abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178915360
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:28 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ik kom er nog steeds regelmatig en ik zie naast alle andere culturen nog steeds een zeer sterke Surinaamse samenleving die in hun eigen cirkel leven.
Nee, jij krijgt de indruk dat...
Dat schreef je eerder.
Misschien krijg jij wel gewoon de verkeerde indruk.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_178915373
Dan wil ik van jullie weten zijn de chinezen geïntegreerd volgens jullie?
speak only if it improves the silence.
pi_178915377
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:31 schreef TjjWester het volgende:
Dan wil ik van jullie weten zijn de chinezen geïntegreerd volgens jullie?
Nope.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_178915411
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:30 schreef marsan het volgende:

[..]

Nee, jij krijgt de indruk dat...
Dat schreef je eerder.
Misschien krijg jij wel gewoon de verkeerde indruk.
Nee ik krijg de indruk dat de gemiddelde bijlmer bewoner weinig op de hoogte is van wat er in nederland gebeurt, wat betreft de surinamers ben ik 100% zeker.
pi_178915464
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:33 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Nee ik krijg de indruk dat de gemiddelde bijlmer bewoner weinig op de hoogte is van wat er in nederland gebeurt, wat betreft de surinamers ben ik 100% zeker.
Weet je zeker dat je de zaak niet omdraait? Dat jij niet op de hoogte ben waar Surinaamse Bijlmers mee bezig zijn, hoe ze denken?
Dat lijkt me veel meer kloppend.
pi_178915480
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:36 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je de zaak niet omdraait? Dat jij niet op de hoogte ben waar Surinaamse Bijlmers mee bezig zijn, hoe ze denken?
Dat lijkt me veel meer kloppend.
Meng je dan zelf eens onder de surinamers en kijk hoe verschrikkelijk hecht hun samenleving is.
pi_178915495
SaskiaBelleman twitterde op donderdag 03-05-2018 om 15:37:49 Schorsing van een uur. Daarna laat de rechter weten of ze rond een uur of 5 met een beslissing komt, of morgen rond 12 uur. #lawaaidemonstratie reageer retweet
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 3 mei 2018 @ 15:39:57 #33
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_178915516
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:12 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Van wie mag je deze doodswens niet zeggen ?
Van Fok ? Van de rechter?
Je hebt het toch gezegd en je kiest voor een gewelddadige oplossing .
Anderen moeten een moord plegen die jij wenst
laf hoor...
Toch heeft hij gelijk. Als dat stuk stront sterft op 4 mei om 20:00 uur dan zal ik er geen traan om laten. Sterker, ik zal een goede fles wijn opentrekken en proosten op de goede afloop.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_178915518
Ik zou maandag pas de uitspraak doen.
pi_178915568
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:33 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Je krijgt wederom de indruk dat.
Misschien een stilgestaan bij de mogelijkheid dat jouw indrukken niet kloppen?

Over jouw indruk van Surinamers kan ik iig zeker zijn dat dat niet klopt.
Ik ben zelf surinamer en kan niet zeggen dat ik niet op de hoogte ben van wat er in Nederland speelt en gebeurd.
Maar jouw indrukken en 100% zekerheid die je opdoet op een enkel bezoekje en nieuwsberichten van een jaar of 30 terug maken dat natuurlijk onzin.
pi_178915571
quote:
7s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:29 schreef SpecialK het volgende:
Dit is inmiddels zo geëscaleerd dat dit gewoon niet meer gaat gebeuren. Dat is mijn voorspelling.
Ik verwacht ook niet dat er veel gaat gebeuren.

Een stel mensen die zonder afspraak er naartoe gaan om de boel in de gaten te houden misschien.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_178915587
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:37 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Meng je dan zelf eens onder de surinamers en kijk hoe verschrikkelijk hecht hun samenleving is.
Jij kan er dus geen hoogte van krijgen. Dat is iets anders...
pi_178915599
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:44 schreef marsan het volgende:

[..]

Jij kan er dus geen hoogte van krijgen. Dat is iets anders...
Jij verdraait mijn woorden zonder enige vorm van tegenbewijs.
pi_178915615
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:45 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Jij verdraait mijn woorden zonder enige vorm van tegenbewijs.
Nee, jij komt met jouw indrukken. De bewijslast ligt niet aan mijn kant.
Oh ja een eigen indruk is natuurlijk geen bewijs.
pi_178915645
Lijkt me dat de discussie of Surinamers geïntegreerd zijn of niet, best wel offtopic begint te worden.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_178915829
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zou maandag pas de uitspraak doen.
Dat zou een goede zijn ~O>
pi_178915862
Hoor soms mensen zeggen dat ze tijdens dodenherdenking denken aan de mensen die hun zijn ontvallen in persoonlijke sfeer. Dan snap je volgens mij niet waar het hier om gaat, het gaat niet om stil te staan bij het leven en de dood.

Maar goed iedereen moet lekker doen wat die wil natuurlijk
pi_178915863
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Lijkt me dat de discussie of Surinamers geïntegreerd zijn of niet, best wel offtopic begint te worden.
Deels eens, maar tjj vindt dat ze in de bijlmer het luchtalarm maar af kunnen laten gaan als protest.
Dat omdat de mensen daar geen band en geen kennis hebben met/over Nederland en de Nederlandse samenleving.
Daar mag tegenin worden gegaan. Laat ze dat lekker bij hem in zn achtertuin doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door marsan op 03-05-2018 16:15:11 ]
  donderdag 3 mei 2018 @ 15:59:57 #44
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_178915869
Hopelijk worden die lawaaimakersde de moeder geslagen.

Als je anderen wilt herdenken, maak je daar zelf een speciale dag voor ipv een dodenherdenking te willen verstoren.

Zonde dat dit soort idioten een podium krijgen.
pi_178915888
Die demonstratie is toch al afgezegd door de initiatiefnemers? Vanwaar de commotie nog.

Op zich best grappig hoe de Nederlandse overheid faalt bij het in de hand houden van relatief onschuldige burgerinitiatieven zoals dit en o.a. Project X destijds.
blablablabla
pi_178915918
quote:
11s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:00 schreef Elan het volgende:
Die demonstratie is toch al afgezegd door de initiatiefnemers? Vanwaar de commotie nog.
Nee, die demonstratie is niet afgezegd.
pi_178915935
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:02 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nee, die demonstratie is niet afgezegd.
http://www.nhnieuws.nl/ni(...)nale-Dodenherdenking
blablablabla
pi_178915941
SaskiaBelleman twitterde op donderdag 03-05-2018 om 16:00:13 Overigens verklaarde Rogier Meijerink zojuist in de wandelgangen hoe dan ook naar de Dam te zullen gaan. En ook zei hij de rechtbank “een koloniaal instituut” te vinden. #lawaaidemonstratie reageer retweet
Zó voorspelbaar.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 19:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Inb4 "Nederlandse rechters zijn racisten!".
pi_178915962
quote:
Voor zover ik het heb begrepen uit de livetweets uit de rechtszaal, heeft Meijerink alleen gezegd dat hij een luchtalarm wil laten afgaan voor 20:00. Niet dat een lawaaidemonstratie tussen 20:00 en 20:02 niet doorgaat.
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:06:40 #50
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_178916001
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:03 schreef spijkerbroek het volgende:
SaskiaBelleman twitterde op donderdag 03-05-2018 om 16:00:13 Overigens verklaarde Rogier Meijerink zojuist in de wandelgangen hoe dan ook naar de Dam te zullen gaan. En ook zei hij de rechtbank “een koloniaal instituut” te vinden. #lawaaidemonstratie reageer retweet
Zó voorspelbaar.

[..]

Een koloniaal instituut nog wel... :') :') _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')