SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Die houdt Bil, 100%quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:27 schreef Ranah het volgende:
die stuurt bil weg, 99%
maar wat gaat bas doen
Vond het te gemaakt vanochtend hoe hij tegen de twins zei dat hij voor het team Billy ging kiezen.......quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:27 schreef Ranah het volgende:
die stuurt bil weg, 99%
maar wat gaat bas doen
kan ze het fotootje van honza weer terug hangenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie wil niks met Billy opbouwen staat op zijn Facebook 😂😂😂 Lees :
“Er is meer tussen haat en liefde” vanaf het moment dat ik gisteren terug het beloofde land in ben gelopen is de geruchtenmolen weer op gang gekomen. Ik ben niet terug gekomen om Billy haar hart te veroveren of haar hoop te geven op een toekomst samen. Wellicht hebben een aantal van jullie het gemist maar ik ben uitgenodigd om stemadvies te geven! et bezoek heeft behoorlijk wat teweeg gebracht. Her en der lees ik berichten over fans die teleurgesteld zijn dat ik het respect op kan brengen om advies te geven. Vergeten wordt dat ik het ook leuk vond om andere inwoners opnieuw te zien! SOME PEOPLE WILL NEVER LIKE ME, AND I WILL NEVER GIVE A FUCK! 😘 #Utopia #TeamJessie #idfc
5
dit schreef Jessie op zijn fb arme billy
Niets is duidelijk............Aanname.......quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:27 schreef yaello het volgende:
TT: wat Mehmet gaat doen is wel duidelijk nu, Linda vraag ik mij meer af.
Ze is gewoon betrapt en weet dat ze zich weer te veel heeft laten beïnvloeden door Billy, Linda en Mehmet met de haat naar de twins.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:27 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Twinning = boring
dinsdag 1 mei 2018 @ 13:22:45 #295 chaticon pm profiel 467256 yaelloyaello heeft geen premium account
pi_178861037
Romy huilen. Zat eraan te komen
.
.
Krokodillentranen, eerst steekt ze je bewust een mes in de rug en daarna gaat ze er schijnheilig om huilen. Ze weet heel goed wat ze doet
hij had het er gisteren of eergisteren ook al over dat hij er over nadachtquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vond het te gemaakt vanochtend hoe hij tegen de twins zei dat hij voor het team Billy ging kiezen.......
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
“Er is meer tussen haat en liefde” vanaf het moment dat ik gisteren terug het beloofde land in ben gelopen is de geruchtenmolen weer op gang gekomen. Ik ben niet terug gekomen om Billy haar hart te veroveren of haar hoop te geven op een toekomst samen. Wellicht hebben een aantal van jullie het gemist maar ik ben uitgenodigd om stemadvies te geven! et bezoek heeft behoorlijk wat teweeg gebracht. Her en der lees ik berichten over fans die teleurgesteld zijn dat ik het respect op kan brengen om advies te geven. Vergeten wordt dat ik het ook leuk vond om andere inwoners opnieuw te zien! SOME PEOPLE WILL NEVER LIKE ME, AND I WILL NEVER GIVE A FUCK! 😘 #Utopia #TeamJessie #idfc
5
Hij gaf toch andere signalen af gisteren...je weet het nooit.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:28 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Geen toekomst voor Bill en Jessie dus.
Alsof Billy zich daar wat van aan zou trekken.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
5
Dan kent hij Billy nog niet goed...die ketent zich desnoods vast aan hem.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
5
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:28 schreef Ranah het volgende:
[..]
kan ze het fotootje van honza weer terug hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |