SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgebreide informatie over de etappes en alles rondom de Giro vindt u in de Garibaldi
De tijdslimiet:
http://www.velofacts.com/(...)imit-calculator.html
D'n Twitter:
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/TourDeJose
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/NOSwielrennen
https://twitter.com/wisculturig
TV:
U kunt voor deze Giro terecht bij bij het Home of Cycling, Eurosport. Hier kunt u elke dag luisteren naar de werken van Jeroen Vanbelleghem, bijgestaan door een kundige co-commentator. Bent u fan van Buren dan kunt u dagelijks rond 17:30 inschakelen op EEN, want die hebben ook dit jaar geen beelden. Wel kunt u in de laatste week van de Giro inschakelen op de Belg voor de Balwaaze Belgijum Toer. Wat Eurosport betreft is het natuurlijk nog wel even afwachten of er geen motortje rijden is in een weekend, maar dan kunt u alsnog terecht op de Eurosport PLAYER.
Spelen:
Scorito: Nee - Voor de FOK!kers zonder principes die toch mee willen doen
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2018 #2 - Voorjaarsklassiekers
Pick'em spel: SPT / Het Giro d'Italia 2018 Pick'em spel
Sportpools: https://www.sportpools.net/ Subleague: FOK! Subleague (ww: FOK!)
Cyclingmaster: De fabelachtige FOK! Subleague (ww: jellevanendert)
Citius, Altius, Fortius.
Voor een renner betaal je altijd meer.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Voor lege plaatsten betaal je ook, maar dit geheel terzijde.
Die heeft er kijk op.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:52 schreef Max23 het volgende:
Welk fokker is dit op de Mart stream
noahtje4Nattekrant heeft echt een FLOP team
Ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:52 schreef Mani89 het volgende:
Is er ook nog zo'n livetimer met tussentijden enzo?
Je kent maar 6 kanshebbers?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor een renner betaal je altijd meer.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:52 schreef Max23 het volgende:
Welk fokker is dit op de Mart stream
noahtje4Nattekrant heeft echt een FLOP team
Dank.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
http://www.giroditalia.it/eng/live?refresh_ce-cp
Als dat gebeurt, eet ik mijn gewonnen Vuelta sokken opquote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:53 schreef Nattekat het volgende:
Wat zou het toch geweldig zijn als ik met dit team bovenaan de subleague sta na vandaag.
Dan post ik nooit meer op FOK!.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:53 schreef Nattekat het volgende:
Wat zou het toch geweldig zijn als ik met dit team bovenaan de subleague sta na vandaag.
Hou ik je aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, eet ik mijn gewonnen Vuelta sokken op
Ik doe met je meequote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, eet ik mijn gewonnen Vuelta sokken op
Kapot gemaakt door Lucky TVquote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:54 schreef Masterminded het volgende:
Floris Prenger heeft zich goed ingelezen
Viesdikquote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:54 schreef Masterminded het volgende:
Floris Prenger heeft zich goed ingelezen
Komt van WNL. Met die nutteloze kutreportages als schoolontbijtjes in Schubbekutteveen.quote:
Sjoerd de Vriesfan?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb even een relevante vraag gesteld aan Mart.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:53 schreef Nattekat het volgende:
En daarvoor al om 04.30 in de auto zittenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Komt van WNL. Met die nutteloze kutreportages als schoolontbijtjes in Schubbekutteveen.
Elke keer een traantje wegpinken.quote:
Nu ben je sumbodyquote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
JAAAAA MART BEANTWOORDT MIJN VRAAG
Mart heeft geen idee. Je kunt niks met voorspellingen. Bedankt Mart!
Ik voel een screenshot komenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb even een relevante vraag gesteld aan Mart.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
JAAAAA MART BEANTWOORDT MIJN VRAAG
Mart heeft geen idee. Je kunt niks met voorspellingen. Bedankt Mart!
Onvervalst antisemitismequote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Al die bezienswaardigheden zien er even saai uit.
Duizendje verdiend. Mart kan weer rustig rentenierenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Mart voor dit kwartier naar de 1Vandaag redactie gekomen om te vertellen dat hij niet aan voorspellingen doet?
TopitemBedankt MartGOD
Dat komt vooral omdat er altijd wel iemand tussen zit die wonder boven wonder de complete top 9 goed heeft geraden. Doorgaans met de meest kansloze voorspellingen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het gebeurt zowat NOOIT dat een team met minder dan 9 renners de dagwinst pakt.
Eigenlijk alleen in een hele open vluchtersetappe dat het uberhaupt wel eens voorkomt.
Voor 50 mensenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Mart voor dit kwartier naar de 1Vandaag redactie gekomen om te vertellen dat hij niet aan voorspellingen doet?
TopitemBedankt MartGOD
NPO-aids.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:01 schreef Max23 het volgende:
Overigens mocht het van Mart volgens mij wel langer duren, maar die andere stopte al
Wat een lul. Hij moet effe wat punten pakken in de strijd tegen M Woods.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:59 schreef DecoAoreste het volgende:
Kiry matige eerste helft. Misschien kan hij nog iets terugpakken zo.
Jij bent af.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat er altijd wel iemand tussen zit die wonder boven wonder de complete top 9 goed heeft geraden. Doorgaans met de meest kansloze voorspellingen.
De top 15 krijgt punten...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat er altijd wel iemand tussen zit die wonder boven wonder de complete top 9 goed heeft geraden. Doorgaans met de meest kansloze voorspellingen.
Ja, die keek echt zo van: 'was dit het?' Die is natuurlijk gewend om anderhalf uur aan elkaar te lullen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:01 schreef Max23 het volgende:
Overigens mocht het van Mart volgens mij wel langer duren, maar die andere stopte al
Nattekrantquote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig 15 renners opstellen?
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Düsseldorf verwachtte ik ook weinig van hem. Toen reed Kiry opeens ijzersterk.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:05 schreef wimderon het volgende:
Je moet ook geen dingen verwachten van Kiryienka op een technisch parcours met veel ritmewisselingen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tutto per Rosa di Froomequote:
Zo lang getwijfeldquote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:05 schreef wimderon het volgende:
Je moet ook geen dingen verwachten van Kiryienka op een technisch parcours met veel ritmewisselingen.
Dat halen ze wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:06 schreef skysherrif het volgende:
Kreuziger en Sanchez binnen 3 minuten van start.
Kreuziger is niet echt een kanshebber vandaag denk ik. Al zie ik hem wel als klassementsrenner dus hopelijk rijdt hij een nette tijd.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:06 schreef skysherrif het volgende:
Kreuziger en Sanchez binnen 3 minuten van start.
En voor iemand die niet van start gaat. Stel dan niemand op. (wat ook achterlijk is @NK)quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:06 schreef Mani89 het volgende:
Er zijn bij CM toch nog een paar mensen voor de ontsnapping gegaan.
Voorlopig staan al mijn renners die reeds geweest zijn helemaal bovenaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En voor iemand die niet van start gaat. Stel dan niemand op. (wat ook achterlijk is @NK)
Ik kan uit ervaring vertellen dat je na een week bij de onderste 200 kan staan en toch nog kan winnenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben tevreden als ik na vandaag in top-200 sta
Dat wil nog niet zeggen dat het slim is om 9 man op te stellen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voorlopig staan al mijn renners die reeds geweest zijn helemaal bovenaan.
Met de renners die je hebt gekozen is dan ook niks mis.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voorlopig staan al mijn renners die reeds geweest zijn helemaal bovenaan.
Als die drie extra renners buiten de top 15 eindigen, zou ik minder punten hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat het slim is om 9 man op te stellen.
redelijk maar lijkt me niet genoeg voor top 10quote:
Ja als je wil winnen moet je renners kiezen die in de top 15 eindigen. Maar goed laat maar.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als die drie extra renners buiten de top 15 eindigen, zou ik minder punten hebben.
Je kan ook elke dag niemand opstellen, dan weet je zeker dat je niemand van buiten de top15 hebt.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als die drie extra renners buiten de top 15 eindigen, zou ik minder punten hebben.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan ook elke dag niemand opstellen, dan weet je zeker dat je niemand van buiten de top15 hebt.
Als dat gebeurt heb je een slechte selectie gemaaktquote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij alleen voor een Q en A afreist naar Hilversum?quote:
Uiteindelijk zit er ook een geluksfactor in.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt heb je een slechte selectie gemaakt
Nou jongens en meisjes, dat is niet zo leuk.quote:
Gelukkig.quote:
Een man die klaptquote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:19 schreef TheArt het volgende:
https://www.instagram.com/p/BiWuz_6nWjO/?utm_source=twitter
Leve de smartphone. Aardige chute wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:19 schreef TheArt het volgende:
https://www.instagram.com/p/BiWuz_6nWjO/?utm_source=twitter
Moet je tegen wielerclub Piti?quote:
Nee. Ik moet tegen Superman Schroeiwerken BV.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb hem ook nietBaal alleen van Kiryienka.
http://www.giroditalia.it/eng/live/quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:24 schreef Columbiafan het volgende:
Link naar livetiming? Ik kan niet kijken.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:28 schreef maxi-mus het volgende:
Lekker werken voor Sjors, dat ritje wordt hem niet.
Boeiende redenatie.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:28 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb bewust LLS en Kiri gekozen omdat ze ALTIJD presteren als ik ze niet selecteer. Wat een kut renners voor de pooltjes.
Oeh ah Emirates oeh ah Emirates.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:33 schreef TheArt het volgende:
Wat hebben die gasten van UAE joh. Eerst Marcato, nu Conti.
Aru gaat schroeienquote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:33 schreef TheArt het volgende:
Wat hebben die gasten van UAE joh. Eerst Marcato, nu Conti.
MeintjesGenotquote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
Meintjes is vreselijk kleurloos. Laat die vent het zelf uitzoeken.
Eens.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:35 schreef Szura het volgende:
O’Connor moet schijt hebben aan die walgelijke wieltjesplakker Meintjes en gewoon z’n gang gaan
Het mag een saaie lul zijn maar ik zal Meintjes supporten tot het bittere eind.quote:
Hij rijdt een goede tijdritquote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:42 schreef Bugno het volgende:
Ik kan helaas
Niet kijken
Wat is er
Met Pello?
(Ik enterde per ongeluk en bedacht me toen een gedicht van post te maken. Geinig he?)
Mijn Sportpools genietquote:
Over een uur.quote:
Zouden de omstandigheden enig effect hebben op dit parcours?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:43 schreef Marcoss het volgende:
Omstandigheden lijken opeens een stuk beter
Maar die is al binnen?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:46 schreef heywoodu het volgende:
LuLu Sanchez gaat er een halve minuut onderdoor zo.
Die is al gefinisht hèquote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:46 schreef heywoodu het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:41 schreef TheArt het volgende:
Bilbao heeft nog nooit een fatsoenlijke tijdrit gereden
Die mag nog een keer rijden?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:46 schreef heywoodu het volgende:
Ook een goedemorgen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:46 schreef heywoodu het volgende:
Anders kan ik deze bijzondere tijden opeens niet verklarenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zouden de omstandigheden enig effect hebben op dit parcours?
quote:
Of Dennis eigenlijk helemaal niet echt goed.quote:
Misschien dat Sanchez het beter kan.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of Dennis eigenlijk helemaal niet echt goed.
Alleen Pello en Conti toch.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Anders kan ik deze bijzondere tijden opeens niet verklaren
goncalves nu ook alquote:
Ik stond op het veld te werken, dan mis je wel eens iets.quote:
Niet op het Europees vasteland neequote:Bilbao heeft nog nooit een fatsoenlijke tijdrit gereden
Ja, maar die fietsen normaal achteruit in een tijdrit en blijven nu opeens behoorlijk dichtbij Dennis.quote:
Grasmaaien?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik stond op het veld te werken, dan mis je wel eens iets.
Wel vreemd ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar die fietsen normaal achteruit in een tijdrit en blijven nu opeens behoorlijk dichtbij Dennis.
Moest je bollen rapen?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
`quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verticuteren en het daarbij behorende urenlang bij elkaar harken van mos.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |