Want? Wie bepaalt hoe je je moet kleden en je er uit moet zien? Een eeuwen oud boek? Heeft dat meer krediet? Al verzin ik morgen een nieuwe religie waar iedereen een clownsneus opheeft, dat moet niet uitmaken. Ook hoe je een bepaald geloof interpreteert en uitdraagt is voor iedereen anders.quote:Op zondag 29 april 2018 00:06 schreef Lunatiek het volgende:
Het achterlijke is dat in dat geloof helemaal niks is afgesproken over baardgroei. Dat iemand zijn persoonlijke voorkeuren doordrukt onder het mom van religie is schandalig en schaadt de anderen van dat geloof.
Eisen dat je serieus genomen wordt in Den Haag.quote:Op zondag 29 april 2018 00:39 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een baas.
Hier kunnen we leuke dingen mee gaan doen.
Laten we de oude Germaanse goden weer gaan aanbidden. Met alle rituelen, feestdagen, en tradities die daarbij horen. Dan gaan we naar Den Haag en eisen we dat het serieus genomen wordt.
We zullen zien.quote:Op zondag 29 april 2018 00:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Eisen dat je serieus genomen wordt in Den Haag.
Nou. Leuk. Hoor.
Eens. "Geloof" kan in deze maatschappij toch nimmer en nooit niet een uitzondering op gelijkheid zijn.quote:Op zondag 29 april 2018 00:17 schreef Scarface88 het volgende:
Daarom vind ik die lui die met een vergiet op hun hoofd een rijbewijs foto hebben vanwege hun flying spaghetti monster religie geweldig. Toont precies aan hoe hypocriet onze samenleving is dat ze dit via een rechter moesten afdwingen. Wie bepaalt welke religie wel of niet officieel/erkend is?
Slim opgemerkt daarom heeft Hitler zijn snor geschoren in de 1 wereld oorlog.quote:Op zondag 29 april 2018 01:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je gasmasker is alleen niet meer gasdicht...
Gelukkig niet zeg. Ik knap af op mannen met baarden. Brrr...quote:Op zaterdag 28 april 2018 23:32 schreef Duveldrinker het volgende:
Waarom zou je geen baard mogen hebben? Elke fatsoenlijke kerel heeft een baard
Die kant gaan we wel op. Want owee als we discrimineren...quote:Op zondag 29 april 2018 00:50 schreef Montagui het volgende:
[..]
Eens. "Geloof" kan in deze maatschappij toch nimmer en nooit niet een uitzondering op gelijkheid zijn.
Duidelijk nog nooit een echte alpha male gedate dus. Vlasbaardjes tellen niet.quote:Op zondag 29 april 2018 01:12 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Ik knap af op mannen met baarden. Brrr...
Veel vrouwen (en begrijpelijk). Moet ook zeggen, die baard van de foto ziet er ook niet uitquote:Op zondag 29 april 2018 01:12 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Ik knap af op mannen met baarden. Brrr...
Discrimineren? "Geloof" en alle wetten die daarop hun basis hebben IS discriminatie.quote:Op zondag 29 april 2018 01:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die kant gaan we wel op. Want owee als we discrimineren...
Eens ja. Kan me nog herinneren dat toen ik op school zat we een moslim als leraar hadden en een jongen de klas uit werd gestuurd voor t dragen van een pet. Terwijl er 6 a 7 moslimas in de klas zaten met een hoofddoek op. Op dit punt zijn we aanbeland in onze maatschappij en t wordt steeds gekker.quote:Op zondag 29 april 2018 01:39 schreef Montagui het volgende:
[..]
Discrimineren? "Geloof" en alle wetten die daarop hun basis hebben IS discriminatie.
An sich zijn gelovigen dus per definitie discrimineerders.
quote:Op zondag 29 april 2018 01:39 schreef Montagui het volgende:
[..]
An sich zijn gelovigen dus per definitie discrimineerders.
quote:Op zondag 29 april 2018 01:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Eens ja. Kan me nog herinneren dat toen ik op school zat we een moslim als leraar hadden en een jongen de klas uit werd gestuurd voor t dragen van een pet. Terwijl er 6 a 7 moslimas in de klas zaten met een hoofddoek op. Op dit punt zijn we aanbeland in onze maatschappij en t wordt steeds gekker.
Mooi man, die 2 reacties achter elkaar.quote:
In elk geval ben je in Asatrú geheel vrij in hoe je je kleedt (en gedraagt etc). Dus als je werkgever bepaalde eisen stelt, moet je niet komen met "mijn religie schrijft voor..." Die religie schrijft helemaal niks voor, dus moet je ook niet doen of dat wel zo is. Deze eerloze man is Thor niet waardigquote:Op zondag 29 april 2018 00:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Want? Wie bepaalt hoe je je moet kleden en je er uit moet zien? Een eeuwen oud boek? Heeft dat meer krediet? Al verzin ik morgen een nieuwe religie waar iedereen een clownsneus opheeft, dat moet niet uitmaken. Ook hoe je een bepaald geloof interpreteert en uitdraagt is voor iedereen anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |