haar van moet kennen, anders dan dat filmpje op Dumpert van afgelopen Koningsdagquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou een lawaaidemonstratie gaan houden daar...
Toch schijnt die gast best wel normaal te zijn en aardig. Als je de artiest er even vanaf denkt. Zo hoorde ik in ieder geval van een vriend van me die hem ook achter de schermen kentquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
Pff. Geen flauw idee met wie en waar ik dan zit maar ik zal uitkijken rond die tijd.quote:
Daar ging DDM wel vaker naar toe, kan ik me herinneren...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:56 schreef livelink het volgende:
Bevrijdingsfestival Utrecht of Wageningen zou ik naartoe kunnen gaan.
Eigenlijk zou een keertje Wageningen ook wel bijzonder zijn.
Dat denk ik ook eigenlijk. Ik heb vorig jaar een stukje van hem gezien op DTRH en dat was best leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Toch schijnt die gast best wel normaal te zijn en aardig. Als je de artiest er even vanaf denkt. Zo hoorde ik in ieder geval van een vriend van me die hem ook achter de schermen kent
Ik overweeg opeens zwaar om daar toch niet heen te gaanquote:
Na Koningsdag was het budget gewoon op.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die Famke Louisen komt daar ook. Ik zou niet weten waar ik haar van moet kennen, anders dan dat filmpje op Dumpert van afgelopen Koningsdag
Ja is die ook wel, maar dan hoef ik zijn muziek niet opeens geweldig te vinden.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Toch schijnt die gast best wel normaal te zijn en aardig. Als je de artiest er even vanaf denkt. Zo hoorde ik in ieder geval van een vriend van me die hem ook achter de schermen kent
Groningen is anders best wel een hotspot voor beroemde DJ's en artiesten hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na Koningsdag was het budget gewoon op.
Alleen gasten die voor 2 zakjes M&M's en een Fristi optreden, zijn morgen in Groningen...
Dat.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja is die ook wel, maar dan hoef ik zijn muziek niet opeens geweldig te vinden.
In Utrecht komt Roseanne Hazes. In Wageningen ook Ronnie Flex.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:56 schreef livelink het volgende:
Morgen ook?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Groningen is anders best wel een hotspot voor beroemde DJ's en artiesten hoor
Triggerfinger treedt ook in Groningen opquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na Koningsdag was het budget gewoon op.
Alleen gasten die voor 2 zakjes M&M's en een Fristi optreden, zijn morgen in Groningen...
Gewoon proberen het podium op te klimmen. En als je er dan van afgeslagen wordt door de beveiliging, gooi je het op Vrijheid (om met iemand te praten).quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat.
Alsof je een gesprek met 'm kan aangaan op de mainstage...
Wageningenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:56 schreef livelink het volgende:
Er is een DJ set van 2ManyDj's. Verder zegt het me zo snel niks.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon proberen het podium op te klimmen. En als je er dan van afgeslagen wordt door de beveiliging, gooi je het op Vrijheid (om met iemand te praten).
Ik ken al die lui niet die er gaan optreden, zolang ze lekkere muziek maken zou het me een worst zijn hoe beroemd ze zijn.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die Famke Louisen komt daar ook. Ik zou niet weten waar ik haar van moet kennen, anders dan dat filmpje op Dumpert van afgelopen Koningsdag
Paradigm? Daar is wel zeg maar 90% aan de pilletjes, maar die hebben heel veel technofeesten.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er is een DJ set van 2ManyDj's. Verder zegt het me zo snel niks.
M'n zusje gaat in Groningen wel regelmatig naar technofeestjes.
Ik volg mijn medezwollenaren naar Haarlem morgenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
Voor mij zou Roermond of Haarlem goede opties zijn qua optredens, maar beiden te ver weg.
OK, 3 zakjes M&M's...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Triggerfinger treedt ook in Groningen op
Geloof me, je wilt dat niet weten.quote:
Toevallig vertelde Merel gisteren dat haar 1e meet met Fok! tijdens het bevrijdingsfestival in Wageningen wasquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:56 schreef livelink het volgende:
Yes, Paradigm idd. Alhoewel ik eerlijk gezegd betwijfel of ze pillen slikt, daar vind ik haar te degelijk voorquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Paradigm? Daar is wel zeg maar 90% aan de pilletjes, maar die hebben heel veel technofeesten.
Even kijken, zit websites te bekijken.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Overigens, heeeeerlijke track MMhoe heet deze?
Je hebt er mensen die idd niet daar van zijn, maar als iemand die ook niet vies is van een pilletje kan je al snel zien wie helemaal strak van de xtc staat, als ze al geen fles water de hele tijd in hun handen houden (Hier moet al een belletje rinkelen zeg maar) zie je het wel aan hun pupillen en af en toe statische manieren van bewegen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Yes, Paradigm idd. Alhoewel ik eerlijk gezegd betwijfel of ze pillen slikt, daar vind ik haar te degelijk voor
Thanks!quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even kijken, zit websites te bekijken.
Binary Finary - 1998 (Gouryella Remix - Classic Bonus Track)
Goede keusquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik volg mijn medezwollenaren naar Haarlem morgen
Weet ikquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je hebt er mensen die idd niet daar van zijn, maar als iemand die ook niet vies is van een pilletje kan je al snel zien wie helemaal strak van de xtc staat, als ze al geen fles water de hele tijd in hun handen houden (Hier moet al een belletje rinkelen zeg maar) zie je het wel aan hun pupillen en af en toe statische manieren van bewegen.
En 90% van die mensen vertonen dat al vrij duidelijk.
Gouryella, immer goedquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even kijken, zit websites te bekijken.
Binary Finary - 1998 (Gouryella Remix - Classic Bonus Track)
Ik ga opletten in de Efteling wie water drinkt.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:04 schreef MTheBassman het volgende:
als ze al geen fles water de hele tijd in hun handen houden (Hier moet al een belletje rinkelen zeg maar)
Ik pak net mijn bidon met water. Ik maak ook statische bewegingen en mijn pupillen staan ook wijd. Omdat ik aan het observeren ben dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je hebt er mensen die idd niet daar van zijn, maar als iemand die ook niet vies is van een pilletje kan je al snel zien wie helemaal strak van de xtc staat, als ze al geen fles water de hele tijd in hun handen houden (Hier moet al een belletje rinkelen zeg maar) zie je het wel aan hun pupillen en af en toe statische manieren van bewegen.
En 90% van die mensen vertonen dat al vrij duidelijk.
dat hoort toch tegenwoordig? Overal een flesje water bij je hebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ga opletten in de Efteling wie water drinkt.
Geloof me, de iris is al bijna niet meer zichtbaar onder invloed vanquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik pak net mijn bidon met water. Ik maak ook statische bewegingen en mijn pupillen staan ook wijd. Omdat ik aan het observeren ben dan.Echt waar.
Ohquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
dat hoort toch tegenwoordig? Overal een flesje water bij je hebben
Oh ja, dat moet he?! van de gezondheidsfreaks.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet he?! van de gezondheidsfreaks.
welke heb je?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:11 schreef MTheBassman het volgende:
* MTheBassman begint de thc al vrij goed te voelen![]()
U bent een kennerquote:
Ketama hasj jointje gehaald bij de shop in Groningen met de beste klare jointsquote:
Nope, die moet je regelmatig in de vaatwasser doenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:13 schreef peaceman het volgende:
Elke keer een bidon/flesje vullen schijnt dan weer niet zo gezond te zijn...
Euh...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:13 schreef MTheBassman het volgende:
Ik hoor die stem in de achtergrond steeds 'fuck off' horen zeggen
Die trend wordt gelukkig alweer wat minder. In de bus zie ik ze gelukkig niet meer. Zo overdreven; mensen die een busreisje behandelen alsof ze met een overlevingstocht bezig zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
ik hoor we want morequote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:13 schreef MTheBassman het volgende:
Ik hoor die stem in de achtergrond steeds 'fuck off' zeggen
Nou als Teeven de buschauffeur is, zou ik me ook zorgen maken...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Die trend wordt gelukkig alweer wat minder. In de bus zie ik ze gelukkig niet meer. Zo overdreven; mensen die een busreisje behandelen alsof ze met een overlevingstocht bezig zijn.
Op je fiets had je afgelopen dinsdag natuurlijk wel zo'n 50 liter waterkoelinstallatie meegenomen...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Die trend wordt gelukkig alweer wat minder. In de bus zie ik ze gelukkig niet meer. Zo overdreven; mensen die een busreisje behandelen alsof ze met een overlevingstocht bezig zijn.
Ook een trend onder de studenten hier. Allemaal een flesje water tijdens colleges. Soms zelfs wortels en komkommersquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
Schijnt als persoon buiten functie best aardig te zijn...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou als Teeven de buschauffeur is, zou ik me ook zorgen maken...
Mmmmm, sounds okaaaaaayquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ketama hasj jointje gehaald bij de shop in Groningen met de beste klare joints(metamorphose heet het)
Dat doet Diaan in haar thee...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ook een trend onder de studenten hier. Allemaal een flesje water tijdens colleges. Soms zelfs wortels en komkommers
Daar heb je niks aan als hij in functie is...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schijnt als persoon buiten functie best aardig te zijn...
quote:
Clash of the Referentiekadersquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:13 schreef MTheBassman het volgende:
Ik hoor die stem in de achtergrond steeds 'fuck off' zeggen
Nee, toen hoefde ik alleen maar mijn mond open te doen en de regen waaide gewoon naar binnen. Sterven van de dorst was de laatste van mijn problemen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op je fiets had je afgelopen dinsdag natuurlijk wel zo'n 50 liter waterkoelinstallatie meegenomen...
Ik weet niet hoe kritisch je met joints bent, maar als iemand die klare joints haat zijn deze echt goed.quote:
Je bent een kei in beeldspraak...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, toen hoefde ik alleen maar mijn mond open te doen en de regen waaide gewoon naar binnen. Sterven van de dorst was de laatste van mijn problemen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:19 schreef peaceman het volgende:
Is er zo na half 12 nog behoefte aan wat muziekjes? (geen Peaceman's top 1000 materiaal)
quote:1. Damon Wild and Tim Taylor - Bang The Acid
2. DJ Hell - Allerseelen (Jeff Mills Remix)
3. Ignacio - Chios
4. Heiko Laux - Souldancer Pt. 3
5. Polarius - Nemo Airfield
6. Nuno (SEA) - Ripples (JEPE Remix)
7. Illuminatae - Tremora Del Terra
8. Yves Deruyter - Back To Earth (Rave Mix)
9. Cherrymoon Trax - The House of House (Oliver Lieb Remix)
10. New Order - Confusion (Pump Panel Reconstruction Mix)
11. Yves Deruyter - Born Slippy (Vocal Club Mix)
12. Emmanuel Top - Acid Phase (Kai Tracid Remix)
13. Binary Finary - 1998 (Gouryella Remix - Classic Bonus Track)
14. Hardfloor - Into The Nature (Plastic Man Mix)
15. DJ Hell - Eat My House Baby
16. Joris Voorn - MPX309 - Original Mix
17. Out Of Grace - 140 BPM (G&M Project Remix)
Ik ga zo naar bed, denk ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:19 schreef peaceman het volgende:
Is er zo na half 12 nog behoefte aan wat muziekjes? (geen Peaceman's top 1000 materiaal)
In Den Helder is het wel hit or miss...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe kritisch je met joints bent, maar als iemand die klare joints haat zijn deze echt goed.
Tuurlijk, maar dan ga ik wel in bed verder luisterenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:19 schreef peaceman het volgende:
Ik krijg morgen een kabouter te logeren dus ik moet fit zijn en duik er vroeg inquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:19 schreef peaceman het volgende:
fucking hellquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:21 schreef MadMaster het volgende:
Ben benieuwd wat MT en just me nu horen...
Kabouter plop?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ik krijg morgen een kabouter te logeren dus ik moet fit zijn en duik er vroeg in
je bedoelt vroeg in de ochtend?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ik krijg morgen een kabouter te logeren dus ik moet fit zijn en duik er vroeg in
Een kabouter van bijna 4 jaar, super gezellig maar ook vermoeiendquote:
Handig. Dan weet je tenminste wat je drinkt.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow Chaudfontaine bedoel ik. Sourcy is met alleen komkommer.
Ik heb mijn biertje bijna op, en ga dan ook plat.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:19 schreef peaceman het volgende:
Uiteindelijk komt het allemaal op hetzelfde neer: water met prik en een smaakje. Ik vind er een aantal lekker.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Handig. Dan weet je tenminste wat je drinkt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:25 schreef peaceman het volgende:
Tis niet echt mijn muziek Mad wat je allemaal gedraaid heb, maar ik hoor wel dat het allemaal knap in elkaar gezet is. Mijn complimenten!
Ik heb een hoop bijgeleerd hèquote:
Ik ben een mietje, ik neem er nog eenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb mijn biertje bijna op, en ga dan ook plat.
Ja, ik zie nu dat de pitch op +1,5 staat, dus dat scheelt een minuut op bijna anderhalf uur...quote:
Jij ook fijne dag gewenst. Hopelijk gedraagt iedereen zich morgen goed en luisteren ze braaf naar de aanwijzigingen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:26 schreef knokkels het volgende:
12. Emmanuel Top - Acid Phase (Kai Tracid Remix)
lekker gedraaid Mad
dank alvast!
* knokkels gaat zijn bed beslapen
Fijne bevrijdingsdag allegaar
overkomt mij nooitquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik zie nu dat de pitch op +1,5 staat, dus dat scheelt een minuut op bijna anderhalf uur...
Ach, wat tracks uitkiezen en dan tellen en op blijven letten.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:27 schreef just me het volgende:
dank je wel Mad
![]()
was weer een hoop werk voor je!
gegeven door Tailfox zekerquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, wat tracks uitkiezen en dan tellen en op blijven letten.
Geleerd tijdens een cursus hier...
Ik vind alleen deze lekker.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het allemaal op hetzelfde neer: water met prik en een smaakje. Ik vind er een aantal lekker.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij ook fijne dag gewenst. Hopelijk gedraagt iedereen zich morgen goed en luisteren ze braaf naar de aanwijzigingen.
je kunt het!!quote:
Nee, ik kan nu pas weer ademhalen. Gelukkig duurde het niet zo lang.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik kan nu pas weer ademhalen. Gelukkig duurde het niet zo lang.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik kan nu pas weer ademhalen. Gelukkig duurde het niet zo lang.
Hoi My Baby, wat is jouw probleem?quote:
Dat kende niemand behalve Diaan en ik, dus ik dacht ik draai ze even...quote:
welkom baby van Diaan en peacemanquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat kende niemand behalve Diaan en ik, dus ik dacht ik draai ze even...
Ho, wacht.... Ik ken het ook wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat kende niemand behalve Diaan en ik, dus ik dacht ik draai ze even...
Hits hebben ze ook niet, maar het is een hele fijne band op festivals.quote:
Ja jij ook... nog een kennerquote:
oh je hebt ze wel eens eerder gehoord hoor..quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:41 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat ik nog een beetje aan jouw baby moet wennen, peaceman.
En na dit nummer ga ik trouwens afhaken. Welterusten
Daar kom ik dus zelden, wat dit soort muziek betreft dan...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hits hebben ze ook niet, maar het is een hele fijne band op festivals.
Behoorlijk dance achtig toch wel...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar kom ik dus zelden, wat dit soort muziek betreft dan...
dan verschillen wij van mening over het begrip dancequote:
Absoluut...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan verschillen wij van mening over het begrip dance
Het is nogal breed in mijn beleving...quote:
misschien niet, maar ze behoren ook zeker niet tot de rock ofzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Denk ook niet dat ik My Baby op een dance festival zal tegenkomen...
Het is engzins dansbaar, maar daarmee nog niet 'dance'...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is nogal breed in mijn beleving...
Ik zou niet weten hoe je hierop zou moeten dansen, misschien als je compleet stoned bentquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is engzins dansbaar, maar daarmee nog niet 'dance'...
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo mijn mandje opzoeken en dromen van de verse broodjes die ik morgen vroeg weer mag halen...
Dank Peaceman!
disco kun je ook op dansen, maar is geen dance... dansen is niet perse een voorwaarde om iets dance te noemen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je hierop zou moeten dansen, misschien als je compleet stoned bent
hier kun je op hakkuhquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
disco kun je ook op dansen, maar is geen dance... dansen is niet perse een voorwaarde om iets dance te noemen.
Wat is het geworden? Picsquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:51 schreef CindieY het volgende:
Nou, halve kledingkast op de grond gemikt, maar ik geloof dat ik er bijna over uit ben wat ik ga dragen morgen
Zoek dan nog even in die andere helft van je kledingkastquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:51 schreef CindieY het volgende:
Nou, halve kledingkast op de grond gemikt, maar ik geloof dat ik er bijna over uit ben wat ik ga dragen morgen
Zwart met wit gestreept jurkje of wit met blauw gestreept jurkje. Geen picsquote:
Nice!quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zwart met wit gestreept jurkje of wit met blauw gestreept jurkje. Geen pics
Weltrusten en veel plezier morgenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:56 schreef just me het volgende:
Ik ga doen wat ik eerder op de avond had moeten doen
mijn bed opmaken en dan lekker slapen!
dank voor de muziekjes peaceman en welterusten
60 man?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:59 schreef brother52 het volgende:
Ik ga ook mijn nest in, morgen weer een drukke dag...
BBQ voor ruim 60 man voorbereiden...
Welterusten.
zit je lekker te trippen?quote:
Dat was net Bonobo, heerlijke muziek.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:05 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Mag ongeveer 200 sate en een stuk of 40 forel klaar maken om te kunnen verschroeien.
ik wist het!quote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:06 schreef CindieY het volgende:
Ik switch idd maar van outfit alvast. Ik zie dat het in Haarlem maar 17 graden wordt
Hoe dan? In Grunn wordt het 22quote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:06 schreef CindieY het volgende:
Ik switch idd maar van outfit alvast. Ik zie dat het in Haarlem maar 17 graden wordt
Het is wel dichterbij de zee, waardoor de warmte wat afkoelt I guess.quote:
Belachelijkquote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is wel dichterbij de zee, waardoor de warmte wat afkoeld I guess.
Aardijkskunde lessen for the win
au!quote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Belachelijk![]()
Afkoelt* en aardrijkskundelessen* trouwens. Les in Nederlands for the win
Dat is wel heel erg slecht jaquote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Belachelijk![]()
Afkoelt* en aardrijkskundelessen* trouwens. Les in Nederlands for the win
ruim 12 uur?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:14 schreef Rafeiro het volgende:
Toch best netjes gedaan. Van iets voor 8 tot 20:03 iedereen stil gehouden op een verjaardag.
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg slecht ja
Ik zweer, ik studeer echt taalwetenschap
quote:
Ik geef de schuld aan de hasj, zo erg is mijn spelling in het dagelijks leven nietquote:
Thanks... sommige nummers heb ik nog nooit gedraaid en zijn dus ook een verrassing voor mijzelf.quote:
Wat moet ik me voorstellen bij taalkundige mazen in de wet?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:19 schreef Rafeiro het volgende:
Taalwetenschap klinkt wel vrij abstract, probeer je dan taalkundige mazen in de wet "van het groene boekje" te vinden om daar dan weer uit voort te vloeien?
Je hebt het groene en het witte boekje geloof ik. De discrepanties kan je dan leuk mee spelen.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij taalkundige mazen in de wet?
Nee hoor, je focust je gewoon op verschillende aspecten van taal, waaronder afasie, dyslexie, psycholinguïstiek, taalontwikkelinsstoornissen, en taaltests in de klinische linguïstiek. Dat laatste waar ik dit blok mee bezig ben gaat vooral over het analyseren van taalpatiënten en correct taaltests af te nemen voor afasie- of taalontwikkelingsstoornispatiënten (wel mooi woord voor galgje).quote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:19 schreef Rafeiro het volgende:
Taalwetenschap klinkt wel vrij abstract, probeer je dan taalkundige mazen in de wet "van het groene boekje" te vinden om daar dan weer uit voort te vloeien?
Het groene boekje is de officiële spelling. Het witte boekje is niets meer dan een boekje van mensen die het niet eens zijn met het groene boekje. Bijvoorbeeld pannenkoek (groen) of pannekoek (wit).quote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je hebt het groene en het witte boekje geloof ik. De discrepanties kan je dan leuk mee spelen.
Ik heb gewoon geen idee wat taalwetenschap zou zijn.
Als ik het studentprofiel lees op de website van de RuG, dan denk ik: helemaal ik. Lees ik de rest, dan heb ik echt zoiets van laaaaaat maaaaar. Niet mijn dingquote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nee hoor, je focust je gewoon op verschillende aspecten van taal, waaronder afasie, dyslexie, psycholinguïstiek, taalontwikkelinsstoornissen, en taaltests in de klinische linguïstiek. Dat laatste waar ik dit blok mee bezig ben gaat vooral over het analyseren van taalpatiënten en correct taaltests af te nemen voor afasie- of taalontwikkelingsstoornispatiënten (wel mooi woord voor galgje).
Ik vind pannekoek toch beter, hoewel ik dan weer frikandellen de goede spelling vind.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het groene boekje is de officiële spelling. Het witte boekje is niets meer dan een boekje van mensen die het niet eens zijn met het groene boekje. Bijvoorbeeld pannenkoek (groen) of pannekoek (wit).
En dan puur in het Nederlands? Of Angelsaksisch / Germaans? of nog breder? Vind het wel interessantquote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nee hoor, je focust je gewoon op verschillende aspecten van taal, waaronder afasie, dyslexie, psycholinguïstiek, taalontwikkelinsstoornissen, en taaltests in de klinische linguïstiek. Dat laatste waar ik dit blok mee bezig ben gaat vooral over het analyseren van taalpatiënten en correct taaltests af te nemen voor afasie- of taalontwikkelingsstoornispatiënten (wel mooi woord voor galgje).
Ik vind pannenkoek logischer vanwege de regel die er achter zit. Pannekoek wordt dan juist weer een uitzondering op die regel...quote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind pannekoek toch beter, hoewel ik dan weer frikandellen de goede spelling vind.
Het is wel echt een specifieke studie, we hebben iets van 40 eerstejaars.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als ik het studentprofiel lees op de website van de RuG, dan denk ik: helemaal ik. Lees ik de rest, dan heb ik echt zoiets van laaaaaat maaaaar. Niet mijn ding
Het is allemaal in het Nederlands. We vergelijken ook taaltests in andere talen maar we focussen puur op het Nederlands.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En dan puur in het Nederlands? Of Angelsaksisch / Germaans? of nog breder? Vind het wel interessant
Loopt die serie nog steeds of CC rerun?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:28 schreef MTheBassman het volgende:
Peaceman, bedankt voor de muziek!![]()
![]()
Straks lekker stoned HIMYM kijken![]()
Nee, ik bekijk de afleveringen weer terug op netflixquote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Loopt die serie nog steeds of CC rerun?
Het is wel geinig, maar teveel reruns gezien.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nee, ik bekijk de afleveringen weer terug op netflix
Toen ik CC keek was het er nooit op, dus vandaarquote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het is wel geinig, maar teveel reruns gezien.
Trustenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:33 schreef CindieY het volgende:
Ik ga ook maar eens gauw slapen. Welterusten
Heb je melatonine geprobeerd? Dankzij erfelijkheid heb ik ook veel slaapproblemen gekregn maar dat spul werkt goed. Het is ook niet verslavend, omdat melatonine al een stof is in je hersenen.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:35 schreef Rafeiro het volgende:
Toen ik net in de ziektewet kwam had ik nog een TVtje in mn slaapkamer nu niet meer.
Ik slaap nog steeds erg slecht, maar je rust toch iets beter
Denk nu ook echt dat die slaapkamer TV nooit meer terugkomt.
Melatonine helpt in principe enkel als je schildklier te weinig aanmaakt. Helpt niet voor mij.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb je melatonine geprobeerd? Dankzij erfelijkheid heb ik ook veel slaapproblemen gekregn maar dat spul werkt goed. Het is ook niet verslavend, omdat melatonine al een stof is in je hersenen.
Hmm, vervelend. Als het echt een probleem is, kun je nog tot het extreme gaan en een uur lang geen elektronische schermen meer te bekijken, en een kop warme melk of thee voor het slapen.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Melatonine helpt in principe enkel als je schildklier te weinig aanmaakt. Helpt niet voor mij.
Zoplicon, Zolpidem, Themazepam, en nog wel een paar dingetjes gehad. Niks werkt echt.
Blauw lichtquote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hmm, vervelend. Als het echt een probleem is, kun je nog tot het extreme gaan en een uur lang geen elektronische schermen meer te bekijken, en een kop warme melk of thee voor het slapen.
Verder zou ik het ook niet weten
Zolang het jou helpt om te slapen, prima toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:50 schreef Rafeiro het volgende:
Anijsmelk met happy hardcore
Zen to the max
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |