Klachtquote:
Peter van der Vorst is voor een nieuw tv-programma van zijn productiebedrijf Vorst Media op zoek naar mensen die stereotype PVV zijn. . “Houd jij van Nederlandstalige muziek en Hollandse tradities? Vind jij dat we moeten oppassen dat migranten en mensen met een ander geloof dit veranderen?
Mediacourant 2018.
Iwanius komt toch ook in "the scene"?quote:Op maandag 30 april 2018 11:56 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik weet het ook niet Iwanus. Misschien is er iemand die Peter wat beter kent en wat licht hierover kan laten schijnen?
Niet genoeg om Peter echt goed te kennen blijkbaar.quote:Op maandag 30 april 2018 11:58 schreef halfway het volgende:
[..]
Iwanius komt toch ook in "the scene"?
quote:Op maandag 30 april 2018 11:59 schreef LCMS het volgende:
Klinkt als een nieuwe Probleemwijken, dus ik ben voor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
quote:Op maandag 30 april 2018 12:40 schreef Klaploper het volgende:
[..]![]()
Ik had een ban en logde maar op dit account in omdat je in de mobiele lay-out met een ban de nieuwe en actieve topics niet kan zien. Toen maar op deze gebleven nadat mijn ban voorbij was.Vervelend is dat hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PPV-stemmersquote:Op maandag 30 april 2018 12:46 schreef C.L.Werner het volgende:
“Houd jij van Nederlandstalige muziek en Hollandse tradities? Vind jij dat we moeten oppassen dat migranten en mensen met een ander geloof dit veranderen?
Ja. Dat ben ik. Verder universitair opgeleid en een goede baan bij PwC, koophuis, 2 onder 1 kap, luxe auto, 100K+ per jaar te besteden. Val ik dan nog steeds onder de PPV stemmer?
heeft misschien potentie, maar of het niveau van probleemwijken bereikt gaat worden vraag ik me zeer af. überhaupt ooit trouwens.quote:Op maandag 30 april 2018 11:59 schreef LCMS het volgende:
Omdat ze hier komen voor onze mooie vrouwen met korte pittige kapsels, ons geweldige klimaat, onze gastronomie en onze parelwitte stranden bezaaid met palmbomen?quote:Op maandag 30 april 2018 13:06 schreef C.L.Werner het volgende:
Deze post schaamteloos gestolen uit het originele bericht van de mediacourant:
Dit wordt waarschijnlijk opnieuw weer zo’n politiekcorrect programma waarin de Nederlander die moeite heeft met massa-immigratie wordt neergezet als iemand die bekrompen en niet tolerant is, en waarin begrip moet worden gekweekt voor de massale toestroom van kanslozen met veelal achterlijke gebruiken, tradities, normen en waarden.
Ik zou wel eens een omgekeerd programma willen zien; een programma waarin immigranten worden aangesproken op hun aanwezigheid in dit land, terwijl ze zich meer verbonden voelen met hun thuisland dan met Nederland. Waarom geef je je kinderen arabische namen? Waarom spreek je nog steeds nauwelijks Nederlands hoewel je hier al tientallen jaren woont? Waarom vind je vrouwen tweederangs burgers? Is het echt nodig om in dit land met een hoofddoek rond te lopen? Ben je echt gelukkig in dit land? Was het die boottocht nu echt waard? Zo’n programma is toch veel interessanter en noodzakelijker dan het zoveelste politiekcorrecte programma over immigranten?
Hier ben ik het 100% mee eens.
Probleemstemmers.quote:Op maandag 30 april 2018 11:59 schreef LCMS het volgende:
PVV is gewoon een project van de VVD om onderbuiktypes en proteststemmers weg te trekken bij links.quote:
Wie is deze links?quote:Op maandag 30 april 2018 16:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
PVV is gewoon een project van de VVD om onderbuiktypes en proteststemmers weg te trekken bij links.
Voor de gutmenschen " Ja " want je hebt gedachtes die haaks op mensen zoals zij staan, en dus ben automatisch rechts en PVV materiaal want....zij zijn degenen die het patent hebben op wat moreel goed is voor dit land en dat wordt elke avond bij DWDD eventjes vastgelegd.quote:Op maandag 30 april 2018 12:46 schreef C.L.Werner het volgende:
“Houd jij van Nederlandstalige muziek en Hollandse tradities? Vind jij dat we moeten oppassen dat migranten en mensen met een ander geloof dit veranderen?
Ja. Dat ben ik. Verder universitair opgeleid en een goede baan bij PwC, koophuis, 2 onder 1 kap, luxe auto, 100K+ per jaar te besteden. Val ik dan nog steeds onder de PPV stemmer?
DWDD is op vakantie.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:34 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Voor de gutmenschen " Ja " want je hebt gedachtes die haaks op mensen zoals zij staan, en dus ben automatisch rechts en PVV materiaal want....zij zijn degenen die het patent hebben op wat moreel goed is voor dit land en dat wordt elke avond bij DWDD eventjes vastgelegd.
Ja, dan ben je nog steeds erg dom.quote:Op maandag 30 april 2018 12:46 schreef C.L.Werner het volgende:
Eens, eens, beste Iwanius. Daarom kijk ik nooit die inteelt bende wat DWDD heet.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:34 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Voor de gutmenschen " Ja " want je hebt gedachtes die haaks op mensen zoals zij staan, en dus ben automatisch rechts en PVV materiaal want....zij zijn degenen die het patent hebben op wat moreel goed is voor dit land en dat wordt elke avond bij DWDD eventjes vastgelegd.
Er stemmen ook alleen tokkies op de PVVquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:15 schreef matspontius het volgende:
Sowieso een slappe zak die v/d Vorst. Nog steeds zijn er hele volk stammen in Nederland die denken dat alleen tokkies op de PVV stemmen. Nee dus! Maar dat willen onze knuffelaars uiteraard niet zien .....
Moet jij niet een bak bitterballen naar binnen werken? Kraam je ook wat minder onzin uit ...............quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Er stemmen ook alleen tokkies op de PVV
Echte bazen stemmen VVD
Vanmorgen gedaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:37 schreef matspontius het volgende:
[..]
Moet jij niet een bak bitterballen naar binnen werken? Kraam je ook wat minder onzin uit ...............
Stik er niet inquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Vanmorgen gedaan.
Zit nu aan een przewalskipaardensteak
Zal niet gebeuren. Het is heerlijk malsquote:
Ik wens je niets toe hoor maar onzin uitkramen en stukken vlees naar binnen werken kan wel eens misgaan .............quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:41 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zal niet gebeuren. Het is heerlijk mals
Gelukkig voor jou eet je geen vlees danquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:42 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ik wens je niets toe hoor maar onzin uitkramen en stukken vlees naar binnen werken kan wel eens misgaan .............
Dan kraam je ook minder onzin uitquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:43 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou eet je geen vlees dan
Als ik het zo bekijk dan is het maar goed dat je begeleiders besloten hebben je geen vlees meer te geven. Nu is het al niet best namelijkquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:34 schreef Plompzakker het volgende:
Echte bazen malafide autoverkopers stemmen VVD
Ah, je lult je hier niet meer uit - het niveau zakt bedenkelijk. Maar ja, wat valt er van een vleeseter ook te verwachten niet ......quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:51 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als ik het zo bekijk dan is het maar goed dat je begeleiders besloten hebben je geen vlees meer te geven. Nu is het al niet best namelijk
Duurde even, in die tijd had je vast iets beters kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:20 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ah, je lult je hier niet meer uit - het niveau zakt bedenkelijk. Maar ja, wat valt er van een vleeseter ook te verwachten niet ......
Nee hoor, er zijn nog meer topics en jij bent natuurlijk razend interessant .........................quote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:21 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Duurde even, in die tijd had je vast iets beters kunnen bedenken
Hij was toch ook verbaast en speelde toen de verongelijkte toen het Koningshuis hem boycotte? Hij trekt dan altijd zo een typisch " ik heb niks gedaan" gezicht alsof hij het echt meent. Het is een gladjakker en draaikont.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:15 schreef matspontius het volgende:
Sowieso een slappe zak die v/d Vorst. Nog steeds zijn er hele volk stammen in Nederland die denken dat alleen tokkies op de PVV stemmen. Nee dus! Maar dat willen onze knuffelaars uiteraard niet zien .....
Hartstikke verbaasd was hij ja!quote:Op woensdag 2 mei 2018 08:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hij was toch ook verbaast en speelde toen de verongelijkte toen het Koningshuis hem boycotte? Hij trekt dan altijd zo een typisch " ik heb niks gedaan" gezicht alsof hij het echt meent. Het is een gladjakker en draaikont.
Zo rollen gutmenschen en hun sympathisanten..quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:03 schreef C.L.Werner het volgende:
Mensen voor dom uitmaken vanwege hun politieke voorkeur
Iemand is hem vergeten te vertellen dat thema in de jaren 90 al aan alle kanten uitgekauwd was.quote:Op maandag 30 april 2018 11:51 schreef Iwanius het volgende:
Of is Peter van der Vorst bang zoals gewoonlijk en kiest hij maar dus de veilige weg om autochtone landgenoten te typeren
Volgens mij werken er maar heel weinigquote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ja pvv doe ik ook stemmen want die asielzoekers doen onze banen pikken
ja minder als 10% ofzo was het toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:07 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Volgens mij werken er maar heel weinig
Minder als, ja?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ja minder als 10% ofzo was het toch?
Beter dan? Of ook als?quote:
Aha. En dus ook minder dan? Of evenveel als? Of dan.quote:
Ja 030 is beter als 020 en 010 is het beste snap je het nog?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha. En dus ook minder dan? Of evenveel als? Of dan.
Gij zult niet oordelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:48 schreef Copycat het volgende:
Ik snap in ieder geval dat het dan/als-vraagstuk jou volledig over het hoofd gaat.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:48 schreef Copycat het volgende:
Ik snap in ieder geval dat het dan/als-vraagstuk jou volledig over het hoofd gaat.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:56 schreef MultiBanaan het volgende:
Met zijn nephaar, ik heb hem verder ook nooit een goed programma zien maken
Geloof het ook nietquote:Op woensdag 9 mei 2018 11:38 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Ze snapt hem echt niet hé...
Daar gaat het de huidige lichting programma makers ook helemaal niet om. Zolang ze maar werkverschaffing kunnen aanbieden aan BN'ers, die te lui zijn zelf hun broek op te houden, denken zij verzekert te zijn tegen een minimaal aantal kijkers.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:56 schreef MultiBanaan het volgende:
Met zijn nephaar, ik heb hem verder ook nooit een goed programma zien maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |