They tuk ur uitkeringen!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 13:19 schreef matspontius het volgende:
[..]
Net wanneer het hun uitkomt. Bij uitkering trekken zijn het bv ras Nederlanders ....
Conclusie; je hebt geen duidelijk bewijs en roeptoetert maar wat in het rond met Wikipedia als bron - moet ik dat serieus nemen?quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 13:23 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ah de Wikipedia bron - heel betrouwbaar inderdaad. Het verhaal van 1 Syrier is ook heel overtuigend
In verband met het Marokkanen verhaal goochemerd - sinds wanneer hoort een Syrier bij Marokko?quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 13:25 schreef matspontius het volgende:
[..]
Conclusie; je hebt geen duidelijk bewijs en roeptoetert maar wat in het rond met Wikipedia als bron - moet ik dat serieus nemen?
Die stelling dekt toch aardig de lading. Dat er 100 Franse paratroopers een keer mee hebben gedaan en een paar Belgische paarden, is inderdaad leuk voor geschiedkundigen, maar meer ook eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 13:20 schreef sp3c het volgende:
mijn punt is dat het moeilijk te zeggen is wie er allemaal heeft meegevochten zonder dat je een bataljon geschiedkundigen aan laat rukken en dat je stelling dat alleen de Canadezen, Polen, Amerikanen en Britten (of wat was het) ons bevrijd hebben veel te kort door de bocht is
Inderdaad, DE vlag.quote:dat interesseert me geen reet, als je de vlag halfstok wil doen om die jongens te eren dan moet dat gewoon kunnen
klopt toch gewoon wat ik zeg of ben ik nu scheel ofzoquote:
Ik snap niet dat je in een Syrier aanhaalt in een verhaal over het herdenken van Marokkanen - maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 13:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
klopt toch gewoon wat ik zeg of ben ik nu scheel ofzo
dat van die Belgen is overigens geen wiki maar gewoon de site van de brigade zelf, Amherst zal ook wel te vinden zijn maar mijn Frans is niet je van het meer
hier een docu van rtv drenthe
ja als we de offers van die jongens gaan lopen marginaliseren ben ik er klaar meequote:Op dinsdag 8 mei 2018 13:29 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Die stelling dekt toch aardig de lading. Dat er 100 Franse paratroopers een keer mee hebben gedaan en een paar Belgische paarden, is inderdaad leuk voor geschiedkundigen, maar meer ook eigenlijk niet.
De vrije Belgen; Brigade Piron hebben gevochten in onder andere Thorn, Hunsel, Ell in Limburg. Hier zijn ook mannen omgekomen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 08:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Really? Het Franse en Belgische leger hebben hier in Nederland gevochten tijdens de bevrijding van Nederland? Kun je dat onderbouwen?
was een voetnoot in een zijdelingse discussie, moet je je niet blind op starenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 13:30 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je in een Syrier aanhaalt in een verhaal over het herdenken van Marokkanen - maar dat zal wel aan mij liggen
Op de herdenking in mijn gemeente is inderdaad de Belgische vlag zichtbaar en de Ambassade aanwezig.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 13:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dank je wel. Mogen zij ook hun vlag hijsen tijdens de Nederlande herdenking.
Oeh pijnlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 13:32 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Op de herdenking in mijn gemeente is inderdaad de Belgische vlag zichtbaar en de Ambassade aanwezig.
Ochja. bij ons hangen 12 vlaggen incl. de Duitse en Oostenrijkse. Al sinds 2001! Heeft nog nooit iemand een probleem van gemaakt.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 13:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oeh pijnlijk.
Ik heb net in dit topic geleerd dat het alleen DE vlag mag zijn.
ja en 1+1 is 3quote:Op dinsdag 8 mei 2018 13:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oeh pijnlijk.
Ik heb net in dit topic geleerd dat het alleen DE vlag mag zijn.
Dat hele vlaggenconcept is inmiddels zo achterhaald.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 13:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en 1+1 is 3
heb ik je nu wat bijgeleerd of geloof je dat niet helemaal?
andere discussie ... in mijn ogen geen hele interessantequote:Op dinsdag 8 mei 2018 13:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat hele vlaggenconcept is inmiddels zo achterhaald.
Sowieso doei landen, hoi globalisering.
Interesseert het mij nou waar je uit een kut kwam.
En er dan nog helemaal trots op zijn. Heb je precies niks voor gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Correct, maar het bleek achteraf niet heel relevant te zijn voor het topic. Toch bedankt voor je input.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 13:31 schreef sp3c het volgende:
feit is dat er meer nationaliteiten mee hebben gedaan, dat feit heb ik aangetoond
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 13:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
andere discussie ... in mijn ogen geen hele interessanteOeh wat jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig mogen de andere vlaggen hangen.
Dat dan weer wel.wooblabalurg
het haalt je argument dat alleen die 4 vlaggen naast de Nederlandse mogen hangen wel flink onderuitquote:Op dinsdag 8 mei 2018 13:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Correct, maar het bleek achteraf niet heel relevant te zijn voor het topic. Maar bedankt voor je input.
Zo'n mening vind ik een echte verademing na dat tandengeknarsquote:Op dinsdag 8 mei 2018 13:44 schreef sp3c het volgende:
hoe dan ook ... deze jongens zijn omgekomen in de strijd tegen de moffen, hier aangespoeld, hier doodverklaard, hier gesneuveld, hier begraven
als daar dan iemand een Marokkaanse vlag voor halfstok wil hangen dan zie ik echt het probleem niet en als daar dan Marokkaanse Nederlanders of Nederlandse Marokkanen of Marokkanen of hoe je ze ook wil noemen op af komen om die gasten te eren dan vind ik dat alleen maar mooi
vooral doorgaan
Dat is het probleem ook niet. Het probleem zit in het creëren van onwaarheden en mythes. In Ysselstein liggen ook Duitse soldaten uit de eerste wereldoorlog begraven die over de Maas zijn komen aandrijven . Als je deze denkwijze doorvoert dan moet er dus toch echt in Nederland gevochten zijn tijdens de eerste Wereldoorlog. ..quote:Op dinsdag 8 mei 2018 13:44 schreef sp3c het volgende:
hoe dan ook ... deze jongens zijn omgekomen in de strijd tegen de moffen, hier aangespoeld, hier doodverklaard, hier gesneuveld, hier begraven
als daar dan iemand een Marokkaanse vlag voor halfstok wil hangen dan zie ik echt het probleem niet en als daar dan Marokkaanse Nederlanders of Nederlandse Marokkanen of Marokkanen of hoe je ze ook wil noemen op af komen om die gasten te eren dan vind ik dat alleen maar mooi
vooral doorgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |