abonnement Unibet Coolblue
pi_178807336


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
Lambo of Rekt
pi_178807380
Moondag is volgende week :7
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 april 2018 @ 12:51:11 #3
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178807439
Ja, zo ga ik de +100% niet halen he, kut btc ....
pi_178807562
Waarom dipt amb en ook wan niet. Ik maar telkens wachten. En ze worden alsmaar duurder.

Maar afgelopen week goed geboerd, dus weinig recht van klagen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 april 2018 @ 13:04:38 #5
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178807757
Als ik naar de top 100 coins kijk op CMC lijken OMG en DRGN wel de coins om nu in te stappen als je het wat vindt.

Beide coins hebben niet echt meegelift op de stijging van de afgelopen dagen/weken, maar zijn in principe prima coins.

Vooral DRGN kan bijna x5 gaan voordat die weer op ATH zit,
pi_178808172
Potdomme...Telegram ligt er uit...gebruikte ik net voor mijn notificaties voor mijn orders die uitgevoerd waren :+

quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 13:04 schreef Kyran het volgende:
Als ik naar de top 100 coins kijk op CMC lijken OMG en DRGN wel de coins om nu in te stappen als je het wat vindt.

Beide coins hebben niet echt meegelift op de stijging van de afgelopen dagen/weken, maar zijn in principe prima coins.

Vooral DRGN kan bijna x5 gaan voordat die weer op ATH zit,
OMG heeft toch nog wel een boost gehad de afgelopen tijd ? DRGN idd niet en heb ik afglopen week iets aangevuld
  zondag 29 april 2018 @ 13:27:48 #7
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_178808210
OMG is inderdaad gewoon verdubbeld. Ik wil daar nog een deel in stoppen maar ik vind hem dus nu al een redelijk stukje omhoog...
Nu even wachten op de quote in april 2019 als die op $180 staat en zo, oké.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 29 april 2018 @ 13:31:19 #8
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_178808273
Ik ben inmiddels ook weer ingestapt sinds mn sell in januari. Helaas niet de bodem gekocht maar wel mn portefeuille kunnen verdubbelen voor een habbekrats en ben wat meer gediversifieerd. Klaar voor de nieuwe wavesmaand.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 april 2018 @ 13:32:28 #9
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178808302
Yup jullie hebben gelijk wat betreft OMG, verkeerd gekeken. Snap niet waar ik dat vandaan haalde dan ....vaag.

DRGN It is :)
pi_178808341
OMG staat nog op het lijstje. Verder Nano ongeveer op de bodem weer een aantal gekocht als gokje.
Koning.
pi_178808357
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 13:31 schreef VeX- het volgende:
Ik ben inmiddels ook weer ingestapt sinds mn sell in januari. Helaas niet de bodem gekocht maar wel mn portefeuille kunnen verdubbelen voor een habbekrats en ben wat meer gediversifieerd. Klaar voor de nieuwe wavesmaand.
Lekker hoor _O_

OMG is beetje vaag bezig laatste tijd, komt een airdrop/fork van cosmos aan (?) en willen ook een eigen exchange gaan beginnen/kopen. Dat zou dan op een plasma chain moeten plaatsvinden.
pi_178808398
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 13:32 schreef Kyran het volgende:
Yup jullie hebben gelijk wat betreft OMG, verkeerd gekeken. Snap niet waar ik dat vandaan haalde dan ....vaag.

DRGN It is :)
Helaas niet op binance.
Koning.
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 april 2018 @ 13:39:50 #13
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178808443
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 13:37 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Helaas niet op binance.
Cobinhood is ook prima :D Zat eerst ook vast op Binance, maar nu toch echt meerdere exchanges aangedaan. Sommige "gems" zitten helaas niet op Binance.
pi_178808477
Hm, MAN, HPB, of CPC kopen. WHAT TO DO!?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 29 april 2018 @ 13:45:50 #15
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178808583
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 13:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hm, MAN, HPB, of CPC kopen. WHAT TO DO!?
HST
pi_178808641
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 13:39 schreef Kyran het volgende:

[..]

Cobinhood is ook prima :D Zat eerst ook vast op Binance, maar nu toch echt meerdere exchanges aangedaan. Sommige "gems" zitten helaas niet op Binance.
Misschien voor de korte termijn wat utnp omzetten naar drgn.
Koning.
pi_178808752
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 13:45 schreef leolinedance het volgende:

[..]

HST
HST zie ik alleen maar zakken.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 29 april 2018 @ 13:53:52 #18
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178808794
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 13:45 schreef leolinedance het volgende:

[..]

HST
CPC is echte lange termijn, die zal niet binnen nu en twee weken x10 gaan. Wel alleen via obscure exchanges beschikbaar. Al vind ik bibox echt een hele fijne exchange
Please sir. When moon? When Mustang?
  zondag 29 april 2018 @ 13:53:57 #19
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178808798
quote:
11s.gif Op zondag 29 april 2018 13:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

HST zie ik alleen maar zakken.
Daarom juist
pi_178808814
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 13:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hm, MAN, HPB, of CPC kopen. WHAT TO DO!?
MAN.
Lambo of Rekt
  zondag 29 april 2018 @ 13:54:37 #21
62913 Blik
The one and Only!
pi_178808818
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 13:04 schreef Kyran het volgende:
Als ik naar de top 100 coins kijk op CMC lijken OMG en DRGN wel de coins om nu in te stappen als je het wat vindt.

Beide coins hebben niet echt meegelift op de stijging van de afgelopen dagen/weken, maar zijn in principe prima coins.

Vooral DRGN kan bijna x5 gaan voordat die weer op ATH zit,
OMG stond afgelopen donderdag op 70% in de plus ofzo (wel weer iets gezakt daarna, maar toch)
pi_178808907
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 13:54 schreef Blik het volgende:

[..]

OMG stond afgelopen donderdag op 70% in de plus ofzo (wel weer iets gezakt daarna, maar toch)
Ja nu is het wel duidelijk :P

OMG hoorde niet in dat lijstje thuis _O-
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 april 2018 @ 13:58:12 #23
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178808909
Zit nu al 3 dagen te twijfelen over DRGN, misschien is dat een teken om het toch niet te doen en portfolio gewoon gelijk te houden in mei :D

Edit: Ik moet of iets van mijn huidige coins verkopen of fiat insteken en beide zie ik niet zitten.
pi_178808940
Fomo is a bitch ;)
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 april 2018 @ 14:01:28 #25
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178808999
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 13:59 schreef MaGNeT het volgende:
Fomo is a bitch ;)
Het is meer waar ik mijn geld in wil hebben op dit moment. FOMO richting DRGN en FOMO richting al het andere wat ik al heb.

Heel blij met april, dus ik ga het zo laten denk ik. Als EOS nog even doorstijgt gaat die er helemaal uit. Nu bijna x3.5 sinds instap, doel was x5, dus bijna :P Deel van EOS winst in fiat omzetten voor eventuele BTFD en deel steken in andere coins. Hopen dat DRGN ondertussen niet te hard gaat en anders 1001 andere coins om uit te kiezen :P
  zondag 29 april 2018 @ 14:01:49 #26
62913 Blik
The one and Only!
pi_178809015
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 13:58 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ja nu is het wel duidelijk :P

OMG hoorde niet in dat lijstje thuis _O-
Ow haha, was een beetje spuit-elf :D
  zondag 29 april 2018 @ 14:02:39 #27
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178809037
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 13:58 schreef Kyran het volgende:
Zit nu al 3 dagen te twijfelen over DRGN, misschien is dat een teken om het toch niet te doen en portfolio gewoon gelijk te houden in mei :D

Edit: Ik moet of iets van mijn huidige coins verkopen of fiat insteken en beide zie ik niet zitten.
Verzamel ze allemaal!

Hoe meer coins je hebt, hoe minder je profiteert van stijgingen. Je kunt ook te ver diversificeren
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178809242
Denk dat het eindelijk Wavesmaand is geworden. :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 april 2018 @ 14:13:09 #29
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178809339
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 14:02 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Verzamel ze allemaal!

Hoe meer coins je hebt, hoe minder je profiteert van stijgingen. Je kunt ook te ver diversificeren
Ja, dat is het ook :) dus goed zo.
pi_178809883
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 01:32 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Nee totaal niet.
Het verhaal klopt gewoon niet. Waarom zou je VeChain in bezit willen hebben als je verdedigt dat het een stabiele munt gaat worden? Een stabiele munt daalt langzaam in waarde (inflatie). Een valuta is geen product. Veel vraag naar een product is altijd goed. Veel vraag naar een munt betekent dat de munt steeds meer waard zou worden. En deflatie is geen basis voor een valuta.
Waardestijging en een bruikbare munt gaan niet samen.
Noem eens twee van die stabiele munten dan?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178809889
Morgen weer lachen om vergistoeristen. :')
pi_178809952
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 14:02 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Verzamel ze allemaal!

Hoe meer coins je hebt, hoe minder je profiteert van stijgingen. Je kunt ook te ver diversificeren
Vijf/zes is een mooi aantal.
Koning.
pi_178813570
Ewa battieboys gaan jullie VENNETJES ook moon ofwa
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_178813883
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 16:06 schreef NoNickOne het volgende:
Ewa battieboys gaan jullie VENNETJES ook moon ofwa
Meer richting ut sterretje
pi_178814567
Zo lekker hoor, al die plusjes weer. Heb toch maar even wat extra MAN gekocht. Die gaat nog wel een keertje moon. Lekker in het rijtje long-term-hodl: VEN, CPC, AE, MAN.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178814758
Vennetje eindelijk weer eens boven de 50K sat.
Vakman pur sang
pi_178814893
Waves gewoon de top stijgert van de top 100. Wavesmaand komt eraan!
pi_178814913
Mijn portfolio was vannacht opeens in Delta 3,2 miljoen waard. Helaas was het een bug.
pi_178814988
quote:
9s.gif Op zondag 29 april 2018 16:49 schreef BadVlad het volgende:
Mijn portfolio was vannacht opeens in Delta 3,2 miljoen waard. Helaas was het een bug.
aanklagen! je geld eisen!
pi_178814993
quote:
9s.gif Op zondag 29 april 2018 16:49 schreef BadVlad het volgende:
Mijn portfolio was vannacht opeens in Delta 3,2 miljoen waard. Helaas was het een bug.
Of een.natte droom :P
Vakman pur sang
pi_178815227
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 16:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Of een.natte droom :P
Dat zou ook kunnen. Ik droom ook weleens over crypto.
pi_178815272
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 16:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zo lekker hoor, al die plusjes weer. Heb toch maar even wat extra MAN gekocht. Die gaat nog wel een keertje moon. Lekker in het rijtje long-term-hodl: VEN, CPC, AE, MAN.
Grappig. Die heb ik allemaal niet.
  zondag 29 april 2018 @ 17:13:07 #43
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_178815403
Neo gaat weer lekker.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_178815579
ICX moon met de ico's die eraan komen?
Lambo of Rekt
pi_178815595
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 17:07 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Grappig. Die heb ik allemaal niet.
Waves toch?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178815664
sasha35625 twitterde op zondag 29-04-2018 om 12:43:05 MAY WAVES MONTH IS COMING!! YES YES YES YES reageer retweet
pi_178815680
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 17:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Waves toch?
Die staat niet in dat lijstje.
pi_178815820
EOS staat gewoon dubelle nu van de piek in januari _O_
Vakman pur sang
  zondag 29 april 2018 @ 17:32:52 #49
61320 TwztId
ja toch..
pi_178815829
Bitshares goeie call geweest van Edje, al 10% gepakt ^O^
pi_178816271
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 17:13 schreef hmmmz het volgende:
Neo gaat weer lekker.
Baal wel een beetje dat ik die niet hebt opgepikt tijdens de dip.
Koning.
pi_178816443
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 17:32 schreef Lospedrosa het volgende:
EOS staat gewoon dubelle nu van de piek in januari _O_
Piek was 13 euro, hij staat nu 17.
Wat lul je? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2018 17:57:03 ]
pi_178816496
Ik hodl nog steeds 40.000 Waves dus laat het maar moonen :9~
pi_178816573
Wat een winnaars hier. _O_
Koning.
pi_178816619
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 17:59 schreef tha_dark het volgende:
Wat een winnaars hier. _O_
Ben jij een loser dan?
Mag je niet posten hier snap je.
pi_178816705
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2018 18:01 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ben jij een loser dan?
Mag je niet posten hier snap je.
Niks te klagen met ICX en VEN. Alleen in de dip wat geschoven wat tot nu toe nog niet echt gunstig uitpakt. Maar 2018 is nog lang.
Koning.
pi_178816745
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 18:04 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Niks te klagen met ICX en VEN. Alleen in de dip wat geschoven wat tot nu toe nog niet echt gunstig uitpakt. Maar 2018 is nog lang.
^O^
Vooral het laatste.
pi_178816983
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 17:57 schreef MaGNeT het volgende:
Ik hodl nog steeds 40.000 Waves dus laat het maar moonen :9~
Lekker.
pi_178817182
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2018 17:56 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Piek was 13 euro, hij staat nu 17.
Wat lul je? :P
0,0012 btc toen, 0,0024 btc nu (net).
Of kunne hij niet rekenen :P
Vakman pur sang
pi_178817209
quote:
12s.gif Op zondag 29 april 2018 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

0,0012 btc toen, 0,0024 btc nu (net).
Of kunne hij niet rekenen :P
DAN MOET JE DAT DETAIL ERBIJ GEVEN, LUL! ;-)
pi_178817235
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2018 18:23 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

DAN MOET JE DAT DETAIL ERBIJ GEVEN, LUL! ;-)
Know The basics of crypto! Pikkemans!
Vakman pur sang
pi_178817270
quote:
12s.gif Op zondag 29 april 2018 18:25 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Know The basics of crypto! Pikkemans!
Argh, niks met basics te maken.
Hier betaal ik voor alles met keiharde euro's.
Zolang dat nog een gegeven is :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2018 18:27:33 ]
pi_178817304
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2018 18:27 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Argh, niks met basics te maken.
Hier betaal ik voor alles met keiharde euro's.
Zolang dat nog een gegeven is :)
Lambo's niet :P
Vakman pur sang
pi_178817321
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 18:28 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Lambo's niet :P
Lol!.
So true!
:D
pi_178817421
Soon... ben ik @ Moon. in Juni ongeveer.
Dan verlaat ik jullie. :'( :'( :'(
pi_178817452
M'n zonnepanelen en warmtepomp wilde ik gaan betalen van coins dus dat wordt met de dag een luxere installatie :P
pi_178817479
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 18:34 schreef MaGNeT het volgende:
M'n zonnepanelen en warmtepomp wilde ik gaan betalen van coins dus dat wordt met de dag een luxere installatie :P
Zij betalen mij inmiddels. :P
pi_178817637
quote:
11s.gif Op zondag 29 april 2018 17:24 schreef BadVlad het volgende:
sasha35625 twitterde op zondag 29-04-2018 om 12:43:05 MAY WAVES MONTH IS COMING!! YES YES YES YES reageer retweet
_O_
Lambo of Rekt
pi_178817872
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2018 18:41 schreef EggsTC het volgende:

[..]

_O_
Elke maand, die kut waves maand.
Zie het 0 doen.
Daarom heb ik ook stratis.
pi_178817874
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 18:34 schreef MaGNeT het volgende:
M'n zonnepanelen en warmtepomp wilde ik gaan betalen van coins dus dat wordt met de dag een luxere installatie :P
Betaal je met btc?
https://kubyenergy.ca/blo(...)-panels-with-bitcoin
Vakman pur sang
pi_178817923
quote:
Whahaha.
Top.
Maar link me eens een NL bedrijf wat dat hier voor je in elkaar zet enzo. :D
pi_178817939
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2018 18:51 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Elke maand, die kut waves maand.
Zie het 0 doen.
Daarom heb ik ook stratis.
+24% in 24 uur........niks ?
  zondag 29 april 2018 @ 18:53:30 #72
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_178817941
Ontology gaat ook hard.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_178817989
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 18:53 schreef Predator38 het volgende:

[..]

+24% in 24 uur........niks ?
Geen idee man. Guess, dat het niet niks is.
Wel weet ik dat ik dus voor stratis heb gekozen.
Ze lang onder Waves hebben gelegen, en al paar maanden geleden ingehaald hebben qua prijs en ROI. :) En nu liggen ze nog steeds hoger. ^^
Keuzes, keuzes.
pi_178818311
Beste beste sellwall hij Aion. Pfff
350.000
pi_178818351
Crypto_Ed_NL twitterde op zaterdag 28-04-2018 om 20:36:33 I wanna say "hi" to all the nay sayers when I posted bullish charts a few weeks ago. 🤫 https://t.co/TBSSqKC9YC reageer retweet
We zitten weer in een bullmarket hoor, de TA lijnentrekkers worden weer langzaam aan wakker.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178818830
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 19:08 schreef ITrade het volgende:
Crypto_Ed_NL twitterde op zaterdag 28-04-2018 om 20:36:33 I wanna say "hi" to all the nay sayers when I posted bullish charts a few weeks ago. 🤫 https://t.co/TBSSqKC9YC reageer retweet
We zitten weer in een bullmarket hoor, de TA lijnentrekkers worden weer langzaam aan wakker.
Blijf het mooi vinden die lijnentrekkers....en toch doe ik het zelf ook. Maar dat valt bij mij meer onder kansberekening
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 april 2018 @ 19:24:28 #77
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178818839
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 19:08 schreef ITrade het volgende:
Crypto_Ed_NL twitterde op zaterdag 28-04-2018 om 20:36:33 I wanna say "hi" to all the nay sayers when I posted bullish charts a few weeks ago. 🤫 https://t.co/TBSSqKC9YC reageer retweet
We zitten weer in een bullmarket hoor, de TA lijnentrekkers worden weer langzaam aan wakker.
Je kan veel zeggen over Edje, maar hij was wel één van de eerste van diegenen die ik volg die zei dat er een bull market aankwam, terwijl 9 van de 10 nog steeds om een bear market zaten te schreeuwen.
pi_178818974
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 19:24 schreef Kyran het volgende:

[..]

Je kan veel zeggen over Edje, maar hij was wel één van de eerste van diegenen die ik volg die zei dat er een bull market aankwam, terwijl 9 van de 10 nog steeds om een bear market zaten te schreeuwen.
Je kan idd veel zeggen over die paardenlul.
Vakman pur sang
  zondag 29 april 2018 @ 19:30:10 #79
62913 Blik
The one and Only!
pi_178818986
Yes, ik sta weer in het groen op VEN (ondanks de kleine daling van ETH). Lekker hoor.

Nu Universa nog

[ Bericht 3% gewijzigd door Blik op 29-04-2018 19:57:39 ]
pi_178819376
Vakman pur sang
pi_178819541
quote:
Error Page Not Found

We're sorry, but the requested page is all tied up at the moment, and cannot be found.
If you feel you have received this message in error, please contact our technical support department.
Return to Home Page
pi_178819643
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2018 19:52 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Error Page Not Found

We're sorry, but the requested page is all tied up at the moment, and cannot be found.
If you feel you have received this message in error, please contact our technical support department.
Return to Home Page
u got jinxd
Lambo of Rekt
pi_178819839
quote:
Fapje gezet.
pi_178819865
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Je kan idd veel zeggen over die paardenlul.
Niveautje weer hoor :N
pi_178819917
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 20:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Niveautje weer hoor :N
Edje?? ;)
Vakman pur sang
pi_178820139
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Edje?? ;)
Je bent gewoon best wel een clown als je iemand voor paardenlul gaat uitmaken.

Paardenlul!
pi_178820208
Lekker dagje zo hoor
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  zondag 29 april 2018 @ 20:23:51 #88
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178820249
Boys, in DRGN stappen of niet?
pi_178820275
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Edje?? ;)
Stort toch op een hoop.
pi_178820301
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2018 19:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

u got jinxd
SLETJE DAT JE BENT
  zondag 29 april 2018 @ 20:28:54 #91
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178820350
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 20:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Stort toch op een hoop.
?
pi_178820390
hallo allemaal
pi_178820501
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 20:31 schreef noobcrypto het volgende:
hallo allemaal
Hoi, mede Utrust eigenaar.
pi_178820570
Ik heb me ook eens aan TA gewaagd:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 april 2018 @ 20:40:22 #95
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178820574
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 20:40 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb me ook eens aan TA gewaagd:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bullish!
pi_178820813
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 20:40 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb me ook eens aan TA gewaagd:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kreeg je die van Mi kado?
Vakman pur sang
pi_178820839
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Kreeg je die van Mi kado?
HUEEEEEEEEE HUEEEEEEEEE HUEEEEEEEE _O-
Lambo of Rekt
pi_178820905
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 20:23 schreef leolinedance het volgende:
Boys, in DRGN stappen of niet?
Nee alles in MAN beste coin
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178820996
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2018 20:37 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Hoi, mede Utrust eigenaar.
sup broer
pi_178821029
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Kreeg je die van Mi kado?
:P
pi_178821091
Na een paar maanden weer gekeken wat het allemaal waard is. Destijds bij ¤ 700 mijn ETH gepanicselled, waarvoor ik (terecht?) werd uitgelachen.

Achteraf toch best prima geweest :)
pi_178821115
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 21:04 schreef MAHL het volgende:
waarvoor ik (terecht?) werd uitgelachen.
Iemand uitlachen voor een sale is nooit terecht :P

Lekker gewerkt chef _O_
pi_178821132
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 21:04 schreef MAHL het volgende:
Na een paar maanden weer gekeken wat het allemaal waard is. Destijds bij ¤ 700 mijn ETH gepanicselled, waarvoor ik (terecht?) werd uitgelachen.

Achteraf toch best prima geweest :)
Ben je ondertussen x20 gegaan met het gecashde geld?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178821382
Toevallig via Jumbo bezorg service wat actie dingen bijbesteld.
Maar die Brand IPA is goed te drinken hoor :P

Ps mijn vriendin had dit besteld.
Vakman pur sang
  Eindredactie Games zondag 29 april 2018 @ 21:25:32 #105
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_178821536
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Toevallig via Jumbo bezorg service wat actie dingen bijbesteld.
Maar die Brand IPA is goed te drinken hoor :P

Ps mijn vriendin had dit besteld.
mooi mooi

gr gr kus van de familie en een poot van bello
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_178821544
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 21:00 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

sup broer
ben spareribs aant fixen man
dikke kg. :D kom eten bruur
pi_178821553
quote:
4s.gif Op zondag 29 april 2018 21:25 schreef Oscar. het volgende:

[..]

mooi mooi

gr gr kus van de familie en een poot van bello
Ik verwacht wat biertips terug.
Groetjes Ome Jan en tante Annie.
Vakman pur sang
  Eindredactie Games zondag 29 april 2018 @ 21:27:36 #108
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_178821582
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik verwacht wat biertips terug.
Groetjes Ome Jan en tante Annie.
BEERCOIN voor je in de aanbieding
https://cryptocoincharts.info/coins/show/beer
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_178821652
@Kyran: fix een crypto meeting. We zijn er!
pi_178821671
Voor het eerst in maanden m’n portofolio ook maar weer eens in de gaten houden, de afgelopen maanden alles in slaap hodl modus laten staan :)
٩๏̯͡๏)۶
pi_178821703
Iemand zin in lekkere spareribs? :9~ c_/
  Eindredactie Games zondag 29 april 2018 @ 21:34:53 #112
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_178821735
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 21:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Voor het eerst in maanden m’n portofolio ook maar weer eens in de gaten houden, de afgelopen maanden alles in slaap hodl modus laten staan :)
nooit doen he
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_178821770
quote:
4s.gif Op zondag 29 april 2018 21:27 schreef Oscar. het volgende:

[..]

BEERCOIN voor je in de aanbieding
https://cryptocoincharts.info/coins/show/beer
Beetje laag volume :')
Die beercoin. 0,0002 btc ATH
Vakman pur sang
pi_178821794
Weer veel mensen die ik nog niet meerdere heb gezien in dit topic. We gaan de goeie kant weer op.
pi_178821799
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2018 21:33 schreef pnxsinned het volgende:
Iemand zin in lekkere spareribs? :9~ c_/
Nope weekend is over......we zitten weer in intermittend fasting mode
pi_178821815
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 21:37 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Weer veel mensen die ik nog niet meerdere heb gezien in dit topic. We gaan de goeie kant weer op.
de echt hype komt weer boven de 10 a 12k :D
pi_178821839
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 21:38 schreef Predator38 het volgende:

[..]

de echt hype komt weer boven de 10 a 12k :D
En hoeveel hypes gaan er dan mee? :D
Maar ik hoop echt ,dat we same run hebben als vorig jaar.
Wordt lachen dan.
pi_178821880
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2018 21:40 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

En hoeveel hypes gaan er dan mee? :D
Maar ik hoop echt ,dat we same run hebben als vorig jaar.
Wordt lachen dan.
FOMO is sterk.......vooral als iedereen winst gaat draaien ondanks de dikke crashes
pi_178821934
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 21:42 schreef Predator38 het volgende:

[..]

FOMO is sterk.......vooral als iedereen winst gaat draaien ondanks de dikke crashes
I know. maar dat is op alle shit toch? :D
pi_178821941
Zit weer op het dubbele van mijn inleg. Nu moet alleen Nano nog wat leuke dingen laten zien.
Koning.
pi_178821953
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 21:37 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Nope weekend is over......we zitten weer in intermittend fasting mode
Goed zo, be strong not fattie.
Vakman pur sang
pi_178821977
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Goed zo, be strong not fattie.
^O^ })
pi_178822177
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 21:38 schreef Predator38 het volgende:

[..]

de echt hype komt weer boven de 10 a 12k :D
ff door die 10k heen...en dan beginnen mensen weer fiat te smijten
  zondag 29 april 2018 @ 22:02:01 #124
61320 TwztId
ja toch..
pi_178822225
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 21:37 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Nope weekend is over......we zitten weer in intermittend fasting mode
Geen keto doen zodat je elke dag spareribs kan eten voor max gains. :')
pi_178822259
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 22:02 schreef TwztId het volgende:

[..]

Geen keto doen zodat je elke dag spareribs kan eten voor max gains. :')
Stierenstront :') deze man :')
Vakman pur sang
pi_178822318
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 22:02 schreef TwztId het volgende:

[..]

Geen keto doen zodat je elke dag spareribs kan eten voor max gains. :')
uh nee.....er moet ook nog kracht/ spiermassa bij en behouden worden
  zondag 29 april 2018 @ 22:10:33 #127
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178822385
Lol keto

Ben je hippie ofzo
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178822447
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 22:10 schreef fathank het volgende:
Lol keto

Ben je hippie ofzo
Hey Henk

Is priscilla al zwanger
  Moderator zondag 29 april 2018 @ 22:14:08 #129
42184 crew  DaMart
pi_178822455
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 21:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Voor het eerst in maanden m’n portofolio ook maar weer eens in de gaten houden, de afgelopen maanden alles in slaap hodl modus laten staan :)
Herkenbaar. Sinds februari crypto weer eeb tijdje niet echt actief gevolgd. Nu toch weer wat meer in de gaten houden. Om te beginnen ga ik eens probeten mijn portfolio een beetje uit te dunnen.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zondag 29 april 2018 @ 22:19:06 #130
61320 TwztId
ja toch..
pi_178822580
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 22:10 schreef fathank het volgende:
Lol keto

Ben je hippie ofzo
Hippies zijn vies en vegetarisch :r :r
pi_178823299
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 22:10 schreef fathank het volgende:
Lol keto

Ben je hippie ofzo
Dan gebruik je keta.
Lambo of Rekt
pi_178823363
quote:
6s.gif Op zondag 29 april 2018 22:47 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dan gebruik je keta.
Crocodile O+
pi_178823420
Zou leuk zijn als we even door de 10K schieten. :)
pi_178823449
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 22:52 schreef BadVlad het volgende:
Zou leuk zijn als we even door de 10K schieten. :)
Dat zijn we allang, of wat bedoel je :P
pi_178823472
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2018 22:54 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Dat zijn we allang, of wat bedoel je :P
BTC
pi_178823523
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 22:54 schreef BadVlad het volgende:

[..]

BTC
Ohhh zo.... ;-)
pi_178823537
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2018 22:56 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ohhh zo.... ;-)
Wat dacht je dan? ;)
pi_178823553
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 22:57 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Wat dacht je dan? ;)
Je portfolio :P
pi_178823616
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 22:54 schreef BadVlad het volgende:

[..]

BTC
Dan komt klaasweetalles met zijn grote bek weer verkondigen dat we nooit meer 10k gaan zien.

Laffing out laud.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178823634
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 23:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dan komt klaasweetalles met zijn grote bek weer verkondigen dat we nooit meer 10k gaan zien.

Laffing out laud.
Baffing out The cloud.
Vakman pur sang
pi_178823635
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 23:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dan komt klaasweetalles met zijn grote bek weer verkondigen dat we nooit meer 10k gaan zien.

Laffing out laud.
die kneus zit nu in het F1 topic vervelend te doen.....klaasweetniks
pi_178823752
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 23:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dan komt klaasweetalles met zijn grote bek weer verkondigen dat we nooit meer 10k gaan zien.

Laffing out laud.
Zodra klaas & bansheeboy hier weer veel zitten te posten gaat het weer goed met de markt. :7
pi_178823903
The world is not anymore the way it used to be.
pi_178823915
When icx moon
When ven moon
When btc moon
When all moon
When lambo sir, plz.
Lambo of Rekt
pi_178823959
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 23:18 schreef EggsTC het volgende:
When icx moon
When ven moon
When btc moon
When all moon
When lambo sir, plz.
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 april 2018 @ 23:22:07 #147
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178823987
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 23:20 schreef BadVlad het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nou heb ik zien om dat te gaan kijken :D
pi_178824092
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2018 21:26 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

ben spareribs aant fixen man
dikke kg. :D kom eten bruur
ai noo dat lees ik nu pas... Is er nog wat over?

Vrouwtje vraagt ook al of ik wat eten mee wil nemen zodra ik vrij ben. pizza hawaii en aardappelschijfjes met knooflook saus... Vrouwen...
pi_178824095
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 21:37 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Weer veel mensen die ik nog niet meerdere heb gezien in dit topic. We gaan de goeie kant weer op.
wie ben jij?
pi_178824379
Wat doet Carlos Matos eigenlijk tegenwoordig?
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 april 2018 @ 23:50:18 #151
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178824463
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 23:44 schreef descon het volgende:
Wat doet Carlos Matos eigenlijk tegenwoordig?
Rentenieren denk ik.
pi_178824492
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 21:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ben je ondertussen x20 gegaan met het gecashde geld?
Nee, staat gewoon nog op de wallet.
pi_178824531
btc dominance zwakt ook behoorlijk af.
pi_178824590
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 23:18 schreef EggsTC het volgende:
When icx moon
When ven moon
When btc moon
When all moon
When lambo sir, plz.
pi_178824714
pi_178824720
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 23:55 schreef noobcrypto het volgende:
btc dominance zwakt ook behoorlijk af.
Altseason man.
pi_178824738
De Aziaten worden nu wakker.
pi_178824740
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 21:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Voor het eerst in maanden m’n portofolio ook maar weer eens in de gaten houden, de afgelopen maanden alles in slaap hodl modus laten staan :)
Waarom doet iedereen dit toch, kan dan echt bijna niemand tegen een beetje bloed? Zie het als een mooie kans om de multiplier in te zetten en je gunstig te positioneren voor de volgende bullrun.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178824758
Volume van Waves is wel ziek hoog.
pi_178824782
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 00:15 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Waarom doet iedereen dit toch, kan dan echt bijna niemand tegen een beetje bloed? Zie het als een mooie kans om de multiplier in te zetten en je gunstig te positioneren voor de volgende bullrun.
geen idee.....ik heb heerlijk bijgekocht toen het rood was in de straten ....
pi_178824838
pi_178824872
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 00:15 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Waarom doet iedereen dit toch, kan dan echt bijna niemand tegen een beetje bloed? Zie het als een mooie kans om de multiplier in te zetten en je gunstig te positioneren voor de volgende bullrun.
Ik heb godverdomme geen geld meer met al die “bijkoopmomentjes” van de afgelopen vier maanden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178824880
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 00:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik heb godverdomme geen geld meer met al die “bijkoopmomentjes” van de afgelopen vier maanden.
https://www.saldodipje.nl/
pi_178824885
Nee, serieus. Stop er absoluut niet al je geld in.
pi_178824897
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 00:20 schreef Predator38 het volgende:

[..]

geen idee.....ik heb heerlijk bijgekocht toen het rood was in de straten ....
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 00:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik heb godverdomme geen geld meer met al die “bijkoopmomentjes” van de afgelopen vier maanden.
Daar zit dan wel weer een verschil in, ik koop niets bij met geld, ik koop puur op basis van winsten uit trades.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178824905
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 00:39 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[..]

Daar zit dan wel weer een verschil in, ik koop niets bij met geld, ik koop puur op basis van winsten uit trades.
pi_178824917
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 00:40 schreef BadVlad het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178824922
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 00:43 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_178824930
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 00:39 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[..]

Daar zit dan wel weer een verschil in, ik koop niets bij met geld, ik koop puur op basis van winsten uit trades.
Niemand in dit topic maakt verlies hoor :') iedereen maakt elke dag winst en koopt supergoedkoop bij _O_
pi_178824937
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 00:44 schreef BadVlad het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178824955
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 00:46 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_178824974
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 00:50 schreef BadVlad het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_178824979
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 00:54 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hier gaat iets mis.
pi_178824984
quote:
9s.gif Op maandag 30 april 2018 00:55 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Hier gaat iets mis.
Fixed. :)
pi_178824996
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 00:54 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Net echt!
pi_178824999
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 00:54 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  maandag 30 april 2018 @ 01:59:00 #178
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178825210
VEN ¤4,00 :)
  maandag 30 april 2018 @ 02:06:25 #179
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178825244
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 20:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nee alles in MAN beste coin
Ok thanks
  Moderator maandag 30 april 2018 @ 06:02:19 #180
42184 crew  DaMart
pi_178826837
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 00:15 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Waarom doet iedereen dit toch, kan dan echt bijna niemand tegen een beetje bloed? Zie het als een mooie kans om de multiplier in te zetten en je gunstig te positioneren voor de volgende bullrun.
Bij mij heeft dat weinig met de markt te maken hoor. Ik had gewoon te weinig tijd om me er voldoende mee bezig te kunnen blijven houden.
Wel ideaal voor langetermijnhodlen zulke periodes.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_178826991
quote:
"This makes coding dApps on the VeChainThor blockchain significantly easier than on Ethereum’s blockchain. Businesses will no longer need to worry about the added layer of vulnerability to hacking.
_O_
pi_178827024
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 23:44 schreef descon het volgende:
Wat doet Carlos Matos eigenlijk tegenwoordig?
Matos _O_

pi_178827191
Is die eigenlijk ooit gearresteerd?
pi_178827210
Tijd voor een grote dip.
U MAD?
pi_178827245
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 07:42 schreef de_boswachter het volgende:
Tijd voor een grote dip.
Nope. Tijd voor moonshot. Had je maar eerder in moeten stappen, je hebt drie maanden de tijd gehad.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178827250
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 07:42 schreef de_boswachter het volgende:
Tijd voor een grote dip.
:')
pi_178827293
Aan gister te zien wordt Mei Wavesmaand?
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 30 april 2018 @ 08:30:20 #188
131603 Afwazig
Serious business
  maandag 30 april 2018 @ 10:42:49 #189
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178828870
Wil DRGN kopen maar cobin heeft onderhoud ;(

Wanneer is het 11:00am April 30 UTC+0 :P
pi_178828948
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 07:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nope. Tijd voor moonshot. Had je maar eerder in moeten stappen, je hebt drie maanden de tijd gehad.
Dit ja..... :W

nu weer even wachten tot januari 2019
pi_178829094
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 07:42 schreef de_boswachter het volgende:
Tijd voor een grote dip.
#rugdekking
pi_178829157
elke maand willen er een paar een grote dip als het salaris of stufi weer binnen is _O-
  maandag 30 april 2018 @ 11:02:03 #193
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178829221
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 07:56 schreef dimmak het volgende:
Aan gister te zien wordt Mei Wavesmaand?
Waves heeft zijn opleving gehad, nu weer 4 maanden doodbloeden :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178829331
btc verneukt weer alles......komop stijg eens ff lekker door naar 10k+
  maandag 30 april 2018 @ 11:09:17 #195
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_178829394
Ven is toch een prima aankoop geweest. +70% in 2 weken tijd
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_178829817
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 11:09 schreef Maikuuul het volgende:
Ven is toch een prima aankoop geweest. +70% in 2 weken tijd
Ven shitcoin doet niks gauw verkocht

- LosPedrosa
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178830258
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 11:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ven shitcoin doet niks gauw verkocht

- LosPedrosa
Ik zeg het je, 12 USD EOY haalt ie wel!
pi_178830349
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 11:43 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik zeg het je, 12 USD EOY haalt ie wel!
prima toch ....als Thor ook nog eens 2/3 waard word
pi_178830465
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 11:43 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik zeg het je, 12 USD EOY haalt ie wel!
Das echt MAX MAX MAX
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 30 april 2018 @ 12:00:08 #200
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178830722
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 11:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ven shitcoin doet niks gauw verkocht

- LosPedrosa
Ven gaat veel te hard omhoog dit kan nooit goed gaan, snel alles verkocht

-LosPedrosa
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178830955
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 11:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Das echt MAX MAX MAX
Ver stappen?
pi_178831298
EOS keldert weer net zo hard als dat het kwam
U MAD?
pi_178831449
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 12:20 schreef de_boswachter het volgende:
EOS keldert weer net zo hard als dat het kwam
Ja das wel kut ik had moeten verkopen. Sta nog maar op 250% winst. Dan maar HODL.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178831794
quote:
je lijkt de media wel met je fake news.......
pi_178832012
Lambo of Rekt
pi_178832250
quote:
zerohedge kan je negeren, tendentieuze ongefundeerde kut(fud) artikelen
pi_178832287
Zerohedge is dat die site die al 50x de derde wereldoorlog heeft aangekondigd?
pi_178832299
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 12:52 schreef kthxbye het volgende:

[..]

zerohedge kan je negeren, tendentieuze ongefundeerde kut(fud) artikelen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178832912
biggzi twitterde op zondag 29-04-2018 om 14:41:21 Update from @sasha35625 teasing us with new $WAVES partnerships to be announced! https://t.co/APCNvdyGN0 reageer retweet
JAJAJAJA NIEUWE WAVES PARTNERSHIPS!!!

:')
pi_178832956
quote:
10s.gif Op maandag 30 april 2018 13:16 schreef BadVlad het volgende:
biggzi twitterde op zondag 29-04-2018 om 14:41:21 Update from @sasha35625 teasing us with new $WAVES partnerships to be announced! https://t.co/APCNvdyGN0 reageer retweet
JAJAJAJA NIEUWE WAVES PARTNERSHIPS!!!

:')
JAJAJJJAJAJ WAVESMAAAAAAAAAAAAAAAAAAND NOG 2 DAGEN JAAAAAAAAA _O_ _O_
Lambo of Rekt
  maandag 30 april 2018 @ 13:19:54 #212
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178833022
quote:
10s.gif Op maandag 30 april 2018 13:16 schreef BadVlad het volgende:
biggzi twitterde op zondag 29-04-2018 om 14:41:21 Update from @sasha35625 teasing us with new $WAVES partnerships to be announced! https://t.co/APCNvdyGN0 reageer retweet
JAJAJAJA NIEUWE WAVES PARTNERSHIPS!!!

:')
EINDLEI8KJ ALLEMAAL RIJK EN PATSERSHIP BOTEN VOL OPBLASPOPPEN VOOR IEDREEEN !!!
  maandag 30 april 2018 @ 13:22:06 #213
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178833108
Nu weer verder met achterover leunen en BTC het werk laten doen.
pi_178833142
quote:
6s.gif Op maandag 30 april 2018 13:22 schreef hodlwave het volgende:
Nu weer verder met achterover leunen en BTC het werk laten doen.
Maar jij hodl dus waves :D
Lambo of Rekt
pi_178833150
Waves wordt zeer goed voor AlkebulanCash.
  maandag 30 april 2018 @ 13:29:53 #216
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178833349
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 13:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Maar jij hodl dus waves :D
Nee niet meer. Waarom kan ik niet goed aangeven, maar het geloof in Waves zakte ineens drastisch.
  maandag 30 april 2018 @ 13:33:13 #217
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178833435
Hoewel, het begon ongeveer na die 1 april grap en de irritatie over letterlijk tientallen tokens die niets waard zijn (ook nooit worden) die de boel bijzonder onoverzichtelijk maken.

En ineens was ik het zat.
pi_178833507
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 13:29 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Nee niet meer. Waarom kan ik niet goed aangeven, maar het geloof in Waves zakte ineens drastisch.
Dat moet nu met AlkebulanCash wel weer goed komen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 april 2018 @ 13:36:22 #219
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178833538
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 12:20 schreef de_boswachter het volgende:
EOS keldert weer net zo hard als dat het kwam
Ja. Kut coin. 1 april nog $5.90 waard nu nog niet eens $20.
pi_178833558
sasha35625 twitterde op zondag 29-04-2018 om 12:43:05 Did you know that now we have a dedicated department in $waves focusing on gaming projects? Gaming industry is the next step in mass adoption of #blockchain tech. Expect major announcements. reageer retweet
JAJAJAJA MAJOR ANNOUNCEMENTS!!!
pi_178833589
Serieus, ik heb nog steeds een hele hoop Waves. Ik blijf vertrouwen houden in het project. :)
pi_178834259
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 13:36 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja. Kut coin. 1 april nog $5.90 waard nu nog niet eens $20.
When lambo
Lambo of Rekt
pi_178834635
Ene scherm PLC programmeren, andere scherm lekker beetje de koers volgen.
Lekker de hele dag al mijn pf in dollah en sats zien stijgen.
Scholier plezier
pi_178834961
1% moonboys woohoo hoo
pi_178835110
Het is weer tijd voor een lekkere bear markt :7
pi_178835135
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 14:29 schreef KappenBakken het volgende:
Het is weer tijd voor een lekkere bear markt :7
Het is weer tijd dat jij je mond gaat houden :7
Lambo of Rekt
pi_178835147
quote:
10s.gif Op maandag 30 april 2018 14:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het is weer tijd dat jij je mond gaat houden :7
:@ :@ :@ :@

Meen je dit?
pi_178835176
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 14:29 schreef KappenBakken het volgende:
Het is weer tijd voor een lekkere bear markt :7
We gaan net pas weer een beetje omhoog. Doe eens niet.
pi_178835484
quote:
15s.gif Op maandag 30 april 2018 14:31 schreef BadVlad het volgende:

[..]

We gaan net pas weer een beetje omhoog. Doe eens niet.
Nah man, even die weak hands eruit schudden je weet toch.
pi_178835631
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 14:39 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Nah man, even die weak hands eruit schudden je weet toch.
Die moeten nu juist weer instappen. Nieuw geld is nodig voor een nieuwe ATH.
pi_178835735
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 14:44 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Die moeten nu juist weer instappen. Nieuw geld is nodig voor een nieuwe ATH.
Ik was sarcastisch :P.

We gaan wel moen rustaghhh
pi_178835747
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 14:48 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik was sarcastisch :P.

We gaan wel moen rustaghhh
TR gemaakt. :(
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 april 2018 @ 14:49:48 #233
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178835774
quote:
12s.gif Op maandag 30 april 2018 14:49 schreef BadVlad het volgende:

[..]

TR gemaakt. :(
Thanks, ban aangevraagd.
pi_178835917
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 14:49 schreef Kyran het volgende:

[..]

Thanks, ban aangevraagd.
pi_178835972
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 14:29 schreef KappenBakken het volgende:
Het is weer tijd voor een lekkere bear markt :7
Over beren gesproken, hoest met je dikke moeder?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178836013
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 14:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Over beren gesproken, hoest met je dikke moeder?
pi_178836088
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 14:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Over beren gesproken, hoest met je dikke moeder?
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 april 2018 @ 15:05:31 #238
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178836253
CCK god _O_

CocaColaKid_OG twitterde op maandag 30-04-2018 om 15:01:45 Hey! Listen! My crispy sweet-spiced eggrolls. I'm all outta gum, but praise the light!$VET $BTC $ETH $WTC $IOTA $NEO $ICX $EOS#cocacolakid #cocawhispers #vechain https://t.co/PADky5itCv reageer retweet
pi_178836282
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:05 schreef Kyran het volgende:
CCK god _O_

CocaColaKid_OG twitterde op maandag 30-04-2018 om 15:01:45 Hey! Listen! My crispy sweet-spiced eggrolls. I'm all outta gum, but praise the light!$VET $BTC $ETH $WTC $IOTA $NEO $ICX $EOS#cocacolakid #cocawhispers #vechain https://t.co/PADky5itCv reageer retweet
VECHAIN PUMP INCOMING JA JAJA JAJAJAJAJAJAJJAJA 12$ INCOMING AAAAAAAAH
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178836292
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

VECHAIN PUMP INCOMING JA JAJA JAJAJAJAJAJAJJAJA 12$ INCOMING AAAAAAAAH
12 usd is max.... dat jij dat inmiddels nog niet weet :{

jason.
Lambo of Rekt
pi_178836303
Heeft VEN ook partnerships dan?
pi_178836334
Hoppa daar gaat VEN, helemaal lekker :)
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 april 2018 @ 15:08:37 #243
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178836353
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:08 schreef sandertjuh het volgende:
Hoppa daar gaat VEN, helemaal lekker :)
Dit is een CCK pump, over 5 minuten weer omlaag :) Is standaard.
  maandag 30 april 2018 @ 15:09:32 #244
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178836380
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 13:36 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja. Kut coin. 1 april nog $5.90 waard nu nog niet eens $20.
:D
pi_178836400
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:07 schreef BadVlad het volgende:
Heeft VEN ook partnerships dan?


Ja, met de mac
Lambo of Rekt
  maandag 30 april 2018 @ 15:15:02 #246
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178836525
Al wat ouder nieuws en iedereen kent het, maar toch, ik ben het er nog steeds helemaal mee eens.

"Misleading Cryptocurrency ”Partnership” Announcements Are Getting Ridiculous"

"Partnership announcements have long been a tool for pumping altcoins and shilling ICOs. In fact, promoters are now interpreting the term so broadly that if they are using Word to write a whitepaper or Gmail to handle communications they might as well claim to be partners of Google and Microsoft. The most infamous example of overstating partnerships is IOTA, but two recent examples show how the misleading practice is spreading and even evolving."

Dus.
pi_178836554
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:15 schreef hodlwave het volgende:
Al wat ouder nieuws en iedereen kent het, maar toch, ik ben het er nog steeds helemaal mee eens.

"Misleading Cryptocurrency ”Partnership” Announcements Are Getting Ridiculous"

"Partnership announcements have long been a tool for pumping altcoins and shilling ICOs. In fact, promoters are now interpreting the term so broadly that if they are using Word to write a whitepaper or Gmail to handle communications they might as well claim to be partners of Google and Microsoft. The most infamous example of overstating partnerships is IOTA, but two recent examples show how the misleading practice is spreading and even evolving."

Dus.
mja, put your mouth where your money is... laat het eerst maar zien in de prijs, met al dat gepartner.. eens dus
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 april 2018 @ 15:16:39 #248
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178836555
Als ik CCK tweet goed begrijp gaat VeChain iets doen met melk of poedermelk in ieder geval :D Beetje klaten jatten van WABI dus :P
  maandag 30 april 2018 @ 15:29:57 #249
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178836875
quote:
14s.gif Op maandag 30 april 2018 15:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

mja, put your mouth where your money is... laat het eerst maar zien in de prijs, met al dat gepartner.. eens dus
Het vervelende is dat uiteraard ook tokens die jij in je bezit hebt zo'n zijweg in kunnen slaan. Als je hodler bent kan je het beste in BTC blijven hangen, zo lang die zijn dominantie vast blijft houden. Anders uitschieters cashen en op naar de volgende wazige ICO.

Wat ook opvalt is dat ICO's vaak na de pre sale goedkoper aan te schaffen zijn. Ben een beetje klaar met verdiepen in verhalen die niet waargemaakt kunnen, of willen worden. Ook een trend aan het worden: uitstel.

Maar dat laatste maken ze vaak weer in orde door 'groot' nieuws te verkondigen, meestal in de vorm van een partnership. :')

Ik durf te wedden dat het niet uitmaakt in welke munt je stapt buiten BTC om als je het voor korte termijn hebt, zeg een half jaar. Een beetje links en rechts aanschaffen, net als beursaap Jacko:P
  maandag 30 april 2018 @ 15:35:02 #250
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178837012
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:16 schreef Kyran het volgende:
Als ik CCK tweet goed begrijp gaat VeChain iets doen met melk of poedermelk in ieder geval :D Beetje klaten jatten van WABI dus :P
Melkpoeder voor babymelk in China zou echt giga zijn! Die chinezen schepen nog steeds massaal nutrilon vanuit Europa naar the motherland na dat fiasco een paar jaar terug.

Ik zie daar de meerwaarde voor een blockchain wel :Y
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 april 2018 @ 15:36:11 #251
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178837054
quote:
3s.gif Op maandag 30 april 2018 15:35 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Melkpoeder voor babymelk in China zou echt giga zijn! Die chinezen schepen nog steeds massaal nutrilon vanuit Europa naar the motherland na dat fiasco een paar jaar terug.

Ik zie daar de meerwaarde voor een blockchain wel :Y
WABI is daar al mee bezig en best goed op weg, dus VeChain kan daar best op inspelen inderdaad. Grote markt waar vertrouwen in de fabrikant weg is, dus hiermee wel enigszins terug te krijgen.

Volgens mij was Nutricia zelfs van plan om een extra fabriek te bouwen om de markt in China te kunnen bedienen. Go go partnership met Nutricia :P (denk het niet hoor, zal wel iets in China onry zijn).
pi_178837146
Dat gehype hier op supply chains. :')
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 april 2018 @ 15:40:16 #253
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178837185
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:39 schreef dimmak het volgende:
Dat gehype hier op supply chains. :')
Niet inzien dat supply chain solutions één van de eerste mass adoptions van blockchain gaat veroorzaken :')
  maandag 30 april 2018 @ 15:43:18 #254
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178837285
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:39 schreef dimmak het volgende:
Dat gehype hier op supply chains. :')
jatog beter gokken op de blockchain of unbanked Afrikaners helpen met je erc20-token
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 april 2018 @ 15:48:09 #255
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178837391
quote:
10s.gif Op maandag 30 april 2018 15:43 schreef fathank het volgende:

jatog beter gokken op de blockchain of unbanked Afrikaners helpen met je erc20-token
Of op een random IoT project met verzonnen problemen en oplossingen waar niemand op staat te wachten.Of iets in de financiële sector waar alle grote gevestigde namen tegen je proberen te werken :D

Snap de haat richting supply chain management projecten niet echt.
pi_178837469
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:48 schreef Kyran het volgende:

[..]

Of op een random IoT project met verzonnen problemen en oplossingen waar niemand op staat te wachten.Of iets in de financiële sector waar alle grote gevestigde namen tegen je proberen te werken :D

Snap de haat richting supply chain management projecten niet echt.
Ik haat niets. Maar snap dat overdreven gehype niet zo.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 30 april 2018 @ 15:51:12 #257
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178837480
fidget spinners waren een overdreven hype
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 30 april 2018 @ 15:51:29 #258
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178837486
Real thing zijn natuurlijk Midget Spinners
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 30 april 2018 @ 15:51:37 #259
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178837491
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:36 schreef Kyran het volgende:

[..]

WABI is daar al mee bezig en best goed op weg, dus VeChain kan daar best op inspelen inderdaad. Grote markt waar vertrouwen in de fabrikant weg is, dus hiermee wel enigszins terug te krijgen.

Volgens mij was Nutricia zelfs van plan om een extra fabriek te bouwen om de markt in China te kunnen bedienen. Go go partnership met Nutricia :P (denk het niet hoor, zal wel iets in China onry zijn).
Die fabriek bestaat al.

CCK meld ook "the use of which that was yellow and free of corrosion". Melamine wordt gemaakt van ureum wat geel is en corrosie veroorzaakt.

In 2008 was het grote melkpoeder schandaal in China waar babies zijn overleden door met melamine vervuilde melkpoeder.

It fits :)
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 april 2018 @ 15:53:45 #260
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178837554
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:50 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik haat niets. Maar snap dat overdreven gehype niet zo.
Hype valt toch wel mee? We waren aan het kletsen over een mogelijke use case en jij komt binnenvallen met "hype".

SCM is gewoon een hele mooie use case voor blockchain en één van de weinige echte oplossingen voor bestaande problemen. Helaas zijn meeste projecten gewoon zelf verzonnen problemen en daar weer een oplossing op, als het uberhaupt al een oplossing is voor iets, of uberhaupt al werkt :P
pi_178837826
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 14:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Over beren gesproken, hoest met je dikke moeder?
_O- _O- _O-

Ik heb twee vaders.

quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:15 schreef hodlwave het volgende:
Al wat ouder nieuws en iedereen kent het, maar toch, ik ben het er nog steeds helemaal mee eens.

"Misleading Cryptocurrency ”Partnership” Announcements Are Getting Ridiculous"

"Partnership announcements have long been a tool for pumping altcoins and shilling ICOs. In fact, promoters are now interpreting the term so broadly that if they are using Word to write a whitepaper or Gmail to handle communications they might as well claim to be partners of Google and Microsoft. The most infamous example of overstating partnerships is IOTA, but two recent examples show how the misleading practice is spreading and even evolving."

Dus.
Helemaal mee eens. Eerste vraag op een partnership is dan ook altijd "wat is je definitie van een partnership?".
pi_178837866
Bij supply chain solutions vind ik de koppeling tussen het tastbare product en de on-chain data vrij lastig.
pi_178837885
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:53 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hype valt toch wel mee? We waren aan het kletsen over een mogelijke use case en jij komt binnenvallen met "hype".

SCM is gewoon een hele mooie use case voor blockchain en één van de weinige echte oplossingen voor bestaande problemen. Helaas zijn meeste projecten gewoon zelf verzonnen problemen en daar weer een oplossing op, als het uberhaupt al een oplossing is voor iets, of uberhaupt al werkt :P
Gaat niet specifiek over nu. Maar Vechain wordt hier gehyped. En nu heb ik zelf ook wat VEN. Maar dit lijkt meer het Vechain topic af en toe. :P

Terwijl Vechain ook dingen doet die we bij andere projecten 'haten'. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178837902
bij welke exchange kan je NEO inleggen
pi_178837909
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 16:06 schreef KappenBakken het volgende:
Bij supply chain solutions vind ik de koppeling tussen het tastbare product en de on-chain data vrij lastig.
Dat is ook het heikel punt van supplychains. Supplychains blijven fraudegevoelig.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178837919
Telegramgroep van de bitcoin.com-lawsuit hier.
జ్ఞ‌ా
  † In Memoriam † maandag 30 april 2018 @ 16:09:22 #267
230491 Zith
pls tip
pi_178837941
quote:
2s.gif Op maandag 30 april 2018 16:08 schreef µ het volgende:
Telegramgroep van de bitcoin.com-lawsuit hier.
mensen die hier in trappen :N
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178837944
Ik ben geregistreerd bij meer exchanges dan dat ik verschillende coins (op wat dust na) bezit. :D
pi_178837952
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 16:09 schreef Zith het volgende:

[..]

mensen die hier in trappen :N
In de bitcoin.com-scam?
జ్ఞ‌ా
  maandag 30 april 2018 @ 16:10:00 #270
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178837955
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 16:09 schreef Zith het volgende:

[..]

mensen die hier in trappen :N
Ze trappen ook massaal in drollen.
pi_178837984
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:50 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik haat niets. Maar snap dat overdreven gehype niet zo.
is geen hype.... zijn use cases, wen er maar vast aan
pi_178837997
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 16:08 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dat is ook het heikel punt van supplychains. Supplychains blijven fraudegevoelig.
wtf?!
pi_178838015
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 16:11 schreef Predator38 het volgende:

[..]

wtf?!
Wou je zeggen dat het niet zo is?
Uitvinder van de biersmiley.
  † In Memoriam † maandag 30 april 2018 @ 16:15:42 #274
230491 Zith
pls tip
pi_178838109
quote:
2s.gif Op maandag 30 april 2018 16:09 schreef µ het volgende:

[..]

In de bitcoin.com-scam?
In Roger proberen aan te klagen (naast dat ik die organizers niet vertouw).

Er is niets liever dat Roger Ver wilt dan in een zaal gevuld met technology-ignorant media, jury en judges roepen dat BCH de echte bitcoin is omdat het 'sneller, goedkoper, en satoshi's vision' is. In het slechtste geval krijgt BCH een hoop aandacht, in het beste geval zegt de rechter dat BCH zichzelf inderdaad Bitcoin mag noemen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178838165
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 16:15 schreef Zith het volgende:

[..]

In Roger proberen aan te klagen (naast dat ik die organizers niet vertouw).

Er is niets liever dat Roger Ver wilt dan in een zaal gevuld met technology-ignorant media, jury en judges roepen dat BCH de echte bitcoin is omdat het 'sneller, goedkoper, en satoshi's vision' is. In het slechtste geval krijgt BCH een hoop aandacht, in het beste geval zegt de rechter dat BCH zichzelf inderdaad Bitcoin mag noemen.
Ik vraag mij af of Bcash/Bitcoin.com ooit deze strijd gaat op geven.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178838298
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 16:17 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik vraag mij af of Bcash/Bitcoin.com ooit deze strijd gaat op geven.
Waarom zouden ze?
pi_178838421
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 16:21 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Waarom zouden ze?
Ze zullen er zelf toch ook wel eens moedeloos van worden?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178838661
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 16:27 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ze zullen er zelf toch ook wel eens moedeloos van worden?
Nou ja, als ik ergens echt in zou geloven zou ik niet moedeloos worden van ervoor "vechten".
Maar dan neem ik wel aan dat ze er echt in geloven, als dat niet zo is stopt het als het meer kost dan dat het oplevert.
pi_178838812


Hier kan je wel al je boodschappen van de Aldi in meenemen.
pi_178839683
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 16:40 schreef BadVlad het volgende:
[ [url=https://s.aolcdn.com/dims-global/dims3/GLOB/legacy_thumbnail/916x515/quality/95/https://s.blogcdn.com/sli(...)oit-1.jpg]afbeelding[/url] ]

Hier kan je wel al je boodschappen van de Aldi in meenemen.
Eerst mn huisje. :P
  maandag 30 april 2018 @ 17:20:48 #281
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178839995
Lol, had een beetje mayonaise nodig en het was al even geleden dat er voor het laatst iets uit die pot gelepeld was. Draai dat ding open, alles bruin. _O- Het rook naar stopverf, dus er zal wel lijnolie inzitten. :')
pi_178840013
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:39 schreef dimmak het volgende:
Dat gehype hier op supply chains. :')
instappen in coins die geshilled Worden door pronstar brenna Sparks :')
pi_178840051
Supply chain is slechts klein onderdeel van been ook

Echt een ethkiller

En we weten nog niets van #1. Usecase van ven genaamd de carbon bank
  maandag 30 april 2018 @ 17:27:18 #284
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178840167
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 17:21 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

instappen in coins die geshilled Worden door pronstar brenna Sparks :')
Nou ja, seks doet het niet onaardig, dus wie weet helpt het. Gokken werkt ook altijd, alleen RewardMob heeft het er een beetje lastig mee. :+
pi_178840456
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 17:21 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

instappen in coins die geshilled Worden door pronstar brenna Sparks :')
_O-

Jammer dat je inhoudelijk niet verder komt.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178840603
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 17:37 schreef dimmak het volgende:

[..]

_O-

Jammer dat je inhoudelijk niet verder komt.
bek houwe tegen dima

hareket cekme lan ipne
pi_178840681
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 17:27 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Nou ja, seks doet het niet onaardig, dus wie weet helpt het. Gokken werkt ook altijd, alleen RewardMob heeft het er een beetje lastig mee. :+
All in op verge porncoin!partnership!!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2018 17:54:03 ]
pi_178840702
quote:
10s.gif Op maandag 30 april 2018 17:43 schreef Weissmania het volgende:

[..]

hareket cekme lan ipne
hahahah
pi_178840724
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 17:37 schreef dimmak het volgende:

[..]

_O-

Jammer dat je inhoudelijk niet verder komt.
ven een hype noemen is lekker inhoudelijk ja
pi_178840735
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 17:37 schreef dimmak het volgende:

[..]

_O-

Jammer dat je inhoudelijk niet verder komt.
:')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178840952
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:40 schreef Kyran het volgende:

[..]

Niet inzien dat supply chain solutions één van de eerste mass adoptions van blockchain gaat veroorzaken :')
:')
pi_178841041
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 16:17 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik vraag mij af of Bcash/Bitcoin.com ooit deze strijd gaat op geven.
Slim toch, beetje kunstmatig concurrentie drijven en verwarring scheppen, paar BTC en Bcash achter de hand en gaan. Voor Roger altijd prijs.
pi_178841120
ELF is ook lekker bezig vandaag. _O_
Koning.
pi_178841141
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 18:03 schreef tha_dark het volgende:
ELF is ook lekker bezig vandaag. _O_
Ja, ik zie t net..
Lambo of Rekt
pi_178841240
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2018 18:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, ik zie t net..
Helaas maar een klein aantal van maar nu al weer meer waard dan bij de aanschaf eind januari.
Koning.
pi_178841435
https://nos.nl/artikel/22(...)rt-op-te-vangen.html

Oke jongens, wie van jullie heeft z'n nieuwe Halong miners binnen? Geef maar toe o|O
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_178841517
wavesplatform twitterde op maandag 30-04-2018 om 17:45:27 Thanks everybody for your interest in Waves! Our channels grow fast: we see lots of people coming to our Telegram, Reddit, Twitter, Steemit, etc. Also, there’s a huge number of new $Waves wallets created! Mindblowing! More cool things to come soon!#WavesPlatform #Cryptocurrency https://t.co/qRvj2hp7My reageer retweet
  maandag 30 april 2018 @ 18:27:43 #298
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178841686
quote:
10s.gif Op maandag 30 april 2018 18:19 schreef BadVlad het volgende:
wavesplatform twitterde op maandag 30-04-2018 om 17:45:27 Thanks everybody for your interest in Waves! Our channels grow fast: we see lots of people coming to our Telegram, Reddit, Twitter, Steemit, etc. Also, there’s a huge number of new $Waves wallets created! Mindblowing! More cool things to come soon!#WavesPlatform #Cryptocurrency https://t.co/qRvj2hp7My reageer retweet
Partnership met een ijsboer! _O_
  maandag 30 april 2018 @ 18:28:52 #299
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178841715
Ah, achterover leunen weer.
  maandag 30 april 2018 @ 18:33:57 #300
131603 Afwazig
Serious business
pi_178841828
quote:
9s.gif Op maandag 30 april 2018 18:27 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Partnership met een ijsboer! _O_
Partnership met Coolblue natuurlijk.
  maandag 30 april 2018 @ 18:35:35 #301
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178841871
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 18:33 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Partnership met Coolblue natuurlijk.
:D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')