Waarom geen zin? Omdat Oranje niet meedoet?quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op dit moment totaal geen zin in WK maar ik ga wel kijken als het begint
Stijn en ik gruwelen om dat soort mensen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom geen zin? Omdat Oranje niet meedoet?
Was bijna niet te zien.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:07 schreef Max23 het volgende:
Ik sta vooral versteld waarom niemand van Roma protesteerde
Beetje voetbalmoe of zo. Ook geen zin meer in competitie, alleen CL en EL kijk ik wel.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom geen zin? Omdat Oranje niet meedoet?
Ik ben zo'n mensquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Stijn en ik gruwelen om dat soort mensen.
Alsof dat zin heeft.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:07 schreef Max23 het volgende:
Ik sta vooral versteld waarom niemand van Roma protesteerde
In elk geval niet tijdens elke reclame tussen die WK-potjes door allemaal debiele Wuppiereclamesquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Is Stijn nu ook geen mod meer? En waarom post ie niet meer?quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Veel competities zijn dan ook al lang en breed beslist, dan boeit het niet meer zo inderdaad.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje voetbalmoe of zo. Ook geen zin meer in competitie, alleen CL en EL kijk ik wel.
Het beleidquote:Op woensdag 2 mei 2018 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is Stijn nu ook geen mod meer? En waarom post ie niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |