Ik hoop en ga er vanuit dat hij als back-up is gehaald. Misschien nog eerder LCV dan LV. De tijd zal t leren.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:01 schreef TehRocks het volgende:
Mwoah we gaan het zien, ik denk niet dat hij de basis gaat halen (of zouden ze hem als eerste linksback hebben gehaald, ik hoop het toch niet...).
Tagliafico komt na de zomer nogquote:Op woensdag 2 mei 2018 18:01 schreef TehRocks het volgende:
Mwoah we gaan het zien, ik denk niet dat hij de basis gaat halen (of zouden ze hem als eerste linksback hebben gehaald, ik hoop het toch niet...).
dat ben je al snel, al is hij wel wat statisch dus PSV gaat nog een jaar met de kont in de 16 spelenquote:
Of de mogelijkheid om een domme overtreding te maken in de 16quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:07 schreef TehRocks het volgende:
Vind Isimat toch echt een prima mandekker, schakelt spitsen goed uit; geef hem alleen geen bal.
Touchéquote:Op woensdag 2 mei 2018 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Of de mogelijkheid om een domme overtreding te maken in de 16
Die gaat er echt niet komen hoor. Dit is de linksback.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:06 schreef Ciscus het volgende:
Dat filmpje is met een dikke knipoog, dat snapt toch iedereen wel? Gosammenogantoe.
Ik ben blij met Viergever. Hij kan op meerdere plekken spelen, zakt nooit door de ondergrens, is een nette gast die niet zeurt en hij komt gratis. Dikke prima.
Nu die echte linksback nog.
Brands was toch ook bezig met een Zuid-Amerikaan?quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:42 schreef RubenSosa het volgende:
Bij dat filmpje hadden ze Lerby en Kluivert ook wel mogen doen.
En dan bij kluivert de goal tegen ajax die 1-5.
+1![]()
![]()
Oh en Viergever is echt wel gewoon de linksback die Brands bedoelde een tijdje terug (met zijn "hij was al binnen en hij kan linksback en centraal uit de voeten")
Ja met ene Nicolas Cuatrodador.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:45 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Brands was toch ook bezig met een Zuid-Amerikaan?
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2018 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Maakt niet uit Pietertje, volgende keer beter jongen.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:44 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die gaat er echt niet komen hoor. Dit is de linksback.
Er zou deze week duidelijkheid komen. We moeten inderdaad echt weten waar we aan toe zijn ivm voorronde CL. Kunnen niet tot eind augustus wachten t elftal rond te krijgen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 20:38 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Verder zou ik graag snel duidelijkheid willen over Brands eigenlijk, want als hij wilt gaan dan moet dat nu ook wel een keer gebeuren zodat de transitie kan beginnen. Zelf zie ik hem graag nog, in ieder geval voor één jaar.
Check!quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:35 schreef Scarface88 het volgende:
Wat een genot dit filmpjeOP waardig. LBM? Badder?
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 02-05-2018 om 22:38:04#PSV is door de winst van Liverpool dicht bij een plek in de vierde en laatste voorronde (play-off) van de Champions League. Als Liverpool zondag niet verliest bij Chelsea is dat een feit. Winst van Liverpool tegen Brighton (volgende week zondag) volstaat ook. reageer retweet
Hebben we een geplaatste status in de voorronde? Anders vliegen we er sowieso uit. Wel lekker dat we sowieso EL spelen. Weer richting Oekraine en Polen genot.quote:Op woensdag 2 mei 2018 23:16 schreef PSVCL het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 02-05-2018 om 22:38:04#PSV is door de winst van Liverpool dicht bij een plek in de vierde en laatste voorronde (play-off) van de Champions League. Als Liverpool zondag niet verliest bij Chelsea is dat een feit. Winst van Liverpool tegen Brighton (volgende week zondag) volstaat ook. reageer retweet
Ja gelukkig welquote:Op woensdag 2 mei 2018 23:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hebben we een geplaatste status in de voorronde? Anders vliegen we er sowieso uit. Wel lekker dat we sowieso EL spelen. Weer richting Oekraine en Polen genot.
Leuke ploegen welquote:Op woensdag 2 mei 2018 23:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel,potentiële tegenstanders zijn Steaua,Astana,Qarabag,Young Boys
Omdat beide spelers afgelopen seizoen nog voor PSV uitkwamen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 23:18 schreef Scarface88 het volgende:
Zondag afscheid van Propper en Locadia in t stadion. Locadia snap ik wel maar Propper? Wat valt daar nog afscheid van te nemen een heel seizoen later?
Nou ja, we hebben de afgelopen jaren kunnen zien hoe NL clubs het tegen dat soort tegenstanders doen: dramatisch.quote:Op woensdag 2 mei 2018 23:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
niet makkelijkquote:Op woensdag 2 mei 2018 23:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Steaua? Die bestaan niet meer.quote:Op woensdag 2 mei 2018 23:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Young Boys met als vedette Sulejmani schijnt het toch wel goed voor elkaar te hebben nuquote:
Vooralsnog is de selectie meer dan prima.quote:Op donderdag 3 mei 2018 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Young Boys met als vedette Sulejmani schijnt het toch wel goed voor elkaar te hebben nu![]()
PSV mag wel echt aan de bak om de selectie rond te krijgen voor die tijd, al spelen ze pas eind augustus die twee potjes als de competitie ook al een tijdje onderweg is.
Laten we ook Ter Avest nog kopen, prima rechtback die voor 5 ton wel te halen is bij z'n jupilerleague-clubje.quote:
er zullen toch wel wat mensen weg gaan neem ik aanquote:Op donderdag 3 mei 2018 06:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vooralsnog is de selectie meer dan prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 mei 2018 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat filmpjetwitter:PSV twitterde op woensdag 02-05-2018 om 17:30:01If you can’t beat them, join them! 😉#WelkomNick https://t.co/5kKu1B9IpV reageer retweet
Viergever is niet de man voor zo'n filmpjequote:Op woensdag 2 mei 2018 18:24 schreef Scarface88 het volgende:
Geweldig filmpje. Helaas wel een flutspeler.
Hopen op Steaua zou ik zeggenquote:Op woensdag 2 mei 2018 23:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
het is sowieso al prettig als je wat later aan de voorbereiding kan beginnen, zeker met zo'n wk er nog tussen, niet dat er tegenwoordig heel spelers aan meedoen maar tochquote:
Arias en Lozano sowieso, al is van beide en zeker de eerste maar de vraag of ze na het WK nog bij PSV spelen. En dan hebben we nog Pereiro en Gudmundsson met een vraagteken. Dat was het wel.quote:Op donderdag 3 mei 2018 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is sowieso al prettig als je wat later aan de voorbereiding kan beginnen, zeker met zo'n wk er nog tussen, niet dat er tegenwoordig heel spelers aan meedoen maar toch
Uiteraard. Maar er staan ook al wat mensen klaar in de jeugd en er zijn al spelers aangetrokken.quote:Op donderdag 3 mei 2018 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zullen toch wel wat mensen weg gaan neem ik aan
Laten we het ook niet overdrijven, zeker in zo'n voorronde CL tegen die Oostblokkers die de ruimtes klein houden zal PSV het moeilijk genoeg krijgen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 06:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vooralsnog is de selectie meer dan prima.
probleem is wel dat hij de selectie op orde moet hebben voor die CL voorronde en dus eigenlijk alleen de opbrengsten van Zoet en Arias kan gebruiken voor nieuwe spelers, of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar er staan ook al wat mensen klaar in de jeugd en er zijn al spelers aangetrokken.
Uiteraard, als er sterkhouders vertrekken zal er iets moeten gebeuren, maar ik denk dat die lijstjes (voor Arias, Ginkel, Zoet) al klaar liggen. En eerlijk gezegd denk/vrees ik dat, Brands kennende, de vervangers voor Arias en Ginkel al in huis zijn.
Dat zal zeker gelden bij een vertrek van Bergwijn of Lozano.
Of ik het daar dan mee eens ben is een tweede, maar ook dan heb je een selectie waarmee je voor de titel strijd. Echt betere spelers aanschaffen dan wat je nu hebt wordt sowieso lastig.
Ik verwacht nog drie/vier uitgaande transfers en maximaal één of twee inkomende.
Beter dan hij nu is gaat hij sowieso niet worden met de middelen die een Eredivisieploeg tot zijn beschikking heeft.quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we het ook niet overdrijven, zeker in zo'n voorronde CL tegen die Oostblokkers die de ruimtes klein houden zal PSV het moeilijk genoeg krijgen.
Voor jullie in elk geval te hopen dat Brands blijft, anders moet toch nu iemand anders op een cruciaal punt eerst ingewerkt worden en de positie eigen maken.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Beter dan hij nu is gaat hij sowieso niet worden met de middelen die een Eredivisieploeg tot zijn beschikking heeft.
En dat ze het lastig krijgen in de voorrondes lijkt me evident.
Ook dat zie ik niet als onoverkomelijk probleem. Brands doet zijn werk niet alleen, die heeft binnen de club genoeg mensen die weten wat er speelt.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor jullie in elk geval te hopen dat Brands blijft, anders moet toch nu iemand anders op een cruciaal punt eerst ingewerkt worden en de positie eigen maken.
Nee maar dan nog maakt de directeur uiteindelijk wel de uiteindelijke beslissing wie er komt, dus wat mij betreft is het ook idealer als een TD ergens in september begint na de transferdeadline zodat hij voldoende tijd heeft om alles goed in zich op te nemen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ook dat zie ik niet als onoverkomelijk probleem. Brands doet zijn werk niet alleen, die heeft binnen de club genoeg mensen die weten wat er speelt.
Het vertrek van iemand als Brands merk je vooral op de middellange termijn, niet direct na zijn vertrek.
Je hebt hooguit kans dat hij interessante spelers kaapt voor zijn nieuwe club, maar waarschijnlijk vist ie dan toch in een andere vijver.
het lijkt me dat een club juist hun TD voor het transfer window wil hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2018 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar dan nog maakt de directeur uiteindelijk wel de uiteindelijke beslissing wie er komt, dus wat mij betreft is het ook idealer als een TD ergens in september begint na de transferdeadline zodat hij voldoende tijd heeft om alles goed in zich op te nemen.
Wanneer maakt Brands het eigenlijk bekend of hij gaat of blijft?
Owja, ideaal is anders natuurlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar dan nog maakt de directeur uiteindelijk wel de uiteindelijke beslissing wie er komt, dus wat mij betreft is het ook idealer als een TD ergens in september begint na de transferdeadline zodat hij voldoende tijd heeft om alles goed in zich op te nemen.
Wanneer maakt Brands het eigenlijk bekend of hij gaat of blijft?
Ja voor de volgende transferwindow, maar je kan als club beter hebben dat de TD alle voorbereidingen al goed heeft gemaakt en misschien al spelers vastlegt voor het komende seizoen. Maar goed clubs kijken ook vaak naar de korte termijn natuurlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
het lijkt me dat een club juist hun TD voor het transfer window wil hebben
Zal mij benieuwen in elk geval.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Owja, ideaal is anders natuurlijk.
Ik geloof dat hij deze week de knoop doorhakt. Waarschijnlijk wordt het nieuws pas naar buiten gebracht als de opvolging rond is, om de hyena's die op onze spelers azen niet wakker te maken.
Mocht hij gaan dan is hij al met Everton bezig en niet met PSVquote:Op donderdag 3 mei 2018 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja voor de volgende transferwindow, maar je kan als club beter hebben dat de TD alle voorbereidingen al goed heeft gemaakt en misschien al spelers vastlegt voor het komende seizoen. Maar goed clubs kijken ook vaak naar de korte termijn natuurlijk.
[..]
Zal mij benieuwen in elk geval.
Denk dat hij bij PSV blijft.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mocht hij gaan dan is hij al met Everton bezig en niet met PSV
lijkt me ook, is qua budget hele andere koekquote:Op donderdag 3 mei 2018 13:36 schreef Scarface88 het volgende:
99% zeker dat ie gaat. Waarom zou ie bij PSV blijven. Hij heeft ambitie lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |