Dat is ook zeker niet het geval. Sterker nog, mannen vinden het vaak ook prima als je er even niet leuk uitziet.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:43 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
en ook lekker makkelijk om te denken zorg maar dat je er leuk uitziet voor mij... want dat interpreteer ik zo.
Hmmzz dat is best wel sneu.. IMHOquote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:48 schreef I. het volgende:
[..]
Dat is ook zeker niet het geval. Sterker nog, mannen vinden het vaak ook prima als je er even niet leuk uitziet.![]()
En nogmaals het gaat niet om alle mannen, maar veel mannen denken wel zo.
Staat zo lullig op het schoolplein als je de kinderen ophaalt.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het liefst zie ik vrouwen ook gewoon on all fours met het kontje in de lucht.
Zal ook deels een kwestie van smaak zijn hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:49 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Hmmzz dat is best wel sneu.. IMHO
Ik probeer altijd mn best te doen en ik loop echt niet als een soort barbiepop rond.
Ja maar come on gewoon je best doen voor elkaar en niet denken ik heb de buit binnen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:51 schreef I. het volgende:
[..]
Zal ook deels een kwestie van smaak zijn hoor.En voorkeur, en van alles en nog wat.
Tuurlijk, dat welquote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:53 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja maar come on gewoon je best doen voor elkaar en niet denken ik heb de buit binnen.
En gewoon verzorgd zijn!
Ja nou ja als je het hier zo leest is heel erg je best doen ongeveer douchen en scherenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:58 schreef I. het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat welMaar verzorgd zijn staat niet gelijk aan je best doen
Dat doe ik dan weer nooit.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga wel eens onder de douche. Paar keer per jaar zet ik 'm nog aan ook dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |