Hartstikke verbaasd was hij ja!quote:Op woensdag 2 mei 2018 08:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hij was toch ook verbaast en speelde toen de verongelijkte toen het Koningshuis hem boycotte? Hij trekt dan altijd zo een typisch " ik heb niks gedaan" gezicht alsof hij het echt meent. Het is een gladjakker en draaikont.
Zo rollen gutmenschen en hun sympathisanten..quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:03 schreef C.L.Werner het volgende:
Mensen voor dom uitmaken vanwege hun politieke voorkeur
Iemand is hem vergeten te vertellen dat thema in de jaren 90 al aan alle kanten uitgekauwd was.quote:Op maandag 30 april 2018 11:51 schreef Iwanius het volgende:
Of is Peter van der Vorst bang zoals gewoonlijk en kiest hij maar dus de veilige weg om autochtone landgenoten te typeren
Volgens mij werken er maar heel weinigquote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ja pvv doe ik ook stemmen want die asielzoekers doen onze banen pikken
ja minder als 10% ofzo was het toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:07 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Volgens mij werken er maar heel weinig
Minder als, ja?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ja minder als 10% ofzo was het toch?
Beter dan? Of ook als?quote:
Aha. En dus ook minder dan? Of evenveel als? Of dan.quote:
Ja 030 is beter als 020 en 010 is het beste snap je het nog?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha. En dus ook minder dan? Of evenveel als? Of dan.
Gij zult niet oordelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:48 schreef Copycat het volgende:
Ik snap in ieder geval dat het dan/als-vraagstuk jou volledig over het hoofd gaat.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:48 schreef Copycat het volgende:
Ik snap in ieder geval dat het dan/als-vraagstuk jou volledig over het hoofd gaat.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:56 schreef MultiBanaan het volgende:
Met zijn nephaar, ik heb hem verder ook nooit een goed programma zien maken
Geloof het ook nietquote:Op woensdag 9 mei 2018 11:38 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Ze snapt hem echt niet hé...
Daar gaat het de huidige lichting programma makers ook helemaal niet om. Zolang ze maar werkverschaffing kunnen aanbieden aan BN'ers, die te lui zijn zelf hun broek op te houden, denken zij verzekert te zijn tegen een minimaal aantal kijkers.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:56 schreef MultiBanaan het volgende:
Met zijn nephaar, ik heb hem verder ook nooit een goed programma zien maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |