Dat is ook zeker niet het geval. Sterker nog, mannen vinden het vaak ook prima als je er even niet leuk uitziet.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:43 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
en ook lekker makkelijk om te denken zorg maar dat je er leuk uitziet voor mij... want dat interpreteer ik zo.
Hmmzz dat is best wel sneu.. IMHOquote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:48 schreef I. het volgende:
[..]
Dat is ook zeker niet het geval. Sterker nog, mannen vinden het vaak ook prima als je er even niet leuk uitziet.![]()
En nogmaals het gaat niet om alle mannen, maar veel mannen denken wel zo.
Staat zo lullig op het schoolplein als je de kinderen ophaalt.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het liefst zie ik vrouwen ook gewoon on all fours met het kontje in de lucht.
Zal ook deels een kwestie van smaak zijn hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:49 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Hmmzz dat is best wel sneu.. IMHO
Ik probeer altijd mn best te doen en ik loop echt niet als een soort barbiepop rond.
Ja maar come on gewoon je best doen voor elkaar en niet denken ik heb de buit binnen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:51 schreef I. het volgende:
[..]
Zal ook deels een kwestie van smaak zijn hoor.En voorkeur, en van alles en nog wat.
Tuurlijk, dat welquote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:53 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja maar come on gewoon je best doen voor elkaar en niet denken ik heb de buit binnen.
En gewoon verzorgd zijn!
Ja nou ja als je het hier zo leest is heel erg je best doen ongeveer douchen en scherenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:58 schreef I. het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat welMaar verzorgd zijn staat niet gelijk aan je best doen
Dat doe ik dan weer nooit.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga wel eens onder de douche. Paar keer per jaar zet ik 'm nog aan ook dan.
We doen het er nu ook om hè.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:05 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Oh my... bbbbrrrr eckte Fok!kers gespot!
Ik krijg oprecht kippenvel van jullie Posts hihi
Nee, verzorgd zijn is gewoon standaard.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:00 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja nou ja als je het hier zo leest is heel erg je best doen ongeveer douchen en scheren![]()
En wat vind jij dan je best voor elkaar doen (serieus)
Ja ik weet maar alleen het idee al, ik ben extreem van de persoonlijke hygiëne!quote:
Ik loop niet op Mn tenen, en het kost me ook niet moeite.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:07 schreef I. het volgende:
[..]
Nee, verzorgd zijn is gewoon standaard.Daar hoort douchen en scheren gewoon bij, logisch.
![]()
Je best doen is je inderdaad leuk kleden en je best doen om er nog net iets leuker uit te zien, maar dat hoeft van de meeste mannen echt niet elke dag, en van mij ook niet. Dan gaat het bijzondere er toch juist af? En ik kan me voorstellen dat constant op je tenen staan om het beste er uit te halen, dag in dag uit, ook gigantisch vermoeiend is. Voor beide partijen. Lijkt mij dus niks.
Dat zeg ik toch ook nergens?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:14 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Maar je zult mij nooit in a-sexuele kleding zien zoals een joggingpak en crocs.
Of een onesie
Dat is precies wat ik bedoel! Je hoeft niet elke dag je best te doen, exact dit.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:14 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
tuurlijk loop ik ook in een spijkerbroek en shirtje en rommelig haar.
Zo'n slonzige huisvrouwlook kan af en toe best sexy zijn hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:14 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik loop niet op Mn tenen, en het kost me ook niet moeite.
Omdat ik me er zelf ook goed bij voel, en tuurlijk loop ik ook in een spijkerbroek en shirtje en rommelig haar.
Maar je zult mij nooit in a-sexuele kleding zien zoals een joggingpak en crocs.
Of een onesie
En bijvoorbeeld op vrijdag draag ik altijd een jurk of rokje dat is gewoon ooit eens zo ontstaan.
Nou dat is echt niet vanzelfsprekend hoeveel meiden ik om mij heen ken die er zelfs mee buiten durven te komen.quote:
Verstandige dames.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:17 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou dat is echt niet vanzelfsprekend hoeveel meiden ik om mij heen ken die er zelfs mee buiten durven te komen.
Spijkerbroek en rommelig haar of joggingpakquote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo'n slonzige huisvrouwlook kan af en toe best sexy zijn hoor.
Ja. Lekker goedkope look. Kan ik serieus wel waarderen op z'n tijd.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:18 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Spijkerbroek en rommelig haar of joggingpaketc
Neeeeeeeeeee echt???quote:
Wel serieus deze keer vrees ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:19 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee echt???
Oké nu ben je weer niet serieus gok ik toch echt... please laat het zo zijn.
lekkahquote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:19 schreef I. het volgende:
Joggingbroek thuis op de bank (BINNEN, NIET BUITEN), vind ik best dat dat mag.Maar idd niet buiten.
Ja ik zou het nooit doen, als ik dan onder de douche vandaan kom zit ik zo op de bank.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:19 schreef I. het volgende:
Joggingbroek thuis op de bank (BINNEN, NIET BUITEN), vind ik best dat dat mag.Maar idd niet buiten.
En als je het koud hebt? Pak je er dan een dekentje bij?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:22 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja ik zou het nooit doen, als ik dan onder de douche vandaan kom zit ik zo op de bank.
[ afbeelding ]
Of een langer model van beide
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:24 schreef I. het volgende:
[..]
En als je het koud hebt? Pak je er dan een dekentje bij?
Dan vind ik een joggingbroek praktischerquote:
Ja ik ben allergisch voor joggingpakken.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:25 schreef I. het volgende:
[..]
Dan vind ik een joggingbroek praktischerEn het zou mij echt niks uitmaken als een vrouw dat aanheeft inplaats van zo'n nachthempje
Ja en clown bassie is je broer.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:27 schreef LCMS het volgende:
Ik heb 4 paar crocs en ben vandaag in mijn joggingbroek naar het werk
Ja maar dan heb je het dus weer over buitenshuis.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:31 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja ik ben allergisch voor joggingpakken.
Dat is voor in de sportschool en dan ook zie je soms dames lopen dat ik denk.. dat je dat durft jezelf zo voor schut te zetten.
Maar hé ik ben ik!
Zou ik ook niet doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:33 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Maar ik laat Mn kinderen ook echt niet met oude kleding naar school gaan.
Gaten in de broek, of pluizige trui oid
Ook voor binnen!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:33 schreef I. het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je het dus weer over buitenshuis.Ik heb ook nergens gezegd dat het voor buitenshuis kan.
Nou helaas is het niet zo extreem, ik zie dagelijks 70% voor bijkomen en ik woon niet in een tokkiebuurt.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:34 schreef I. het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen.Jij denkt nu wel heel erg in extremen
Ja snap ikquote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:47 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou helaas is het niet zo extreem, ik zie dagelijks 70% voor bijkomen en ik woon niet in een tokkiebuurt.
Zelfs de juf zegt doe maar oude kleding aan naar school straks vallen ze en dan is de nieuwe broek stuk. Dusss en koop ik wel een nieuwe! Ik vind dat zo raar staan
Klopt maar daar heb ik van jou ook nog geen eenduidig antwoord opquote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:50 schreef I. het volgende:
[..]
Ja snap ikIk ook
Maar het ging toch om wat onder 'je best doen' valt, en wat 'standaard' was?
Nu verdraait het gesprek een beetje. Geeft verder niet hoor.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:53 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Klopt maar daar heb ik van jou ook nog geen eenduidig antwoord op
Nieuw onderwerp??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vat het wel prima samen.![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:55 schreef I. het volgende:
[..]Maar dan hebben we het alleen over uiterlijk gehad, er zijn nog meer aspecten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vat het wel prima samen.
Sweet but not that sweet !
Innerlijk?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:56 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Maar dan hebben we het alleen over uiterlijk gehad, er zijn nog meer aspecten.
Lamaaa next onderwerp..quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:59 schreef I. het volgende:
[..]
Innerlijk?Hoeft van mij ook niet elke dag op en top.
Och, ik ben zo makkelijk.
Meer dan je denktquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Lamaaa next onderwerp..
Nou vrouwen wat willen jullie nog meer een makkelijke man daar zijn er niet veel van !!
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:55 schreef I. het volgende:
[..]Kan het nog fellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vat het wel prima samen.![]()
Ik heb geen secondenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:09 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Potdomme haagsie, check die tijden man, hebben we even mooi geflikt onnie.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:09 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Potdomme haagsie, check die tijden man, hebben we even mooi geflikt onnie.
je bent een topper. Daarom mag ik je ook graag.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:12 schreef I. het volgende:
[..]
Zo'n bijzonder moment, heb ik even speciaal m'n paintskills voor uit de kast getrokken.
's nachts of 's middags?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Als ik niet reageer rond 4 uur ben ik vermist ...
Dat is geheel wederzijds, broeder.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je bent een topper. Daarom mag ik je ook graag.
YESSSSSSSSSSSSSquote:
Potdomme wat een eerquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
YESSSSSSSSSSSSS
Vanaf nu ben jij mijn allerbeste en tevens enige goede vriend van HEEL fok!
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
YESSSSSSSSSSSSS
Vanaf nu ben jij mijn allerbeste en tevens enige goede vriend van HEEL fok!
Ook net wakker?quote:
Yupquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
WEG MET HET BLAUW!!!!!!
[ afbeelding ]
Mwah beetje onrustig.quote:
Ik heb van die slaap strepen op me linker arm binenkant en aan mijn rechterhand buitenkant wat betekend dat in de zweverige wereld?quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb van die slaap strepen op me linker arm binenkant en aan mijn rechterhand buitenkant wat betekend dat in de zweverige wereld?
quote:
HAAAGS KWARTIETJE!quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb van die slaap strepen op me linker arm binenkant en aan mijn rechterhand buitenkant wat betekend dat in de zweverige wereld?
punten boeien me nietquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:02 schreef I. het volgende:
[..]Ik denk, ik gun je een puntje, ga je jezelf zitten blocken
Hmmn geen analyses meer over dromen etc vond ik juist leuk.quote:
Same herequote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
punten boeien me niet(eigenlijk dan geen spel voor mij) maar vind jullie gezellig
miss is het een teken van godquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmmn geen analyses meer over dromen etc vond ik juist leuk.
Thanks for your support.quote:
jij hebt al een x gewonnenquote:
toeval..quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:12 schreef I. het volgende:
Om een of andere reden komen mijn posts altijd terecht na die van Mikey.
Oei oei opbouwende kritiek?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jij hebt al een x gewonnen
en toen was je niet heel gezellig om eerlijk te zijn
jaquote:
Brr, ongemakkelijke programma'squote:
Was dat gekloot van aloa toen met wel meedoen niet meedoen alleen blokken toch weer meedoen heel die lijst was kapot.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja
in the heat of the moment was het gespannen![]()
gelukkig is alles weer goed gekomenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was dat gekloot van aloa toen met wel meedoen niet meedoen alleen blokken toch weer meedoen heel die lijst was kapot.
Truequote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
gelukkig is alles weer goed gekomen
quote:
Deze manquote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het liefst zie ik vrouwen ook gewoon on all fours met het kontje in de lucht.
Wij tegen iedereenquote:
Zit je niet graag op all fours ?quote:
Wat moet ik me daarbij voorstellen (miss stel ik nu een domme vraagquote:
Zoals een hondje, op je voor- en achterpootjes.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen (miss stel ik nu een domme vraag)?
Ken je doggystyle ?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen (miss stel ik nu een domme vraag)?
oh.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:26 schreef I. het volgende:
[..]
Zoals een hondje, op je voor- en achterpootjes.
Spannend borrelquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
oh.haha
jezus
uhm, nou die voorkeuren hou ik voor mezelf
Haha het is leuk je te plagen.quote:
nou fijn dan.quote:
Is juist goed er komen dames hier voor zoveel mogelijke mannelijke aandacht ben wel blij dat jij niet zo bent.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nou fijn dan.![]()
ja ik vind het gewoon lastig, was vroeger als persoon heel verlegen dat zit er nog een beetje in soms
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is juist goed er komen dames hier voor zoveel mogelijke mannelijke aandacht ben wel blij dat jij niet zo bent.
naja.. niet om andere te veroordelen natuurlijk, iedereen is zoals die is (gelukkig) maar gewoon doen waarbij je goed voelt is het belangrijkstequote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is juist goed er komen dames hier voor zoveel mogelijke mannelijke aandacht ben wel blij dat jij niet zo bent.
en dan nog al zou iemand je kennen en dan?quote:
Klopt, da's meteen ook 1 van de issues die ik hebquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
kan zijn charme hebben, maar te verlegen is wel lastig
Vind het wel iets hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
kan zijn charme hebben, maar te verlegen is wel lastig
ahhquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:33 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt, da's meteen ook 1 van de issues die ik heb
Nah, als ik bepaalde homo-erotische grapjes maak die ik niet echt bedoel, en anderen die mij kennen zien mij die grapjes maken, en denken wel dat ik dat echt bedoel.. Dan kan dat nog wel eens vervelend uitpakkenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
en dan nog al zou iemand je kennen en dan?
Oehquote:
Voor mezelfquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ahhvoor jezelf of voor anderen?
ohquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:34 schreef I. het volgende:
[..]
Nah, als ik bepaalde homo-erotische grapjes maak die ik niet echt bedoel, en anderen die mij kennen zien mij die grapjes maken, en denken wel dat ik dat echt bedoel.. Dan kan dat nog wel eens vervelend uitpakken
Bovenstaande is mij al eens overkomen, op een ander accountt.
True, maar het helpt niet mee.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ohnouja boeiend jij weet de context andere vinden er wat van. Zoals mensen altijd wat vinden
Dat is een vereiste om een account aan te mogen maken.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:32 schreef I. het volgende:
Ik ben in 't echt ook gigantisch verlegen, alleen ach, dit is FOK!.
Ja dat snap ik welquote:
Ik dacht al zoiets te zien staan bij het registrerenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een vereiste om een account aan te mogen maken.
Ik moet er even vandoor.quote:
dat is wel erg voor haarquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:38 schreef I. het volgende:
Je mag blij zijn dat je geen Dionne Stax heet, weet niet of je dat nieuws hebt meegekregen?
Watskeburt?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:38 schreef I. het volgende:
Je mag blij zijn dat je geen Dionne Stax heet, weet niet of je dat nieuws hebt meegekregen?
Een of andere vent maakt foto's en filmpjes van cumshots op een foto van Dionne, en tweet ze naar haarquote:
Mijn god.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:45 schreef I. het volgende:
[..]
Een of andere vent maakt foto's en filmpjes van cumshots op een foto van Dionne, en tweet ze naar haar
Niet! Gewoon delete xquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe beschermen de vrouwen hier zich tegen ongevraagde dick pics?
ik denk dat vele vrouwen dat gewoon apart vinden, zo'n aliending in beeldquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
nietquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik denk dat vele vrouwen dat gewoon apart vinden, zo'n aliending in beeld
okay.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:53 schreef I. het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken hoor, die van mij is alles behalve alien
quote:
Tsja, of dieptepuntquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nattekat is gestopt op zijn hoogtepunt zo te zien
Huh, hoe bedoel je? Sorry, lette even niet op, m'n lul was weer aan het typen net.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]het hoort bij de man, jammer dat het het brein vaak overneemt van de man
![]()
kijk dat bedoel ikquote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:56 schreef I. het volgende:
[..]
Huh, hoe bedoel je? Sorry, lette even niet op, m'n lul was weer aan het typen net.
Nee precies, dat kan je als trauma ervaren.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouwja de maand april winnen met slechts 30 dagen is niet niks
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
dit gesprek gaat de verkeerde kant op
Die ligt een maand slaap in te halen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gestopt?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
http://www.ishetaltijdvoorbier.nl/quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:05 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is allang half 10 geweest
Er zijn weinig echte mooie .... we hadden het niet over lekkere !quote:Op dinsdag 1 mei 2018 12:53 schreef I. het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken hoor, die van mij is alles behalve alien
Die van mij is echt wel mooi.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:05 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Er zijn weinig echte mooie .... we hadden het niet over lekkere !
net opquote:
Ik noem die van mij wel 's kapitein eenoog jaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
beauty is in the eye of the beholder
gruunquote:
apartquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:08 schreef I. het volgende:
[..]
Ik noem die van mij wel 's kapitein eenoog ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |