Uit de CL dan toch zeker?quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:41 schreef Mansjester het volgende:
Uitgerekend Zipportal die gaat janken als íemand kanker post
Grootste genot van de avond
Ik dacht juist wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:41 schreef Befbekje het volgende:
Sandro Wagner ook echt als supersub bij Bayern.. Die jongen heeft nog nooit gescoord voordat 'ie bij Bayern kwam..
Kijk z'n trackrecord er maar op na.. Ben benieuwd of 'ie meegaat naar WK, heeft wel een paar oefenpotjes gespeeld recentelijk, AFAIK..quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:41 schreef NLGooner het volgende:
GVD 2 x op rij in de finale door arbitrale blunders
Alleen als ze Barcelona meenemen. Nu is het genot dat Real weer richting CL gaat terwijl Barcelona weer met troostprijsjes staat.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:42 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Doe Barcelona er maar meteen bij dan.
Omdat ze een budget hebben dat even groot is als de overheidsuitgaven van een compleet Afrikaans land.quote:
Mag van mij.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:42 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Doe Barcelona er maar meteen bij dan.
Niet met chlamYdia spotten, misschien heb ik het wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met die chlamydiaclub.
Eerder door enorme blunders van Bayern zelf (zowel achterin als voorin).quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:41 schreef NLGooner het volgende:
GVD 2 x op rij in de finale door arbitrale blunders
Schelden met ziektes, cultureel erfgoed in Nederland.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:43 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Niet met chlamYdia spotten, misschien heb ik het wel.
Dat zou je niet zoveel geluk op moeten leverenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:43 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Omdat ze een budget hebben dat even groot is als de overheidsuitgaven van een compleet Afrikaans land.
Tegenwoordig zetten ze geen mensen meer op de treinen, dat hebben ze afgeleerd.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:42 schreef KennyPowers het volgende:
Ik zou het treinspoor rond Munchen in de gaten houden
Rip Rolandquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:42 schreef KennyPowers het volgende:
Ik zou het treinspoor rond Munchen in de gaten houden
Och, geluk ...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zou je niet zoveel geluk op moeten leveren
Nederland heeft geen cultuurquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schelden met ziektes, cultureel erfgoed in Nederland.
Darude-Sandstormquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:46 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik ga even een muziekje opzetten. Wat vinden jullie leuk?
Past totaal niet bij jequote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schelden met ziektes, cultureel erfgoed in Nederland.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:48 schreef Maver24 het volgende:
Wat ben ik blij als Ronaldo over een paar jaar stopt. Kijken wat er dan van Real overblijft
Modric*quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:48 schreef Maver24 het volgende:
Wat ben ik blij als Ronaldo over een paar jaar stopt. Kijken wat er dan van Real overblijft
HEAVY SHIT..quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:46 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik ga even een muziekje opzetten. Wat vinden jullie leuk?
Genoeg, tegen die tijd hebben ze voor 400 miljoen wel een opvolger voor hem gekocht.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:48 schreef Maver24 het volgende:
Creatief boekhoudenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:50 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Genoeg, tegen die tijd hebben ze voor 400 miljoen wel een opvolger voor hem gekocht.
Dat ook maar moest ff mn frustratie kwijtquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:44 schreef franske19 het volgende:
[..]
Eerder door enorme blunders van Bayern zelf (zowel achterin als voorin).
Liverpool choked toch altijd.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:52 schreef KingRoland het volgende:
JR 100% LIVERPOOLGODEN
tijdens de finale gewoon met zn allen liverpool spam
Liverpool gaat RM keihard assrapen. Salahgod gaat 2x scoren.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:52 schreef KingRoland het volgende:
JR 100% LIVERPOOLGODEN
tijdens de finale gewoon met zn allen liverpool spam
KloppGod beste coach ooitquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:53 schreef KingRoland het volgende:
Klopp 2e CL finale. Dit keer moet hij het pakken. Dan mag Klopp ook een standbeeld krijgen net als Salah als ze het beide waar maken
Haha nee, Real wint dat gewoon weer. Op de manier van vandaag.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:53 schreef Bugno het volgende:
[..]
Liverpool gaat RM keihard assrapen. Salahgod gaat 2x scoren.
Dit zie je verkeerd.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha nee, Real wint dat gewoon weer. Op de manier van vandaag.
quote:
Van Dijk gaat uitglijden.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Van Dijk grote neger achterin
kom maar
Wij riepen 6 maand terug al dat Real de cl ging winnen. Toen werd Stijn erg mad op ons.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die kneus denkt dat ie in zn eentje heel de show moet volpraten
Dat hebben wij weer goed gezienquote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wij riepen 6 maand terug al dat Real de cl ging winnen. Toen werd Stijn erg mad op ons.
Jammer dat hij de Napoli trein niet heeft zien stranden. Real wint de finale ook wel met 3-0 ofzo.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat hebben wij weer goed gezien![]()
Jammer dat ie hier niet meer actief is zodat we ons gelijk weer konden halen , net als met Napoli vs Real van vorig seizoen
Herkenbaarquote:Op woensdag 2 mei 2018 08:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nou nou die heb ik nog nooit eerder gehoord..
Humor om te lachen!quote:Op woensdag 2 mei 2018 08:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nou nou die heb ik nog nooit eerder gehoord..
Bedoelde die commentator niet Kovacic?quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
(Keek net even de samenvatting terug) De commentator over Modric: 'de jonge Kroaat'. Die man is 32 ffs. Voor een mens misschien niet zo oud maar voor een voetballer ben je dan toch wel aardig op leeftijd.
Ah ja, my bad.quote:Op woensdag 2 mei 2018 11:26 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Bedoelde die commentator niet Kovacic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |