Schelden met ziektes, cultureel erfgoed in Nederland.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:43 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Niet met chlamYdia spotten, misschien heb ik het wel.
Dat zou je niet zoveel geluk op moeten leverenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:43 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Omdat ze een budget hebben dat even groot is als de overheidsuitgaven van een compleet Afrikaans land.
Tegenwoordig zetten ze geen mensen meer op de treinen, dat hebben ze afgeleerd.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:42 schreef KennyPowers het volgende:
Ik zou het treinspoor rond Munchen in de gaten houden
Rip Rolandquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:42 schreef KennyPowers het volgende:
Ik zou het treinspoor rond Munchen in de gaten houden
Och, geluk ...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zou je niet zoveel geluk op moeten leveren
Nederland heeft geen cultuurquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schelden met ziektes, cultureel erfgoed in Nederland.
Darude-Sandstormquote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:46 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik ga even een muziekje opzetten. Wat vinden jullie leuk?
Past totaal niet bij jequote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schelden met ziektes, cultureel erfgoed in Nederland.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:48 schreef Maver24 het volgende:
Wat ben ik blij als Ronaldo over een paar jaar stopt. Kijken wat er dan van Real overblijft
Modric*quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:48 schreef Maver24 het volgende:
Wat ben ik blij als Ronaldo over een paar jaar stopt. Kijken wat er dan van Real overblijft
HEAVY SHIT..quote:Op dinsdag 1 mei 2018 22:46 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik ga even een muziekje opzetten. Wat vinden jullie leuk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |