SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UHUHHUHUHHHUHHUHUHquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Maandje Bats vakantie zodat ze fris weer aan 2.0 kan beginnen
Doe mij maar een baco.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:51 schreef rowan634 het volgende:
ik ga vlinder missen
maar dit OFFER was nodig!
*schuift doosje tissues door*quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik kan die twins niet meer zien of horen
Hou toch eens onzin als feiten brengenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:52 schreef freaky40 het volgende:
TT: Bil weet dus al een tijdje van de Febo dat ze van haar af willen...
De cossers zijn gelukkig!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Door Billy de COS op hol.
11 minuten de vorige.
Dit was dan ook het mooiste moment uit utopia.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
11 minuten de vorige.
Oh, gaan we nu weer op deze toer. Dat mag van mij ook achterwege blijven.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:52 schreef fetX het volgende:
Die twins worden er koste wat kost ingehouden. Bah. Eerst met dat positief stemmen en de weken daarna met al die brieven. Gadver.
Ook dat hij tegen de twins zei dat het eigenlijk om het even was wie daar stond en niet voor haar heeft gedaan.quote:
boah ja elke 3 sekond en postquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
11 minuten de vorige.
Ja dat is even een bittere nasmaak ...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik kan die twins niet meer zien of horen
Ja dag hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:52 schreef freaky40 het volgende:
TT: Bil weet dus al een tijdje van de Febo dat ze van haar af willen...
ivan's ego groeit weer enorm jaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:53 schreef Annelies1980 het volgende:
hehe, dat duurde lang met een nieuwe TT
Cemal viel ondertussen ook even uit zijn vredelievende rol. Bats is de deur nog niet uit en Romy denkt al gelijk aan haar eigen positie!
En Ivan denkt dat hij dit allemaal heeft geregeld, dus hij is helemaal het mannetje nu haha.
Wat een ego's daar in huis
quote:
Nee niet iedereen opent een nieuwe Topicquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ze komt heeft lapon en opent niet
Samen met Mehmetquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:54 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ivan's ego groeit weer enorm ja![]()
die denkt nu dat hij alles voor elkaar krijgt
GEIL!
Ruud heeft het record, 6 minuten.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:53 schreef lonneberga het volgende:
Volgens mij is de cos nog nooit zo blij geweest met een vertrek.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:
maar mehmet doet dit goed , anders was hij aankomende week aan de beurt geweest , nu romy
Je hebt mazzel...ze stonden er nogquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
inmiddels zijn CNN, BBC ,Al-Jazeera
de boel in orde aan het maken
world trending topic on Twitter
de boel is van slag
Dit was inderdaad een ultiem geluksmoment na zoveel batsergernisquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:53 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dit was dan ook het mooiste moment uit utopia.![]()
Nu kan het programma pas de naam waar maken.
dat dus en cemal sneren naar madiquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:54 schreef mazaru het volgende:
Die slomo viel net ook flink door de mand. Bats weg en zij gilt dat het niet eerlijk is omdat zij en Cemal nu in gevaar zijn
die lopen alleen hun geilheid achternaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:53 schreef Poison-Ivy het volgende:
En Bas heeft gekozen voor Fay omdat ie daar zichzelf t veiligst voelt evenals Ivan
ja maar wel komisch zij heeft soms laatste post en opent nieequote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee niet iedereen opent een nieuwe Topic
leuk toch romy wordt ak week helemaal gek denk ikquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:54 schreef mazaru het volgende:
Die slomo viel net ook flink door de mand. Bats weg en zij gilt dat het niet eerlijk is omdat zij en Cemal nu in gevaar zijn
Ik vroeg me net af wie nu tot nieuwe FEBO-mol en gedoodverfde winnaar zou worden verklaard.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:53 schreef mootie het volgende:
Oh, gaan we nu weer op deze toer. Dat mag van mij ook achterwege blijven.
jessiequote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:55 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
N
[..]
Niemand, hele familie is op vakantie
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat dus en cemal sneren naar madi
ware aard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |