SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgebreide informatie over de etappes en alles rondom de Giro vindt u in de Garibaldi
De tijdslimiet:
http://www.velofacts.com/(...)imit-calculator.html
D'n Twitter:
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/TourDeJose
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/NOSwielrennen
https://twitter.com/wisculturig
TV:
U kunt voor deze Giro terecht bij bij het Home of Cycling, Eurosport. Hier kunt u elke dag luisteren naar de werken van Jeroen Vanbelleghem, bijgestaan door een kundige co-commentator. Bent u fan van Buren dan kunt u dagelijks rond 17:30 inschakelen op EEN, want die hebben ook dit jaar geen beelden. Wel kunt u in de laatste week van de Giro inschakelen op de Belg voor de Balwaaze Belgijum Toer. Wat Eurosport betreft is het natuurlijk nog wel even afwachten of er geen motortje rijden is in een weekend, maar dan kunt u alsnog terecht op de Eurosport PLAYER.
Spelen:
Scorito: Nee - Voor de FOK!kers zonder principes die toch mee willen doen
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2018 #2 - Voorjaarsklassiekers
Pick'em spel: SPT / Het Giro d'Italia 2018 Pick'em spel
Sportpools: https://www.sportpools.net/ Subleague: FOK! Subleague (ww: FOK!)
Cyclingmaster: De fabelachtige FOK! Subleague (ww: jellevanendert)![]()
Er moeten nog veel komen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Afgezien van Dennis verrassende uitslag tot nu toe.
Jawel, maar Gonçalves, Bilbao en Conti sneller dan Cavagna, Kiryienka en LL Sanchez vind ik best verrassend.quote:
Flo Ridah? Of zoiets.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:53 schreef Masterminded het volgende:
Right Round, nooit gedacht dat ik dat nog eens zou horen anno 2018.
Jep. Alweer van 2009 of 2010 of zo. Viel iig samen met dat Let It Rock.quote:
Klopt, vooral van LL Sanchez had ik meer verwacht.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jawel, maar Gonçalves, Bilbao en Conti sneller dan Cavagna, Kiryienka en LL Sanchez vind ik best verrassend.
Origineel is van Dead Or Alive, echt zo'n fout jaren '80-hitje. Inderdaad bekend geworden door Meatspin.quote:
Inderdaad. Allemaal renners van wie je het totaal niet verwacht rijden opeens toptijden.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:57 schreef Szura het volgende:
Ik vind dit maar een vreemde tijdrit tot nu toe
Heeft verder ook weinig met Scully te makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Dus reed Dennis gewoon matig.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:57 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Inderdaad. Allemaal renners van wie je het totaal niet verwacht rijden opeens toptijden.
Hamas heeft geen biowapens hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zit nu iets in lucht waardoor iedereen keihard schroeit
Toepasselijk in israel.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb het idee ook dat het veel meer een tijdrit is voor de explosieve types.
Ach oeps. Maargoed, ongeveer t zelfdequote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heeft verder ook weinig met Scully te maken
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb het idee ook dat het veel meer een tijdrit is voor de explosieve types.
Fabian zou iedereen vernederen zoals Kroon al zeiquote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:01 schreef Chiappucci het volgende:
Michael Matthews had hier zeker top 5 gereden, om maar eens iemand te noemen.
Maakt het nog niet verstandig.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:03 schreef Slobeend het volgende:
Nattekrant gaat zo nog gelijk krijgen ook.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Grosssss schroeit dan wel.. Toch verkeerde keuzes gemaakt
Beetje een categorie ''Oma doet mee aan de WK Poule'' of ''Lekker gek!'' of ''Je weet het niet!''quote:
Ik doe ook nooit meer aan die WK-poules mee. Altijd de gehandicapte oom die wint en vervolgens denkt dat hij altijd gelijk heeft.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Beetje een categorie ''Oma doet mee aan de WK Poule'' of ''Lekker gek!'' of ''Je weet het niet!''
De vorige keer heb ik het best goed gedaan met de WK-voetbalpool, wat bewijst dat het inderdaad niet nodig is om verstand te hebben van voetbal.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik doe ook nooit meer aan die WK-poules mee. Altijd de gehandicapte oom die wint en vervolgens denkt dat hij altijd gelijk heeft.
Dit is een vrij kortzichtige opmerking.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De vorige keer heb ik het best goed gedaan met de WK-voetbalpool, wat bewijst dat het inderdaad niet nodig is om verstand te hebben van voetbal.
Dat is zo ongezellig, sokken is leuker.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was iemand anders. Ik zou nooit weer posten.
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat Tom gaat winnen.
Hoezo? Ik zeg eerlijk dat ik geen fuck verstand van voetbal heb.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:08 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit is een vrij kortzichtige opmerking.
Tom gaat Giro en Tour winnen, u hoort het hier eerst.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat Tom gaat winnen.
Satire?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tom gaat Giro en Tour winnen, u hoort het hier eerst.
verdomme, die had ik nog overwogen maar niet gedaanquote:
En ik zeg eerlijk dat ik geen fuck verstand van wielrennen hebquote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zeg eerlijk dat ik geen fuck verstand van voetbal heb.
Stuurtje rammen, genotquote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:11 schreef Chiappucci het volgende:
Hopelijk gaat Djos straks niet zo doldriest tekeer als in Apeldoorn.
Ja had echt verwacht dat die hier tijd zou pakken.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:12 schreef Szura het volgende:
Lekker voor al die Pinot-hopers, nu al 15 tellen kwijt
Tweede deel meer zijn deelquote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:12 schreef Szura het volgende:
Lekker voor al die Pinot-hopers, nu al 15 tellen kwijt
Cavagna gaat nog buiten de top 15 vallenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ik zeg eerlijk dat ik geen fuck verstand van wielrennen heb
Maar wel van kansrekening.
Het is maar een tussentijd.quote:
TR meegepikt.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:24 schreef skysherrif het volgende:
Wuwwa valt hier genadeloos door de mand.
Tv had een breakquote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
En aan de finish op een minuut.
Loopt mijn stream nu echt voor op jullie tv?
Op tv is er zo af en toe geen breakquote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
En aan de finish op een minuut.
Loopt mijn stream nu echt voor op jullie tv?
Haha.quote:
Als ik daaraan had meegedaan had ik sowieso Dennis gekozen, iedere andere keuze lijkt me zelfmoord.quote:
Mijn CM is vandaag in de prak gereden,quote:
Je kan Dennis bewaren voor de 2e tijdrit, maar dan loop je natuurlijk het risico dat ie voor die tijd uitvaltquote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als ik daaraan had meegedaan had ik sowieso Dennis gekozen, iedere andere keuze lijkt me zelfmoord.
De PLAYERquote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:27 schreef Joel_87 het volgende:
Heeft er iemand een stream voor mij?
Via NOS is leuk, maar met beeld zou nog veel mooier zijn
20 dagen op de zwarte paarden tour.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn CM is vandaag in de prak gereden,
Tweede tijdrit kun je Dumoulin kiezen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan Dennis bewaren voor de 2e tijdrit, maar dan loop je natuurlijk het risico dat ie voor die tijd uitvalt
Tijdritten zijn wel altijd mijn acchilleshiel, kies altijd verkeerdquote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
20 dagen op de zwarte paarden tour.
Een paar vluchtritten aardig gokken en je bent alle achterstand weer ingelopenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn CM is vandaag in de prak gereden,
De andersgekleurde paarden gaan veel opleveren.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:29 schreef Slobeend het volgende:
Iedereen heeft dit parcours verkeerd ingeschat.
Ach, ik kan Pedersen, Kiryienka en Mullen ook al wegstrepen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijdritten zijn wel altijd mijn acchilleshiel, kies altijd verkeerd
ik heb even naar je posthistory gekeken, maar je komt niet in aanmerking.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:27 schreef Joel_87 het volgende:
Heeft er iemand een stream voor mij?
Via NOS is leuk, maar met beeld zou nog veel mooier zijn
Als een Belg dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:29 schreef Mani89 het volgende:
Hij klinkt als iemand met ernstige hersenschade.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:31 schreef skysherrif het volgende:
Schachmann vanochtend nog er in gezet voor Froome
Helaas,quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb even naar je posthistory gekeken, maar je komt niet in aanmerking.
Dit is niet leuk.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Met 4 renners ipv 6 had ik een nog betere score gehad [ afbeelding ]
Jup, maar dat was al helemaal niet genoeg voor de dagwinst denk ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Met 4 renners ipv 6 had ik een nog betere score gehad [ afbeelding ]
Die hebben gelukkig heel veel mensen, maar de drie man die ik anders had genomen doen t wel aardig.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ach, ik kan Pedersen, Kiryienka en Mullen ook al wegstrepen.
Ik heb hem er vanmorgen uit gehaald voor Pedersenquote:
Offer you cannot refusequote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Heeft Savio nou op het allerlaatste moment nog even een shirtsponsortje geregeld? Wat een God.
Dat is nu dus een feitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |