Ik hoop en ga er vanuit dat hij als back-up is gehaald. Misschien nog eerder LCV dan LV. De tijd zal t leren.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:01 schreef TehRocks het volgende:
Mwoah we gaan het zien, ik denk niet dat hij de basis gaat halen (of zouden ze hem als eerste linksback hebben gehaald, ik hoop het toch niet...).
Tagliafico komt na de zomer nogquote:Op woensdag 2 mei 2018 18:01 schreef TehRocks het volgende:
Mwoah we gaan het zien, ik denk niet dat hij de basis gaat halen (of zouden ze hem als eerste linksback hebben gehaald, ik hoop het toch niet...).
dat ben je al snel, al is hij wel wat statisch dus PSV gaat nog een jaar met de kont in de 16 spelenquote:
Of de mogelijkheid om een domme overtreding te maken in de 16quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:07 schreef TehRocks het volgende:
Vind Isimat toch echt een prima mandekker, schakelt spitsen goed uit; geef hem alleen geen bal.
Touchéquote:Op woensdag 2 mei 2018 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Of de mogelijkheid om een domme overtreding te maken in de 16
Die gaat er echt niet komen hoor. Dit is de linksback.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:06 schreef Ciscus het volgende:
Dat filmpje is met een dikke knipoog, dat snapt toch iedereen wel? Gosammenogantoe.
Ik ben blij met Viergever. Hij kan op meerdere plekken spelen, zakt nooit door de ondergrens, is een nette gast die niet zeurt en hij komt gratis. Dikke prima.
Nu die echte linksback nog.
Brands was toch ook bezig met een Zuid-Amerikaan?quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:42 schreef RubenSosa het volgende:
Bij dat filmpje hadden ze Lerby en Kluivert ook wel mogen doen.
En dan bij kluivert de goal tegen ajax die 1-5.
+1![]()
![]()
Oh en Viergever is echt wel gewoon de linksback die Brands bedoelde een tijdje terug (met zijn "hij was al binnen en hij kan linksback en centraal uit de voeten")
Ja met ene Nicolas Cuatrodador.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:45 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Brands was toch ook bezig met een Zuid-Amerikaan?
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2018 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Maakt niet uit Pietertje, volgende keer beter jongen.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 2 mei 2018 18:44 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die gaat er echt niet komen hoor. Dit is de linksback.
Er zou deze week duidelijkheid komen. We moeten inderdaad echt weten waar we aan toe zijn ivm voorronde CL. Kunnen niet tot eind augustus wachten t elftal rond te krijgen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 20:38 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Verder zou ik graag snel duidelijkheid willen over Brands eigenlijk, want als hij wilt gaan dan moet dat nu ook wel een keer gebeuren zodat de transitie kan beginnen. Zelf zie ik hem graag nog, in ieder geval voor één jaar.
Check!quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:35 schreef Scarface88 het volgende:
Wat een genot dit filmpjeOP waardig. LBM? Badder?
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 02-05-2018 om 22:38:04#PSV is door de winst van Liverpool dicht bij een plek in de vierde en laatste voorronde (play-off) van de Champions League. Als Liverpool zondag niet verliest bij Chelsea is dat een feit. Winst van Liverpool tegen Brighton (volgende week zondag) volstaat ook. reageer retweet
Hebben we een geplaatste status in de voorronde? Anders vliegen we er sowieso uit. Wel lekker dat we sowieso EL spelen. Weer richting Oekraine en Polen genot.quote:Op woensdag 2 mei 2018 23:16 schreef PSVCL het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 02-05-2018 om 22:38:04#PSV is door de winst van Liverpool dicht bij een plek in de vierde en laatste voorronde (play-off) van de Champions League. Als Liverpool zondag niet verliest bij Chelsea is dat een feit. Winst van Liverpool tegen Brighton (volgende week zondag) volstaat ook. reageer retweet
Ja gelukkig welquote:Op woensdag 2 mei 2018 23:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hebben we een geplaatste status in de voorronde? Anders vliegen we er sowieso uit. Wel lekker dat we sowieso EL spelen. Weer richting Oekraine en Polen genot.
Leuke ploegen welquote:Op woensdag 2 mei 2018 23:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel,potentiële tegenstanders zijn Steaua,Astana,Qarabag,Young Boys
Omdat beide spelers afgelopen seizoen nog voor PSV uitkwamen.quote:Op woensdag 2 mei 2018 23:18 schreef Scarface88 het volgende:
Zondag afscheid van Propper en Locadia in t stadion. Locadia snap ik wel maar Propper? Wat valt daar nog afscheid van te nemen een heel seizoen later?
Nou ja, we hebben de afgelopen jaren kunnen zien hoe NL clubs het tegen dat soort tegenstanders doen: dramatisch.quote:Op woensdag 2 mei 2018 23:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
niet makkelijkquote:Op woensdag 2 mei 2018 23:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |