SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Heb gisteren de hele boel maar weer eens op een andere schijf gebackupt, aangezien er één van de 4 backups gecrasht was.
Moet er niet aan denken dat ik alles opnieuw bij elkaar zou moeten harken...
Dank en donequote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:38 schreef Melting het volgende:
@spijkerbroek: de Wartime memories mag wel uit de OP.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Heb gisteren de hele boel maar weer eens op een andere schijf gebackupt, aangezien er één van de 4 backups gecrasht was.
Moet er niet aan denken dat ik alles opnieuw bij elkaar zou moeten harken...
Bijna: Cherrymoon Trax - The House of House (Oliver Lieb Remix)quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom ook een viervoudige backup.
Het jongt namelijk nogal aan...
Morgen staan er hier in de achtertuin 12.500 feestvierders bij een festival met dit soort muziek...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:40 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben overigens echt hyped voor bevrijdingsfestival in stadspark morgen. Ik hekel koningsdag maar 5 mei ga ik altijd los![]()
![]()
Ik vind de bevrijdingsfestival dit jaar niet echt leuk genoeg om te gaan. Wij gaan dus morgenmiddag zwemmen met Lennon. Dat wilde hij graag.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:40 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben overigens echt hyped voor bevrijdingsfestival in stadspark morgen. Ik hekel koningsdag maar 5 mei ga ik altijd los![]()
![]()
Mmmmmm, ik wil wel zo veel mogelijk horizontale rust hebben, dus ga ik er zo wel vandoorquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Normaal ben je ook niet zo van het naar bed gaan, dus nog even 55 minuten volhouden dan...
Buren? Die zijn bijna allemaal wegquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, dan gaan zijn buren wel even raar staan kijken. "Dat doet ie anders nooit!"
Die kraakt sowieso al als ik er naar kijkquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
gaat z'n bed zo van kraken als hij mee doet op de maat van de muziek
Strak plan wel:Pquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je kan ook luisteren terwijl je in bed ligt.
Voor studenten is het ook wel echt leuker dan kinderen denk ikquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind de bevrijdingsfestival dit jaar niet echt leuk genoeg om te gaan. Wij gaan dus morgenmiddag zwemmen met Lennon. Dat wilde hij graag.
Met die mooie bekende acid synth?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:43 schreef MadMaster het volgende:
En ja, dit is New Order:
New Order - Confusion (Pump Panel Reconstruction Mix)
2 jaar geleden waren we in Zwolle met hem. Dat vond hij echt wel leuk.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Voor studenten is het ook wel echt leuker dan kinderen denk ik
Een paar jaar geleden zijn we in Zwolle geweest, maar nu is het programma daar niet heel best helaas.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Voor studenten is het ook wel echt leuker dan kinderen denk ik
Oh ja, in Zwolle is natuurlijk altijd een groot bevrijdingsfestivalquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
2 jaar geleden waren we in Zwolle met hem. Dat vond hij echt wel leuk.
In m'n studententijd hoefde ik maar de deur uit te vallen of ik stond op het terrein van het festival in Zwollequote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh ja, in Zwolle is natuurlijk altijd een groot bevrijdingsfestival
In Groningen gaan echt weinig niet-studenten naar stadspark denk ik.
UT is ook wel echt bizar ver weg...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik zou niet eens weten wat er morgen aan Bevrijdingspop in Haarlem is...
Haarlem heeft wel een goed programma. O.a. Di-rect en My Babyquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik zou niet eens weten wat er morgen aan Bevrijdingspop in Haarlem is...
Zaandam ook niet. Maar ik zie net wel dat er een "Bevrijdingsfestijn" is. Even kijken of dat de moeite waard kan zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:47 schreef just me het volgende:
Delft heeft niet eens een bevrijdingsfestival
Hier gaat iets mis...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, Ladysmith Black Mambazo...
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, Ladysmith Black Mambazo...
Dat laatste zegt me niks.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haarlem heeft wel een goed programma. O.a. Di-rect en My Baby
Klopt. Maar de laatste tijd worden de meeste grote feesten daar gevierd en niet meer in de binnenstad. Dat snap ik wel, maar vind het ook wel jammer.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
UT is ook wel echt bizar ver weg...
Ik heb daar ook een paar keer feestjes bijgewoond, die campus zelf al is echt een doolhof
Oh HELL NO!quote:TINO MARTIN, LANGE FRANS, WOLTER KROES en nog veel meer!
Je kunt ook naar Westergasfabrieken/Westerpark komen morgenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zaandam ook niet. Maar ik zie net wel dat er een "Bevrijdingsfestijn" is. Even kijken of dat de moeite waard kan zijn.
My Baby is echt heel leuk. Althans vind ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste zegt me niks.
Triggerfinger is ook OK...
We zijn net van New Order - Confusion (Pump Panel Reconstruction Mix) naar Yves Deruyter - Born Slippy (Vocal Club Mix) gegaan...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:47 schreef CindieY het volgende:
Bij welke track zitten we, MadMaster? Ik hoor nog iets bekends.
gasfabriekquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je kunt ook naar Westergasfabrieken/Westerpark komen morgen
Nu is in binnenstad Enschede ook niet bijster veel te beleven maar fietsen naar die UT voor alleen een feestje hoeft van mij echt niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt. Maar de laatste tijd worden de meeste grote feesten daar gevierd en niet meer in de binnenstad. Dat snap ik wel, maar vind het ook wel jammer.
Neh.. kost ¤20.quote:
Dan zal het een sample er onder zijn geweest? Ik kan het niet helemaal plaatsen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn net van New Order - Confusion (Pump Panel Reconstruction Mix) naar Yves Deruyter - Born Slippy (Vocal Club Mix) gegaan...
We hebben weleens een heel leuke 5 mei gehad in de binnenstad. Optredens, wij op terrasje.. dan kun je je prima vermaken. En om de 5 jaar was er de optocht met veteranen. Dat is ook best bijzonder.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nu is in binnenstad Enschede ook niet bijster veel te beleven maar fietsen naar die UT voor alleen een feestje hoeft van mij echt niet.
En ik. En bovendien een zeer sterke live band.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
My Baby is echt heel leuk. Althans vind ik.
De enige tekst was 'Confusion' en dat is van New Order zelf...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan zal het een sample er onder zijn geweest? Ik kan het niet helemaal plaatsen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neh.. kost ¤20.
Als het gratis was... zou ik er nog steeds niet dood gevonden willen worden
Ja, elk jaar komen er meer en meer dommere mensen lijkt bijna. Ook in Groningen tijdens koningsdag ergerde ik me mateloos aan al die idioten. Geen wonder dat ze vanaf 19:00 voor koningsnacht al het bier met plastic bavaria flessen vervningen hier,quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:50 schreef CindieY het volgende:
Vond vorig jaar Bevrijdingsfestival in Zwolle wel bizar. Overal vrachtwagens en ander groot geschut om eventuele gekkies tegen te houden. In zo'n wereld leven we dus, op bevrijdingsdag
Dit kan je werkelijk in 3000 versies vinden en is dan ook altijd wel in een set weg te zetten...quote:
Wolter Kroesquote:
Het bevrijdingsfestival in Groningen vond ik vroeger ook altijd leuk, tot m'n 19de altijd naar toe geweestquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, elk jaar komen er meer en meer dommere mensen lijkt bijna. Ook in Groningen tijdens koningsdag ergerde ik me mateloos aan al die idioten. Geen wonder dat ze vanaf 19:00 voor koningsnacht al het bier met plastic bavaria flessen vervningen hier,
Uiteraard is dat heel leuk, ik had het meer over het normale nachtleven daar op zaterdag/feestdagen. Dan verkies ik verreweg Groningen daarboven.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hebben weleens een heel leuke 5 mei gehad in de binnenstad. Optredens, wij op terrasje.. dan kun je je prima vermaken. En om de 5 jaar was er de optocht met veteranen. Dat is ook best bijzonder.
Op de afgelopen Marinedagen stonden er twee Houwitzers en een Humvee voor de brug NAAR het marineterreinquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:50 schreef CindieY het volgende:
Vond vorig jaar Bevrijdingsfestival in Zwolle wel bizar. Overal vrachtwagens en ander groot geschut om eventuele gekkies tegen te houden. In zo'n wereld leven we dus, op bevrijdingsdag
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ronnie Flex komt morgen in Groningen MTheBassman![]()
Ja maar het was wel extra erg dit jaar omdat Willy langskwam. Het was niet normaal druk in de binnenstad.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het bevrijdingsfestival in Groningen vond ik vroeger ook altijd leuk, tot m'n 19de altijd naar toe geweestGezien de locatie op de drafbaan was dat ook altijd garantie voor m'n eerste hooikoortsaanvallen, maar dat mocht de pret niet drukken
Ik zou een lawaaidemonstratie gaan houden daar...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ow het nachtleven weet ik niet. Daar ben ik nooit meer.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Uiteraard is dat heel leuk, ik had het meer over het normale nachtleven daar op zaterdag/feestdagen. Dan verkies ik verreweg Groningen daarboven.
Mijn zus met kinderen zijn er vanuit Emmen ook geweest.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja maar het was wel extra erg dit jaar omdat Willy langskwam. Het was niet normaal druk in de binnenstad.
De drafbaan is wel een ideale locatie. Ben daar ooit ook nog wel een paar keer geweest.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het bevrijdingsfestival in Groningen vond ik vroeger ook altijd leuk, tot m'n 19de altijd naar toe geweestGezien de locatie op de drafbaan was dat ook altijd garantie voor m'n eerste hooikoortsaanvallen, maar dat mocht de pret niet drukken
Weet je ook welke tent hij optreedt? Dan weet ik welke tent ik in ieder geval niet heen moet.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
Het klinkt ook gewoon altijd lekkerquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit kan je werkelijk in 3000 versies vinden en is dan ook altijd wel in een set weg te zetten...
Mainstage om 17:30 uurquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Weet je ook welke tent hij optreedt? Dan weet ik welke tent ik in ieder geval niet heen moet.
Die Famke Louisen komt daar ook. Ik zou niet weten waar ik haar van moet kennen, anders dan dat filmpje op Dumpert van afgelopen Koningsdagquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou een lawaaidemonstratie gaan houden daar...
Toch schijnt die gast best wel normaal te zijn en aardig. Als je de artiest er even vanaf denkt. Zo hoorde ik in ieder geval van een vriend van me die hem ook achter de schermen kentquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
Pff. Geen flauw idee met wie en waar ik dan zit maar ik zal uitkijken rond die tijd.quote:
Daar ging DDM wel vaker naar toe, kan ik me herinneren...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:56 schreef livelink het volgende:
Bevrijdingsfestival Utrecht of Wageningen zou ik naartoe kunnen gaan.
Eigenlijk zou een keertje Wageningen ook wel bijzonder zijn.
Dat denk ik ook eigenlijk. Ik heb vorig jaar een stukje van hem gezien op DTRH en dat was best leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Toch schijnt die gast best wel normaal te zijn en aardig. Als je de artiest er even vanaf denkt. Zo hoorde ik in ieder geval van een vriend van me die hem ook achter de schermen kent
Ik overweeg opeens zwaar om daar toch niet heen te gaanquote:
Na Koningsdag was het budget gewoon op.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die Famke Louisen komt daar ook. Ik zou niet weten waar ik haar van moet kennen, anders dan dat filmpje op Dumpert van afgelopen Koningsdag
Ja is die ook wel, maar dan hoef ik zijn muziek niet opeens geweldig te vinden.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Toch schijnt die gast best wel normaal te zijn en aardig. Als je de artiest er even vanaf denkt. Zo hoorde ik in ieder geval van een vriend van me die hem ook achter de schermen kent
Groningen is anders best wel een hotspot voor beroemde DJ's en artiesten hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na Koningsdag was het budget gewoon op.
Alleen gasten die voor 2 zakjes M&M's en een Fristi optreden, zijn morgen in Groningen...
Dat.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja is die ook wel, maar dan hoef ik zijn muziek niet opeens geweldig te vinden.
In Utrecht komt Roseanne Hazes. In Wageningen ook Ronnie Flex.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:56 schreef livelink het volgende:
Morgen ook?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Groningen is anders best wel een hotspot voor beroemde DJ's en artiesten hoor
Triggerfinger treedt ook in Groningen opquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na Koningsdag was het budget gewoon op.
Alleen gasten die voor 2 zakjes M&M's en een Fristi optreden, zijn morgen in Groningen...
Gewoon proberen het podium op te klimmen. En als je er dan van afgeslagen wordt door de beveiliging, gooi je het op Vrijheid (om met iemand te praten).quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat.
Alsof je een gesprek met 'm kan aangaan op de mainstage...
Wageningenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:56 schreef livelink het volgende:
Er is een DJ set van 2ManyDj's. Verder zegt het me zo snel niks.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon proberen het podium op te klimmen. En als je er dan van afgeslagen wordt door de beveiliging, gooi je het op Vrijheid (om met iemand te praten).
Ik ken al die lui niet die er gaan optreden, zolang ze lekkere muziek maken zou het me een worst zijn hoe beroemd ze zijn.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die Famke Louisen komt daar ook. Ik zou niet weten waar ik haar van moet kennen, anders dan dat filmpje op Dumpert van afgelopen Koningsdag
Paradigm? Daar is wel zeg maar 90% aan de pilletjes, maar die hebben heel veel technofeesten.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er is een DJ set van 2ManyDj's. Verder zegt het me zo snel niks.
M'n zusje gaat in Groningen wel regelmatig naar technofeestjes.
Ik volg mijn medezwollenaren naar Haarlem morgenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
Voor mij zou Roermond of Haarlem goede opties zijn qua optredens, maar beiden te ver weg.
OK, 3 zakjes M&M's...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Triggerfinger treedt ook in Groningen op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |