Ja maar dat spul moet toch wel een paar uurtjes werken?quote:
In Nederland adviseren ze je al meerdere malen per dag in te smeren.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 05:19 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ja maar dat spul moet toch wel een paar uurtjes werken?
Ik ben maar 3 uur weg geweest.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 05:20 schreef I. het volgende:
[..]
In Nederland adviseren ze je al meerdere malen per dag in te smeren.Gemiddeld zo'n 3 tot 6 keer per dag
True, truequote:Op dinsdag 1 mei 2018 05:24 schreef Hallojo het volgende:
Okee. Zonder smeren was het waarschijnlijk erger geweest
Waarom zou je dat willen doen?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 05:30 schreef I. het volgende:
Zojuist een theelepel olie in m'n oor leeggegoten. Nu zit ik met een scheef hoofd te FOK!ken
Ik zou dan gaan zoeken.quote:
Alweer?quote:
Of hij slaapt telkens 5 minuten.quote:
Ik heb gisteren nog oh oh den Haag voor hem laten draaien hierquote:Op dinsdag 1 mei 2018 05:37 schreef I. het volgende:
[..]
Klinkt wel als iets wat haagsie zou doen idd
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 05:38 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog oh oh den Haag voor hem laten draaien hier
Geen grapquote:
Goedenavondquote:
oh god. Sterktequote:Op dinsdag 1 mei 2018 05:55 schreef I. het volgende:
[..]Top. Over een paar uur nog beter, dan hoor ik weer fatsoenlijk.
Doordrinken danquote:Op dinsdag 1 mei 2018 05:57 schreef Hallojo het volgende:
Ik begin dronken te worden, maar de rum moet nog op. Geen zin om morgen mee te sjouwen.
Rustig aanquote:
Idd, de druk is net te hard, en de suis die je er tijdelijk van krijgt is ook niet heel prettig. Maar als dat dan weer weggetrokken is, is het wel weer fijn, dan merk je weer wat je al die tijd gemist hebt qua gehoorquote:
snap ikquote:Op dinsdag 1 mei 2018 05:59 schreef I. het volgende:
[..]
Idd, de druk is net te hard, en de suis die je er tijdelijk van krijgt is ook niet heel prettig. Maar als dat dan weer weggetrokken is, is het wel weer fijn, dan merk je weer wat je al die tijd gemist hebt qua gehoor
Wie niet horen wil, moet maar voelen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 05:59 schreef I. het volgende:
[..]
Idd, de druk is net te hard, en de suis die je er tijdelijk van krijgt is ook niet heel prettig. Maar als dat dan weer weggetrokken is, is het wel weer fijn, dan merk je weer wat je al die tijd gemist hebt qua gehoor
Okee, dan geldt het dus niet voor jouquote:
ben je dan ook misselijk?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 06:06 schreef I. het volgende:
Heb ook sinds dat m'n oor dicht zit last van evenwichtsproblemen, alsof ik de hele dag slaapdronken ben.Superkut.
Dronken is juist goedquote:Op dinsdag 1 mei 2018 06:06 schreef I. het volgende:
Heb ook sinds dat m'n oor dicht zit last van evenwichtsproblemen, alsof ik de hele dag slaapdronken ben.Superkut.
Ik vertrouw op jou om dat te voorkomen.quote:
Hm, ok. Kan ik niet beloven, ik doe m'n best hier niet iig.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 06:08 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik vertrouw op jou om dat te voorkomen.
Behoorlijk. Altijd even rustig rechtop zitten en niet meteen gaan staan als ik wakker ben anders wordt het zwart voor mijn ogen.quote:
Heb jij dat altijd? Dan kunnen het ook wel bloeddruk-problemen zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 06:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Behoorlijk. Altijd even rustig rechtop zitten en niet meteen gaan staan als ik wakker ben anders wordt het zwart voor mijn ogen.
Lekker nachtje skippen danquote:Op dinsdag 1 mei 2018 06:12 schreef Hallojo het volgende:
Ik wil eigenlijk naar bed, maar het is nu echt heerlijk buiten.
vrijwel altijd jaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 06:10 schreef I. het volgende:
[..]
Heb jij dat altijd? Dan kunnen het ook wel bloeddruk-problemen zijn.
Ik moet morgen nog met de boot en daarna nog een paar honderd kilometer rijden met paarden, koeien en honden op de weg, dus ik moet enigszins fit zijn.quote:
Ach, op de boot is het lekker chillen toch? Daar word je wel weer fit vanquote:Op dinsdag 1 mei 2018 06:16 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog met de boot en daarna nog een paar honderd kilometer rijden met paarden, koeien en honden op de weg, dus ik moet enigszins fit zijn.
Dat is maar een uurtje.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 06:18 schreef I. het volgende:
[..]
Ach, op de boot is het lekker chillen toch? Daar word je wel weer fit van
Zijn wel aardig wat dingen die je kan doen om de klachten te verminderen idd, heb het ook een tijdje gehadquote:Op dinsdag 1 mei 2018 06:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
al valt het laatste tijd wel mee trouwens.
true, al weet ik eigenlijk niet eens wat ik er aan gedaan heb, denk zelfs niks maar goed.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 06:22 schreef I. het volgende:
[..]
Zijn wel aardig wat dingen die je kan doen om de klachten te verminderen idd, heb het ook een tijdje gehad
Meer slaap, minder zwaar eten, minder caffeine, meer water, etc. etc.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 06:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
true, al weet ik eigenlijk niet eens wat ik er aan gedaan heb, denk zelfs niks maar goed.
zoiets zal het idd zijn jaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 06:25 schreef I. het volgende:
[..]
Meer slaap, minder zwaar eten, minder caffeine, meer water, etc. etc.
6 uurtjes oid? Da's niet veel iddquote:Op dinsdag 1 mei 2018 06:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, al zou je zeggen dat ik niet veel slaap.
Da's helemaal niet best idd.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 06:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ken ook mensen die halen al jaren niet eens 3 uur slaap per nacht, die hebben wel echt problemen.
Storten vanzelf een keer in ja. Maar met 6 uur voel ik mij altijd wel fit moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 06:33 schreef I. het volgende:
[..]
Da's helemaal niet best idd.Gaan ze ook niet lang meer uithouden dan gok ik.
Bij mij wisselt het op dit moment behoorlijk. De ene keer ben ik klaar wakker na 5/6 uur slaap, de andere keer ben ik verrot en slaap ik het liefst nog 5 uur door.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 06:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Storten vanzelf een keer in ja. Maar met 6 uur voel ik mij altijd wel fit moet ik zeggen.
En dat laatste lukt dan zeker niet meer?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 06:39 schreef I. het volgende:
[..]
Bij mij wisselt het op dit moment behoorlijk. De ene keer ben ik klaar wakker na 5/6 uur slaap, de andere keer ben ik verrot en slaap ik het liefst nog 5 uur door.
Soms wel, soms niet. Het is wel eens voorgekomen dat ik om 8:00 wakker werd, me nog 'even' omdraaide en vervolgens rond 3 uur weer wakker werdquote:Op dinsdag 1 mei 2018 06:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dat laatste lukt dan zeker niet meer?
Dan ben ik pas echt verrot als ik dat doequote:Op dinsdag 1 mei 2018 06:48 schreef I. het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Het is wel eens voorgekomen dat ik om 8:00 wakker werd, me nog 'even' omdraaide en vervolgens rond 3 uur weer wakker werd
Ja ik ook hoor, dan heb ik ook niks meer aan m'n dag, en wil ik rond 21:00 m'n bed weer in, maar ben ik nog klaarwakker, en voel ik me dubbel zo kutquote:Op dinsdag 1 mei 2018 06:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ben ik pas echt verrot als ik dat doe
True. Hele ritme verneukt dit dat.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 06:50 schreef I. het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, dan heb ik ook niks meer aan m'n dag, en wil ik rond 21:00 m'n bed weer in, maar ben ik nog klaarwakker, en voel ik me dubbel zo kut
Jupquote:Op dinsdag 1 mei 2018 06:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
True. Hele ritme verneukt dit dat.
Ik dat als zijnde student wel vaak op de zondag. Drie nachten uit geweest en dan op zondag zo brak tot laat in de middag in je best blijven liggen. Dan weet je al dat de maandag een drama ging wordenquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 06:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dat als zijnde student wel vaak op de zondag. Drie nachten uit geweest en dan op zondag zo brak tot laat in de middag in je best blijven liggen. Dan weet je al dat de maandag een drama ging worden
ja precies. En je zei ook standaard na een weekend; dit nooit meer!!! En wat deed je het weekend daarop??quote:Op dinsdag 1 mei 2018 06:56 schreef I. het volgende:
[..]Dat moet je echt niet willen inderdaad.
Dan is het; Of een nachtje doorhalen en een brakke dag, of ergens toch nog wat slaap pakken, maar net niet genoeg, dus ook brak.
Het weekend daarop was je dat al lang weer vergetenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 06:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja precies. En je zei ook standaard na een weekend; dit nooit meer!!! En wat deed je het weekend daarop??
Y O L Oquote:Op dinsdag 1 mei 2018 06:58 schreef I. het volgende:
[..]
Het weekend daarop was je dat al lang weer vergeten![]()
Niet doenquote:
morgen is vandaag?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 07:05 schreef Hallojo het volgende:
Okee, welteprutsen jongens. Morgen een lange dag
Op die manier kan je wel dit spel winnenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 07:11 schreef I. het volgende:
[..]
Nicaragua zelfs. Daar is het nu euh 23:00, zoiets
Zeker. Dat is zijn plan ook volgens mij. Aan de TT te zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 07:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op die manier kan je wel dit spel winnen
daaromquote:Op dinsdag 1 mei 2018 07:12 schreef I. het volgende:
[..]
Zeker. Dat is zijn plan ook volgens mij. Aan de TT te zien.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 07:13 schreef I. het volgende:
Zou hij daar speciaal voor naar Nicaragua gegaan zijn?
Zou het een briljante zet vindenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 07:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]dat idee laat mij wel lachen
Ja mij ook. Ja hoi he, ik gaat even een maandje er tussenuit voor een fok spelletje.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 07:20 schreef I. het volgende:
[..]
Zou het een briljante zet vindenWel ietwat extreem, maar toch briljant
En dan uiteindelijk niet winnen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 07:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja mij ook. Ja hoi he, ik gaat even een maandje er tussenuit voor een fok spelletje.
gelukkig na vandaag warmerquote:Op dinsdag 1 mei 2018 07:28 schreef I. het volgende:
[..]
Het is hier ook behoorlijk frisjes, terwijl m'n thermostaat 19 graden aangeeft.
tochtquote:Op dinsdag 1 mei 2018 07:32 schreef I. het volgende:
Mijn raam staat hier gewoon dicht. De koude wind gaat gewoon overal doorheen
Nope.. Dit is toevallig zo..quote:
Ik zag ook geen sarcasme erinquote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:03 schreef I. het volgende:
En nee, da's geen sarcastisch bedoelde post, serieus.
Ik meld bijna nooit mijn sarcasme of grapjes. Daarom weten mensen ook vaak niet of ik serieus ben of niet en weten ze meestal niet wat ze aan mij hebbenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:07 schreef I. het volgende:
[..]
Gelukkig maarDacht, ik meld het wel even voorde zekerheid.
Ik ben dus weer eens veel te aardig hier.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:10 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik meld bijna nooit mijn sarcasme of grapjes. Daarom weten mensen ook vaak niet of ik serieus ben of niet en weten ze meestal niet wat ze aan mij hebben
Da's waar, maar ik moet alsnog minstens twee minuten door de regen naar m'n auto lopen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het regent al minder hard dan vanmorgen vroeg
bah bahquote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:17 schreef I. het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik moet alsnog minstens twee minuten door de regen naar m'n auto lopen.
Sterkte met de regen en je oorquote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:17 schreef I. het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik moet alsnog minstens twee minuten door de regen naar m'n auto lopen.
Dankjequote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:19 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Sterkte met de regen en je oorkusje dr op
Ik heb een beetje last van mijn penerquote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:19 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Sterkte met de regen en je oorkusje dr op
Moet je wat minder ruig sexen !quote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een beetje last van mijn pener
komt dat?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:22 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik slaap al weken slecht/te weinig.
I know.... je had liever gehoord dat ik over jou droomdequote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat is niet het antwoord waar ik op hoopte.
Ik moet sochtends eerder eruit dan dat ik nodig heb qua slaap.quote:
Hij had liever ook een kusje gehad, maar dan niet op z'n oor.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:23 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
I know.... je had liever gehoord dat ik over jou droomde
mag, doe ik niet moeilijk overquote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:23 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
I know.... je had liever gehoord dat ik over jou droomde
das klotequote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:25 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik moet sochtends eerder eruit dan dat ik nodig heb qua slaap.
En savonds vroeg erin werkt niet, want dan val ik nog later in slaap.
JAAAAAAAAAAA DE ECKTE ECKTE EINDBAAS VAN APRIL 2O18 !!quote:
WOEEEE HOEEEEquote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAA DE ECKTE ECKTE EINDBAAS VAN APRIL 2O18 !!
GEEF HEM EEN DAVEREND APPLAUS BESTE MENSEN. HIER IS HIJ DAN, THE ONE AND ONLY: NATTEKAT!!!!!![]()
Ik ben niet blondquote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:27 schreef I. het volgende:
[..]
Hij had liever ook een kusje gehad, maar dan niet op z'n oor.
hipster aan?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:46 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Kon niet zo snelmoest me eerst omkleden
![]()
Virtueel aangekleed als cheerleader..quote:
maak me gekkkkkquote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:49 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Virtueel aangekleed als cheerleader..
De real life waarheid... is Eva kostuum.
Haha... je vraagt er zelf naar en naakt is overrated... lingerie is pas sexyquote:
jahquote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:56 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Haha... je vraagt er zelf naar en naakt is overrated... lingerie is pas sexy
lingeriequote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:03 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Oh dus je bent het weleens eens met me
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
GEEF HEM EEN DAVEREND APPLAUS BESTE MENSEN. HIER IS HIJ DAN, THE ONE AND ONLY: NATTEKAT!!!!!![]()
haha zwartquote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:06 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Wat voor lingerie vind je mooi, bepaalde kleur en/of onderdelen?
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:13 schreef I. het volgende:
Schrok me rot toen ik weer de auto instapte. Wist niet dat m'n autoradio al die tijd zo kneiterhard stond.
Jaquote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:13 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]zo lekker ook om de wind weer te horeb... überhaupt oren uit laten spuiten +10 gevoel!
Ohhh nee ik niet heerlijk .... ik doe het trouwens ook altijd zelfquote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:14 schreef I. het volgende:
[..]
JaWeer alles kunnen horen is wel heel nice, het spuiten zelf vind ik best een naar gevoel
![]()
Jij hebt zo'n apparaat thuis?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ohhh nee ik niet heerlijk .... ik doe het trouwens ook altijd zelf
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou echt he... wast maar kut trouwens
alles wat sexy isquote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Das de enige voorwaarde?? Er is nogal wat keus namelijk.
Is geen apparaat eb ook niet gevaarlijk gewone een grote spuit met water 30 graden vullen en dan uitspuiten!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:16 schreef I. het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n apparaat thuis?
Vind ik net iets te gevaarlijk
Ik spuit ook, maar niet bij 30 gradenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:19 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Is geen apparaat eb ook niet gevaarlijk gewone een grote spuit met water 30 graden vullen en dan uitspuiten!
Das nogal ruim er zijn tig soorten bh’s en slipjes en bijv jarretels, body’s, korsetten etc.quote:
Ja dat weet ik. Maar ik ben zo'n man die alleen plaatjes kijkt van lingeriequote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:20 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Das nogal ruim er zijn tig soorten bh’s en slipjes en bijv jarretels, body’s, korsetten etc.
neeneequote:
Bij of pap van 30 graden... en wat is er vanochtend met jou ... geil/sexgebrek?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik spuit ook, maar niet bij 30 graden
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Bij of pap van 30 graden... en wat is er vanochtend met jou ... geil/sexgebrek?
Je kan je trommelvlies er wel mee beschadigen, helemaal als er juist geen, of weinig troep in je oor zit, dan kan die straal hard tegen je trommelvlies aankomen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:19 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Is geen apparaat eb ook niet gevaarlijk gewone een grote spuit met water 30 graden vullen en dan uitspuiten!
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar ik ben zo'n man die alleen plaatjes kijkt van lingerie
Ik spoel mijn oren meestal uit onder de douche. Komt geen wattenstaafje aan te pasquote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:21 schreef I. het volgende:
[..]
Je kan je trommelvlies er wel mee beschadigen, helemaal als er juist geen, of weinig troep in je oor zit, dan kan die straal hard tegen je trommelvlies aankomen.
nee, mag ze lekker zelf doenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:22 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]en koop je nooit lingerie voor je vrouwtje?
Valt wel mee anders heb ik een abonnement bij de huisarts heb heel vaak water in Mn oor wat achter een propje zit, huisarts kwam zelf met deze oplossing.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:21 schreef I. het volgende:
[..]
Je kan je trommelvlies er wel mee beschadigen, helemaal als er juist geen, of weinig troep in je oor zit, dan kan die straal hard tegen je trommelvlies aankomen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik spoel mijn oren meestal uit onder de douche. Komt geen wattenstaafje aan te pas
yep.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:23 schreef I. het volgende:
[..]Daar komt ook niet een grote straal water met volle kracht op je trommelvlies te staan, met zo'n spuit wel.
quote:
coolquote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:24 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..].... wat ben ik dan een bevoorrechte vrouw .... en ik vind ook gewoon dat je dat wel moet doen. Het is zo speciaal om te krijgen.
Doen dus! Tip gaat ze altijd naar dezelfde lingeriezaak bijv Hunkemöller dan staan haar maten in het systeemquote:
ik geef dr wel een cheque mee dan mag ze het zelf uitzoekenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:26 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Doen dus! Tip gaat ze altijd naar dezelfde lingeriezaak bijv Hunkemöller dan staan haar maten in het systeemen anders ff spieken in de kast!
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:27 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Focking koud... harde tepels weer!
Neeeheeee das heel anders... het gevoel wat het haar geeft elke keer als ze het aantrekt wetende dat jij haar zo het liefst ziet. Bereik je niet met een waardebon en zoek maar wat uit!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik geef dr wel een cheque mee dan mag ze het zelf uitzoeken
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik geef dr wel een cheque mee dan mag ze het zelf uitzoeken
Zo te zien vindt haagsie het allemaal wel bestquote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:30 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Neeeheeee das heel anders... het gevoel wat het haar geeft elke keer als ze het aantrekt wetende dat jij haar zo het liefst ziet. Bereik je niet met een waardebon en zoek maar wat uit!
Ik vind lingerie over het algemeen niet eens sexy zelfs.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind lingerie over het algemeen niet eens sexy zelfs.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Dat zeg ik niet maar voor een beetje betekenis achter dingen... moet je niet bij mannen zijn. Maar fijn dat ik jullie wat kan bijspijkeren
Alleen een beschaafd slipje bijvoorbeeld.quote:
Oh?? Nou volgens mij is dat niet helemaal waar... als ik over mn eigen man spreek weet die dondersgoed wat hij geil vind staan.. en ook lekker makkelijk om te denken zorg maar dat je er leuk uitziet voor mij... want dat interpreteer ik zo.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:37 schreef I. het volgende:
[..]
Nee maar veel mannen hebben niet zo'n blik van; Ja, daar zie ik jou nou echt het liefst in. Dus zien er dan ook geen nut in om zelf iets te kopen.Die denken; Joh, jij weet zelf wel hoe jij er het best uit ziet, daar ben je toch altijd al de helft van de dag mee bezig.
Beschaafd als in niet hoerig?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen een beschaafd slipje bijvoorbeeld.
Ik zeg ook niet iedereen hequote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:43 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh?? Nou volgens mij is dat niet helemaal waar... als ik over mn eigen man spreek weet die dondersgoed wat hij geil vind staan.. en ook lekker makkelijk om te denken zorg maar dat je er leuk uitziet voor mij... want dat interpreteer ik zo.
En ik voel me zeker 2x zo sexy met lingerie aan en wel 10x met setjes die ik gekregen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |