quote:Op maandag 30 april 2018 03:43 schreef Nattekat het volgende:
Verkeersveiligheid heeft niks met conservatief zijn te maken.
Er zal vast wel goed nagedacht zijn over die bloedwaarden.quote:Op maandag 30 april 2018 03:44 schreef Amoeba het volgende:
Beetje crimineel verkeerd beleid verdedigen terwijl wiet in Nederland zo goed als legaal is
Natuurlijk moeten ze alle junks eruit trekken, maar ik ben niet overtuigd dat de huidige tests in alle gevallen een overtuigende bewijslast vormen om te concluderen dat iemand niet geschikt is om te rijden.quote:Op maandag 30 april 2018 03:43 schreef Nattekat het volgende:
Verkeersveiligheid heeft niks met conservatief zijn te maken.
Ja en nee, aangezien een regelmatige blower met heel anderequote:Op maandag 30 april 2018 03:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zal vast wel goed nagedacht zijn over die bloedwaarden.
Ik ben zelf geen ervaringsdeskundige, maar als jij na 3 uur de effecten niet meer voelt, betekent dat niet automatisch dat je ook al 100% nuchter bent. De politie vind dat ook met een hele goede reden.quote:Op maandag 30 april 2018 03:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Natuurlijk moeten ze alle junks eruit trekken, maar ik ben niet overtuigd dat de huidige tests in alle gevallen een overtuigende bewijslast vormen om te concluderen dat iemand niet geschikt is om te rijden.
Je mag prima 2 bier drinken maar 6 uur na een joint in de auto stappen en je bent 'm kwijt. Zie het probleem.
Als je het puur over wiet hebt is 3 uur gemiddeld voor het uitwerken en dus weer nuchter worden. Ligt ook allemaal aan de strain, persoon, ervaring ..quote:Op maandag 30 april 2018 03:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen ervaringsdeskundige, maar als jij na 3 uur de effecten niet meer voelt, betekent dat niet automatisch dat je ook al 100% nuchter bent. De politie vind dat ook met een hele goede reden.
Die bloedtest is 100% legitiem.
Er zit een groot verschil tussen nuchter voelen en nuchter zijn. En in het verkeer dien je gewoon 0,0 van die troep in je bloedbaan te hebben.quote:Op maandag 30 april 2018 03:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als je het puur over wiet hebt is 3 uur gemiddeld voor het uitwerken en dus weer nuchter worden. Ligt ook allemaal aan de strain, persoon, ervaring ..
Maar die Dräger test ook op andere stoffen, en daar heb ik allemaal geen verstand van.
https://nos.nl/artikel/22(...)jze-promotie-af.htmlquote:De Nederlandse ijshockeyers hebben op het WK (divisie 2A) ook hun slotduel overtuigend gewonnen. Australië werd in Tilburg met 9-2 (4-0, 3-1, 2-1) van het ijs geveegd, waardoor Oranje na een afwezigheid van een jaar terugkeert naar divisie 1B.
Australië, dat net als Oranje bij winst zou promoveren, was na de eerste periode al uitgeteld. Raymond van der Schuit was daarin twee keer trefzeker en ook Jordy van Oorschot en Jurryt Smid scoorden. De Australiërs wisten zich na die 4-0 achterstand niet meer te herpakken.
De ploeg van bondscoach Doug Mason, die voor de derde keer aan het roer staat bij Oranje, maakte zijn favorietenrol deze week volledig waar. Met een doelsaldo na vijf wedstrijden van 42-5 was de suprematie van Nederland duidelijk.
Alcohol is ook troep en dat mag ook beperkt.quote:Op maandag 30 april 2018 03:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen nuchter voelen en nuchter zijn. En in het verkeer dien je gewoon 0,0 van die troep in je bloedbaan te hebben.
Wmb ook 0,0.quote:Op maandag 30 april 2018 03:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Alcohol is ook troep en dat mag ook beperkt.
Zijn we het iig al eens dat de regels niet eerlijk zijn.quote:
quote:
Voor drugs is het prefect, heeft niks met eerlijk zijn te maken.quote:Op maandag 30 april 2018 03:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zijn we het iig al eens dat de regels niet eerlijk zijn.
Jawel want wietrokers worden nu gewoon hard genaaid omdat wiet niet sociaal geaccepteerd is.quote:Op maandag 30 april 2018 04:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor drugs is het prefect, heeft niks met eerlijk zijn te maken.
Maar als 99% ook mag moeten die regels wel overal hetzelfde zijn.quote:Op maandag 30 april 2018 04:02 schreef sp3c het volgende:
als je wil rijden wel
maakt mij verder niet uit hoe je aan je lolletje wil komen in je vrije tijd, drank, drugs, combinatie van alles maar als je de weg op moet dan mag dat wmb 100% nuchter
mehquote:Op maandag 30 april 2018 04:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maar als 99% ook mag moeten die regels wel overal hetzelfde zijn.
Maar 100% nuchter is iets anders dan 0% troep in je lichaam
Altijd goedquote:Op maandag 30 april 2018 04:18 schreef Hallojo het volgende:
Ik heb hier zojuist andre hazes op het grote scherm laten draaien
Ja was lachenquote:
Ze waren allemaal nicaraguiaanse volksmuziek aan het draaien dus ik dacht ik laat ze even zien wat volksmuziek is.quote:
nietquote:Op maandag 30 april 2018 04:18 schreef markdeajaxfan het volgende:
Wanneer gaat die geelzwarte ui weg ?
Wat verpest ik nu weer?quote:
Het is sobersoquote:
Zoek hem op sla hem in elkaar.quote:
oepsquote:Op maandag 30 april 2018 05:18 schreef -sabine- het volgende:
Ik wilde 16e worden. Één post in een nacht heeft dat verpest. 130 punten in ene.
Is gedraaid. Nu staat oerend hard opquote:
slapen als baanquote:Op maandag 30 april 2018 05:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga slapen gek
Tenzij dat je baan is.
Dan ga je slapen?quote:Op maandag 30 april 2018 05:19 schreef -sabine- het volgende:
Pijn, wachten tot de medicatie werkt.
Verder niks aan de hand
quote:
Ik helemaal 5 punten opgeven als strategie, ga jij mij direct blocken daarna.quote:
Don't hate the player, hate the game.quote:Op maandag 30 april 2018 06:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik helemaal 5 punten opgeven als strategie, ga jij mij direct blocken daarna.
Ik doe beiden.quote:Op maandag 30 april 2018 06:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Don't hate the player, hate the game.
Aan wiens kant sta je eigenlijk?quote:Op maandag 30 april 2018 06:25 schreef Hexx. het volgende:
Aloa is weggeduwd met bijna 100 punten!
Dat wordt zwaar terug vechten, Aloa!
gaat hem niet meer lukken.quote:Op maandag 30 april 2018 06:25 schreef Hexx. het volgende:
Aloa is weggeduwd met bijna 100 punten!
Dat wordt zwaar terug vechten, Aloa!
Hater. Was Famke maar hier. Dan liet ze je huilen.quote:
zo danquote:Op maandag 30 april 2018 06:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hater. Was Famke maar hier. Dan liet ze je huilen.
quote:Op maandag 30 april 2018 06:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hater. Was Famke maar hier. Dan liet ze je huilen.
Ik denk het ook. Maar je weet nooitquote:Op maandag 30 april 2018 06:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gaat hem niet meer lukken.
M1st1g is de enige verliezer. Aloa is de eeuwige 2quote:Op maandag 30 april 2018 06:28 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Aan de kant van verliezers. Als jij straks weer gaat zakken ga ik jou supporten
We moeten ook een beker uitdelen voor wie 10 keer achter elkaar tweede is. Haha!quote:Op maandag 30 april 2018 06:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
M1st1g is de enige verliezer. Aloa is de eeuwige 2
Iedereen een winnaarquote:Op maandag 30 april 2018 06:31 schreef Hexx. het volgende:
[..]
We moeten ook een beker uitdelen voor wie 10 keer achter elkaar tweede is. Haha!
Jij was toch van de heere?quote:Op maandag 30 april 2018 06:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Famke is weer vrijgezel lees ik net. Nu zal Snapking wel huilen denk ik...
De nu ex van Famke.quote:
Famke, die haters laat huilen.quote:
Famke Louise? Gisteren toevallig op het nieuws gelezen. Maar ik weet niet wie ze isquote:Op maandag 30 april 2018 06:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Famke is weer vrijgezel lees ik net. Nu zal Snapking wel huilen denk ik...
quote:Op maandag 30 april 2018 06:35 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Famke Louise? Gisteren toevallig op het nieuws gelezen. Maar ik weet niet wie ze is
Vloggen, modellenwerk en zingen. Famke is echt veelzijdig.quote:
je bent echt een hater haags....quote:
jezusquote:Op maandag 30 april 2018 06:44 schreef Hexx. het volgende:
Ook maar Snapking gegoogled. Dacht iemand die koning is bij Snapchat ofzo. Blijkt ook al een vlogger te zijn![]()
Verdienen nog geld ookquote:Op maandag 30 april 2018 06:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
aandachtsgeilers hou ik niet zo van
En flink ook in dit geval.quote:
Volgers zijn meestal kinderen (who else). Over enkele jaren volgt jouw dochter misschien ook zo iemandquote:
fantastisch!quote:Op maandag 30 april 2018 06:47 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Volgers zijn meestal kinderen (who else). Over enkele jaren volgt jouw dochter misschien ook zo iemand
sluit het niet uitquote:Op maandag 30 april 2018 06:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zouden aloa en kat al op instorten staan?
Waren ze de hele nacht op?quote:Op maandag 30 april 2018 06:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zouden aloa en kat al op instorten staan?
Ik koop alle beautyproducten die ze promoot natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 30 april 2018 06:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik koop alle beautyproducten die ze promoot natuurlijk.
Oooh, is het een beauty vlogsterquote:Op maandag 30 april 2018 06:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik koop alle beautyproducten die ze promoot natuurlijk.
Supergezond!quote:
En model en zangeres!quote:
Jij bent zo'n fan, hequote:Op maandag 30 april 2018 06:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Famke_Louise
Ik vind het hilarisch hoe ze steeds bekender en succesvoller wordt met wat in feite complete bagger is.quote:
hij slaapt nu. Sla je slagquote:Op maandag 30 april 2018 07:24 schreef aloa het volgende:
[..]
beetje veel![]()
Fanatiek bezig die nattekat
hij slaapt en mistig is net wakkerquote:Op maandag 30 april 2018 07:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hij slaapt nu. Sla je slag
daar deed ik het voorquote:Op maandag 30 april 2018 07:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
en bedankt. Nu zit dat takke nummer in mijn Hoofd
nopequote:Op maandag 30 april 2018 07:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vandaag wel de tijd om in te halen of niet?
Ik ben vrij.quote:Op maandag 30 april 2018 07:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vandaag wel de tijd om in te halen of niet?
quote:Op maandag 30 april 2018 08:05 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
G'rade das macht uns're Liebe anders,
das macht unsre Liebe so anders,
und ich finde das gut.
\Dat mag dus nooitquote:Op maandag 30 april 2018 08:38 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik postte P.O een te naakt plaatje
Nee dat weet ik nu wel... zeker als er bepaalde mensen graag tr’s plaatsen en met andere dingen niks gedaan word.quote:
Het is toch jouw ondertitel, niet mijnequote:Op maandag 30 april 2018 09:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Wie wat waar?? En ja ik snap die jeuk
Oké dan volg ik je even niet, ...quote:Op maandag 30 april 2018 09:03 schreef LCMS het volgende:
[..]
Het is toch jouw ondertitel, niet mijne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |