SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(bron: NOS)quote:Waylon gaat Nederland op het Songfestival vertegenwoordigen met het nummer Outlaw in em.
De 37-jarige zanger maakte het nummer bekend in De Wereld Draait Door. De afgelopen dagen speelde hij vijf nummers in het televisieprogramma, de keuze viel op het tweede liedje. De zanger heeft het nummer zelf uitgekozen, na overleg met zijn team. "Je zit met een man of 7 of 8 aan tafel en iedereen heeft een mening. Ik luister naar iedereen die iets te zeggen heeft, maar uiteindelijk maak je je eigen kaarten op", zei de zanger in het programma.
Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben.
Waylon
Het liedje is in Nashville door de zanger zelf geschreven. "Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben", zei Waylon. "Met dit liedje kun je eerste of laatste worden, maar je kan in ieder geval zeggen dat je je nek hebt uitgestoken."
Het nummer is hem op het lijf geschreven, vindt songfestivalkenner Cornald Maas. "Het heeft een heel duidelijk verhaal."
Luister de 5 nummers van Waylon hier terug:
#1 Back Together
#2 Outlaw In Em
#3 The World Can Wait
#4 That's How She Goes
#5 Thanks But No Thanks
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Zeg dan 'ik maak deze muziek al dertig jaar dus had het sowieso wel gekozen maar ben wel blij dat Salvador als winnaar dat ook nog zei want ik ben het met hem eens dus over echte muziek'.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh daar geef ik hem gelijk in.
Jammer dat het zo rot uit zijn mond komt. En dat vinden velen dus niet tof.
Ik vond het wel genoeg verrassingen voor vandaag.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:33 schreef messi124 het volgende:
Hij had toch ergens geroepen dat hij wat verrassingen in petto had?
Ik zou precies hetzelfde zeggenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het wel genoeg verrassingen voor vandaag.
Nee echt onzin. Je gaat geen dansgroep helemaal mee naar Lissabon nemen alleen voor de grap. Kom zeg, zij hebben ook wel wat beters te doen.quote:
Ach ja, onze Willem zegt wel meer wat. Dat hij alle liedjes zelf geschreven had bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:34 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook wel vrij irritant dat hij telkens dat '30 jaar' benadrukt. Oke, het ís misschien zo, maar heeft zoiets..... Mart Smeetsigs inderdaad.
Zoiets zeg je toch niet telkens over jezelf?
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo echt he? Wat een dag zegquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het pak van hem al een grap was. Maar nee. En toen was ik bang voor de country clichés op het podium en kwam m'n eerste paniekaanval al. Uiteindelijk bleek het dus nog erger dan dat. Dan nog liever country clichés.quote:
Een kwestie van té veel zelfvertrouwen, bij alle partijen. Niks mis met zeker zijn van je zaak maar als je té veel gaat geloven in een idee en daar geen tegengeluiden bij komen (of als de enige tegengeluiden van Jan S. en Daniël D. zijn) dan ga je maar gewoon door met je idee en dan is er geen houden meer aan.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had echt wel mijn twijfels of ik de outfit tof zou vinden. Maar aan de staging heb ik niet echt getwijfeld. Hoe kan dat nou?
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Kloptquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:37 schreef Manusje_v_a het volgende:
O mijn drankhoofd herinnert zich ineens wat ik net in het vorige topic las (toch?) over de dansers.
Zei hij nou echt dat hij die vier heren helemaal niet kent en ze ergens uit België opgesnord zijn?!
Hahahahaha.
Hahahaha.
Hahaha.
Ik schenk nog even een drankje in.
Owh, jij hebt de hahahahaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:37 schreef Manusje_v_a het volgende:
O mijn drankhoofd herinnert zich ineens wat ik net in het vorige topic las (toch?) over de dansers.
Zei hij nou echt dat hij die vier heren helemaal niet kent en ze ergens uit België opgesnord zijn?!
Hahahahaha.
Hahahaha.
Hahaha.
Ik schenk nog even een drankje in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Nog een fijne avond allemaal!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou het toch maar bij een cola light vanavond.Life can be a bitch, so like it..
Dat dacht ik ook bij Trijntje. Met die backing vocals als verkapte koeienquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:39 schreef Martijnnnpp het volgende:
Ik kan gewoon echt niet geloven dat dit de staging is, dat kan toch gewoon niet?
Ja of de motor!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:42 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik zit nu gewoon te giechelen op de wc.
Dachten we echt dat saloon klapdeurtjes erg zouden zijn?
Hahahaha.
Hahaha.
Haa.
Wat waren we toen nog heerlijk naïef!
Dat is wel een treffende omschrijving jaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:43 schreef Limoniume het volgende:
"Halverwege word het freaky."
Freaky, indeed.
Hier hetzelfde, maar zal ook wel komen omdat ik de hele dag al achter mn laptop zit. Ik lees normaliter ook alle blogs, maar ik heb daar na de stream ook helemaal geen zin in. Zal toch alleen maar negativiteit in staan.quote:
Wie weet. Nu eerst nog even zuur en bitter zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:45 schreef Wuwwa het volgende:
Nog anderhalve week, en dan zijn we vandaag weer gewoon vergeten omdat het er gelikt uit ziet op beeld!
Zit je aan de drugs?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:45 schreef Wuwwa het volgende:
Nog anderhalve week, en dan zijn we vandaag weer gewoon vergeten omdat het er gelikt uit ziet op beeld!
Voor één keer hadden Jan en Daniel dus wel gelijk, wat ergquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Een kwestie van té veel zelfvertrouwen, bij alle partijen. Niks mis met zeker zijn van je zaak maar als je té veel gaat geloven in een idee en daar geen tegengeluiden bij komen (of als de enige tegengeluiden van Jan S. en Daniël D. zijn) dan ga je maar gewoon door met je idee en dan is er geen houden meer aan.
Ik wil niks van Facebook weten, maarik wil dit ook niet zienquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:46 schreef Wuwwa het volgende:
Voor mense die niets van Facebook willen weten.
And that's how you plan an act!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:46 schreef Manusje_v_a het volgende:
‘Heee Willem: briljant plan! Jij gaat in een ongelooflijk foute pooierjas op het podium staan. En dan zorg ik voor vier gespierde negers die jou aanbidden terwijl ze vreemde bewegingen maken!’
‘Zoooo Hans! Das vette shizzle! Zullen we er eentje een trommel geven?!’
‘Zeker en vast!’
And that’s how it’s done.
Niemand had je gisteren geloofdquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:46 schreef Manusje_v_a het volgende:
‘Heee Willem: briljant plan! Jij gaat in een ongelooflijk foute pooierjas op het podium staan. En dan zorg ik voor vier gespierde negers die jou aanbidden terwijl ze vreemde bewegingen maken!’
‘Zoooo Hans! Das vette shizzle! Zullen we er eentje een trommel geven?!’
‘Zeker en vast!’
And that’s how it’s done.
Ik ga nog even niet klikken.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:46 schreef Wuwwa het volgende:
Voor mense die niets van Facebook willen weten.
Hoi Riesquote:
A moment of silence voor onze ESF inzending.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:47 schreef Limoniume het volgende:
[..]
And that's how you plan an act!
*insert viooltje hier*
"I didn't change anything I just lied" was het toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:56 schreef Chocoladesoes het volgende:
Maar over dat 'ie zei dat hij alleen op het podium zou gaan. Ik kan mij herinneren dat hij dat helemaal aan het begin zei bij DWDD. Heeft hij dat later ook nog herhaald?
Dat is op mijn verjaardag. Dus dan komt het alsnog goed toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:56 schreef Martijnnnpp het volgende:
Ben nou wel heeel benieuwd naar de repetitie van zaterdag
En dan met passende muziek van Johnny Cash eronder, zeg maar.quote:
Ja dat zei hij tijdens de persconferentie, maar ik vraag mij dus af of hij dan alleen tijdens DWDD loog of vaker.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"I didn't change anything I just lied" was het toch?
Hij heeft wel vaker gezegd dat hij alleen gingquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:58 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Ja dat zei hij tijdens de persconferentie, maar ik vraag mij dus af of hij dan alleen tijdens DWDD loog of vaker.
Ik vind het nog wel tof dat er her en der nog mensen positief zijn, dan ga ik toch weer twijfelen of we misschien alsnog de finale halen. Dus gewoon doorgaan!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:57 schreef Escrotterdam het volgende:
Nou😡
Jullie waren de enige die vol lof waren op dit forum .. ik had houvast aan jullie.
Ik vind het allemaal zwaar overdreven .. podium ziet er best mooi uit .. dansers doet eigenlijk alleen die in dat witte pakkie vreemd... het is inderdaad totaal anders wat iedereen er van verwacht had... maar we gaan gewoon de finale halen... oh en zijn luipaard jas staat hem mooi...
zo
😡
He dat is toevallig, mijne ookquote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is op mijn verjaardag. Dus dan komt het alsnog goed toch?Toch?
Ik zie meer goedpraten tegen wil en dank. Maar wellicht ligt dat aan mij...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel tof dat er her en der nog mensen positief zijn, dan ga ik toch weer twijfelen of we misschien alsnog de finale halen. Dus gewoon doorgaan!
Tegen Bibi toen hij zei een condoom om te hebben...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:58 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Ja dat zei hij tijdens de persconferentie, maar ik vraag mij dus af of hij dan alleen tijdens DWDD loog of vaker.
Wat leuk! Verjaarsgenotenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:00 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
He dat is toevallig, mijne ookDacht eerst nog, zou een leuk verjaardagscadeautje zijn als hij met een geweldige repetitie komt
Ik (en jij dus ook) had een paar jaar geleden Max Verstappen die op mijn verjaardag gepromoveerd werd naar RBRquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:00 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
He dat is toevallig, mijne ookDacht eerst nog, zou een leuk verjaardagscadeautje zijn als hij met een geweldige repetitie komt
Ik kan echt geen reviews aan nu. Nog steeds te teleurgesteld..quote:
Welkom! Hier kun je lekker samen met ons frustraties uiten.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:04 schreef Blueberry. het volgende:
Ohhh na jarenlang meelezen moet ook ik de frustratie van me afschrijven. Vol goede moed zat ik om 5 uur achter de stream. Ik ben een uur stil geweest van verbazing en ben er nog steeds ontzettend naar van. Pijn in mijn buik.
Waylon 'ik blijft dicht bij mezelf'. Zijn uitleg bij DWDD. Zijn rauwe optredens. Zijn idolen.
En dan dit.
Ik kan het niet geloven.
Ik durf ook geen reviews meer te kijken/lezen. Wat is de reactie van Het Hoofd in die video? Want tijdens de livestream wist 'ie niet wat hij er van moest denken.quote:
Welkom! Je treft ons niet op ons beste momentquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:04 schreef Blueberry. het volgende:
Ohhh na jarenlang meelezen moet ook ik de frustratie van me afschrijven. Vol goede moed zat ik om 5 uur achter de stream. Ik ben een uur stil geweest van verbazing en ben er nog steeds ontzettend naar van. Pijn in mijn buik.
Waylon 'ik blijft dicht bij mezelf'. Zijn uitleg bij DWDD. Zijn rauwe optredens. Zijn idolen.
En dan dit.
Ik kan het niet geloven.
Tweede stem op de achtergrond is nummer 6. Clown Bassie hoeft dus niet in z'n achteruit in de Honda Prelude vanuit Vlaardingen naar Lissabon te komen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:06 schreef Peter het volgende:
Is Clown Bassie niet beschikbaar voor op het podium er bij? Ik tel maar 5 man, moet kunnen
Welkom!! Leuk dat je je ook hebt aangemeldquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:04 schreef Blueberry. het volgende:
En dan dit.
Ik kan het niet geloven.
Uhhmmm over de staging niet veel goeds, hij vind het wel een goed nummerquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:07 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Ik durf ook geen reviews meer te kijken/lezen. Wat is de reactie van Het Hoofd in die video? Want tijdens de livestream wist 'ie niet wat hij er van moest denken.
Nou, eens hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:04 schreef Blueberry. het volgende:
En dan dit.
Ik kan het niet geloven.
Hij weet het overigens nog steeds niet, hij moet er nog een nachtje over slapen om er een waardeoordeel aan te geven. Niet slecht, maar onverwachts.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:07 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Ik durf ook geen reviews meer te kijken/lezen. Wat is de reactie van Het Hoofd in die video? Want tijdens de livestream wist 'ie niet wat hij er van moest denken.
Policor? Nou, zo wordt dat niet echt opgevat hoor...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:06 schreef Cattivo het volgende:
Uh wtf moeten die gasten daarachter nou weer.
Echt kansloos. Wel, policor dat wel.
De staging verpest het goede nummer, dat is de ellendequote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:08 schreef Momo... het volgende:
[..]
Uhhmmm over de staging niet veel goeds, hij vind het wel een goed nummer
Volgens mij wil hij de Nederlandse fans niet teleurstellen dat hij het eigenlijk gewoon niets vindt.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:09 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Hij weet het overigens nog steeds niet, hij moet er nog een nachtje over slapen om er een waardeoordeel aan te geven. Niet slecht, maar onverwachts.
Oh was dat op onze verjaardag, dat wist ik niet eens. Ik volgde dat toen nog niet zo, maar kan me voorstellen als je dat al wel deed het een geweldig cadeau is inderdaad!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik (en jij dus ook) had een paar jaar geleden Max Verstappen die op mijn verjaardag gepromoveerd werd naar RBR![]()
Dat was ook echt een supertof cadeau![]()
We krijgen dit jaar gewoon weer een supertof cadeau![]()
![]()
![]()
Ok, hard hoofd in, maar een mens mag hopen
Vind het zo knap hoe ze alles zo voorzichtig en aardig verwoorden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |