SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:The verse is based on the second movement (Adagio sostenuto) of Sergei Rachmaninoff's Piano Concerto No. 2 in C minor, Opus 18
quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:55 schreef DJ11 het volgende:
Overigens is dit nummer, oorspronkelijk van Eric Cartman
[..]
Zal niet de laatste keer zijnquote:Op zaterdag 28 april 2018 21:55 schreef Fogel het volgende:
Ik was all by myself in het vorige topic...
quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:55 schreef Fogel het volgende:
Ik was all by myself in het vorige topic...
Nav dit nummer heb ik ooit de cd van het piano-concert gekocht. Ook erg mooi trouwens.quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:55 schreef DJ11 het volgende:
Overigens is dit nummer, oorspronkelijk van Eric Carmen, geïnspireerd op klassieke muziek.
[..]
Er is probleemloos een themashow te vullen met muziek die is geïnspireerd op klassieke muziek, of die klassieke muziek samplet.quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Nav dit nummer heb ik ooit de cd van het piano-concert gekocht. Ook erg mooi trouwens.
Het was ook niet de eerste keer.quote:
Kijk eens een tekenfilmquote:Op zaterdag 28 april 2018 21:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er is probleemloos een themashow te vullen met muziek die is geïnspireerd op klassieke muziek, of die klassieke muziek samplet.
Meerdere metal-nummers bijvoorbeeld!quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er is probleemloos een themashow te vullen met muziek die is geïnspireerd op klassieke muziek, of die klassieke muziek samplet.
Been there, done that...quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
alleen Canon in D al een showtje of 3quote:Op zaterdag 28 april 2018 21:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 april 2018 22:02 schreef Rafeiro het volgende:
Geen idee wat Canon in D is, maar cup D is best mooi.
Correct...quote:Op zaterdag 28 april 2018 22:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ook in de trance is heel wat klassiek her-gebruikt
Felly.quote:Op zaterdag 28 april 2018 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct...
Pump Up The Jam & Spoon - Kelly
Zeer bekend akkoordenschema. Het zit onder meer in All Together Now (the Farm), Go West (Pet Shop Boys / Village People) en See You When I Get There (Coolio).quote:Op zaterdag 28 april 2018 22:02 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2018 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Waarom heet dat mens niet gewoon Kelly?
Wie noemt z'n kind nou Felly...?
ik had het niet over het Tietenliedquote:Op zaterdag 28 april 2018 22:02 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2018 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had het niet over het Tietenlied
Bij ons in de buurt woont een jongen die Fally heet.quote:Op zaterdag 28 april 2018 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Waarom heet dat mens niet gewoon Kelly?
Wie noemt z'n kind nou Felly...?
Ja, heb een 50 liter beest staan, dus waarom niet.quote:
Moet het nou weer over van die opblaasbare poppen gaan?quote:
En zijn doopnaam is Fallus?quote:Op zaterdag 28 april 2018 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij ons in de buurt woont een jongen die Fally heet.
Daar zal hij later veel plezier van beleven...quote:Op zaterdag 28 april 2018 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 april 2018 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
wat doe je je kind aan...quote:Op zaterdag 28 april 2018 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 april 2018 22:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Moet het nou weer over van die opblaasbare poppen gaan?
Ik heb een vermoeden.quote:Op zaterdag 28 april 2018 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Raf... waar zit jij met je gedachten?
A dirty mind is a joy forever ofzo is mij ooit verteldquote:Op zaterdag 28 april 2018 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
iets met Dquote:Op zaterdag 28 april 2018 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 april 2018 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Het is in ieder geval iets Nederlands...
Vandaar dan toch het accent.quote:Op zaterdag 28 april 2018 22:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is Zweeds. Alleen door een Nederlands label uitgebracht.
Ik wil het niet wetenquote:
Mijn hersenspinsels maken zoveel webben dat bijna iedereen erin zou blijven plakken.quote:
Misschien je vingers eens in je spinsels steken?quote:Op zaterdag 28 april 2018 22:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mijn hersenspinsels maken zoveel webben dat bijna iedereen erin zou blijven plakken.
Probeer ze links te laten liggenquote:Op zaterdag 28 april 2018 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien je vingers eens in je spinsels steken?
achtervolgen de muggen julliequote:
quote:Line-up 2018:
-------------------
- Wolfgang Flür - DE (ex Kraftwerk)
- Joe Smooth - USA
- Hardfloor (live) - DE
- DJ Rob
- CJ Bolland - BE
- Franky Jones (Bonzai) - BE
- Jack de Marseille - FR
- Dave Angel - UK
- Baby Doc - UK
- Jon The Dentist - UK
- Acid Junkies (live)
- Miss Djax
- Mijk van Dijk - DE
- Colin Dale - UK
- Roog
- Jean
- Jose
- Ronald Molendijk
- Dave Randall - UK
- Alexander Koning
- Brian S
- Warren Fellow
- Jaydee
- Cellie
- Dano
- Gizmo
- Mike Ravelli
- Ricky de Dragon
- Rob Boskamp
- Spider Willem
- TFX Rene vd Weijde
- Buddy Suwijn
- Bas Kaspers
- Pauluz DB
- L-dopa
- Vette Mette
- Ras Sjamaan
- MC Complicated
- MC Robson da Silva
- En nog veel veel meer![]()
Tot Woof!
De eerste heeft onlangs samen met U96 een track opgenomen. Erg Kraftwerk-achtig. Ik denk dat je die wel kunt waarderen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Jubileum versie Wooferland dit jaar:
[..]
Don't worry, er is nieuwe muziek die ik wel ken en waardeer...quote:Op zaterdag 28 april 2018 22:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De eerste heeft onlangs samen met U96 een track opgenomen. Erg Kraftwerk-achtig. Ik denk dat je die wel kunt waarderen.
Ik heb er hier pas 1 betrapt dit jaar. Heb een (elektrisch) tennisracket en een oprechte haat jegens muggen, haha. Dood gaan ze sowiesoquote:Op zaterdag 28 april 2018 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
thuis hebben we er gemiddeld 4 per nacht helaas
Ik las het inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |