Die clip kan natuurlijk ook weer zijn geïnspireerd op de bedachte act.quote:Op maandag 30 april 2018 20:40 schreef Greys het volgende:
Hij heeft die tien seconden ergens voor nodig. Kan niet anders. Anders knip je je lied niet te kort.
Hij gaat duizend procent NIET Douwe nadoen door halverwege stilte te hebben dus er moet wel iets aan het begin zijn.
M'n droomscenario is dus helemaal donker met één felle tegenlicht spot en schaduw komt aanlopen met hoed en cape. Aanvullend inmiddels: de cape wappert door windmachine. En die wind hoor je ook. Idd net als in de clip. Cornald zei ook dat de act minstens zo meaningful "als de clip" ging zijn in z'n tweet. En dan begint de gitaar in het donker en bij de AHHH zie je pas z'n gezicht en verder wordt het gewoon een 'eenvoudige' maar simpele act.
Please Hans laat dit het zijn.
Alleen dat zal wel niet want de act was er volgens mij eerder dan de clip
Ik denk het ook. Toen het lied een hele tijd geleden al gekozen was, hadden ze de act al helemaal in hun hoofd zitten en pas veel later gingen ze de clip opnemen. En Cornald zei volgens mij ook dat we moeten kijken naar het verhaal in de video en dat we dat ook terug zouden zien in de act (op wat voor manier dan ook, misschien letterlijk, misschien qua look and feel).quote:Op maandag 30 april 2018 20:48 schreef libranl het volgende:
[..]
Die clip kan natuurlijk ook weer zijn geïnspireerd op de bedachte act.
Oh ja. Nou ja het zou wel heel veel toeval zijn (en eng) als ze dit ook zo bedacht hebben. Maar een mens mag hopen. Al had ik het liever niet gehoopt want nu kan het bijna alleen nog maar tegenvallenquote:Op maandag 30 april 2018 20:48 schreef libranl het volgende:
[..]
Die clip kan natuurlijk ook weer zijn geïnspireerd op de bedachte act.
Maar hij zei dat hij in eerste instantie niet begreep wat Hans bedoelde zei men hier, dus dat klinkt alsof Hans het bedacht heeft en niet hij. En 'je loopt op in stilte en schaduw' lijkt me niet heel ingewikkeld om te snappen. Dus daarom denk ik niet dat dat het isquote:Op maandag 30 april 2018 20:50 schreef Kyran het volgende:
Ben erg benieuwd naar morgen, maar echt 0 spanning. Waylon weet waar hij mee bezig is, laat zich niet beïnvloeden door derden die denken er verstand van te hebben, dus wat hij ook doet hij heeft er vast goed over nagedacht.
Avrotros is het niet met je eens.quote:Op maandag 30 april 2018 20:52 schreef Kyran het volgende:
Verwacht in ieder geval meer oranje/geel/rood licht bij Waylon. Past meer bij het idee/gevoel dan al dat blauw wat iedereen lijkt te gebruiken, dus alleen maar mooi dat iedereen dat doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op maandag 30 april 2018 20:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Avrotros is het niet met je eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meteen bewijs dat blauw kut is![]()
quote:Op maandag 30 april 2018 20:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Avrotros is het niet met je eens.
LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dan ga ik idd meer denken dat Hans begon met "Nou Waylon, we beginnen met een close up van een hangende priester en dan..."quote:Op maandag 30 april 2018 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hij zei dat hij in eerste instantie niet begreep wat Hans bedoelde zei men hier, dus dat klinkt alsof Hans het bedacht heeft en niet hij. En 'je loopt op in stilte en schaduw' lijkt me niet heel ingewikkeld om te snappen. Dus daarom denk ik niet dat dat het is
Meer als past niet bij Outlawquote:Op maandag 30 april 2018 20:54 schreef Lamballert het volgende:
[..]
Kunnen we veel acts van semi 1 al afschrijven dus
Volgens mij zei hij dat bij Late Night, en ik meen me te herinneren dat het meer zo was dat het idee van Hans niet meteen iets was dat Waylon zelf zou visualiseren bij het lied, maar dat toen hij het later gevisualiseerd zag, hij het helemaal eens was met Hans.quote:Op maandag 30 april 2018 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hij zei dat hij in eerste instantie niet begreep wat Hans bedoelde zei men hier, dus dat klinkt alsof Hans het bedacht heeft en niet hij. En 'je loopt op in stilte en schaduw' lijkt me niet heel ingewikkeld om te snappen. Dus daarom denk ik niet dat dat het is
Dat is wellicht een goed teken. Dat ze de act al zo lang van tevoren al helemaal in hun hoofd hadden zitten.quote:Op maandag 30 april 2018 20:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Toen het lied een hele tijd geleden al gekozen was, hadden ze de act al helemaal in hun hoofd zitten en pas veel later gingen ze de clip opnemen. En Cornald zei volgens mij ook dat we moeten kijken naar het verhaal in de video en dat we dat ook terug zouden zien in de act (op wat voor manier dan ook, misschien letterlijk, misschien qua look and feel).
Het was meer dat (hoe ik het begreep) Hans het idee al helemaal in zijn hoofd had zitten, het plan, en dat hij in het kort vertelde wat zijn idee was en dat Waylon nog niet helemaal voor zich zag hoe dat er uit ging zien.quote:Op maandag 30 april 2018 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Bosnië moet zometeen, nu is Turkije nog aan de beurt.quote:Op maandag 30 april 2018 20:58 schreef Andromache het volgende:
Jongens ik kom net binnen. Is er een livestream?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 april 2018 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, Bosnië moet zometeen, nu is Turkije nog aan de beurt.Ja dat zeg ik, ik heb overdag werk mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
De streams zijn wel allemaal nog via Youtube terug te kijken!quote:Op maandag 30 april 2018 21:03 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, ik heb overdag werk mensen.
Oh je bedoelt een livestream om terug te kijken?quote:Op maandag 30 april 2018 21:03 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, ik heb overdag werk mensen.
Ja ok top ga zo met het bord op schoot.quote:Op maandag 30 april 2018 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De streams zijn wel allemaal nog via Youtube terug te kijken!
Eventjes 9 uur stream terugkijkenquote:Op maandag 30 april 2018 21:04 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja ok top ga zo met het bord op schoot.
En tergelijkertijd Cee, jij was zelf Chef papieren zakjens.quote:
Ga je ons reviews geven?quote:Op maandag 30 april 2018 21:04 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja ok top ga zo met het bord op schoot.
Ghe ghe. Ze heeft dan niet alleen de Gayvote.quote:Op maandag 30 april 2018 21:10 schreef Greys het volgende:
Was het iemand al opgevallen dat mevroi Cyprus in heur bijna blote borsten optreedt? Deze staat tussen gewone act foto's dus of het is echt of iemand haalt een grapje uit maar het ziet er vrij echt uit.
[ afbeelding ]
Borsten zijn prima, maar beetje goedkoop niet? (mits het echt is)quote:Op maandag 30 april 2018 21:10 schreef Greys het volgende:
Was het iemand al opgevallen dat mevroi Cyprus in heur bijna blote borsten optreedt? Deze staat tussen gewone act foto's dus of het is echt of iemand haalt een grapje uit maar het ziet er vrij echt uit.
[ afbeelding ]
Ja zag het op andere foto's ookquote:Op maandag 30 april 2018 21:10 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ja idd.quote:Op maandag 30 april 2018 21:10 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker hoor.quote:Op maandag 30 april 2018 21:10 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mis met vrouwenborstenquote:Op maandag 30 april 2018 21:19 schreef Dave het volgende:
OMG, je laat me nog echt inzoomen op vrouwenborsten ook hè, maar volgens mij zijn ze afgeplakt.
qftquote:
Ik zie het nietquote:Op maandag 30 april 2018 21:19 schreef Dave het volgende:
OMG, je laat me nog echt inzoomen op vrouwenborsten ook hè, maar volgens mij zijn ze afgeplakt.
Ook niet als act op het ESF?quote:
Ik zie het probleem niet, niets mis meequote:Op maandag 30 april 2018 21:19 schreef Dave het volgende:
Dat wel. Maar polen 2014 bewijst dat het werkt.quote:Op maandag 30 april 2018 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook niet als act op het ESF?
Ik vind het echt trashy.
Maar dat zal wel aan mij liggen. Of m'n leeftijd. Of m'n borsten
quote:Op maandag 30 april 2018 21:22 schreef yorrick69 het volgende:
Zou iemand misschien een nog iets grotere close up van die tepel kunnen maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Bibi danst dan zeker op de achtergrond.quote:Op maandag 30 april 2018 21:27 schreef Momo... het volgende:
Het schijnt dat Waylon morgen ook gaat voor glitter stickers op de tepels.
Ach, al gaat ze daar topless staan. Hebben we wat te zienquote:Op maandag 30 april 2018 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook niet als act op het ESF?
Ik vind het echt trashy.
Maar dat zal wel aan mij liggen. Of m'n leeftijd. Of m'n borsten
Mjah. Ik was net positief verrast door haar optreden en dan vind ik dit gewoon wat onnodig en jammer. Maar niemand hoeft zich daar iets van aan te trekken hoor. Tis m'n eigen gevoel.quote:Op maandag 30 april 2018 21:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ach, al gaat ze daar topless staan. Hebben we wat te zien
Nee lijkt mij ook superkut!quote:Op maandag 30 april 2018 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
Afgezien van of het wel of niet trashy is; met zo'n dansroutine is het toch heel onprettig zo niet pijnlijk om daar helemaal geen beha bij te dragen?
Beha's zijn er natuurlijk in de eerste plaats vanwege het comfort. Het lijkt mij echt heel vervelend om zo wild te dansen zonder beha, maar misschien ben ik wel kleinzielig.
Hr is Kroatië, hu is Hongarije volgens mij, niet dat het verder wat uitmaaktquote:Op maandag 30 april 2018 21:42 schreef Greys het volgende:
Overigens was die tweet met de update over Mikolas met dat de act anders zou gaan worden van een gewone fan die dat op een Hongaarse site had gelezen. Tenminste als Hongaarse sites op .hr eindigen.
Ik snap nu pas (na al die jaren ja) waarom Greys deze tijd altijd vrij neemt (als ze kan).quote:Op maandag 30 april 2018 22:35 schreef grazz het volgende:
Net alles terug gelezen. Dit zijn toch wel de leukste dagen hoor.
Hah! Het is niet bij te houden als je niet vrij bent hoor, Greys had je wel even kunnen waarschuwen.quote:Op maandag 30 april 2018 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap nu pas (na al die jaren ja) waarom Greys deze tijd altijd vrij neemt (als ze kan).
Gisteren was heerlijk, maar vandaag kon ik echt amper m'n aandacht er bij houden, continue dit topic en de weblogs checken.quote:Op maandag 30 april 2018 22:39 schreef grazz het volgende:
[..]
Hah! Het is niet bij te houden als je niet vrij bent hoor, Greys had je wel even kunnen waarschuwen.
Tis echt echt echt een dagtaak. Nu ik geen vrij heb zit ik dus heen en terug in de auto echt te bedenken wat ik dan allemaal misquote:Op maandag 30 april 2018 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap nu pas (na al die jaren ja) waarom Greys deze tijd altijd vrij neemt (als ze kan).
Waarom geen foto's?quote:
Erg cheap dit inderdaad, zal haar weinig opleveren denk ik toch. Zijn er echt serieus mannen/vrouwen die gaan stemmen omdat ze haar borsten laat zien? Ik zou eerder niet meer stemmen.quote:Op maandag 30 april 2018 21:17 schreef Greys het volgende:
Tis echt, je ziet het op bijna alle foto's. Ik vind het ook ordi en onnodig. Sorry Nexum.
Valt me wel op dat amper iemand er verder iets over zegt. Net als over Zhana dr playback. Tis allemaal de gewoonste zaak van de wereld kennelijk
Nudity is trouwens verboden volgens de regels. Maar dit zal daar dan weer niet onder vallen.
Voorzichtig rijden, wij vangen je hier op met goed nieuwsquote:Op maandag 30 april 2018 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Gisteren was heerlijk, maar vandaag kon ik echt amper m'n aandacht er bij houden, continue dit topic en de weblogs checken.Het is maar goed dat Waylon precies op de tijd moet dat ik onderweg naar huis ben, dan heb ik ook geen kans om nog te checken maar is het gewoon een kwestie van met piepende bandjes huiswaarts en dan meteen de reacties lezen.
Ik denk dat we dat allemaal hebben, ik wel iigquote:Op maandag 30 april 2018 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis echt echt echt een dagtaak. Nu ik geen vrij heb zit ik dus heen en terug in de auto echt te bedenken wat ik dan allemaal mis
Ik hoop dat hij dat niet doet, ik durf niet te kijken.quote:Op maandag 30 april 2018 22:52 schreef Greys het volgende:
Die backflipt volgende week gewoon, gok ik
[..]
quote:Op maandag 30 april 2018 22:50 schreef grazz het volgende:
[..]
Voorzichtig rijden, wij vangen je hier op met goed nieuwsIk accepteer geen teleurstelling morgen.
Nou dit inderdaad. Jeugdige overmoed als hij het per se wil doen, ik zou het lekker laten.quote:Op maandag 30 april 2018 22:56 schreef grazz het volgende:
Mooi dat ie al wel weer kan lopen. Ik zou als ik hem was de backflip dus skippen he. Die backflip gaat het verschil toch niet maken.
Lijkt me niet erg verstandig. Mist hij de finale als het (weer) mis gaat en hij zich wel kwailificeert...quote:Op maandag 30 april 2018 22:52 schreef Greys het volgende:
Die backflipt volgende week gewoon, gok ik
[..]
Zullen we de uitslag vd foto's afwachten? Hij kon lopen door de pijnstilling..quote:Op maandag 30 april 2018 22:58 schreef Greys het volgende:
Fijn dat het na een dag al zo veel beter gaat!
Maar wel vreemd dat er vanmorgen bekend werd gemaakt dat ie sowieso donderdag niet kan repeteren. Dat was kennelijk wat voorbarig.
Gewoon morfine pompje, vanuit rugzak zo zijn ruggenmerg in, lekker spacen tijdens optreden.quote:Op maandag 30 april 2018 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dat niet doet, ik durf niet te kijken.Maar wel tof dat het al een stuk beter gaat met hem. Ik denk dat er Ibuprofen in z'n rugzakkie gaat zitten.
[..]
Dat bedoel ik, ze hadden mss dus ook beter even die uitslag kunnen afwachten voordat ze roepen dat ie donderdag niet repeteert.quote:Op maandag 30 april 2018 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zullen we de uitslag vd foto's afwachten? Hij kon lopen door de pijnstilling..
Dat ie donderdag niet repeteert zei het Hoofd op de stream.quote:Op maandag 30 april 2018 23:00 schreef libranl het volgende:
Volgens mij plaatsen sommige 'fans' soms ook maar gewoon iets zonder dat er wat van klopt. En dat wordt dan weer overgenomen
Ja klopt, maar kwam dat dan van hemzelf dat nieuws of nam die het over van iemand die dat in die Youtube chat had genoemd. Want ik dacht dat laatste, maar weet dat dus niet meer zeker.quote:Op maandag 30 april 2018 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ie donderdag niet repeteert zei het Hoofd op de stream.
Ah, ok. Ik begreep het anders, kan gebeurenquote:Op maandag 30 april 2018 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ze hadden mss dus ook beter even die uitslag kunnen afwachten voordat ze roepen dat ie donderdag niet repeteert.![]()
En als ze serieus bang zijn voor zenuwschade laten ze je überhaupt niet lopen lijkt mij. Dan is de kans veel te groot dat je het erger maakt. Dan blijf je gestabiliseerd tot de uitslag.
Yeah baby!quote:
Ik ben deze week ook vrij..volgend jaar huur ik ook nog een kokquote:Op maandag 30 april 2018 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit ja, straks belandt-ie nog in een rolstoelquote:Op maandag 30 april 2018 22:56 schreef grazz het volgende:
Mooi dat ie al wel weer kan lopen. Ik zou als ik hem was de backflip dus skippen he. Die backflip gaat het verschil toch niet maken.
Ik ben ook vrij maar met gezin op vakantie. Volgend jaar ga ik mooi alleen!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben deze week ook vrij..volgend jaar huur ik ook nog een kok
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:43 schreef Manusje_v_a het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij maar met gezin op vakantie. Volgend jaar ga ik mooi alleen!![]()
Met alle Fokkers een huisje huren, vijf beeldschermen aansluiten en de boodschappen aan huis laten bezorgen?
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 07:15 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag in de late middag na het lange wachten dan eindelijk de eerste repetitie van het beste lied op het ESF van 2018![]()
En vlak daarvoor ook nog Waylon
GIERENquote:
Alleen door deze post ben ik weer wat bang voor een motor. Ben zo labiel als de pest vandaagquote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:01 schreef Mandy040986 het volgende:
Ben heel benieuwd naar Waylons repetitie. Koos zegt dat ie gaat uitpakken, dus laat maar komen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |