SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Hahahaha dat was ook mijn eerste gedachtequote:
Oeps, een slecht advies, gaat hij zeker niet doenquote:Op maandag 30 april 2018 12:20 schreef rowan634 het volgende:
[..]
als hij het publiek wil blij maken moet hij op billy gaan zei die
Helaas..we moeten doorquote:
Ik heb ook geen naam gehoord.quote:
quote:Op maandag 30 april 2018 12:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij is toch geen winnaarhij ging uit zichzelf
Ja en dan zeggen je moet op Billy of Mehmet...hij snapt er nog niet veel van hé...quote:Op maandag 30 april 2018 12:22 schreef ikmoetdrieten het volgende:
rob zegt je moet tactisch gaan spelen nu , ja zegt ivan de utopiaanse gedachte is weg
Wat heb ik dat mens echt niet gemist.quote:Op maandag 30 april 2018 12:22 schreef Prulke het volgende:
Degene die Ramona wilde zien stoken wordt nu op zijn wenken bediend![]()
Stoere taal in de caravan
quote:
Dat zal een prachtige bank zijnquote:Op maandag 30 april 2018 12:23 schreef Hagenesie het volgende:
Ik vermoed dat fay en romy op de bank komen
Dan gaat Fay...dus top!quote:Op maandag 30 april 2018 12:23 schreef Hagenesie het volgende:
Ik vermoed dat fay en romy op de bank komen
quote:
Pas je ‘m even aan? Zie feedback.quote:
Ja dat hoorde ik ook. Ben bang Lindaquote:Op maandag 30 april 2018 12:23 schreef yaello het volgende:
[..]
Ik hoorde iets van dat ze moet zeggen dat ze weet dat diegene over haar lult ofzo
Kwestie van tijd......quote:Op maandag 30 april 2018 12:24 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht even dat ze hem weer in zijn kruis ging graaien
[ afbeelding ]
Schijnbeweging, ze zit weer gevaarlijk dichtbij.quote:Op maandag 30 april 2018 12:24 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht even dat ze hem weer in zijn kruis ging graaien
[ afbeelding ]
Is al klaar.quote:Op maandag 30 april 2018 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Pas je ‘m even aan? Zie feedback.
Ze slaat Linda verstandig over ...quote:Op maandag 30 april 2018 12:23 schreef Dotteke het volgende:
Ivan en Bas zij niet hoog meer in de pol, jij Cemal en Fay staan hoog in de pol
Mensen zijn buiten heel blij met jou en Cemal buiten.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 30 april 2018 12:24 schreef DKUp het volgende:
Ramona: Je moet nu een einde maken aan de twins![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |