abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 mei 2018 @ 15:57:53 #251
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178915834
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:19 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dan mag Duitsland eerst een beter wegennet aanleggen infra is daar niet zoals hier, en de schepen moeten omvaren, idem Antwerpen, echter die zijn al ermee aan de gang nog even en Nederland heeft niets meer om Europa schaakmat te zetten!
ik weet niet of je wel eens gebruik hebt gemaakt van Belgische infrastructuur?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178915971
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:57 schreef fathank het volgende:

[..]

ik weet niet of je wel eens gebruik hebt gemaakt van Belgische infrastructuur?
Kus mijn klote is die, bedoel je dat?
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:07:55 #253
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_178916026
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:29 schreef Hexagon het volgende:
Ah degenen die de Brexit toejuichen gaan nu zitten janken dat het extra geld kost.

Laat de pure achterbaksheid en hypocrisie van populisten weer eens zien.
Al kost het me de helft van mijn inkomen, ik sta harstikke achter een Brexit en ik zie het het liefst een Nexit als volgende.

quote:
7s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:09 schreef remlof het volgende:

[..]

En na een Nexit kan je ook niet meer voor onder de ¤100 op en neer naar Parijs. Maar goed, zover doordenken is kennelijk teveel gevraagd voor sommige mensen. Wel jammer dat die stemrecht hebben.
Want om een grens met grenscontrole over te steken met je geld meenemen ofzo :')???
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_178916077
Corporate translator
pi_178916155
quote:
Niet figuurlijk, of ben ik in de war?
pi_178916195
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:13 schreef john2406 het volgende:

[..]

Niet figuurlijk, of ben ik in de war?
Nee dit is echt.
Corporate translator
pi_178916211
quote:
En na een Nexit kan je ook niet meer voor onder de ¤100 op en neer naar Parijs
Ik ga zelden tot nooit laat die welke het wel doen maar betalen!
Hoef ik er niet aan mee te betalen.

Pinnen hoef ik dan ook niet in het buitenland, scheelt ook weer aardig in de prijs dan, laat die welke er gebruik van maken maar dubbel betalen, doe ik dan ook wel zou het nodig zijn, en laat niet heel het land opdraaien voor andermans vertier!

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2018 16:27:30 ]
pi_178916236
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:15 schreef HSG het volgende:

[..]

Nee dit is echt.
Dus toch figuurlijk, niet op schrift?
pi_178916634
quote:

Wil je er nog een paar, wat mij als hapklare brokken gegeven word, wat ik maar hoef te slikken?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2018 16:35:55 ]
pi_178916861
Zodra de EU zich bezig gaat houden met het aanbod van digitale programma aanbieders weet ik dat ik me zorgen moet maken. oh , wacht ff.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 3 mei 2018 @ 17:05:27 #261
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_178917308
Het bevolkingsaantal krimpt van 511 miljoen naar 446 miljoen door de Brexit.
Toch vinden de benoemde aristocraten het noodzakelijk het budget zonder enige schaamte drastisch te verhogen. Zo kunnen ze weer een aantal jaar halve/geen maatregelen nemen en een rijkelijk luxueus bestaan leiden.

We betalen ze zodat ze vervolgens weer met geheven vingertje kunnen zeggen dat we racistisch en xenofoob zijn, dat nationaliteit en patriottisme giftig zijn, etc.
Als je je niet aan hun regeltjes houdt als lidstaat dreigen ze weer met boetes of geldkranen dichtdraaien.

Het is een gotspe.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_178917922
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:05 schreef Eiwitshake het volgende:
Als je je niet aan hun regeltjes houdt als lidstaat dreigen ze weer met boetes of geldkranen dichtdraaien.
Wat mij betreft draaien ze die omgedraaide geldkraan van Nederland maar stijf dicht, ik doe aan haast niks mee, wens er ook niet voor te betalen, dat Remlos zijn rekening Parijs maar zelf bij elkaar hoesten doet, teven in Italy bellen, hij mag betalen hij geniet er ja ook van!
pi_178918696
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:37 schreef remlof het volgende:
Er is geen "ongecontroleerde massa immigratie".
Hoe kom je erbij dat er geen "ongecontroleerde massa immigratie" is ?
Want die is er namelijke wel degelijk
quote:
Waar halen jullie die onzin toch vandaan? GeenStijl en andere boosrechtse baggerblogjes? :D
Waar haal jij vandaan dat het niet zo is ? Joop.nl ? NOS ?
quote:
7s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:45 schreef remlof het volgende:
Hier zijn de cijfers over 2017 van het Italiaanse ministerie van binnenlandse zaken:
http://www.asylumineurope.org/reports/country/italy/statistics

130.119 aangekomen, waarvan 42.700 direct geweigerd. Dan blijven er 88.000 over, op een totale EU-bevolking van bijna een half miljard. Dat is geen massa-immigratie, dat is nog niet eens 0,2%.
88.000 geregistreerde kansloze economische migranten waar Italie niet om gevraagd heeft ?
Massa immigratie dus, bedankt voor de bevestiging :W
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 19:53 schreef Wombcat het volgende:
Wat noem je massa-immigratie? Volgens het CBS zijn er (netto) vorig jaar ongeveer 82.000 inwoners bijgekomen door immigratie. Daarvan ca. 16.000 uit Syrië.
Massa immigratie dus :{w
Door het te vergelijken met het aantal inwoners van Nederland lijkt het weinig, maar je hebt het gewoon over inwonertal (ongeveer) van gemeenten als Hengelo, Heerlen, Amstelveen, Heerlen of Purmerend wat erbij komt.
In 1 jaar !
quote:
7s.gif Op woensdag 2 mei 2018 12:12 schreef remlof het volgende:
Klopt, Tsjechië en Hongarije moeten meedoen aan de verdeling van vluchtelingen migranten. Anders is het zomaar 0,25% ipv 0,2%.
Waarom zouden die landen economische migranten toelaten als ze dat zelf niet willen ?? :? |:(
En sterker nog, die migranten willen daar zelf niet eens heen, want: geen gratis geld
quote:
Daarom moeten die landen gewoon voor het blok gezet worden, als je in de EU wil blijven moet je ook meedoen aan de verdeling van vluchtelingen migranten.
Anders zout je maar op uit de EU en laten we je over aan Poetin, gezellig weer onder invloed van Moskou, wat ze ook al zo tof vonden in de laatste helft van de vorige eeuw.
Echt, ik snap die houding niet van radicaallinks.
Waarom mogen landen niet zelfstandig beslissen over wie ze toelaten in hun land :?

En daarom moeten die landen "opzouten uit de EU en laten we je over aan Poetin"
Had je ook van die stoere taal tijdens de financiele crisis toen verscheidene landen bedelden om geld bij de EU ? en wat honderden miljarden heeft gekost.
Die landen had je er uit moeten trappen, niet de landen in OostEuropa eruit trappen om een futilitiet als het opnemen van economische migranten.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 12:22 schreef Dven het volgende:
Bulgaarse cel is inderdaad geen pretje. Ken een Nederlander die daar vastzit en alles aan het doen is om naar Nederland te mogen. Maar de Bulgaren vinden het niet zo leuk als sjonnies deze kant opkomen om vrouwen de keel open te prikken dus die zijn de boel flink aan het vertragen.

Lekker laten wegrotten :)
Is dat een Nederlander of een "Nederlander" ?
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 12:49 schreef luxerobots het volgende:
Een beetje dom van ons om een heel land als onveilig te bestempelen, en (vrijwel) iedereen uit zo'n land toegang tot onze voorzieningen te geven.
En dan nog, vrijwel geen enkele Syrier komt rechtstreeks uit Syrie naar de EU hoor.
Die komen allemaal via een veilig buurland.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:36 schreef Dven het volgende:
Het gaat om het plaatje van een grensfile, flapdrol. Maar bon, fijn om te weten dat je eigenlijk niet zo veel meer te zeggen hebt en daarom dit maar aanhaalt.

Al zal het me niet verbazen dat jij nu waarschijnlijk denkt dat de grens tussen Bulgarije en Roemenië en/of Bulgarije en Griekenland stiekem gewoon extreem rustig is en je soms niet 3 uur tijd verliest.
En komt dat omdat daar een grens is of omdat de Bulgaren/Grieken/Roemenen gewoon hun infrastructuur niet goed voor elkaar hebben ?

Met voldoende poorten en beambten gaat dat een heel stuk sneller hoor.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Nederland heeft afgelopen jaar 3/4 van de afgewezen asielzoekers uitgezet.
bron ?
quote:
Ja, en zijn die ook daadwerkelijk weer terug in hun land van herkomst ?
Is dat nagetrokken ?
Hebben ze een chip in de nek gekregen met een GPS zender zodat we ze kunnen volgen ?
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 00:32 schreef speknek het volgende:
Op korte termijn niet natuurlijk. De grootste kostenposten van de EU zijn wetenschappelijk onderzoek en landbouw.
Wetenschappelijk onderzoek een van de grootste kostenposten 8)7 Klets niet man.
  donderdag 3 mei 2018 @ 18:55:39 #264
104871 remlof
Europees federalist
pi_178919088
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:35 schreef bluemoon23 het volgende:

Een hele lading domrechts gezwets...
Ik ben niet radicaal links, ik bevind me hooguit iets links van het politieke centrum, maar heb ook wel VVD gestemd.

En ik vind dat de voordelen van de EU veel en veel groter zijn dan de nadelen.
Ook vind ik dat er niets klopt van jouw definitie van massa-immigratie omdat de totale aantallen enorm meevallen, het gaat promillen van de al bestaande bevolking zoals ik al aangaf en dat zijn alleen nog maar de asielzoekers, waarvan de meeste weer uitgewezen worden.

Zoek gewoon de officiële cijfers op in plaats van dom Wilders na te roepen en Poetin in de kaart te spelen. Want mensen die dat doen vind ik eerlijk gezegd landverraders.
Yankee go home!
pi_178919112
We krijgen grensbewaking. Maar laten iedereen binnen.

Ok.
pi_178919311
quote:
7s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:55 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik ben niet radicaal links, ik bevind me hooguit iets links van het politieke centrum, maar heb ook wel VVD gestemd.

Ook vind ik dat er niets klopt van jouw definitie van massa-immigratie omdat de totale aantallen enorm meevallen, het gaat promillen van de al bestaande bevolking zoals ik al aangaf en dat zijn alleen nog maar de asielzoekers, waarvan de meeste weer uitgewezen worden.

Zoek gewoon de officiële cijfers op in plaats van dom Wilders na te roepen en Poetin in de kaart te spelen. Want mensen die dat doen vind ik eerlijk gezegd landverraders.
Hoezo speel je met EU-kritiek en multiculti-kritiek Poetin in de kaart?
pi_178919548
quote:
Je postgedrag in NWS en POL (en dan vooral de POL-SC) laat een heel ander beeld zien.
Daar kom je over als behoorlijk radicaal.
Misschien dat je IRL best "normaal" bent, maar zo kom je op FOK niet over, en ik ben echt niet de enigste die daar zo over denkt.
quote:
Simpelweg naar de totale bevolking van Europa kijken dat heeft geen zin, je weet zelf ook heel goed dat veel migranten naar de rijkere landen met een verzorgingsstaat in NoordWest Europa willen.

En die uitgewezen asielzoekers, hoe ben je er zeker van dat die daadwerkelijk terugkeren naar hun thuisland en niet in de illegaliteit belanden, in Nederland of een buurland ?

Tienduizenden ongewenste economische migranten per jaar erbij in Nederland, dat is gewoon de grootte van een behoorlijke gemeente of stad erbij per jaar.
Wijzen naar hoeveel tienden van een procent van de totale bevolking dat is, dan houd je alleen jezelf voor de gek 8)7
quote:
Zoek gewoon de officiële cijfers op in plaats van dom Wilders na te roepen en Poetin in de kaart te spelen.
De officiele cijfers geven mij gewoon gelijk en vertellen mij dat er massaimmigratie is.

En Poetin ? Wat heeft die er mee te maken, hoe speel ik die in de kaart ? :?
quote:
Want mensen die dat doen vind ik eerlijk gezegd landverraders.
Ik landverrader ? Nee integendeel.
Bij landverraders sta jij veel hoger op de ranglijst, met je onvoorwaardelijk liefde voor de EU en als voorstander van de massaimmigratie en de islamisering.
pi_178919991
quote:

[..]

Bang zijn voor Poetin :') :') Nog meer respect voor mensen die bang zijn voor spinnen.
pi_178924256
Remlos VVD PvdA D66 ik dacht al te weten dat je een knipperlicht bent wat mij betreft, alleen Ford Ka bleef je trouw toch?
pi_178924396
Deed Italië het niet in de oorlog, met een bootje op het middelmeer, als de een winnende was naar die kant roeien en als de ander weer winnende was weer snel naar die andere zijde?
  zaterdag 5 mei 2018 @ 00:07:23 #271
104871 remlof
Europees federalist
pi_178946201
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:05 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Hoezo speel je met EU-kritiek en multiculti-kritiek Poetin in de kaart?
Omdat die erbij gebaat is ons, de bevolking van de EU, uit elkaar te drijven.
Daarom is ie ook zo’n fan van alle nationaalpopulistische partijen in de EU en financiert ie sommige zelfs.
Yankee go home!
pi_178946285
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 00:07 schreef remlof het volgende:
Daarom is ie ook zo’n fan van alle nationaalpopulistische partijen in de EU en financiert ie sommige zelfs.
Kom eens met bewijzen bij je reacties, of schrijf erbij volgens jou, gek dan wel dat als het waar is dat men dat zo snel weet, en dat er moskeeën gefinancierd werden kwam men jaren niet achter, memo s vergeten die gasten en dit zou men wel onthouden of bedragen welke men gratis toegeeft?
Mits dat het zo is wel te verstaan over wat jij of ik beweren doet in deze.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2018 02:13:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')