SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Hahahaha dat was ook mijn eerste gedachtequote:
Oeps, een slecht advies, gaat hij zeker niet doenquote:Op maandag 30 april 2018 12:20 schreef rowan634 het volgende:
[..]
als hij het publiek wil blij maken moet hij op billy gaan zei die
Helaas..we moeten doorquote:
Ik heb ook geen naam gehoord.quote:
quote:Op maandag 30 april 2018 12:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij is toch geen winnaarhij ging uit zichzelf
Ja en dan zeggen je moet op Billy of Mehmet...hij snapt er nog niet veel van hé...quote:Op maandag 30 april 2018 12:22 schreef ikmoetdrieten het volgende:
rob zegt je moet tactisch gaan spelen nu , ja zegt ivan de utopiaanse gedachte is weg
Wat heb ik dat mens echt niet gemist.quote:Op maandag 30 april 2018 12:22 schreef Prulke het volgende:
Degene die Ramona wilde zien stoken wordt nu op zijn wenken bediend![]()
Stoere taal in de caravan
quote:
Dat zal een prachtige bank zijnquote:Op maandag 30 april 2018 12:23 schreef Hagenesie het volgende:
Ik vermoed dat fay en romy op de bank komen
Dan gaat Fay...dus top!quote:Op maandag 30 april 2018 12:23 schreef Hagenesie het volgende:
Ik vermoed dat fay en romy op de bank komen
quote:
Pas je ‘m even aan? Zie feedback.quote:
Ja dat hoorde ik ook. Ben bang Lindaquote:Op maandag 30 april 2018 12:23 schreef yaello het volgende:
[..]
Ik hoorde iets van dat ze moet zeggen dat ze weet dat diegene over haar lult ofzo
Kwestie van tijd......quote:Op maandag 30 april 2018 12:24 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht even dat ze hem weer in zijn kruis ging graaien
[ afbeelding ]
Schijnbeweging, ze zit weer gevaarlijk dichtbij.quote:Op maandag 30 april 2018 12:24 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht even dat ze hem weer in zijn kruis ging graaien
[ afbeelding ]
Is al klaar.quote:Op maandag 30 april 2018 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Pas je ‘m even aan? Zie feedback.
Ze slaat Linda verstandig over ...quote:Op maandag 30 april 2018 12:23 schreef Dotteke het volgende:
Ivan en Bas zij niet hoog meer in de pol, jij Cemal en Fay staan hoog in de pol
Mensen zijn buiten heel blij met jou en Cemal buiten.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 30 april 2018 12:24 schreef DKUp het volgende:
Ramona: Je moet nu een einde maken aan de twins![]()
![]()
quote:Op maandag 30 april 2018 12:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
De twins moet Romy een einde aan maken van Ramona.
Die heeft ze als huwelijkskado gekregen ipv 'n trouwring en d'r baasje heeft de afstandsbedieningquote:Op maandag 30 april 2018 12:24 schreef DeKenau het volgende:
Ramona heeft de ketting van haar hond geleend
Had je anders verwacht?quote:Op maandag 30 april 2018 12:25 schreef mazaru het volgende:
Ach jee ze zit weer op haar vaste plek![]()
[ afbeelding ]
Wat is dit nou weer voor kut TTquote:
quote:Op maandag 30 april 2018 12:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die heeft ze als huwelijkskado gekregen ipv 'n trouwring en d'r baasje heeft de afstandsbediening
De enige rechtmatige.quote:
vreemdquote:Op maandag 30 april 2018 12:26 schreef Aardappelsapmetstukjes het volgende:
Nog geen seconde geluid van Twins gehad
Het Papi masterplan was heel kort op 2.quote:Op maandag 30 april 2018 12:26 schreef Aardappelsapmetstukjes het volgende:
Dus zo gaan we dat tegenwoordig doen? okquote:
Bas ookquote:Op maandag 30 april 2018 12:27 schreef yaello het volgende:
Cemal maakt ook veel kans om te gaan zo te horen. Nu nog niet, maar volgende keer.
Honza is weer verleden tijdquote:Op maandag 30 april 2018 12:27 schreef Alocanda het volgende:
Billy is heel eerlijk, ze heeft wel gevoelens. Gek op hem.
Dat is al tijden usance.quote:
Is al een hele tijd zo.quote:Op maandag 30 april 2018 12:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus zo gaan we dat tegenwoordig doen? ok
Belachelijkquote:Op maandag 30 april 2018 12:26 schreef Aardappelsapmetstukjes het volgende:
Geniaal zoals die twee elkaar ook hebben lopen belazeren buiten en nu ruzie hebben.quote:
Zegt ze dat?quote:Op maandag 30 april 2018 12:28 schreef Ranah het volgende:
hell no dat billy utopia 2 gaat doen, hell no
Arme Honza,het had zo mooi kunnen zijn.quote:
Haar moeder wil dat ze naar huis komt.quote:Op maandag 30 april 2018 12:28 schreef Ranah het volgende:
hell no dat billy utopia 2 gaat doen, hell no
Ik vind het zielig voor hem Daar gaat zijn grote liefdequote:Op maandag 30 april 2018 12:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Arme Honza,het had zo mooi kunnen zijn.
quote:Op maandag 30 april 2018 12:29 schreef DKUp het volgende:
Vlinder wordt over drie maanden 36.
Ze wil nog steeds moeder worden
dan romy denk ikquote:Op maandag 30 april 2018 12:29 schreef snetje het volgende:
Ik vermoed echt dat de twins op Romy of Cemal gaan stemmen...
Dat gaat nooit gebeurenquote:Op maandag 30 april 2018 12:29 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat zou inderdaad een mooie bank zijn Cemal en Romy
toen ze net begonnen met de tattooshop wist iedereen al, behalve die twee, dat het zou mislukkenquote:Op maandag 30 april 2018 12:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Geniaal zoals die twee elkaar ook hebben lopen belazeren buiten en nu ruzie hebben.![]()
Volmaakt voorspelbaar
Wordt lastig als ze tot haar 50e in utopia zitquote:Op maandag 30 april 2018 12:29 schreef Aggie46 het volgende:
Marjet Bakker wil nog steeds moeder worden.
quote:Op maandag 30 april 2018 12:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor hem Daar gaat zijn grote liefde
Hij had al 'n kamertje ingericht voor Billy in de garagequote:Op maandag 30 april 2018 12:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor hem Daar gaat zijn grote liefde
quote:Op maandag 30 april 2018 12:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Die storm is gewoon de zucht van opluchting van Honza dat hij aan Billy ontsnapt is.
quote:Op maandag 30 april 2018 12:30 schreef mazaru het volgende:
[..]neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Dat dachten we ook van Jessiequote:Op maandag 30 april 2018 12:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Die storm is gewoon de zucht van opluchting van Honza dat hij aan Billy ontsnapt is.
Dat zullen we straks pas weten.Zijn steeds offstream die twee lieverdjes van achterquote:Op maandag 30 april 2018 12:29 schreef snetje het volgende:
Ik vermoed echt dat de twins op Romy of Cemal gaan stemmen...
What's new.quote:Op maandag 30 april 2018 12:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Rob ouwehoert weer van alles
.. praata zichzelf 10 keer tegen
..
puntje bij paaltje ga je iedereen voor de trein gooien
Ik heb daar zo'n overkill aan gehad destijds dat ik er nu nog niet goed naar kan luisteren.quote:Op maandag 30 april 2018 12:31 schreef MacDeMarco het volgende:
ramona: bitch!!
blij dat die papi taal maar voor een uurtje is
Door een tokkie onder de deur geschoven zeker.quote:Op maandag 30 april 2018 12:31 schreef Flow3r het volgende:
Ivan heeft gister een brief gevonden waarop stond : Bas en Billy gaan....
streamlock
ramona + gabs + de kraai was echt een helquote:Op maandag 30 april 2018 12:31 schreef Prulke het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n overkill aan gehad destijds dat ik er nu nog niet goed naar kan luisteren.
duidelijk thnxsquote:Op maandag 30 april 2018 12:32 schreef Toweler het volgende:
[..]
ook niet op de stream net zoals de twins en do
Ik vind het wel stoer van hem dat hij ondanks al dat vreselijke commentaar wat hij kreeg over haar, toch zijn eigen plan trekt.quote:
Ook Johans schuld zekerquote:Op maandag 30 april 2018 12:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Door een tokkie onder de deur geschoven zeker.
bas zei daar straks wel ik loop wel misschien met Do de poort uitquote:Op maandag 30 april 2018 12:31 schreef Flow3r het volgende:
Ivan heeft gister een brief gevonden waarop stond : Bas en Billy gaan....
streamlock
Was al wel te verwachten dat hij zou komen.quote:
Vreselijk.quote:Op maandag 30 april 2018 12:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ramona + gabs + de kraai was echt een hel
Het is allang geen Utopia meer........ze lopen allemaal op eieren......quote:Op maandag 30 april 2018 12:32 schreef yaello het volgende:
Wel bijzonder dat Ivan loopt te miepen over dat het Utopiagevoel weg is, dus zelf ook maar vies wilt gaan stemmen. Ik snap dat het een spel is, maar doe jezelf dat ook niet beter voor
De kraai? Rowena?quote:Op maandag 30 april 2018 12:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ramona + gabs + de kraai was echt een hel
die hebben sextijd gekregenquote:Op maandag 30 april 2018 12:31 schreef freaky40 het volgende:
Die hele Twins zijn onzichtbaar op de streams tot nu toe....tjonge jonge...
ja, maat ja ivan heeft ook een deal met de twins toch?quote:Op maandag 30 april 2018 12:32 schreef Koos1958 het volgende:
Rob stuurt steeds aan op mehmet. Niet handig lijkt me moet gewoon een van de tweeling doen.
die kennt er toch niemand van de bewohner,ligt me vremd dat ze rob halenquote:Op maandag 30 april 2018 12:32 schreef Koos1958 het volgende:
Rob stuurt steeds aan op mehmet. Niet handig lijkt me moet gewoon een van de tweeling doen.
quote:Op maandag 30 april 2018 12:29 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat zou inderdaad een mooie bank zijn Cemal en Romy
quote:
Ik ben het weleens niet met je eens maar in deze moet ik je gelijk gevenquote:Op maandag 30 april 2018 12:33 schreef freaky40 het volgende:
Kan dat volgevroten hoofd van Rob niet aan zien, toen niet en nu niet...Zelfde geld voor Ramona overigens...
Geld doet rare dingen met mensenquote:Op maandag 30 april 2018 12:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is allang geen Utopia meer........ze lopen allemaal op eieren......
Alle tekenen zijn er wel weer na, zeker nu ze onzichtbaar zijn.quote:Op maandag 30 april 2018 12:34 schreef yaello het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat de tweeling weer de dans ontspringt
Daar had ik op het eind van haar utopiacarriere eigenlijk vooral medelijden mee. Wat die allemaal uitgekraamd heeftquote:
Toch lijkt ie nog gevoelens voor haar te hebbenquote:Op maandag 30 april 2018 12:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was al wel te verwachten dat hij zou komen.
Ach heeft Billy in elk geval weer valse hoop gekregen.
Ja hoor, Ivan heeft met hem erin gezeten......quote:Op maandag 30 april 2018 12:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
die kennt er toch niemand van de bewohner,ligt me vremd dat ze rob halen
quote:Op maandag 30 april 2018 12:34 schreef yaello het volgende:
Ik ook....gvdquote:Op maandag 30 april 2018 12:34 schreef yaello het volgende:
Ivan is slim genoeg om het zelf te bedenken, daar heeft ie Rob niet voor nodigquote:Op maandag 30 april 2018 12:34 schreef Ranah het volgende:
met al die info van rob wordt het er niet makkelijker op voor ivan
Rob weet opvallend veel,volgens mij volgt hij de streams.quote:Op maandag 30 april 2018 12:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
die kennt er toch niemand van de bewohner,ligt me vremd dat ze rob halen
quote:Op maandag 30 april 2018 12:35 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Toch lijkt ie nog gevoelens voor haar te hebben
Ik ookquote:Op maandag 30 april 2018 12:34 schreef yaello het volgende:
ja dat is de enigequote:Op maandag 30 april 2018 12:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja hoor, Ivan heeft met hem erin gezeten......
Met Rob kan je alle kanten opquote:Op maandag 30 april 2018 12:34 schreef Ranah het volgende:
met al die info van rob wordt het er niet makkelijker op voor ivan
José heb ik helemaal nog niet gezienquote:Op maandag 30 april 2018 12:35 schreef Prulke het volgende:
Linda gaat vol op Fay... heeft Mady overlegd in de auto met José
Goed zo! Haar mening is niet veranderd, dat was te verwachten.quote:Op maandag 30 april 2018 12:35 schreef Prulke het volgende:
Linda gaat vol op Fay... heeft Mady overlegd in de auto met José
zeker alleen tipt rob hem cemal op de bank te zetten of romy, dat is niet wat ivan wilquote:Op maandag 30 april 2018 12:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ivan is slim genoeg om het zelf te bedenken, daar heeft ie Rob niet voor nodig
Ik ook niet, maar hoor het Madi net tegen Mehmet zeggenquote:Op maandag 30 april 2018 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
José heb ik helemaal nog niet gezien
Wiptijdquote:Op maandag 30 april 2018 12:36 schreef Aardappelsapmetstukjes het volgende:
Chipp & Fay nergens te bekennen
Is die doos ook gekomen?quote:Op maandag 30 april 2018 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
José heb ik helemaal nog niet gezien
Madi zit bij Mehmetquote:Op maandag 30 april 2018 12:37 schreef RobjeGeus het volgende:
Maar heeft Linda nu José uit genodigd en geen madi ?
Ja, dan kon Mehmet Madi uitnodigenquote:Op maandag 30 april 2018 12:37 schreef RobjeGeus het volgende:
Omdat Mehmet dat al deed,ook een beetje voor linda.quote:Op maandag 30 april 2018 12:37 schreef RobjeGeus het volgende:
Omdat Mehmet buiten Madi met niemand wat had.quote:Op maandag 30 april 2018 12:37 schreef RobjeGeus het volgende:
De oud-bewoners beslissen toch? Wat is anders het nut van de oud-bewoners?quote:Op maandag 30 april 2018 12:36 schreef Ranah het volgende:
[..]
zeker alleen tipt rob hem cemal op de bank te zetten of romy, dat is niet wat ivan wil
Zo stom om op de tweeling te stemmen. Die hebben geen schijn van kans om te winnenquote:Op maandag 30 april 2018 12:36 schreef Dotteke het volgende:
Ze moeten nu de kanshebbers op de ban k zetten en dan aan het einde de twins, das veilig
Wie gaan er op Billy dan?quote:Op maandag 30 april 2018 12:37 schreef Dotteke het volgende:
Romy is een schatje, maar je moet spel spelen, je kan wel koedie koedie gaan spelen zegt Rob
Billy komt gewoon op de bank, dus opzouten
Ze adviseren alleen.quote:Op maandag 30 april 2018 12:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De oud-bewoners beslissen toch? Wat is anders het nut van de oud-bewoners?
Misschien op de wasvide?😂quote:Op maandag 30 april 2018 12:36 schreef Aardappelsapmetstukjes het volgende:
Chipp & Fay nergens te bekennen
Gelukkig niet in beeldquote:Op maandag 30 april 2018 12:37 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ja, ik zag haar vluchtig. Korter en donkerder haar. Was bij binnenkomst
Alleen adviseren toch?quote:Op maandag 30 april 2018 12:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
hmm....nutteloos dusquote:
lees je wel eens iets terug ??quote:
Volgens mij geven ze raad. Ze helpen de bewoners met kiezen.quote:Op maandag 30 april 2018 12:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, geven alleen advies....quote:Op maandag 30 april 2018 12:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij wil gewoon de pot winnen, net zo als de restquote:Op maandag 30 april 2018 12:38 schreef Ranah het volgende:
ivan wil graag de utopiaanse gedachte vasthouden, dit spel kost hem moeite
quote:Op maandag 30 april 2018 12:39 schreef mazaru het volgende:
Rob: Meest ideale bank? Romy en Cemal. En dan denk ik dat Romy eruit gaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja Utopia blijft natuurlijk een kut programmaquote:
Straks pasquote:Op maandag 30 april 2018 12:39 schreef Aardappelsapmetstukjes het volgende:
40 minuten, 0 seconde Twins gekonkel
quote:Op maandag 30 april 2018 12:41 schreef Dotteke het volgende:
Madilia krijgt misschien een reality programma, zegt José
welk briefjequote:Op maandag 30 april 2018 12:41 schreef Ranah het volgende:
op het briefje stond dus dat billy en bas op cemal willen stemmen
Nou, krijgt niet maar gaat misschien mee doen. Dat kan Utopia 2 zijn, maar er zijn ook andersoortige reality shows. Temptation Island is het niet overigens...quote:Op maandag 30 april 2018 12:41 schreef Dotteke het volgende:
Madilia krijgt misschien een reality programma, zegt José
Adam zoekt Eva?quote:Op maandag 30 april 2018 12:41 schreef Aggie46 het volgende:
Madi gaat in een RL programma, zegt Jose. Madi: jaaaaaaa
Okee wat sneakyquote:Op maandag 30 april 2018 12:41 schreef Ranah het volgende:
op het briefje stond dus dat billy en bas op cemal willen stemmen
Toch niet Utopia 2 he?quote:Op maandag 30 april 2018 12:41 schreef Aggie46 het volgende:
Madi gaat in een RL programma, zegt Jose. Madi: jaaaaaaa
quote:Op maandag 30 april 2018 12:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Maddie, Jose, Linda en Mehmet hebben de grootste lol.
quote:Op maandag 30 april 2018 12:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
weduwe van Erwtje ziet er goed uit
Mist Linda nou een been?quote:
Ik hoop helemaal het eindequote:
quote:Op maandag 30 april 2018 12:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
weduwe van Erwtje ziet er goed uit
Wanneer begint expeditie robinson weer? Dat wilde Madi heel graag doen.quote:
Of een nieuwe RLS waar ze mensen naar de maan sturen en dat ze dan zonder hulp terug moeten zien te komen voordat de zuurstof op isquote:Op maandag 30 april 2018 12:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoop helemaal het einde
Of hoe heet dat programma waar ze iets opbouwen in het buitenland?
dat is toch geen rlsquote:Op maandag 30 april 2018 12:44 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Wanneer begint expeditie robinson weer? Dat wilde Madi heel graag doen.
Dat zou het ook nog kunnen zijn. Dat draaien ze altijd in mei/juniquote:Op maandag 30 april 2018 12:44 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Wanneer begint expeditie robinson weer? Dat wilde Madi heel graag doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |