Minachting van het hof ed. Hup, opsluiten.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]*zucht*twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 03-05-2018 om 17:01:34Rogier Meijerink gaat toch morgen naar de Dam zegt hij zojuist. ,,Waarom zou ik bang zijn dat ik word opgepakt?" #lawaaidemonstratie reageer retweet
Hij wilde toch naar het europees hof?quote:
Een typisch gevalletje van narcisme imo.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Hij wil of kan het niet snappen. Ik weet niet welke erger is..
Yup.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:04 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Hij wilde toch naar het europees hof?
Haha ik dus ook.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:05 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik zag mij al zitten morgen met popcorn voor de buis.
Denk dat men wel op de hoede is voor zulke figuren morgen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:05 schreef Scarface88 het volgende:
Triest figuur. Al denk ik dat er morgen wel wat gaat gebeuren.
Heel misschien vinden ze een smoes om hem alsnog op te pakken. Maarja hij zal zat vriendjes hebben die lawaai willen gaan maken.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:05 schreef Sigaartje het volgende:
Dat zulke gekken nog vrij rondlopen, daar kan ik echt met de kop niet bij.
Popcorn kan inderdaad weer van stal.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:08 schreef Sigaartje het volgende:
Ik ga morgen een kratje bier kopen met een zak chips. Dit komt in de categorie Haren en een voetbalwedstrijd.
twitter:Lucaa__13 twitterde op donderdag 03-05-2018 om 17:08:08Rogier Meijerink lapt de uitspraak aan zijn laars en is morgen ondanks een gebiedsverbod aanwezig op de Dam. De groep vermengt zich individueel tussen de mensen om te schreeuwen. Ik hou mijn hart vast. #4mei #lawaaidemonstratie #dodenherdenking #2minutenstil reageer retweet
Dit ja. Preventief opsluiten. Gebeurt dat niet, dan maar wat knokploegen erheen om die werkschuwe idioten even in elkaar te timmeren.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:05 schreef Sigaartje het volgende:
Dat zulke gekken nog vrij rondlopen, daar kan ik echt met de kop niet bij.
Bij eoa huldiging van een lullig teampje zou ik ook zo gedacht hebben. Maar niet bij zoiets.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:05 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik zag mij al zitten morgen met popcorn voor de buis.
Vraag het Rogier. Die begon.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:12 schreef potjecreme het volgende:
Wat een agressie . Wat is er gebeurd met polderen?
Wat is er gebeurd met het respecteren van een rechterlijke uitspraak?quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:12 schreef potjecreme het volgende:
Sommige mensen verdienen geen rechtsstaat want ze misbruiken het voor hun zieke geest.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:12 schreef potjecreme het volgende:
Dit ja. Verpletteren dat ongedierte.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:12 schreef Old_Pal het volgende:
Ik hoop dat de Molukkers hem morgen op de Dam eerder in de smiezen hebben dan de politie en er flink op inhakken.
Huilen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:12 schreef potjecreme het volgende:
Hoe erg ik het ook vind om dit ook te vinden deel ik deze mening.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat een oude oorlogs veteraan nog een paar van zijn oude moves laat zien tegen over deze gozer. Een simpele houdgreep of nekklem ofzo, even laat zien wat voor pussy het is met zijn grote bek.
We kunnen Rogier best ergens inpolderen ja... Goed idee van je.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:12 schreef potjecreme het volgende:
Dat hij met een los kunstgebit aan zijn been nog afgevoerd mag wordenquote:Op donderdag 3 mei 2018 17:13 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Hoe erg ik het ook vind om dit ook te vinden deel ik deze mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |