Ik had het niet verwacht vanmiddag, maar zit hier alweer flink te lachen om al dit soort reacties.quote:
Deze is nog beter.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U vraagt wij draaien twee.
quote:
Van sexy opkomen op een motor naar 4 spastische negers met een trommel.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
Dit was echt een dag om nooit meer te vergeten. Jemig, hoe erg kunnen je verwachtingen vernietigd worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In NL warmer dan in Lissabon zag ik. Maar zelfs een stortbui tijdens de openlucht semi waar we donderdagavond staan kan me niet van m'n lol daar af brengenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:43 schreef Eowyn5 het volgende:
Het is wel lekker weer in Lissabon volgende week![]()
En ik blijf nieuwsgierig naar de verhalen.....
Als sedie staging toch in de prullenbak konden werpen..quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:46 schreef lashatumbai het volgende:
Kunnen we nog zeggen:
"Thanks, but no Thanks"?
Of is het daar te laat voor...
Roep dat niet te hard. Na vandaag verbaast niets me meerquote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:47 schreef MaGNeT het volgende:
Naja, on a positive note: hij treedt iig niet in de jurk van Trijntje op.
Ja, please..quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:47 schreef Greys het volgende:
Hadden we nou die motor maar waar we om gruwelen bij het idee
Jaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:47 schreef Greys het volgende:
Hadden we nou die motor maar waar we om gruwelen bij het idee
Dit relativeert wel.quote:
Die stille opkomst die we zelf bedacht hadden hier. Van tien sec. Met de schaduw. En de AHHHHH. En de blik.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:48 schreef Guanabana het volgende:
Maar serieus man. Gisteren om deze tijd toen we nog droomden van broeierige blikken, schaduwen, en een schroeiend optreden hadden we toch NOOIT kunnen geloven dat hij vier spastische negers zou meenemen. Laat het even op je inwerken.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die priester uit de clip had al eerder repetities gezien vermoedelijk
Het is dan ook echt TE bizar..quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:48 schreef Guanabana het volgende:
Maar serieus man. Gisteren om deze tijd toen we nog droomden van broeierige blikken, schaduwen, en een schroeiend optreden hadden we toch NOOIT kunnen geloven dat hij vier spastische negers zou meenemen. Laat het even op je inwerken.
Ja, we moeten er vooral niet meer over praten. Alles waar we over speculeren blijkt dan nog 100x erger te zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Roep dat niet te hard. Na vandaag verbaast niets me meer![]()
Yaassss, daarom had hij zijn ogen er uit gekrabt!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk aan niets anders al de hele avondquote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:48 schreef Guanabana het volgende:
Ja. Oh. Wat had kunnen zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:50 schreef Em31 het volgende:
Pff ja het idee van het geluid van de wind aan het begin en rook enzo![]()
![]()
Whyyy whyyy ayyy ayyy ayyy
Precies, je neemt niet 4 spastische dansers, een trommel en een panterpak mee om een beetje te trollen en je zelf een overdosis slechte publiciteit te bezorgen...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:07 schreef Cee het volgende:
Ik snap echt niet hoe ook media-mensen kunnen denken dat die repetitie als grapje bedoeld is en dat het échte werk zaterdag pas komt.Gelukkig hebben wij de 'klap' al gehad vandaag maar dat gaat straks rauw op hun dak vallen.
Mja. Ze hebben eigenlijk gewoon een centrale conceptontwikkelaar nodig, iemand die overziet dat het werk dat de regisseur, choreograaf en stylist leveren binnen het idee passen en of het nog te begrijpen valt. Deze act van Pannekoek is eigenlijk een een beginnersfout, het zo vergezocht maken dat het niemand direct begrijpt.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Die stille opkomst die we zelf bedacht hadden hier. Van tien sec. Met de schaduw. En de AHHHHH. En de blik.
Sorry maar ze hadden beter ons dan Hans kunnen huren. En dat meen ik ook nog
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
That's the spirit.....quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
In NL warmer dan in Lissabon zag ik. Maar zelfs een stortbui tijdens de openlucht semi waar we donderdagavond staan kan me niet van m'n lol daar af brengen
Voor m'n gevoel blijkt ons appartement volgende week ook een lekkende tent, zitten we verspreid in het vliegtuig en zijn we chronisch aan de diarree volgende week, alles zal wel mis gaan na vandaag. Maar lol zullen we hebben
Niet gehoord, maar zelfs dat sneeuwt onder door die act.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:50 schreef Greys het volgende:
Onze act was serieus veel toffer
Deed ie de AHHHHH en de HUHHH überhaupt trouwens?
België heeft ie ook al verkloot.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit inmiddels helemaal in het kamp 'weg met Pannecoucke'. Hij heeft genoeg kansen gehad. TCL was een heel erg goede toevalstreffer, Douwe was ook nog wel leuk, de rest was gewoon prut. Tijd om volgend jaar te kijken hoeveel goede regisseurs er nog zijn.
Every now and then, I get a little bit tired of listning to the sound of my the tears.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:51 schreef grazz het volgende:
zullen we ophouden over wat het had kunnen zijn...kan wel janken en lachen tegelijk![]()
Dat we daar verdikkeme 4 jaar voor nodig hebben om erachter te komen dat Pannecoucke een enorme Pannekoek is. Bluh.Ik eet nooit meer een pannekoek.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit inmiddels helemaal in het kamp 'weg met Pannecoucke'. Hij heeft genoeg kansen gehad. TCL was een heel erg goede toevalstreffer, Douwe was ook nog wel leuk, de rest was gewoon prut. Tijd om volgend jaar te kijken hoeveel goede regisseurs er nog zijn.
Die man die The Passion doet misschienquote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
Haahahaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:52 schreef lashatumbai het volgende:
Ik heb mijn GIF nog even aangepast..
[ afbeelding ]
Ik heb gisteren kennisgemaakt met de 20 leefregels van Schopenhauer. Die had het zo slecht nog niet bekeken:quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:52 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgend jaar bedenken wij de act wel. Voor graties. Echt.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:51 schreef grazz het volgende:
zullen we ophouden over wat het had kunnen zijn...kan wel janken en lachen tegelijk![]()
We hebben wel een schat aan gifjes straksquote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:52 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
GODVERquote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:52 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
Eens. Pannecoucke heeft dit lied (al dan niet met invloed van Waylon) ondanks een verhoging op het podium in ieder geval als performance niet naar een hoger niveau getild. En dat is nogal zwak uitgedrukt.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
Ja, deze is te gek zoquote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
Greys, dit soort gifjes en plaatjes kennen we eventueel toch ook tweeten? Beetje ludiek kont tegen de krib gooien zegmaar.
[ afbeelding ]
Dat klinkt als een gereformeerde inslag. *rilt*quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:55 schreef Guanabana het volgende:
Bedenk dat het leven er niet is om van te genieten, maar om het te verdragen.
Nou dat wordt aardig op de proef gesteld vandaag.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:55 schreef Guanabana het volgende:
Bedenk dat het leven er niet is om van te genieten, maar om het te verdragen.
Team#ijsquote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat klinkt als een gereformeerde inslag. *rilt*
Eens met dit idee.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
Greys, dit soort gifjes en plaatjes kennen we eventueel toch ook tweeten? Beetje ludiek kont tegen de krib gooien zegmaar.
Oh zo had ik 'm zelf niet opgevatquote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat klinkt als een gereformeerde inslag. *rilt*
Idd ja. En bij nader inzien waren we ook altijd wel hoopvol om hem juist met de CATS staging nog zo vers in het achterhoofd.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:54 schreef Em31 het volgende:
Wel ernstig dat hij én België én Nederland verprutst
Het slaat gewoon op die gitaarquote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar dit is toch niet echt afzeiken? Het schuurt wel, dat wel.
Anyhow, niks doen wat je niet ziet zitten.
Ja dan vallen de op hol geslagen breakdancers wat minder opquote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Niet gehoord, maar zelfs dat sneeuwt onder door die act.
Hopelijk zitten er in de uiteindelijke camerashots veel closeups.
gvdquote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:59 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Deze blijft ook wel goud hoor. In het kader van songfestivalgeintjes.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:59 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Die is idd nog steeds mooi.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:59 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Even offtopic, maar niet minder belangrijk. Babykamelen slapen helemaal niet zoveel, dit in tegenstelling tot wat veel mensen denken. Slapen doe je best als een otter. Die hebben stukken meer slaap dan kamelen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:50 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb slaap als een babykameel.
Tot morgen maar weer.
Hier hou ik van.quote:Op woensdag 2 mei 2018 00:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Even offtopic, maar niet minder belangrijk. Babykamelen slapen helemaal niet zoveel, dit in tegenstelling tot wat veel mensen denken. Slapen doe je best als een otter. Die hebben stukken meer slaap dan kamelen.
Tot zover. Slaap lekker. Als een otter
Ja volgens mij is dat trending van toepassing op in NL. Weet het niet zeker hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2018 00:01 schreef Limoniume het volgende:
Ik merkte net op dat de rehearsal video ook nog eens trending is..
Mhm, klopt.quote:Op woensdag 2 mei 2018 00:03 schreef libranl het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat trending van toepassing op NL. Weet het niet zeker hoor.
Al is het niet alleen NL zou ik het nog positief vinden dat het trending is.quote:Op woensdag 2 mei 2018 00:03 schreef libranl het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat trending van toepassing op in NL. Weet het niet zeker hoor.
5:40 uur gaat de wekker...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
Trusten iedereen die nu al kan slapen!
Ook ik zit nog wel even depri beneden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |