SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Die houdt Bil, 100%quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:27 schreef Ranah het volgende:
die stuurt bil weg, 99%
maar wat gaat bas doen
Vond het te gemaakt vanochtend hoe hij tegen de twins zei dat hij voor het team Billy ging kiezen.......quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:27 schreef Ranah het volgende:
die stuurt bil weg, 99%
maar wat gaat bas doen
kan ze het fotootje van honza weer terug hangenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie wil niks met Billy opbouwen staat op zijn Facebook 😂😂😂 Lees :
“Er is meer tussen haat en liefde” vanaf het moment dat ik gisteren terug het beloofde land in ben gelopen is de geruchtenmolen weer op gang gekomen. Ik ben niet terug gekomen om Billy haar hart te veroveren of haar hoop te geven op een toekomst samen. Wellicht hebben een aantal van jullie het gemist maar ik ben uitgenodigd om stemadvies te geven! et bezoek heeft behoorlijk wat teweeg gebracht. Her en der lees ik berichten over fans die teleurgesteld zijn dat ik het respect op kan brengen om advies te geven. Vergeten wordt dat ik het ook leuk vond om andere inwoners opnieuw te zien! SOME PEOPLE WILL NEVER LIKE ME, AND I WILL NEVER GIVE A FUCK! 😘 #Utopia #TeamJessie #idfc
5
dit schreef Jessie op zijn fb arme billy
Niets is duidelijk............Aanname.......quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:27 schreef yaello het volgende:
TT: wat Mehmet gaat doen is wel duidelijk nu, Linda vraag ik mij meer af.
Ze is gewoon betrapt en weet dat ze zich weer te veel heeft laten beïnvloeden door Billy, Linda en Mehmet met de haat naar de twins.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:27 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Twinning = boring
dinsdag 1 mei 2018 @ 13:22:45 #295 chaticon pm profiel 467256 yaelloyaello heeft geen premium account
pi_178861037
Romy huilen. Zat eraan te komen
.
.
Krokodillentranen, eerst steekt ze je bewust een mes in de rug en daarna gaat ze er schijnheilig om huilen. Ze weet heel goed wat ze doet
hij had het er gisteren of eergisteren ook al over dat hij er over nadachtquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vond het te gemaakt vanochtend hoe hij tegen de twins zei dat hij voor het team Billy ging kiezen.......
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
“Er is meer tussen haat en liefde” vanaf het moment dat ik gisteren terug het beloofde land in ben gelopen is de geruchtenmolen weer op gang gekomen. Ik ben niet terug gekomen om Billy haar hart te veroveren of haar hoop te geven op een toekomst samen. Wellicht hebben een aantal van jullie het gemist maar ik ben uitgenodigd om stemadvies te geven! et bezoek heeft behoorlijk wat teweeg gebracht. Her en der lees ik berichten over fans die teleurgesteld zijn dat ik het respect op kan brengen om advies te geven. Vergeten wordt dat ik het ook leuk vond om andere inwoners opnieuw te zien! SOME PEOPLE WILL NEVER LIKE ME, AND I WILL NEVER GIVE A FUCK! 😘 #Utopia #TeamJessie #idfc
5
Hij gaf toch andere signalen af gisteren...je weet het nooit.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:28 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Geen toekomst voor Bill en Jessie dus.
Alsof Billy zich daar wat van aan zou trekken.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
5
Dan kent hij Billy nog niet goed...die ketent zich desnoods vast aan hem.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
5
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:28 schreef Ranah het volgende:
[..]
kan ze het fotootje van honza weer terug hangen
Buiten kan hij wegrennenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Alsof Billy zich daar wat van aan zou trekken.
Aanname gebaseerd op Mehmet's duidelijke woorden. Namelijk dat hetgeen dat Ivan hem vertelde zijn stem alleen maar bevestigd + dat hij niks met Billy heeft. Hij heeft geen kwaad woord over Fay gezegd en liep wel te vuren over Billy.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niets is duidelijk............Aanname.......
Dat is ook waar. Ik sluit een hereniging dan ook beslist niet uit.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij gaf toch andere signalen af gisteren...je weet het nooit.
Al is die oplichter nog zo snel...Batsy achterhaald hem welquote:
Zelfs al duiken ze het bed weer samen in dan houdt het nog geen stand. Dat mens is psychisch gestoordquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:31 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Ik sluit een hereniging dan ook beslist niet uit.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Al is die oplichter nog zo snel...Batsy achterhaald hem wel
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Al is die oplichter nog zo snel...Batsy achterhaald hem wel
Toch deed hij dat ook in utopia , maar misschien is het gewoon zo`n type, die heel aardig doet tegen iedereen,quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:31 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Ik sluit een hereniging dan ook beslist niet uit.
of hij ruikt geld,wat was het ook weer?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:32 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Toch deed hij dat ook in utopia , maar misschien is het gewoon zo`n type, die heel aardig doet tegen iedereen,
Of het zijn praatjes om alles een beetje op te stoken inclusief de streamers/kijkers. Als het niet spannend is, moeten we het spannend maken. Utopia storyquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:31 schreef yaello het volgende:
[..]
Aanname gebaseerd op Mehmet's duidelijke woorden. Namelijk dat hetgeen dat Ivan hem vertelde zijn stem alleen maar bevestigd + dat hij niks met Billy heeft. Hij heeft geen kwaad woord over Fay gezegd en liep wel te vuren over Billy.
Ik denk dat hij gewoon fatsoen heeft. Hij heeft een relatie met haar gehad. Waarom zou hij haar neersabelen omdat de relatie niet werkt? Hij was gewoon vriendelijk en maakte grapjes met haar.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:32 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Toch deed hij dat ook in utopia , maar misschien is het gewoon zo`n type, die heel aardig doet tegen iedereen,
Die rechtstreeks naar haar schuldeisers gaanquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:34 schreef lonneberga het volgende:
[..]
of hij ruikt geld,wat was het ook weer?
Oh ja,50.000
Jaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:28 schreef Ranah het volgende:
[..]
kan ze het fotootje van honza weer terug hangen
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:36 schreef Aardappelsapmetstukjes het volgende:
Ookal gaat Fay weg, volgende week is Billy aan de beurt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon fatsoen heeft. Hij heeft een relatie met haar gehad. Waarom zou hij haar neersabelen omdat de relatie niet werkt? Hij was gewoon vriendelijk en maakte grapjes met haar.
Zegt ie dat?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:36 schreef snetje het volgende:
Mehmet wil Billy nog 1 week houden ...om haar nog af te maken....
Nee, want Cemal, Romy en Billy gaan samenspannen met misschien nog twee bewoners.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:36 schreef Aardappelsapmetstukjes het volgende:
Ookal gaat Fay weg, volgende week is Billy aan de beurt![]()
![]()
Zeker. Want die koestert nu weer hoop.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:37 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..], Het is alleen dat je billy duidelijke signalen moet geven
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:37 schreef Bblurker2 het volgende:
Romy "huilt" iedereen naar huis. De meest uitgenaste bewoner van die loods. Dat werd me al duidelijk toen Chipp zo'n beetje de eerste was die tactisch ging stemmen en een bondje ging vormen. Mevrouw snapte er zogenaamd niets van en was niet van het tactisch stemmen. Ik heb haar sindsdien niets anders zien doen. Huicheltrut.
Ze zal zeggen dat hij nog in de ontkenningsfase zitquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Alsof Billy zich daar wat van aan zou trekken.
ik mocht dat wijf al niet vanaf dag 2,en dat is nooit meer veranderd.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:37 schreef Bblurker2 het volgende:
Romy "huilt" iedereen naar huis. De meest uitgenaste bewoner van die loods. Dat werd me al duidelijk toen Chipp zo'n beetje de eerste was die tactisch ging stemmen en een bondje ging vormen. Mevrouw snapte er zogenaamd niets van en was niet van het tactisch stemmen. Ik heb haar sindsdien niets anders zien doen. Huicheltrut.
Je moet Billy helemaal geen signalen geven ... als je alleen al niest naast haar ...denkt ze al getrouwd te zijn met je ...kortom uit de buurt blijven ...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:37 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..], Het is alleen dat je billy duidelijke signalen moet geven
Mooi dat Madi en José haar ook door hebben en dit gisteren hebben doorgespeeld.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:37 schreef Bblurker2 het volgende:
Na de stemming gaat hij Billy en Romy apart nemen en hun aanspreken...quote:
ja dat is nog beter ja , helaas kom je daar achter als het te laat isquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:39 schreef snetje het volgende:
[..]
Je moet Billy helemaal geen signalen geven ... als je alleen al niest naast haar ...denkt ze al getrouwd te zijn met je ...kortom uit de buurt blijven ...
En na dat niesen denkt ze dat ze zwanger isquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:39 schreef snetje het volgende:
[..]
Je moet Billy helemaal geen signalen geven ... als je alleen al niest naast haar ...denkt ze al getrouwd te zijn met je ...kortom uit de buurt blijven ...
Hij gaat Romy en Cemal apart nemen toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Na de stemming gaat hij Billy en Romy apart nemen en hun aanspreken...
Dat zegt je sphère de verre? 😜quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:40 schreef Paule33 het volgende:
Fay blijft ,ik denk met 4 stemmen,Billy gaat weg...
mijn gevoel zegt het ! haha...![]()
![]()
Ik hoor het haar al zeggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:39 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ze zal zeggen dat hij nog in de ontkenningsfase zit
Welke man niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:44 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ach Bats, die wilde Mehmet nog wel doen in het begin
Oh zeker. Dominique was vaak jaloers wanneer Bas en Billy weer eens een drankje op hadden en toenadering zochtenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:46 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Welke man niet?
Heeft Billy eigenlijk weleens avances gemaakt naar Bas?
oh dat geloof ik vast welquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:46 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Welke man niet?
Heeft Billy eigenlijk weleens avances gemaakt naar Bas?
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Billy; Ik voel me prima hoor. Echt.
Mooi Billy voelt zich klote. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:47 schreef mevrouwdebok het volgende:
Bats voelt zich echt echt prima en rekent op sex thuis vanavond
uhm waar ?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:47 schreef yaello het volgende:
Billy denkt dat als ze naar huis gaat dat ze in ieder geval seks heeft. JESSIE!
eigenlijk is het zielig , 36 jaar , en je gedragen als een puber ,quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:47 schreef yaello het volgende:
Billy denkt dat als ze naar huis gaat dat ze in ieder geval seks heeft. JESSIE!
Als Mehmet nu een beetje gaat flirten met Linda krijgt hij haar wel zo ver haar amulet aan fay te geven...zo van "wij zijn slapies en een stemsetje"...quote:
Fatsoen heeft hij niet.......vergeet de markt niet waar hij Bill samen met Boyd neer haalde en duidelijk met dat jonge meisje zat te flirten.......lager kon in mijn ogen niet.....quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon fatsoen heeft. Hij heeft een relatie met haar gehad. Waarom zou hij haar neersabelen omdat de relatie niet werkt? Hij was gewoon vriendelijk en maakte grapjes met haar.
ja ik ook dan kan ik weer wat doenquote:
haha..nee,is een feit,even wachten dan zie jij hetquote:
Nog even janken dat ze zoveel van ze houdt en ze eigenlijk niet wil wegstemmenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Romy wil nog met de twins praten.
Yep.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog even janken dat ze zoveel van ze houdt en ze eigenlijk niet wil wegstemmen
het lijkt mij voor de groep ook leuker dat fay blijft, romy en cemal die zich weer in moeten slijmen bij de tiwnsquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog even janken dat ze zoveel van ze houdt en ze eigenlijk niet wil wegstemmen
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:52 schreef sjampoeh het volgende:
is het ivan gelukt om fay te houden ? kan niet alles teruglezen
damagecontrol voor het geval dat ze toch blijftquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:53 schreef sjampoeh het volgende:
waar gaat dit over bij room ?
ze was toch zo overtuigd enzo
Jokkebrok....is nog niet zeker.quote:
reumsquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Billy tuft erop en zweert op haar opa's graf en dan is het waar dat ze veel om de twins geeft.
Mensen die tuffen en op iemands graf zweren.
Dat zwerenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:53 schreef mazaru het volgende:
Slomo zweert op haar opa dat ze ze heel hoog heeft zitten. Ik kan me nog herinneren dat ze op haar moeder zweerde dat ze geen drank op had
En keihard liegen! Dat de bliksem maar in haar mag slaan!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Billy tuft erop en zweert op haar opa's graf en dan is het waar dat ze veel om de twins geeft.
Mensen die tuffen en op iemands graf zweren.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:52 schreef sjampoeh het volgende:
is het ivan gelukt om fay te houden ? kan niet alles teruglezen
memmet gaat haar wegsturen en linda en ivanquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
bil zei net dat ze wel denkt te blijven
Die blijft echt niet tot het eind, week voor de finale wordt ze er uit geschoptquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:51 schreef mevrouwdebok het volgende:
Dat vind ik nog het ergste , die hele attitude van Bats dat ze weet dat ze tot het eind blijft. Goddomme !!
Als romy wint dan blijft billy nog wel even bij romy , lekker op vakantie samen, en romy heeft een huis he, maar zodra het geld op is is billy pleitequote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:52 schreef Bumfuzzle het volgende:
Romy is zo dom.![]()
marjet als vriendin willenOf denken dat marjet haar vriendin is.
dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:54 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
memmet gaat haar wegsturen en linda en ivan
Denk je???quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:54 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
memmet gaat haar wegsturen en linda en ivan
Jah die is al weer 180 graden gedraaid.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
En keihard liegen! Dat de bliksem maar in haar mag slaan!
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Middag!
Ben eerder benieuwd wat Bas gaat doen.
RUSTAGGHHHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
NOU NAAR DE BANK ALLEMAAL VERDORIE.
Grrr. [ afbeelding ]
Linda was heel duidelijk. Zij houdt Billy er in. Dat geloof ik wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:55 schreef Ranah het volgende:
stemmen van mehmet en linda voor fay blijven zouden knoerthard aankomen bij billy
linda niet, bas misschienquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:57 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
linda ivan memet en demi is genoeg
Nog steeds geen push bericht: schakel NU live over naar Utopia.quote:
Niet mijn keuze geweest.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Straks gaat Mehmet op Fay om te blijven en kiest die laffe Bas alsnog ervoor dat Billy mag blijven.........Bas is de grootste sneak daar, mag van meteen opzouten.........Dat die zoutzak utopiaan van het jaar is geworden...............
Maar Linda heeft al gezegd dat ze niet voor fay houden is. Het hangt van Bas af.......laat hij de twins waar hij zo gek mee is vallen als en baksteen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:57 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
linda ivan memet en demi is genoeg
Als Linda Fay er in houdt heeft ze wel de tweeling in haar team samen met Ivan en mehmet...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:57 schreef Powervrouw het volgende:
[..]
Linda was heel duidelijk. Zij houdt Billy er in. Dat geloof ik wel.
linda doet alles voor ivanquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als Linda Fay er in houdt heeft ze wel de tweeling in haar team samen met Ivan en mehmet...
ik heb meer te doen dus zou wel fijn zijn jaquote:
en als hij billy een tegenstem geeft hoor ik haar al zeggen: ik wist het........quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:59 schreef yaello het volgende:
Normaal zet ik altijd m'n geluid uit tijdens de positieve stemmingen en kijk ik naar de stream en lees ik hier wat er gezegd wordt. Gewoon puur omdat ik mij anders doodirriteer aan dat zogenaamde lieve gebeuren daar. Maar voor Mehmet maak ik een uitzondering vandaag denk ik
Nee niet alles, ze moet er wel achter staan......en ze heeft gister 3stemmen op Fay gedaan.......quote:
daarom geloof ik haar zweren niet,ze springt op opaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:53 schreef mazaru het volgende:
Slomo zweert op haar opa dat ze ze heel hoog heeft zitten. Ik kan me nog herinneren dat ze op haar moeder zweerde dat ze geen drank op had
Ik hoop dat ze dan begint te janken, en heel hardquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:00 schreef Ranah het volgende:
[..]
en als hij billy een tegenstem geeft hoor ik haar al zeggen: ik wist het........
we zullen zienquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee niet alles, ze moet er wel achter staan......en ze heeft gister 3stemmen op Fay gedaan.......
Maar tijdens het gesprek met Ivan gaf ze aan dat ze niet wisselde. We zullen het zien.quote:
Hij heeft gelukkig vrij genomen voor haar.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:02 schreef MacDeMarco het volgende:
als billy moet gaan wacht er gelukkig een tosti bij de poort
Als Bats gaat geef ik een rondjequote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:02 schreef MacDeMarco het volgende:
als billy moet gaan wacht er gelukkig een tosti bij de poort
Maakt hij tijd vrij is beter, want hij werkt niet........quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij heeft gelukkig vrij genomen voor haar.
Hij heeft met Ivan gepraat over het eindfeestquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:03 schreef lorrie03 het volgende:
Fay: ik zag cemal naar me lachen. Hij heeft net met ivan gepraat. Zal het wat betekenen?
Hij werkt zestien uur per dag jaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maakt hij tijd vrij is beter, want hij werkt niet........
Klinkt heerlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:04 schreef renevanlaaren het volgende:
mijn voorspelling
billy eruit
romy boos
volgende week vraagt ivan de twins om mee te stemmen romy of cemal eruit te krijgen
lol...wat melodramatisch weerquote:
Zit BIlly nu gewoon nep te lezen?quote:
Ik denk het ook, was een toneelspel vanochtendquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:04 schreef Setje72 het volgende:
Bas houd op zeker Fay erin ...die was gister met Do veel te dik met die twins
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:04 schreef Majoraan het volgende:
[..]Ik wil dan graag die poedel gif, om het af te sluiten
Kan iemand dit voor me vertalen?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:05 schreef Paule33 het volgende:
Als Cemal bij,dan zal Fay winnen met 5 stemmen..
dus billy met de stem van bas en van romy..zal perfect!!!
Ik denk het niet eigenlijk. Zijn enige kans om bij de laatste 5 te komen, is met Billy, Romy en Cemal. Die zien hem namelijk in de finale staan. Ivan, Mehmet en Linda hebben niet zo veel met Bas, vooral Linda en Mehmet niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:05 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik denk het ook, was een toneelspel vanochten
Volgens jou stemt Bas Fay er uit want hij had toch een verbond met Romy en Cemal en Billy? Dat had je toch gehoord vannacht? En hier opgeschreven?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:05 schreef Paule33 het volgende:
geen idee wat hier staatquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:05 schreef Paule33 het volgende:
Ook weer waar maar de twins reageren mij te rustig op de mededeling van Bas dat hij een team is met Romy, Cemal en Bil.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:06 schreef yaello het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijk. Zijn enige kans om bij de laatste 5 te komen, is met Billy, Romy en Cemal. Die zien hem namelijk in de finale staan. Ivan, Mehmet en Linda hebben niet zo veel met Bas, vooral Linda en Mehmet niet.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:05 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zit BIlly nu gewoon nep te lezen?
[ afbeelding ]
Valt me nog mee dat ze niet weer in haarzelf loopt te lullenquote:
half uurtje geleden las ik hierquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:08 schreef zodeju het volgende:
Zijn de stemmen al achter gegeven of hoeft dat niet met deze ronde??
Kun je zien hoe beinvloedbaar hij is ,dat hij in billy nu ineenkeer een utopiaan van de jaar zietquote:
Je bent mooi op tijd.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:10 schreef BelaRoffa het volgende:
Hola mensentjes is stemming al geweest? Is de dixiebitch al in eurnhem??
Da's fijn na 4 jaarquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:09 schreef ikmoetdrieten het volgende:
vanaf nu zal billy het eerlijk zeggen
Ja volgens mij dus wel, ik zie witte bladzijdenquote:
Die wil vast geen urenlange ruzie vanavond in bed.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:10 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Kun je zien hoe beinvloedbaar hij is ,dat hij in billy nu ineenkeer een utopiaan van de jaar ziet
Nee, dan krijgt hij weer een saai wijf en mag er niet overheenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:12 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Die wil vast geen urenlange ruzie vanavond in bed.
Bats weet precies tot wanneer haar contract loopt.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
Bats lachend : Ivan ik ga naar huis zo
Tuurlijk. Alsof die weg gaatquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bats weet precies tot wanneer haar contract loopt.
Ja lieffie is ook zo lieffie, komt goed lieffie, je hebt gelijk lieffiequote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, dan krijgt hij weer een saai wijf en mag er niet overheen
Nee, ze weet nu wel beter, maar gaat voor volgende week.....quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:13 schreef yaello het volgende:
[..]
Ik ook niet. Linda hoopt te veel dat Cemal en Bas Billy eruit stemmen. Wat ze niet gaan doen
Dit dusquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:12 schreef yaello het volgende:
Het mooie is dat iedereen tactisch stemt. Ook al stem je alleen en overleg je met niemand. Dan stem je nog steeds op jouw eigen tactische manier. Misschien moeten ze even een woordenboek pakken en de betekenis van tactisch opzoeken. Je stemt alleen niet tactisch als je er niet over na hebt gedacht en gewoon losraak iemand je stem geeft, maar dat doet niemand daar.
31 mei?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bats weet precies tot wanneer haar contract loopt.
Dan hebben ze alleen minder kans dat Billy naar huis gaat. Linda heeft het nu in eigen hand. Volgende week zal Demi/Mehmet tegenover Billy op de bank komen. Dan wordt het dinsdag 3-3. Ook wel leuk trouwens, ben benieuwd wat er dan gebeurd.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, ze weet nu wel beter, maar gaat voor volgende week.....
Ja de sukkel.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:12 schreef mazaru het volgende:
Als meh bats er niet uitstemt dan stemt bats meh eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |