Manigod.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:54 schreef Mani89 het volgende:
Mevrouw heeft een beautyshow voor honden gewonnen.
No shit...quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ff 1 ding.
Dit is wel het meest saaie begin van een koningsdag ever
Mwah, een stuk minder cringe dan vorig jaar in Tilburg.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ff 1 ding.
Dit is wel het meest saaie begin van een koningsdag ever
Echt niet.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:55 schreef Stranger het volgende:
[..]
Mwah, een stuk minder cringe dan vorig jaar in Tilburg.
Dat maakt het inderdaad makkelijker!quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker gemakkelijk om dit te constateren vanachter je pc.
Haha hey...luister t is de manier van zeggen he halloquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verschil tussen een kind of een volwassen vrouw....quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah oké, je mag alleen de waarheid zeggen over een volwassen vrouw.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Verschil tussen een kind of een volwassen vrouw....
Dus leden van de koninklijke familie is niet goed maar een bekende sporter wel?quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Haha hey...luister t is de manier van zeggen he hallo
Gaslek.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
We wachten nog op een Swift.
Grapje mensen.![]()
Ik verwacht eerder een gasexplosie.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Grapje mensen.![]()
Ik ben blij dat ik die dag heb overleefd.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:59 schreef potjecreme het volgende:
Grapje mensen.
Nou je zou bijna hopen dat er iets gebeurt voor wat reuring.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Grapje mensen.![]()
Sowww 0/10quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Grapje mensen.![]()
Was je erbij?quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik die dag heb overleefd.
Vies dik is wat anders als een paar kilootjes erbij. En idd bij kinderen is dat anders.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah oké, je mag alleen de waarheid zeggen over een volwassen vrouw.
Misschien kan Max Verstappen even langskomen?quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou je zou bijna hopen dat er iets gebeurt voor wat reuring.
Ook grapje mensen
Tssk, dan toch zeker een Toyota Prius of Teslaquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Grapje mensen.![]()
Ze is ook smerig dik, Ranomi heeft nog steeds een lichaam waar 99% van de Ria's alleen maar van kunnen dromen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Vies dik is wat anders als een paar kilootjes erbij. En idd bij kinderen is dat anders.
Voor zover mij bekend een tamelijk gemengde stad. Het stikt er ook nog eens van de buitenlandsche studenten, uit alle windstreken, met allemaal verschillende kleurtjes en toaltjes. En ook nog eens een onbeperkt nachtleven. Check het zelf maar is uit.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:03 schreef Caland het volgende:
Hey een neger
In Groningen bellen ze nu massaal de politie
Welnee.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:07 schreef Klepper272 het volgende:
Er lijkt hier een ietwat negatieve sfeer te hangen in dit topic
Behalve Amalia, korte mouwtjes allesquote:
Wacht maar, straks komen ze met een protestlied tegen gaswinning waarschijnlijkquote:
Op naar de Benzinebar.quote:
Bestaat die nog eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Op naar de Benzinebar.
Dat zou Willy niet erg vinden.
En z'n neefjes ook niet.
quote:
Verdomme dat heb ik net weer gemist.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:10 schreef potjecreme het volgende:
Hmm zijn voorkant was niet goed te zien, maar leek de boxer goed te vullen,
quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:10 schreef potjecreme het volgende:
Godver, moest nog lachen ookquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
Als je dit allemaal ziet dan heeft Karst Tates wat te vroeg gepiekt.
quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
Als je dit allemaal ziet dan heeft Karst Tates wat te vroeg gepiekt.
Dat valt jou dan weer opquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:10 schreef potjecreme het volgende:
Ik liep er in het putje van de nacht altijd zo naar toe maar overdag zie ik de voordeur nooit.quote:
Dan ken je beter gaan Fokken.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
Elk jaar daarheen om de koning wat te geven, dan heb je ook geen enkel zinvol iets in het leven.
Dat is geloof ik de kern van het mysterie.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik liep er in het putje van de nacht altijd zo naar toe maar overdag zie ik de voordeur nooit.
Om hem te vergiftigen natuurlijk!quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:15 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je elk jaar de koning een pak koeken willen geven
Dat is Zuid-Hollands, hier krijgt hij bloedbrood.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:14 schreef WethouderHekking het volgende:
Broodje uierboord voor de koning
Das een schildquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:16 schreef Protoplanet het volgende:
Mannen met pipa houden de boel scherp in de gaten
Groningse koek natuurlijk! Ik mis het ouderwetse koekhappen en wc gooien echtquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is Zuid-Hollands, hier krijgt hij bloedbrood.
Ik zag daar net wat getinte personen dus dat is bijzonder verstandig.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:16 schreef Protoplanet het volgende:
Mannen met pipa houden de boel scherp in de gaten
Denk dat Willy meer van de eierbal isquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is Zuid-Hollands, hier krijgt hij bloedbrood.
D8 ik alquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat wordt elk jaar gevraagd
Soort uitklapschild.
It's me Leclerc.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:16 schreef Stranger het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een Allo Allo code.
quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:16 schreef Stranger het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een Allo Allo code.
'Maar ik wil wel samen met Dionne op nationale tv met mijn lintje'quote:
Je krijgt tegenwoordig al zo'n ding als je zelfstandig je reet af kan vegen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:17 schreef Protoplanet het volgende:
Krijg je ook al zo'n ding bij commercieel werk?
Meer 'auw' denk ik bij die negerswans.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zou ze dat ook gezegd hebben tegen Tan?
Dat heeft z'n frauw er vanochtend spijkerhard opgetimmerd.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:17 schreef Breekfast het volgende:
Toch even subtiel aangeven dat je een speldje hebt ontvangen.
Groningers. Net doen alsof ze heel bescheiden en nuchter zijn maar eigenlijk het tegenovergestelde doen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Maar ik wil wel samen met Dionne op nationale tv met mijn lintje'
Tuurlijk wie wil niet even wat quality time met Dionnequote:Op vrijdag 27 april 2018 12:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Maar ik wil wel samen met Dionne op nationale tv met mijn lintje'
Is ook best een hele prestatie.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je krijgt tegenwoordig al zo'n ding als je zelfstandig je reet af kan vegen.
Als juffie Tensen, die feestavondjes van Bruinsma en de penose aan elkaar praatte er een krijgt dan mag de spieker van Grun er ook wel een krijgen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:17 schreef Protoplanet het volgende:
Krijg je ook al zo'n ding bij commercieel werk?
O God, hauw op, ik voel m groeien.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meer 'auw' denk ik bij die negerswans.
Caroline?quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:19 schreef danos het volgende:
[..]
Als juffie Tensen, die feestavondjes van Bruinsma en de penose aan elkaar praatte er een krijgt dan mag de spieker van Grun er ook wel een krijgen.
Daar is het natuurlijk wachten op. Koningsdag is niets zonder LuckyTVquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:19 schreef remlof het volgende:
De samenvattig op luckytv.nl wordt vast leuker
Dat is fijn, dan ken je daar ook nog naar kijken.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:19 schreef remlof het volgende:
De samenvatting op luckytv.nl wordt vast leuker
En als je deze muziek hoort snap je waaromquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:20 schreef LTVDK het volgende:
Ah 3fm, de radiozender die stukken harder keldert dan de gaswinning.
"D'r lup hier zo'n zwart'n. Ik dacht, ik bel moar ee'm"quote:
Ja, maar Haren staat sowieso bekend als zijnde aanzienlijk boelveel ruiger dan Groningen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:20 schreef Magere_Gein het volgende:
Dan was project X Haren toch wel een iets gedenkwaardiger 'feestje' dan dit. Misschien gaat er nog iemand met dranghekken gooien zo...
quote:
Sowquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meteen daarna een schot van de politie.
Of met een plantquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:20 schreef Magere_Gein het volgende:
Dan was project X Haren toch wel een iets gedenkwaardiger 'feestje' dan dit. Misschien gaat er nog iemand met dranghekken gooien zo...
quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:21 schreef Joosie200 het volgende:
Straks dan eindelijk het academiegebouw
Vast bedroefde 3FM dj's. Giel had daar iig meer kijkers mee dan luisteraars op de radioquote:
Moet hè. Is verplicht als singer-songwriter.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:22 schreef Guanabana het volgende:
Wat draagt ze voor zwerverschoenen met open tenen.
Had ie beter kunnen plakken bij Vindicat. Zo de straat over naar de drie gezustersquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
Willem is er wel klaar mee. Op naar de tap.
Hij kan uit heel veel kiezen, maar het zal wel Soestdijk worden. Kakbar waar een paar neefjes nog getapt hebben/waren.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
Willem is er wel klaar mee. Op naar de tap.
En dan eindigen in de blauwe engel.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Had ie beter kunnen plakken bij Vindicat. Zo de straat over naar de drie gezusters
Gelukkig zijn het maar winkels.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Je zal die singer-songwriter de hele dag voor je huis hebben zitten kwelen..
Daarboven zitten wel appartementen.quote:
Bij Trix thuis.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:25 schreef WethouderHekking het volgende:
Waar is de gezellige Oudhollandsche Koninginnedag van weleer gebleven?
Jammer dat het kliekjesuur in de Engel nog zo ver weg is.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Had ie beter kunnen plakken bij Vindicat. Zo de straat over naar de drie gezusters
Ja, maar daar zit ze dus niet voor, maar onder. Dat geeft toch een totaal ander geluid.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daarboven zitten wel appartementen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |