SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UHUHHUHUHHHUHHUHUHquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Maandje Bats vakantie zodat ze fris weer aan 2.0 kan beginnen
Doe mij maar een baco.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:51 schreef rowan634 het volgende:
ik ga vlinder missen
maar dit OFFER was nodig!
Omdat je 2 min moeten wachtenquote:
*schuift doosje tissues door*quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik kan die twins niet meer zien of horen
Hou toch eens onzin als feiten brengenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:52 schreef freaky40 het volgende:
TT: Bil weet dus al een tijdje van de Febo dat ze van haar af willen...
De cossers zijn gelukkig!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Door Billy de COS op hol.
11 minuten de vorige.
Dit was dan ook het mooiste moment uit utopia.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
11 minuten de vorige.
Oh, gaan we nu weer op deze toer. Dat mag van mij ook achterwege blijven.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:52 schreef fetX het volgende:
Die twins worden er koste wat kost ingehouden. Bah. Eerst met dat positief stemmen en de weken daarna met al die brieven. Gadver.
Ook dat hij tegen de twins zei dat het eigenlijk om het even was wie daar stond en niet voor haar heeft gedaan.quote:
boah ja elke 3 sekond en postquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
11 minuten de vorige.
Ja dat is even een bittere nasmaak ...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ja dag hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:52 schreef freaky40 het volgende:
TT: Bil weet dus al een tijdje van de Febo dat ze van haar af willen...
ivan's ego groeit weer enorm jaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:53 schreef Annelies1980 het volgende:
hehe, dat duurde lang met een nieuwe TT
Cemal viel ondertussen ook even uit zijn vredelievende rol. Bats is de deur nog niet uit en Romy denkt al gelijk aan haar eigen positie!
En Ivan denkt dat hij dit allemaal heeft geregeld, dus hij is helemaal het mannetje nu haha.
Wat een ego's daar in huis
quote:
Nee niet iedereen opent een nieuwe Topicquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ze komt heeft lapon en opent niet
Samen met Mehmetquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:54 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ivan's ego groeit weer enorm ja![]()
die denkt nu dat hij alles voor elkaar krijgt
GEIL!
Ruud heeft het record, 6 minuten.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:53 schreef lonneberga het volgende:
Volgens mij is de cos nog nooit zo blij geweest met een vertrek.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:
maar mehmet doet dit goed , anders was hij aankomende week aan de beurt geweest , nu romy
Je hebt mazzel...ze stonden er nogquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
inmiddels zijn CNN, BBC ,Al-Jazeera
de boel in orde aan het maken
world trending topic on Twitter
de boel is van slag
Dit was inderdaad een ultiem geluksmoment na zoveel batsergernisquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:53 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dit was dan ook het mooiste moment uit utopia.![]()
Nu kan het programma pas de naam waar maken.
dat dus en cemal sneren naar madiquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:54 schreef mazaru het volgende:
Die slomo viel net ook flink door de mand. Bats weg en zij gilt dat het niet eerlijk is omdat zij en Cemal nu in gevaar zijn
die lopen alleen hun geilheid achternaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:53 schreef Poison-Ivy het volgende:
En Bas heeft gekozen voor Fay omdat ie daar zichzelf t veiligst voelt evenals Ivan
ja maar wel komisch zij heeft soms laatste post en opent nieequote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee niet iedereen opent een nieuwe Topic
leuk toch romy wordt ak week helemaal gek denk ikquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:54 schreef mazaru het volgende:
Die slomo viel net ook flink door de mand. Bats weg en zij gilt dat het niet eerlijk is omdat zij en Cemal nu in gevaar zijn
Ik vroeg me net af wie nu tot nieuwe FEBO-mol en gedoodverfde winnaar zou worden verklaard.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:53 schreef mootie het volgende:
Oh, gaan we nu weer op deze toer. Dat mag van mij ook achterwege blijven.
jessiequote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:55 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
N
[..]
Niemand, hele familie is op vakantie
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat dus en cemal sneren naar madi
ware aard
Familie is op vakantiequote:
Ja ze staat er beide prima op. ( Bas en Cemal trouwens ookquote:
Twins natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vroeg me net af wie nu tot nieuwe FEBO-mol en gedoodverfde winnaar zou worden verklaard.
Ik heb in tijden niet zo genoten van de streamsquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
leuk toch romy wordt ak week helemaal gek denk ik
Laat ik dit nou terecht vindenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:54 schreef mazaru het volgende:
ik ook niet, maar bats ook niet, dus ik vind het beide prima.... nu baal ik dat ik die twins nog minimaal een week moet aanhoren, maar anders had ik bats voor alles uitgemaakt. het is om het even.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die gaat overal slijmen de komende weekquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:56 schreef mootie het volgende:
Ben erg benieuwd wat Romy gaat doen.
Is ze razend op haar beste vrienden Bas en Ivan?
En hopelijk een dik slot.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Jessie heeft vast zijn kelder alvast leeggehaald voor zijn dinnetje
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat dus en cemal sneren naar madi
ware aard
Omdat ze hem niet als Utopiaan zien .....het is ook zijn UTOPIA hoor.....quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:
maar mehmet doet dit goed , anders was hij aankomende week aan de beurt geweest , nu romy
Nee zo uitgekookt is ze wel dat alleen mehmet de schuld gaat krijgen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:56 schreef mootie het volgende:
Yep en gisteren zei ze nog zo mooi, ze mogen op mij stemmen, ik ga nergens heen!!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
leuk toch romy wordt ak week helemaal gek denk ik
Eerst dat stel uiteen, daarna de tweeling. Die laatste is minder populair bij het volk mocht het op een volksstemming uitdraaien.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:55 schreef rowan634 het volgende:
[..]
de macht van cemal en romy gaat flink afnemen nu
SPANNEND
Nee ze had het alleen niet verwacht van Bas. Maar die zei tegen haar dat hij Billy niet kon vertrouwen. De stem van Ivan had ze vast al verwacht. Alleen Mehmet is de sjaakquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:56 schreef mootie het volgende:
Ik ook. En ik hoop dat ze gelijk heeft en volgende week samen met haar hersenloze vriendje op de bank zitquote:
Woont Jessie niet gewoon nog bij zijn ouders?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Jessie heeft vast zijn kelder alvast leeggehaald voor zijn dinnetje
Ja dat had ik ook gehoopt.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:53 schreef lonneberga het volgende:
Volgens mij is de cos nog nooit zo blij geweest met een vertrek.
Bas heeft dr al geknufftquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:56 schreef mootie het volgende:
Dat zegt ze net ,geen idee met wie.quote:
Met aids.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:58 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Jessie ontvangt vanavond een heerlijke zeester
Welneequote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:57 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Eerst dat stel uiteen, daarna de tweeling. Die laatste is minder populair bij het volk mocht het op een volksstemming uitdraaien.
Komt nog wel, ze moet nog afscheid nemen en Mehmet onder ogen komenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:57 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook gehoopt.
Maar toch is het een fijne gedachte dat die lul van een jessie straks met haar opgescheept zit.
Maar nog beter dat wij eindelijk van d'r af zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:57 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Maar toch is het een fijne gedachte dat die lul van een jessie straks met haar opgescheept zit.
Van binnen gaat ze kapot hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:57 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Kappen nou.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar wel komisch zij heeft soms laatste post en opent niee
de eerste die vandaag lief tegen billy lacht is aan de beurtquote:
Denk het niet. Hij is uit respect naar Utopia gekomen schreef hij en omdat hij het leuk vond om de bewoners weer te zienquote:
Mehmet ook voor Bil gestemd?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:57 schreef yaello het volgende:
[..]
Nee ze had het alleen niet verwacht van Bas. Maar die zei tegen haar dat hij Billy niet kon vertrouwen. De stem van Ivan had ze vast al verwacht. Alleen Mehmet is de sjaak
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:57 schreef spapaars het volgende:
Staat PB voor de poort, komt Billy naar buiten.
De eerste de beste die ze in de kroeg tegenkomtquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat zegt ze net ,geen idee met wie.
Ze hield zich flink , of uiterlijke schijn ? maar goed wat Senna op de markt heeft verteld klopt dus niet , dat Bats er niet uit gestemd mag worden , en er voor getekend wordquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
11 minuten de vorige.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Marjet , spullen inpakken er komt zo een dieplader
aan de poort is het druk
bussen met Fans .. er wrd zachtjes geweend
de grote Marjet Bakker , het Boegbeeld van Utopia
moet de poort uit
inmiddels zijn CNN, BBC ,Al-Jazeera
de boel in orde aan het maken
world trending topic on Twitter
de boel is van slag
oke dat weest ik nietquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Kappen nou.
De COS was even kapot omdat ik een post verwijderde.
Was snel gemaakt. Hij doet het nu weer ontopic maar weer.
nu zie je hoe ze echt denkenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:59 schreef Koos1958 het volgende:
Wel lelijk dat ze linda ook noemde. Die heeft op haar gestemd.
quote:
quote:
Oh kan, hebben die geen kelder...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:57 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Woont Jessie niet gewoon nog bij zijn ouders?
Volgens mij namelijk wel
En hij vertelde gisteren dat hij steeds de dinsdag vrijhield als ze op de bank zat.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Denk het niet. Hij is uit respect naar Utopia gekomen schreef hij en omdat hij het leuk vond om de bewoners weer te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Romy, Cemal en Linda op Billyquote:
Jij gaat zondag op Ivan stemmen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:00 schreef Dotteke het volgende:
Man het valt niet bij te houden hiero met lezen
Ja ik ook, maar hij steekt met kop en schouders boven Billy uit.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:59 schreef Setje72 het volgende:
Ik vind Ivan een walgelijke kwijl...En hij stond echt hoog bij me
Bats jarenlangquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:52 schreef fetX het volgende:
Die twins worden er koste wat kost ingehouden. Bah. Eerst met dat positief stemmen en de weken daarna met al die brieven. Gadver.
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh kan, hebben die geen kelder...![]()
Heerlijk dat ze opflikkert. Volgende week Reums/Cemal en dan de tweeling
Wowquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:00 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Die is net zo puur als de kont die die neukt
De beveiliger bij het hek zit nu ook in team zure harsesquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
de eerste die vandaag lief tegen billy lacht is aan de beurt
dus datquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:00 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Die is net zo puur als de kont die die neukt
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jezzebel haalt Batsie op
geeft dr eten , en een fixs
morgenochtend op het vliegtuig naar Fam die op verkanzie is
dat heeft Batsie wel verdiendDie gaat alvast naar Utopia 2 terrein een hutje bouwen ........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
quote:
ja geen beveiliger te zien straksquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De beveiliger bij het hek zit nu ook in team zure harses
Als haar moeder slim is blijft ze daar lekker totdat ze weer intrekt in Utopia 2.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:02 schreef Dotteke het volgende:
Ach gossie en der mama is der niet, de hele familie is op vakantie
Dat is Bill.......quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:59 schreef Koos1958 het volgende:
Wel lelijk dat ze linda ook noemde. Die heeft op haar gestemd.
Ja zou ik ook zeggen als er niemand aan de poort staat.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:02 schreef Dotteke het volgende:
Senna kletst wel meer uit zijn nek. Hij had toch ook gezegd niet verder te willen met Demi?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:59 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ze hield zich flink , of uiterlijke schijn ? maar goed wat Senna op de markt heeft verteld klopt dus niet , dat Bats er niet uit gestemd mag worden , en er voor getekend word
'Die wisten het al'quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:02 schreef Dotteke het volgende:
Dat ga ik missenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
11 minuten de vorige.
Ach, ik denk dat papa en mama van Jessie wel een wasmachine hebben. Wat een geluk dat ze nu in een appartementje wonen, lekker dicht op elkaar met hun aankomende schoondochter en kleinkinderen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:01 schreef Dotteke het volgende:
"Vieze slipjes", zegt Bil Dag Billeke lekker naar huis, niet als laatste de poort uit
Je hebt van de tweeling verloren
Het is waarquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:03 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ja zou ik ook zeggen als er niemand aan de poort staat.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:03 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat ga ik missen
Zonder Bill wordf het saai
wow!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:03 schreef Bumfuzzle het volgende:
Zo mooi ook dat Mehmet zei dat hij niks meer met marjet heeft; dat ze niks voor hem betekend.
En dat gun ik Reumsquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
de twins gaan volgende week op romy zegt billy tegen cemal ,
![]()
dat wordt leuk romy wordt helemaal gek deze week
Andersom is dat precies zo. Dat heeft hij goed gezienquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:03 schreef Bumfuzzle het volgende:
Zo mooi ook dat Mehmet zei dat hij niks meer met marjet heeft; dat ze niks voor hem betekend.
ja,held.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:02 schreef Aardappelsapmetstukjes het volgende:
[ afbeelding ]
God in mannelijke vorm![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:02 schreef Aardappelsapmetstukjes het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik ook, heb alles gemist.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:04 schreef rowan634 het volgende:
[..]
wow!
ik ben benieuwd naar de filmpjes straks
yeppquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:03 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat ga ik missen
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:02 schreef Aardappelsapmetstukjes het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Klopt ook ja !quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Senna kletst wel meer uit zijn nek. Hij had toch ook gezegd niet verder te willen met Demi?
Is wel het makkelijkstequote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:03 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ja zou ik ook zeggen als er niemand aan de poort staat.
Hij heeft dus haar naar huis gestemd,quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:04 schreef tonja het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is vandaag een memorabele prachtige dag!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Er komt wel weer een nieuwe rat.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:03 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat ga ik missen
dat is bij marjet met iedereen zo.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Andersom is dat precies zo. Dat heeft hij goed gezien
Heeft ze wel een sleutel, kan ze er wel inquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:03 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat papa en mama van Jessie wel een wasmachine hebben. Wat een geluk dat ze nu in een appartementje wonen, lekker dicht op elkaar met hun aankomende schoondochter en kleinkinderen.
Heeft hij dat echt gezegd, ook gezegd waarom?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:03 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ja me toquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:04 schreef rowan634 het volgende:
[..]
wow!
ik ben benieuwd naar de filmpjes straks
Hij zei omdat zij twee keer wat bij hem geflikt heeft.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft hij dat echt gezegd, ook gezegd waarom?
Hij haalt haar op, zei hij gister.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze wel een sleutel, kan ze er wel in
Nu dus drie keer. Ze gooide hem net weer voor de busquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:06 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Hij zei omdat zij twee keer wat bij hem geflikt heeft.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik vergat in het juichen de verdeling te plaatsen.
[ afbeelding ]
door de 2 voorvallen (die ballonnen en die andere ruzie)quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft hij dat echt gezegd, ook gezegd waarom?
Klopt liefiequote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:07 schreef Ranah het volgende:
ge grijns van ivan na de uitslag weerspiegelde geen moeilijke keus, wat zal cemal daarvan denken, die heeft ivan hoog zitten
die vond ik ook geestigquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:07 schreef BirdsEyeView het volgende:
Rienk: Billy is een utopiaan, ze verliest met opgeheven hoofd.
Ivan: waar is die pot augurken
Romy en Cemal kunnen één redden door op Linda te stemmen de volgende keer.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ afbeelding ]
Zei ik laatst al, hij doet wat hij vindt en trekt zich van niemand wat aan.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:06 schreef Koos1958 het volgende:
Toch zegt mehmet het wel goed en zegt gewoon wat hij denkt.
Welnee, kan nu eindelijk de streams weer bekijken mét geluid.quote:
Liever een saai utopia dan utopia met marjet. En dat laatste kan eigenlijk niet eens.quote:
Nee hoor, benieuwd naar Romy en Cemal. De rollen zijn totaal omgedraaid.quote:
Dus Bas toch ook op Bil gestemd ha ha haquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ afbeelding ]
vergeet haar schuld nietquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:08 schreef PTLe het volgende:
Waarheen leid de weg die Batsie gaat .......geen huis geen bed . dus leger des heils of onder de brug .![]()
[ afbeelding ]
Die schijten peulen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:08 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nee hoor, benieuwd naar Romy en Cemal. De rollen zijn totaal omgedraaid.
Wij hebben ons niet vergist in haarquote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:08 schreef rowan634 het volgende:
romy: ik heb me heel erg vergist in mensen
Moet ze helemaal niet jankenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Het valt mij ook op, niemand om haar heen... iedereen doet zijn eigen ding en ze laten haar aanmodderen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:07 schreef Bumfuzzle het volgende:
marjet is in haar eentje haar teringzooi aan het inpakken. Prachtig gezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |