Manigod.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:54 schreef Mani89 het volgende:
Mevrouw heeft een beautyshow voor honden gewonnen.
No shit...quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ff 1 ding.
Dit is wel het meest saaie begin van een koningsdag ever
Mwah, een stuk minder cringe dan vorig jaar in Tilburg.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ff 1 ding.
Dit is wel het meest saaie begin van een koningsdag ever
Echt niet.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:55 schreef Stranger het volgende:
[..]
Mwah, een stuk minder cringe dan vorig jaar in Tilburg.
Dat maakt het inderdaad makkelijker!quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker gemakkelijk om dit te constateren vanachter je pc.
Haha hey...luister t is de manier van zeggen he halloquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verschil tussen een kind of een volwassen vrouw....quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah oké, je mag alleen de waarheid zeggen over een volwassen vrouw.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Verschil tussen een kind of een volwassen vrouw....
Dus leden van de koninklijke familie is niet goed maar een bekende sporter wel?quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Haha hey...luister t is de manier van zeggen he hallo
Gaslek.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
We wachten nog op een Swift.
Grapje mensen.![]()
Ik verwacht eerder een gasexplosie.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Grapje mensen.![]()
Ik ben blij dat ik die dag heb overleefd.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:59 schreef potjecreme het volgende:
Grapje mensen.
Nou je zou bijna hopen dat er iets gebeurt voor wat reuring.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Grapje mensen.![]()
Sowww 0/10quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Grapje mensen.![]()
Was je erbij?quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik die dag heb overleefd.
Vies dik is wat anders als een paar kilootjes erbij. En idd bij kinderen is dat anders.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah oké, je mag alleen de waarheid zeggen over een volwassen vrouw.
Misschien kan Max Verstappen even langskomen?quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou je zou bijna hopen dat er iets gebeurt voor wat reuring.
Ook grapje mensen
Tssk, dan toch zeker een Toyota Prius of Teslaquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Grapje mensen.![]()
Ze is ook smerig dik, Ranomi heeft nog steeds een lichaam waar 99% van de Ria's alleen maar van kunnen dromen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Vies dik is wat anders als een paar kilootjes erbij. En idd bij kinderen is dat anders.
Voor zover mij bekend een tamelijk gemengde stad. Het stikt er ook nog eens van de buitenlandsche studenten, uit alle windstreken, met allemaal verschillende kleurtjes en toaltjes. En ook nog eens een onbeperkt nachtleven. Check het zelf maar is uit.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:03 schreef Caland het volgende:
Hey een neger
In Groningen bellen ze nu massaal de politie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |