Post 60 in dit topic, 4e alinea.quote:Op zondag 23 september 2018 10:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En waar staat dat dat zijn mening was?
Precies, daar staat niets over natuurwetten.quote:
Zoals ik al zei, was jij aanwezig bij die betreffende les?quote:Op zondag 23 september 2018 11:02 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Precies, daar staat niets over natuurwetten.
Nope! Daarom doe ik er ook geen aannames over.quote:Op zondag 23 september 2018 11:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, was jij aanwezig bij die betreffende les?
Wat verwacht jij dat er besproken wordt tijdens een natuurkunde les?quote:Op zondag 23 september 2018 11:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nope! Daarom doe ik er ook geen aannames over.
En dat maakt het een aanname.quote:Op zondag 23 september 2018 11:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat verwacht jij dat er besproken wordt tijdens een natuurkunde les?
Een leraar geeft zijn mening, en vervolgens breekt de pleuris uit.
Really?quote:
Niet heel nuttig dan om er maar van alles bij te verzinnen.quote:Op zondag 23 september 2018 12:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Really?
No shit...
Sowieso, deze hele discussie en het veroordelen van deze leraar is op basis van hetgeen een 14-jarig meisje heeft verkondigt tegen haar moeder.
Een leraar die z’n mening geeft en het als stelling projecteer in z’n les, naar aanleiding van iets wat een leerling stelde. Het was immers een leerling die stelde dat waarschijnlijk de Amerikaanse regering achter 9/11 zat.
Niet heel nuttig om er dan een column aan te wijden en er een nieuwsitem aan te wijden.quote:Op zondag 23 september 2018 12:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Niet heel nuttig dan om er maar van alles bij te verzinnen.
En dat is weer een hele andere kwestie. Die docent heeft zich aan het programma te houden, ipv potentiële complot onzin te spuien.quote:Op zondag 23 september 2018 12:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet heel nuttig om er dan een column aan te wijden en er een nieuwsitem aan te wijden.
Een leraar die z’n mening geeft, waar haalt hij het lef vandaan!
Dat is dus het hele eiereten.quote:Op zondag 23 september 2018 12:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En dat is weer een hele andere kwestie. Die docent heeft zich aan het programma te houden, ipv potentiële complot onzin te spuien.
In een klas worden zo vaak maatschappelijke zaken besproken, en dat is gewoon prima. Als er iets gebeurt dat losstaat van de lesstof dan moet dat gewoon besproken kunnen worden.quote:Op zondag 23 september 2018 12:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En dat is weer een hele andere kwestie. Die docent heeft zich aan het programma te houden, ipv potentiële complot onzin te spuien.
Daar ga je weer met de aannames. Ook waren deze kinderen nog niet eens gebeuren toen dit gebeurde, dus om het onder "als er iets gebeurt" te schuiven lijkt mij ietwat onzinnig.quote:Op zondag 23 september 2018 13:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
In een klas worden zo vaak maatschappelijke zaken besproken, en dat is gewoon prima. Als er iets gebeurt dat losstaat van de lesstof dan moet dat gewoon besproken kunnen worden.
Hij geeft zijn mening en start een dialoog, hij drukt zijn mening niet door. Daar is niks mis mee.
De moeder van die leerling die er column aan wijdt en het in de media brengt als “een leraar die complottheorieën als waarheid verkondigt”. Dat is feitelijk gezien niet waar en veroorzaakt daarmee een storm in een glas water.
Hij heeft in principe wel gelijk. Als je hier niet bijgeweest bent is het eigenlijk zinloos om een 'trip down fantasy lane' ter discussie te stellen.quote:Op zondag 23 september 2018 12:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Really?
No shit...
Sowieso, deze hele discussie en het veroordelen van deze leraar is op basis van hetgeen een 14-jarig meisje heeft verkondigt tegen haar moeder.
Een leraar die z’n mening geeft en het als stelling projecteer in z’n les, naar aanleiding van iets wat een leerling stelde. Het was immers een leerling die stelde dat waarschijnlijk de Amerikaanse regering achter 9/11 zat.
Ahja, je mag niet eens speculeren hier.quote:Op zondag 23 september 2018 13:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daar ga je weer met de aannames. Ook waren deze kinderen nog niet eens gebeuren toen dit gebeurde, dus om het onder "als er iets gebeurt" te schuiven lijkt mij ietwat onzinnig.
Tuurlijk mag je hier discussieren. Daar is het een discussieforum voor. En op NWS wordt er ook over gediscussieerd. Men valt op beide subforums vooral over het feit dat de leraar geen maatschappijleraar is. Een beetje van schoenmaker, blijf bij je leest.quote:Op zondag 23 september 2018 13:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ahja, je mag niet eens speculeren hier.
Foei!
Hoezo is het relevant of die kinderen geboren waren? Het was 17 jaar geleden, dus kwam het wederom in de media. 1 Leerling stelde dat de Amerikaanse regering erachter zat, de leraar ontkende dat en gaf zijn mening.
Dat zijn de feiten, en daarover is nu een heleboel gezeik. Totaal onnodig en overtrokken door 1 columnist die het er niet mee eens was dat haar dochter de mening hoorde van een leraar.
En ook hier vliegen er tal van mensen bovenop die moord en brand schreeuwen.
Godver wat een treurnis
Het was een leerling die het aankaartte en de leraar reageerde daarop.quote:Op zondag 23 september 2018 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je hier discussieren. Daar is het een discussieforum voor. En op NWS wordt er ook over gediscussieerd. Men valt op beide subforums vooral over het feit dat de leraar geen maatschappijleraar is. Een beetje van schoenmaker, blijf bij je leest.
Nee dat zijn niet de feiten, dat is nou juist speculerenquote:Op zondag 23 september 2018 13:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ahja, je mag niet eens speculeren hier.
Foei!
Hoezo is het relevant of die kinderen geboren waren? Het was 17 jaar geleden, dus kwam het wederom in de media. 1 Leerling stelde dat de Amerikaanse regering erachter zat, de leraar ontkende dat en gaf zijn mening.
Dat zijn de feiten, en daarover is nu een heleboel gezeik. Totaal onnodig en overtrokken door 1 columnist die het er niet mee eens was dat haar dochter de mening hoorde van een leraar.
En ook hier vliegen er tal van mensen bovenop die moord en brand schreeuwen.
Godver wat een treurnis
quote:Op zondag 23 september 2018 14:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee dat zijn niet de feiten, dat is nou juist speculerenDat is prima om te doen, maar zeg dan niet dat het de feiten zijn.
Dit zijn gewoon de feiten zoals het zich afspeelde in de klas.quote:Hoezo is het relevant of die kinderen geboren waren? Het was 17 jaar geleden, dus kwam het wederom in de media. 1 Leerling stelde dat de Amerikaanse regering erachter zat, de leraar ontkende dat en gaf zijn mening.
Bron voor feit 3 en 4?quote:Op zondag 23 september 2018 14:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn gewoon de feiten zoals het zich afspeelde in de klas.
Feit is dat het 17 jaar geleden is.
Feit is dat een leerling stelde dat de Amerikaanse regering erachter zat.
Feit is dat de leraar dit ontkende en vervolgens zijn mening gaf.
Dit zijn toch louter feiten?
Teveel moeite om zelf op onderzoek te gaan?quote:
quote:De docent staat overigens nog steeds achter zijn uitspraak dat 9/11 geen moslim-terroristische aanslag was. „Ik heb het gebracht als mijn mening."
Door een leerling uit de vwo 3-klas van de middelbare school uit Zutphen werd geopperd dat de Amerikaanse regering wellicht achter de aanslag zou zitten. „Dat heb ik ontkend.” Wat de theorie volgens Allaart dan wél is, wil hij niet zeggen. „Daar geef ik geen commentaar op.”
Dat helpt al wat ja. Het spreekt je punt 4 wel wat tegen.quote:Op zondag 23 september 2018 14:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Teveel moeite om zelf op onderzoek te gaan?
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-aanslag~a86cf717/
[..]
? Hoe bedoel je?quote:Op zondag 23 september 2018 15:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat helpt al wat ja. Het spreekt je punt 4 wel wat tegen.
Seems like compulsory institutionalised thinking.quote:Op zondag 23 september 2018 11:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat verwacht jij dat er besproken wordt tijdens een natuurkunde les?
Een leraar geeft zijn mening, en vervolgens breekt de pleuris uit.
Alleen gaat het hier niet om weten, maar geloven. Een leraar die uit geloof preekt en niet van kennis spreekt, heeft geen plaats in het onderwijs.quote:Op maandag 24 september 2018 14:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Seems like compulsory institutionalised thinking.
Follow the text-book (script) or else.
Questioning the official version of events is forbidden.
Anyone who does not follow the guidelines will be given a warning. Further offences will be punished by dismissal. Offenders will be black-listed, smeared and careers can and will be ruined.
It must be difficult for a teacher when they know what they are teaching is wrong.
De officiele berichten zijn wel waarheid dan?quote:Op maandag 24 september 2018 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
'De docent staat overigens nog steeds achter zijn uitspraak dat 9/11 geen moslim-terroristische aanslag was. „Ik heb het gebracht als mijn mening."
Dat is toch al verkeerd als leraar? Logisch dat er dan leerlingen op gaan reageren. Een leraar hoort zijn eigen opvattingen voor zich te houden en zich te houden aan de officiële berichten.
Toch heeft een leraar zich daar aan te houden. Zou wat zijn als iedere leraar op zijn eigen houtje alles zou interpreteren en die interpretatie aan zijn leerlingen vertellen.quote:Op maandag 24 september 2018 16:25 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
[..]
De officiele berichten zijn wel waarheid dan?
Zo dan. Overheidsmeldingen Ijn niet per definitie berust op feitelijke waarheden.quote:Op maandag 24 september 2018 16:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch heeft een leraar zich daar aan te houden. Zou wat zijn als iedere leraar op zijn eigen houtje alles zou interpreteren.
Welk boekje?quote:Op maandag 24 september 2018 18:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Thumbs up voor die leraar, daar zouden er meer van moeten zijn. Het gros houdt angstvallig zijn mond want bang voor hun baantje ze moeten het boekje blijven promoten.
De overheidsverklaring van de VS en hun zogenaamde onafhankelijke 9/11 commisie raport bijvoorbeeld.quote:
Oosterse geschiedenisboeken dus ook.quote:Op dinsdag 25 september 2018 00:54 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
[..]
De overheidsverklaring van de VS en hun zogenaamde onafhankelijke 9/11 commisie raport bijvoorbeeld.
En Westerse geschiedenisboeken. Geschiedenisboeken voor op regulier onderwijs zijn altijd bevooroordeeld natuurlijk. Elk land geeft haar eigen spin aan feiten.
Geen slecht idee.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:51 schreef ems. het volgende:
Ze zouden youtubefilmpjes moeten promoten inderdaad.
Richard Gage, dat is toch die mafkees met die kartonnen dozen?quote:Op woensdag 26 september 2018 14:26 schreef falling_away het volgende:
Was deze lezing ooit behandeld? Ik zie in de geschiedenis van deze topicreeks dat het filmpje wel ooit gepost is maar zonder reactie. Het is geen nieuwe informatie natuurlijk en het filmpje is oud, maar de manier waarop het gebracht wordt (en door wie) maakt het voor mij interessanter dan een willekeurig ander conspiracy youtube filmpje.
Ik geef toe, ik ben geen architect / wetenschapper / bouwkundige dus ik kan niet goed beoordelen of alles klopt wat hij zegt. Vandaar dat ik ook geen vastgeroeste mening heb over de waarheid van 9/11. Maar het zaakje lijkt iig genoeg te stinken waardoor het wel fascinerend blijft!
Het gaat er ook om wat men als waarheid aanneemt.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:26 schreef RobjeGeus het volgende:
Maar denken jullie nu echt dat de waarheid ooit nog boven water komt ?
Mafkees met kartonnen dozen?quote:Op woensdag 26 september 2018 20:15 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Richard Gage, dat is toch die mafkees met die kartonnen dozen?
Indeed. There is some very good information, commentary, opinions and links to be found on youtube/video channels (much of the time in the comments section) that's why a lot of the better channels get deleted. There is also tons of archive footage to see, and a few excellent documentaries/interviews which most of us would most likely not ever see otherwise.quote:
Yeah like the no-plane theory for the twin towers. Stuff like that makes people laugh at everyone questioning the official story.quote:Op woensdag 26 september 2018 22:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Of course there's loads of nonsense and misdirection,
Dat dacht ik ook tot 'n aantal jaren terug.quote:Op donderdag 27 september 2018 09:45 schreef falling_away het volgende:
[..]
Yeah like the no-plane theory for the twin towers. Stuff like that makes people laugh at everyone questioning the official story.
Er zijn genoeg mensen die het gezien hebben met eigen ogen.. verhalen genoeg te vinden op datzelfde medium, Youtube. Als je zo ver heen bent dat je gelooft in een soort massahysterie / hypnose, dan heeft daarover discussieren niet veel zin meer vermoed ik.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook tot 'n aantal jaren terug.
Deflectie inderdaad.quote:Op donderdag 27 september 2018 09:45 schreef falling_away het volgende:
[..]
Yeah like the no-plane theory for the twin towers. Stuff like that makes people laugh at everyone questioning the official story.
Niet echt boeiend ook die zogenaamde lachers.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook tot 'n aantal jaren terug.
Nee, er zijn wel wat mensen die zeggen dat ze hebben het gezien.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:11 schreef falling_away het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die het gezien hebben met eigen ogen.. verhalen genoeg te vinden op datzelfde medium, Youtube. Als je zo ver heen bent dat je gelooft in een soort massahysterie / hypnose, dan heeft daarover discussieren niet veel zin meer vermoed ik.
Dit is maar een van de vele voorbeelden (4m 54)
Meeste mensen hier alles van de officiele verhaaltjes geloven, dus....kan je net zoveel of meer 'kritiische denken' op hart van nederland vindenquote:Op woensdag 26 september 2018 20:26 schreef RobjeGeus het volgende:
Maar denken jullie nu echt dat de waarheid ooit nog boven water komt ?
okquote:Op donderdag 27 september 2018 22:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee, er zijn wel wat mensen die zeggen dat ze hebben het gezien.
Classico Bullshitto.
er is een verschil tussen kritisch denken, en compleet doorslaan met je gedachtenkronkels zodat je zelfs in cgi planes gaat geloven. Mensen als jij zorgen er persoonlijk voor dat vele anderen zich maar stil houden ook al hebben ze vraagtekens bij het officiele verhaal.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
Meeste mensen hier alles van de officiele verhaaltjes geloven, dus....kan je net zoveel of meer 'kritiische denken' op hart van nederland vinden
If anyone is guilty of misdirection it is the spook organisation 9/11 half truth. I think most people who doubt the official storyline have realised that they(911 half truth) are gatekeepers and have moved on.quote:
Ik vind het ook een grappige aanname van hem. Ik geloof ook lijnen van het officiele verhaal niet.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:29 schreef falling_away het volgende:
[..]
er is een verschil tussen kritisch denken, en compleet doorslaan met je gedachtenkronkels zodat je zelfs in cgi planes gaat geloven. Mensen als jij zorgen er persoonlijk voor dat vele anderen zich maar stil houden ook al hebben ze vraagtekens bij het officiele verhaal.
Idd. Die wagen zich hier niet meer.quote:Op donderdag 27 september 2018 23:29 schreef falling_away het volgende:
[..]
er is een verschil tussen kritisch denken, en compleet doorslaan met je gedachtenkronkels zodat je zelfs in cgi planes gaat geloven. Mensen als jij zorgen er persoonlijk voor dat vele anderen zich maar stil houden ook al hebben ze vraagtekens bij het officiele verhaal.
Welke aanname?quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:11 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik vind het ook een grappige aanname van hem. Ik geloof ook lijnen van het officiele verhaal niet.
Looks like greenscreen....quote:
Yep, all this "evidence" (that you can hardly even call circumstantial and that can have many other explanations) proves that everyone (hundreds / thousands of people) who saw and heard the 2nd plane in new york is either a lunatic or part of the conspiracy, that the planes are CGI and all the people in the planes are 'vicsims'.quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
Looks like greenscreen....
WABC Nina Pineda
........
9/11 World Trade Center Survivor
1:00 – Survivor -“And all you could see were hundreds of people down there in front of you”
She says with a smirk on her face.
1:12 – Commentator - “And soon the smell of diesel fuel became sickening”
Where would the diesel smell come from?
At 2:20 – In the foreground, along the bottom edge of the film, you can see a couple of people just walking along and not even looking at, or even noticing the massive dust cloud coming towards them. It seems one guy just stands there watching it.
Ik zeg niet dat ik het volgende geloof, maar ALS het officiele verhaal niet klopt van 9/11 dan vind ik een verhaal zoals uitgelegd door deze vrouw nog het aannemelijkstquote:Op vrijdag 28 september 2018 17:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Welke aanname?
Welke 'lijnen' geloof je niet precies?
Able dangerquote:Op zaterdag 29 september 2018 18:13 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het volgende geloof, maar ALS het officiele verhaal niet klopt van 9/11 dan vind ik een verhaal zoals uitgelegd door deze vrouw nog het aannemelijkst
Vanaf 29:20 en vooral vanaf 29:37 t/m 30:03 - dat gedeelte is aan mensen als jou gericht!
If there are 'many other explanations', then it shouldn't be too much trouble for you to do a bit of explaining. Please try and be specific. I've only posted a few examples, and you should already know that there are hundreds more interviews/TV reports which are just as, or even more peculiar.quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:49 schreef falling_away het volgende:
[..]
Yep, all this "evidence" (that you can hardly even call circumstantial and that can have many other explanations) proves that everyone (hundreds / thousands of people) who saw and heard the 2nd plane in new york is either a lunatic or part of the conspiracy, that the planes are CGI and all the people in the planes are 'vicsims'.
sounds plausible
EX-CIA ? Ik denk niet dat je zo'n organisatie ooit kan helemaal verlaten.quote:Op zaterdag 29 september 2018 18:13 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het volgende geloof, maar ALS het officiele verhaal niet klopt van 9/11 dan vind ik een verhaal zoals uitgelegd door deze vrouw nog het aannemelijkst
Vanaf 29:20 en vooral vanaf 29:37 t/m 30:03 - dat gedeelte is aan mensen als jou gericht!
No, the buildings were CGI too.. they were slowly demolished in the weeks before the attack. Everyone in new york was just watching tv anywayquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 14:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
It's not just the planes that were CGI.
Jij vertrouwt niemand die iets anders zegt dan wat je al in je hoofd hebt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 14:56 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dus – erg veel vertrouw in zulke gasten (ex/voormalig of niet) zou ik niet zo snel en makkelijk hebben.
En zo gaat de wereld stukje bij beetje kapot door mensen zoals Tuinhek en ChrisCarter. Afwijkende meningen gewoon deleten. Makkelijk.quote:
Je hebt de illusie dat de wereld aandachtig de 124 topics vol gebagger hier volgt én wat belangrijks gemist heeft?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:23 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
[..]
En zo gaat de wereld stukje bij beetje kapot door mensen zoals Tuinhek en ChrisCarter. Afwijkende meningen gewoon deleten. Makkelijk.
De wereld niet hoor, bnw loopt daardoor leeg dat is het enige.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:23 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
[..]
En zo gaat de wereld stukje bij beetje kapot door mensen zoals Tuinhek en ChrisCarter. Afwijkende meningen gewoon deleten. Makkelijk.
En je hebt zeker niets gepost wat niet door de beugel kan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:23 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
[..]
Mensen dood/opgeruimd willen zien is wel iets meer dan een afwijkende mening hequote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:23 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
[..]
Welke aanname?quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:11 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik vind het ook een grappige aanname van hem. Ik geloof ook lijnen van het officiele verhaal niet.
Ah, ga je nou de persoonlijke kant op?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 15:39 schreef falling_away het volgende:
[..]
Jij vertrouwt niemand die iets anders zegt dan wat je al in je hoofd hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |