Ik heb zojuist mijn tweede Rochefort 8 ingeschonken.. Heb ook nog 2 IPA's staan waarvan er sowieso 1 nog aan gaat, vanavond..quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:42 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga maar eens die Van Moll belgian blonde proberen.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:42 schreef Edensnator het volgende:
Edgar is een mongool. Hij noemt die verdedigende actie waardoor die eigen goal ontstaat 'onbesuisd' maar elke verdediger die de bal 3 meter voor zijn eigen goal heeft ramt de bal blind weg. Het is pech
Nee, gewoon erg matig verwerktquote:Op woensdag 2 mei 2018 21:42 schreef Edensnator het volgende:
Edgar is een mongool. Hij noemt die verdedigende actie waardoor die eigen goal ontstaat 'onbesuisd' maar elke verdediger die de bal 3 meter voor zijn eigen goal heeft ramt de bal blind weg. Het is pech
vandaag nog patatoorlog gehad.quote:
Geen 12 jaar oud single malt bier drinkenquote:Op woensdag 2 mei 2018 21:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn tweede Rochefort 8 ingeschonken.. Heb ook nog 2 IPA's staan waarvan er sowieso 1 nog aan gaat, vanavond..
Lekker.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn tweede Rochefort 8 ingeschonken.. Heb ook nog 2 IPA's staan waarvan er sowieso 1 nog aan gaat, vanavond..
Is lekker.. Mezzo Mixquote:Op woensdag 2 mei 2018 21:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag deze in de supermarkt vandaag. Heeft iemand 'm al geprobeerd? Is het wat?
Ja prima te doen maar niks bijzonders.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag deze in de supermarkt vandaag. Heeft iemand 'm al geprobeerd? Is het wat?
Ja redelijk. Drinken ze in duitsland al jarenquote:Op woensdag 2 mei 2018 21:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga vanaf komende week de lever even een paar maanden rust geven..quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Lekker.
Borrel van mijn vereniging is speciaalbieravond, twee voor de prijs van 1. Dus ik ga ook maar een paar opsmikkelen vanavond
Sinas met cola? Wij noemden dat vroeger kattenpis.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ afbeelding ]
Wij noemden dat diesel.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:45 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Sinas met cola? Wij noemden dat vroeger kattenpis.
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja prima te doen maar niks bijzonders.
Hmm thxquote:Op woensdag 2 mei 2018 21:44 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja redelijk. Drinken ze in duitsland al jaren
Drink eens water.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hmm thx. Toch maar eens proberen dan. Ben de lemon, cherry en vanillasmaakjes van tegenwoordig wel een beetje zat.
quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:48 schreef Caland het volgende:
Ik ken iemand die altijd bier met cola drinkt
Schamen als jij het rondje haalt
Hij haalt ze tenminste.quote:
Wil je die voortaan kapotslaan?quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:48 schreef Caland het volgende:
Speciequote:Op woensdag 2 mei 2018 21:45 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Sinas met cola? Wij noemden dat vroeger kattenpis.
Huhquote:Op woensdag 2 mei 2018 21:48 schreef Caland het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, een Europese finale halen is gewoon een topprestatie. Dat zie ik een Nederlandse club niet zo snel doen.quote:
haags_kwartiertje bestelt gewoon een "baco cola".quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:48 schreef Caland het volgende:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:50 schreef De_Kraam het volgende:
![]()
Ik heb overigens nog nooit vlammetjes gegeten.
Die Aussies zijn dan ook wel een beetje koekoek.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:50 schreef Edensnator het volgende:
In Australië drinken ze 'snakebites'. Dat is apple cider met pils en klein beetje siroop. Na een tijdje zei ik laat die cider en siroop maar zitten
Wat een meur moet er uit die gozer z'n giechel komen als je met 'm staat te praten..quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Leider van m’n team, die kerel is 60 ofzo
Ik zou het serieus nog wel chill vinden. Cider is nogal underrated onder de mannen helaas.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, een Europese finale halen is gewoon een topprestatie. Dat zie ik een Nederlandse club niet zo snel doen.
Ik zou zeggen; haal het lekker zelfquote:Op woensdag 2 mei 2018 21:48 schreef Caland het volgende:
Nee joh, verdedigers waren al achter de keeperquote:Op woensdag 2 mei 2018 21:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Was dat rood geweest?
Ik zeg van wel.
Heb ze hier überhaupt nog nooit zien liggen in de supermarkt.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:52 schreef Caland het volgende:
Hoe kan je nou nog nooit vlammetjes ophebben
follow that foxquote:Op woensdag 2 mei 2018 21:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou het serieus nog wel chill vinden. Cider is nogal underrated onder de mannen helaas.
Dirk Kuyt is een demagoog.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou het serieus nog wel chill vinden. Cider is nogal underrated onder de mannen helaas.
Toch schenken ze het nog best vaak in zonder raar te kijken, of tenminste zonder uit te lachen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; haal het lekker zelf
Wat een combinatie
Wel die ronde balletjes met saté in het midden.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:52 schreef Caland het volgende:
Hoe kan je nou nog nooit vlammetjes ophebben
Heb dat echt nog nooit iemand zien drinkenquote:Op woensdag 2 mei 2018 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch schenken ze het nog best vaak in zonder raar te kijken, of tenminste zonder uit te lachen.
Sowieso vind ik cola eigenlijk best nasty.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch schenken ze het nog best vaak in zonder raar te kijken, of tenminste zonder uit te lachen.
Elke friettent heeft ze, ze zitten regelmatig bij het bittergarnituurtje.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:53 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Heb ze hier überhaupt nog nooit zien liggen in de supermarkt.
Nee ik buiten die kerel ook nietquote:Op woensdag 2 mei 2018 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb dat echt nog nooit iemand zien drinken
Eentje, als je alleen de keeper voor je hebt is het ook rood.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Nee joh, verdedigers waren al achter de keeper
Ik zou bijna weer de finale niet gaan kijken.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Real gaat gehakt maken van Liverpool
Sowieso. Finales gaan om ervaring. Pool heeft dat amperquote:Op woensdag 2 mei 2018 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Real gaat gehakt maken van Liverpool
Great minds think alikequote:Op woensdag 2 mei 2018 21:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar met ieder gelijkspel ben ik tevreden ScoritoGenot
Dat is dan toch niet veel anders, allemaal zoete meuk.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eerste keer bier bij mij was bier met 7up. Sneeuwwitje heet dat geloof ik. Nog wel te doen.
Daar vreet ik meestal een ouderwetse frikandel speciaal.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke friettent heeft ze, ze zitten regelmatig bij het bittergarnituurtje.
Ooit geprobeerd, het valt best mee maar geef maar liever bier zonder die 20 suikerklontjes in een flesquote:Op woensdag 2 mei 2018 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is dan toch niet veel anders, allemaal zoete meuk.
Ja, je kan voor 10 euro aan alle competities meedoen, als je apart een toernooi/competitie wil kiezen is het 2 euri ofzo.quote:
Vodka redbull drinken sommige mensen ook...quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd, het valt best mee maar geef maar liever bier zonder die 20 suikerklontjes in een fles
Dat is pas echt rotzooi.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vodka redbull drinken sommige mensen ook...
Gehuil om pooltjes in livetopics zou moeten worden weggemod.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:59 schreef Coco. het volgende:
Weg met dat scoritogeneuzel,
Wordt weer aids met het wk.
Eens, het enige wat ik erger vind zijn mensen die whiskey met cola of ijs drinkenquote:
Ik.quote:
vindquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Eens, het enige wat ik erger vindt is mensen die whiskey met cola of ijs drinken![]()
slempwhiskey met colaquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Eens, het enige wat ik erger vindt is mensen die whiskey met cola of ijs drinken![]()
Wauw, dit was wel heel slechtquote:
pooltjesgeneuzel doe je maar in het pooltjestopic, tagliano is het met mij eensquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gehuil om pooltjes in livetopics zou moeten worden weggemod.
Marketingstudie ook?quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zei vandaag tijdens mijn presentatie 'media is'
Pooltjes zijn wel rullevant nu Liverpooltje speeltquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
pooltjesgeneuzel doe je maar in het pooltjestopic
mooi daan gaan we samen juichen voor duitslandquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op dit moment totaal geen zin in WK maar ik ga wel kijken als het begint
Waarom geen zin? Omdat Oranje niet meedoet?quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op dit moment totaal geen zin in WK maar ik ga wel kijken als het begint
Stijn en ik gruwelen om dat soort mensen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom geen zin? Omdat Oranje niet meedoet?
Was bijna niet te zien.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:07 schreef Max23 het volgende:
Ik sta vooral versteld waarom niemand van Roma protesteerde
Beetje voetbalmoe of zo. Ook geen zin meer in competitie, alleen CL en EL kijk ik wel.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom geen zin? Omdat Oranje niet meedoet?
Ik ben zo'n mensquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Stijn en ik gruwelen om dat soort mensen.
Alsof dat zin heeft.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:07 schreef Max23 het volgende:
Ik sta vooral versteld waarom niemand van Roma protesteerde
In elk geval niet tijdens elke reclame tussen die WK-potjes door allemaal debiele Wuppiereclamesquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Is Stijn nu ook geen mod meer? En waarom post ie niet meer?quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Veel competities zijn dan ook al lang en breed beslist, dan boeit het niet meer zo inderdaad.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje voetbalmoe of zo. Ook geen zin meer in competitie, alleen CL en EL kijk ik wel.
Het beleidquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is Stijn nu ook geen mod meer? En waarom post ie niet meer?
VAR kan niet vroeg genoeg komenquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:07 schreef Blik het volgende:
2de keer al penalty ontnomen, kansloos. En dat in de halve finale van het belangrijkste toernooi van het jaar
Lang leve play off's!quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel competities zijn dan ook al lang en breed beslist, dan boeit het niet meer zo inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk eigenlijk dat Real toch ook wel aanzienlijk beter is dan Liverpool hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:09 schreef Harmankardon het volgende:
Ik gun Roma op zich de finale wel maar no way dat ze gaan winnen van Madrid dus ik ben vior Liverpool.
Random bannetjes zonder uitleg etcquote:
Ik mis Stijn stiekem wel, ondanks dat hij nooit echt hapte als ik hem liep te stoken. Het is gewoon een goede jongen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Random bannetjes zonder uitleg etc
Skomina is een Slowaakquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind die...is het eeb turk? Hij is iig best slecht
Ik vraag me af hoe het toernooi zou verlopen als ze vanaf de kwartfinale of zo wat meer competente schiedsrechters inzetten.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:11 schreef Parafernalia het volgende:
Niet vergeten dat Liverpool ook 2 penaltys gehad had moeten hebben he.
4 stuks gemist. Not bad
Hij post in het WK forum, een OP voor iedere groep.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik mis Stijn stiekem wel, ondanks dat hij nooit echt hapte als ik hem liep te stoken. Het is gewoon een goede jongen.
Zoals?quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe het toernooi zou verlopen als ze vanaf de kwartfinale of zo wat meer competente schiedsrechters inzetten.
Je kan nog genieten van zijn tweetsquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik mis Stijn stiekem wel, ondanks dat hij nooit echt hapte als ik hem liep te stoken. Het is gewoon een goede jongen.
Geen flauw idee, ik ben nou niet echt bekend met scheidsrechters. Als er bij Real-Juve een scheids was die die pingel niet gaf had het bijvoorbeeld echt veel anders kunnen lopen dan nu.quote:
Dit zijn de beste die ze hebben. Ze houden het gewoon niet bij met hoe snel het spel gaat tegenwoordig, daarom VAR aubquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe het toernooi zou verlopen als ze vanaf de kwartfinale of zo wat meer competente schiedsrechters inzetten.
Wat heb je aan VAR als de scheidsrechters kut blijven.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit zijn de beste die ze hebben. Ze houden het gewoon niet bij met hoe snel het spel gaat tegenwoordig, daarom VAR aub
Dezelfde scheidsrechters kunnen het op beeld al een stuk beter zien. De statistieken uit Duitsland en Italië wijzen al uit dat er een stuk minder foute beslissingen zijn met VAR.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heb je aan VAR als de scheidsrechters kut blijven.
Wanneer was dat nou, confederations cup geloof ik. Daar werden aan de lopende band fouten gemaakt door de VARquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dezelfde scheidsrechters kunnen het op beeld al een stuk beter zien. De statistieken uit Duitsland en Italië wijzen al uit dat er een stuk minder foute beslissingen zijn met VAR.
WK clubs?quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer was dat nou, confederations cup geloof ik. Daar werden aan de lopende band fouten gemaakt door de VAR
En dat is nog heel veel kutter imo
Normaal kon je het nog wegstoppen onder ach is menselijk, fractie van een seconde etc
Er zit een pleonasme in deze zin.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heren, kunnen we gewoon weer pics van viesdikke darters posten. Bij voorbaat dank.
Ja dat was met scheidsrechters die er nog nauwelijks mee gewerkt haddenquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer was dat nou, confederations cup geloof ik. Daar werden aan de lopende band fouten gemaakt door de VAR
En dat is nog heel veel kutter imo
Normaal kon je het nog wegstoppen onder ach is menselijk, fractie van een seconde etc
Makkelie in ieder gevalquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:21 schreef Caland het volgende:
Gaat dat trouwens bij het WK ook gebeuren straks, dat er dan zo’n Senegalese assistent in zo’n videohokje zit?
Ze moeten gewoon beide teams 2 x de mogelijkheid geven om de VAR te mogen aanroepen. Krijg je gelijk dan houdt je je mogelijkheid, bij ongelijk ben je 1 mogelijkheid kwijt.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dezelfde scheidsrechters kunnen het op beeld al een stuk beter zien. De statistieken uit Duitsland en Italië wijzen al uit dat er een stuk minder foute beslissingen zijn met VAR.
Ik vind vooral de mediahype een beetje walgelijk. Ze spelen voornamelijk aidsvoetbal.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:22 schreef Maver24 het volgende:
Vond het jammer dat Bayern gister verloor maar laat Real maar lekker Liverpool helemaal afmaken. Wordt niet goed van al die Salah lovers op twitter van Liverpool fans. Ugh
Dan zit je hier verkeerd makker.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:22 schreef Maver24 het volgende:
Vond het jammer dat Bayern gister verloor maar laat Real maar lekker Liverpool helemaal afmaken. Wordt niet goed van al die Salah lovers op twitter van Liverpool fans. Ugh
quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heren, kunnen we gewoon weer pics van viesdikke darters posten. Bij voorbaat dank.
Watquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind vooral de mediahype een beetje walgelijk. Ze spelen voornamelijk aidsvoetbal.
Ja ik ook. Word er niet goed. Doen net of het de nieuwe messiah is. Vanavond zie je hem ook nietquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind vooral de mediahype een beetje walgelijk. Ze spelen voornamelijk aidsvoetbal.
Vorige week gelukkig welquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Word er niet goed. Doen net of het de nieuwe messiah is. Vanavond zie je hem ook niet
Enige wat liverpool doet is de bal naar voren schieten naar de voorste 3 en hopen dat ze een actie maken.quote:
Ja van mij mag die Salah-hype ook wat zakken hoor maar die gozer heeft wel echt een wereldseizoen, en dat nota bene in zijn eerste jaar bij LPool.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Word er niet goed. Doen net of het de nieuwe messiah is. Vanavond zie je hem ook niet
quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zou die twee tomaatjes meteen van m'n bord pleurenquote:
Het druk zetten is bij vlagen echt geweldig hoor, zeker tegen City was dat.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Enige wat liverpool doet is de bal naar voren schieten naar de voorste 3 en hopen dat ze een actie maken.
Tja Caland gaat ook regelmatig onder de zonnebank.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Caland wel, die is gek op zigeunertokkies.
Bedankt Hansquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als het nu binnen twee minuten 4-2 wordt krijgen we nog leuke minuten.
Barca - PSG praktijken. Maar dat was niet leuk.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als het nu binnen twee minuten 4-2 wordt krijgen we nog leuke minuten.
Iedereen moet ze sympathiek vinden maar ik vind het allemaal wel meevallen met dat leuke voetbal van die mof.quote:
Heb er anders wel van genoten.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Barca - PSG praktijken. Maar dat was niet leuk.
Alleen werd Barca daar enorm gematst door de arbitrage. Dat is hier juist met Liverpool aan de hand.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Barca - PSG praktijken. Maar dat was niet leuk.
View My Videoquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:11 schreef Parafernalia het volgende:
Niet vergeten dat Liverpool ook 2 penaltys gehad had moeten hebben he.
4 stuks gemist. Not bad
tuurlijk ze hebben het al in de pocket. De rollen zijn in de finale omgedraaid waar Real duidelijk de favoriet is.quote:
Dejan Lovren tegenover C. Ronaldoquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tuurlijk ze hebben het al in de pocket. De rollen zijn in de finale omgedraaid waar Real duidelijk de favoriet is.
2 debiele keepers in de finalequote:Op woensdag 2 mei 2018 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dejan Lovren tegenover C. Ronaldo
Moet het via tinypic? Want de Imgur app is wel prima hiervoor vind ik altijd.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:33 schreef Parafernalia het volgende:
Weet iemand een app waarmee ik eenvoudig gifjes en pics van telefoon naar bijv tinypic kan uploaden? En dan linkje voor forums enzo
Hollandse Neepresso koffiequote:Op woensdag 2 mei 2018 21:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)fst_zoals_thuis.html
nee niet per se. Hm eens kijken. Kan ik hiermee pics vanuit image viewer delen naar imgur?quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet het via tinypic? Want de Imgur app is wel prima hiervoor vind ik altijd.
Ja. En je kunt afbeeldingen vanuit je telefoon uploaden en dan een url kopiëren voor bijv. FOK!.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:35 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
nee niet per se. Hm eens kijken. Kan ik hiermee pics vanuit image viewer delen naar imgur?
Nu helemaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:36 schreef Tagliano het volgende:
Dit wel een penalty en die andere handsbal niet is wel lachwekkend
Dit is nieuws voor mij.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En dan heeft je ex ook nog eens een nieuwe vriend.
We hebben het met je te doen.
quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:37 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:Wie zijn al die mensen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:38 schreef Caland het volgende:
Robert Vuijsje mogen ze van mij ter plekke doodschieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |