ik weet niet of je wel eens gebruik hebt gemaakt van Belgische infrastructuur?quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan mag Duitsland eerst een beter wegennet aanleggen infra is daar niet zoals hier, en de schepen moeten omvaren, idem Antwerpen, echter die zijn al ermee aan de gang nog even en Nederland heeft niets meer om Europa schaakmat te zetten!
Kus mijn klote is die, bedoel je dat?quote:Op donderdag 3 mei 2018 15:57 schreef fathank het volgende:
[..]
ik weet niet of je wel eens gebruik hebt gemaakt van Belgische infrastructuur?
Al kost het me de helft van mijn inkomen, ik sta harstikke achter een Brexit en ik zie het het liefst een Nexit als volgende.quote:Op woensdag 2 mei 2018 20:29 schreef Hexagon het volgende:
Ah degenen die de Brexit toejuichen gaan nu zitten janken dat het extra geld kost.
Laat de pure achterbaksheid en hypocrisie van populisten weer eens zien.
Want om een grens met grenscontrole over te steken met je geld meenemen ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2018 11:09 schreef remlof het volgende:
[..]
En na een Nexit kan je ook niet meer voor onder de ¤100 op en neer naar Parijs. Maar goed, zover doordenken is kennelijk teveel gevraagd voor sommige mensen. Wel jammer dat die stemrecht hebben.
Niet figuurlijk, of ben ik in de war?quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:10 schreef HSG het volgende:
Sommige mensen doen het letterlijk.
NWS / Iris doet aan Free bleeding: 'Ik giet het bloed ook bij de planten'
Nee dit is echt.quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Niet figuurlijk, of ben ik in de war?
Ik ga zelden tot nooit laat die welke het wel doen maar betalen!quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:09 schreef remlof het volgende:
En na een Nexit kan je ook niet meer voor onder de ¤100 op en neer naar Parijs
Wil je er nog een paar, wat mij als hapklare brokken gegeven word, wat ik maar hoef te slikken?quote:
Wat mij betreft draaien ze die omgedraaide geldkraan van Nederland maar stijf dicht, ik doe aan haast niks mee, wens er ook niet voor te betalen, dat Remlos zijn rekening Parijs maar zelf bij elkaar hoesten doet, teven in Italy bellen, hij mag betalen hij geniet er ja ook van!quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:05 schreef Eiwitshake het volgende:
Als je je niet aan hun regeltjes houdt als lidstaat dreigen ze weer met boetes of geldkranen dichtdraaien.
Hoe kom je erbij dat er geen "ongecontroleerde massa immigratie" is ?quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:37 schreef remlof het volgende:
Er is geen "ongecontroleerde massa immigratie".
Waar haal jij vandaan dat het niet zo is ? Joop.nl ? NOS ?quote:Waar halen jullie die onzin toch vandaan? GeenStijl en andere boosrechtse baggerblogjes?
88.000 geregistreerde kansloze economische migranten waar Italie niet om gevraagd heeft ?quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:45 schreef remlof het volgende:
Hier zijn de cijfers over 2017 van het Italiaanse ministerie van binnenlandse zaken:
http://www.asylumineurope.org/reports/country/italy/statistics
130.119 aangekomen, waarvan 42.700 direct geweigerd. Dan blijven er 88.000 over, op een totale EU-bevolking van bijna een half miljard. Dat is geen massa-immigratie, dat is nog niet eens 0,2%.
Massa immigratie dusquote:Op woensdag 2 mei 2018 19:53 schreef Wombcat het volgende:
Wat noem je massa-immigratie? Volgens het CBS zijn er (netto) vorig jaar ongeveer 82.000 inwoners bijgekomen door immigratie. Daarvan ca. 16.000 uit Syrië.
Waarom zouden die landen economische migranten toelaten als ze dat zelf niet willen ??quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:12 schreef remlof het volgende:
Klopt, Tsjechië en Hongarije moeten meedoen aan de verdeling van vluchtelingen migranten. Anders is het zomaar 0,25% ipv 0,2%.
Echt, ik snap die houding niet van radicaallinks.quote:Daarom moeten die landen gewoon voor het blok gezet worden, als je in de EU wil blijven moet je ook meedoen aan de verdeling van vluchtelingen migranten.
Anders zout je maar op uit de EU en laten we je over aan Poetin, gezellig weer onder invloed van Moskou, wat ze ook al zo tof vonden in de laatste helft van de vorige eeuw.
Is dat een Nederlander of een "Nederlander" ?quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:22 schreef Dven het volgende:
Bulgaarse cel is inderdaad geen pretje. Ken een Nederlander die daar vastzit en alles aan het doen is om naar Nederland te mogen. Maar de Bulgaren vinden het niet zo leuk als sjonnies deze kant opkomen om vrouwen de keel open te prikken dus die zijn de boel flink aan het vertragen.
Lekker laten wegrotten
En dan nog, vrijwel geen enkele Syrier komt rechtstreeks uit Syrie naar de EU hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:49 schreef luxerobots het volgende:
Een beetje dom van ons om een heel land als onveilig te bestempelen, en (vrijwel) iedereen uit zo'n land toegang tot onze voorzieningen te geven.
En komt dat omdat daar een grens is of omdat de Bulgaren/Grieken/Roemenen gewoon hun infrastructuur niet goed voor elkaar hebben ?quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:36 schreef Dven het volgende:
Het gaat om het plaatje van een grensfile, flapdrol. Maar bon, fijn om te weten dat je eigenlijk niet zo veel meer te zeggen hebt en daarom dit maar aanhaalt.
Al zal het me niet verbazen dat jij nu waarschijnlijk denkt dat de grens tussen Bulgarije en Roemenië en/of Bulgarije en Griekenland stiekem gewoon extreem rustig is en je soms niet 3 uur tijd verliest.
bron ?quote:Op woensdag 2 mei 2018 20:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Nederland heeft afgelopen jaar 3/4 van de afgewezen asielzoekers uitgezet.
Ja, en zijn die ook daadwerkelijk weer terug in hun land van herkomst ?quote:Op woensdag 2 mei 2018 20:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ranten-gaan-niet-weg
Wetenschappelijk onderzoek een van de grootste kostenpostenquote:Op donderdag 3 mei 2018 00:32 schreef speknek het volgende:
Op korte termijn niet natuurlijk. De grootste kostenposten van de EU zijn wetenschappelijk onderzoek en landbouw.
Ik ben niet radicaal links, ik bevind me hooguit iets links van het politieke centrum, maar heb ook wel VVD gestemd.quote:
Hoezo speel je met EU-kritiek en multiculti-kritiek Poetin in de kaart?quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben niet radicaal links, ik bevind me hooguit iets links van het politieke centrum, maar heb ook wel VVD gestemd.
En ik vind dat de voordelen van de EU veel en veel groter zijn dan de nadelen.
Ook vind ik dat er niets klopt van jouw definitie van massa-immigratie omdat de totale aantallen enorm meevallen, het gaat promillen van de al bestaande bevolking zoals ik al aangaf en dat zijn alleen nog maar de asielzoekers, waarvan de meeste weer uitgewezen worden.
Zoek gewoon de officiële cijfers op in plaats van dom Wilders na te roepen en Poetin in de kaart te spelen. Want mensen die dat doen vind ik eerlijk gezegd landverraders.
Je postgedrag in NWS en POL (en dan vooral de POL-SC) laat een heel ander beeld zien.quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:55 schreef remlof het volgende:
Ik ben niet radicaal links, ik bevind me hooguit iets links van het politieke centrum, maar heb ook wel VVD gestemd.
Simpelweg naar de totale bevolking van Europa kijken dat heeft geen zin, je weet zelf ook heel goed dat veel migranten naar de rijkere landen met een verzorgingsstaat in NoordWest Europa willen.quote:En ik vind dat de voordelen van de EU veel en veel groter zijn dan de nadelen.
Ook vind ik dat er niets klopt van jouw definitie van massa-immigratie omdat de totale aantallen enorm meevallen, het gaat promillen van de al bestaande bevolking zoals ik al aangaf en dat zijn alleen nog maar de asielzoekers, waarvan de meeste weer uitgewezen worden.
De officiele cijfers geven mij gewoon gelijk en vertellen mij dat er massaimmigratie is.quote:Zoek gewoon de officiële cijfers op in plaats van dom Wilders na te roepen en Poetin in de kaart te spelen.
Ik landverrader ? Nee integendeel.quote:Want mensen die dat doen vind ik eerlijk gezegd landverraders.
Bang zijn voor Poetinquote:Op donderdag 3 mei 2018 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
En ik vind dat de voordelen van de EU veel en veel groter zijn dan de nadelen.
Zoek gewoon de officiële cijfers op in plaats van dom Wilders na te roepen en Poetin in de kaart te spelen. Want mensen die dat doen vind ik eerlijk gezegd landverraders.
Omdat die erbij gebaat is ons, de bevolking van de EU, uit elkaar te drijven.quote:Op donderdag 3 mei 2018 19:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoezo speel je met EU-kritiek en multiculti-kritiek Poetin in de kaart?
Kom eens met bewijzen bij je reacties, of schrijf erbij volgens jou, gek dan wel dat als het waar is dat men dat zo snel weet, en dat er moskeeën gefinancierd werden kwam men jaren niet achter, memo s vergeten die gasten en dit zou men wel onthouden of bedragen welke men gratis toegeeft?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:07 schreef remlof het volgende:
Daarom is ie ook zo’n fan van alle nationaalpopulistische partijen in de EU en financiert ie sommige zelfs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |