SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jet is niet viezer dan Jessie, snel één keertje bezopen Johan neuken en er nog trots op zijn ookquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kom op zeg.....juist als ze geen vriendjes meer waren is het een kwestie van volhouden . Maar hij werd zelf dan steeds vriendelijker tegen haar en deed dat bewust......gaf haar een aai ging weer naast haar zitten of een knuffel geven......
Terwijl hij heel vals met Boyd dat jonge meisje aantrok en dan kijken hoe Bill reageerde.....
Het is een heel vies mannetje......die Bill gewoon verdiende.
Gelul dus dat ie seks verward met liefdequote:Op vrijdag 27 april 2018 11:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, omdat je zonder liefde net zo makkelijk kunt neuken. Hij hoefde er sowieso niet veel voor te doen. Hield net zo makkelijk zijn apneu apparaat op.
Cees komt ook voor de aandacht......quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou dan kan je beter thuis blijven Cees als je geen namen gaat noemen. Ook al zo'n slappe zak
Het blijft een lulletje rozenwater, blijft een baasje.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou dan kan je beter thuis blijven Cees als je geen namen gaat noemen. Ook al zo'n slappe zak
Ik geloof écht dat Romy denkt dat Marjet het meent met hun vriendschap.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:40 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Gelul dus dat ie seks verward met liefde![]()
En Slomy likt vrijwillig de Batsaars
quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het blijft een lulletje rozenwater, blijft een baasje en inderdaad weer voor de aandacht. Voelt zich, net als andere oud-bewoners zó belangrijk.
Zit mezélf te quoten.![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij kroop al in elkaar als Billy haar arm op tilde onverwacht
Pfffff.... als het nog leuk klonk, zou ik nog zeggen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:39 schreef Bumfuzzle het volgende:
Nee!!! Niet dat stompzinnige kinderliedje weer
Jessie was gewoon een slappe zak, was weinig gewend met vrouwen en ja dan ga je voor de bijl bij een monster als Billy.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:40 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Gelul dus dat ie seks verward met liefde![]()
En Slomy likt vrijwillig de Batsaars
En dat hoeft ie ook nietquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Cees is slim je kan met dat achterlijke schuim geen stelling meer in nemen
quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jessie was gewoon een slappe zak, was weinig gewend met vrouwen en ja dan ga je voor de bijl bij een monster als Billy.
Ruud en Johan ook dan? ook slappe zakken en geen vrouwen gewendquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jessie was gewoon een slappe zak, was weinig gewend met vrouwen en ja dan ga je voor de bijl bij een monster als Billy.
Iemand hier wilde die beer ook hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:48 schreef Gooddeal het volgende:
De beer die Linda wilde hebben is verkocht.
Door kennis/familie van haar zeker? gister zei ze al dat ze het geregeld hadquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:48 schreef Gooddeal het volgende:
De beer die Linda wilde hebben is verkocht.
huh? waarvoor dan?quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:47 schreef Gooddeal het volgende:
Over een kwartiertje gaan ze stemmen hoor ik Romy zeggen.
vergeten af te rekenenquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik vond die courgette al raar die ik gevonden had
weet ik veel tompoezen mag ookquote:
Heb ook gezegd dat dit het leukste was om te hebben.....maar die prijzen daarquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Iemand hier wilde die beer ook hebben.
Zag net een berichtje van Cees dat hij kwam. Flauwekul dus.quote:
dat ding is van ijzer zei iemand, dat moet dan toch niet te tillen zijn?quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Mehmet heeft een vriend
[ afbeelding ]
Zou kunnen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:49 schreef yaello het volgende:
[..]
Door kennis/familie van haar zeker? gister zei ze al dat ze het geregeld had
ik had het het kunnen wetenquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:50 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wie ze laten komen maandag. Romy noemt dat stemmen.
Rustaghhhhhhhhhhhhhh man man man het is maar een mensquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zag net een berichtje van Cees dat hij kwam. Flauwekul dus.
Dan vermoed ik dat dat Jessie wel zal komen, want ze zijn dan al op de hoogte gesteld.
quote:
Leuk ding. Zou ik best leuk vinden in de tuin.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Mehmet heeft een vriend
[ afbeelding ]
Hol.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat ding is van ijzer zei iemand, dat moet dan toch niet te tillen zijn?
quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee LOL je schreef het goed, is een oud grapje hier
Ik denk dat die beer nog wegloopt voor jequote:Op vrijdag 27 april 2018 11:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Leuk ding. Zou ik best leuk vinden in de tuin.
nee, ik ben vreemd gegaan: Hoogvliet. Die heeft zo'n lasergunquote:
Ik heb het niet over een mens, maar over het feit dat we weer op het verkeerde been gezet worden, en Billy gaat noteren, wie wie wil uitnodigen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Rustaghhhhhhhhhhhhhh man man man het is maar een mens
Ik denk het niet. Die gaat nergens heen. Voel wat borrelen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik denk dat die beer nog wegloopt voor je
hij blijft toch niet slapenquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Jessie moet wel zijn snorkel meenemen nostalgie
Cees was gewoon weer te vroeg met zijn berichtje......om de aandacht op hem te vestigen...quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een mens, maar over het feit dat we weer op het verkeerde been gezet worden, en Billy gaat noteren, wie wie wil uitnodigen.
But what else is new bij de FEBO!
En Slomy. Geen vriendinnen gewendquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ruud en Johan ook dan? ook slappe zakken en geen vrouwen gewend
Hol van binnen dus valt dan wel mee. Lijkt zelfs van koper te zijn aan de blauw/groene aanslag te zien.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Senna,Chipp en Do hebben ook al bevestigd.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Cees was gewoon weer te vroeg met zijn berichtje......om de aandacht op hem te vestigen...
Is eigenlijk een tafel, moet een glasplaat op. Lekkere kitch is niet lelijk.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Leuk ding. Zou ik best leuk vinden in de tuin.
Die beer is hol net als Mehmetquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Johan in ieder geval. Ruud weet ik niet, maar is volgens mij geen schuinsmarcheerder, dus misschien daarom. Ken zijn trackrecord met vriendinnen niet.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ruud en Johan ook dan? ook slappe zakken en geen vrouwen gewend
Vond het inderdaad opmerkelijk.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Cees was gewoon weer te vroeg met zijn berichtje......om de aandacht op hem te vestigen...
En ook nog ff roken, ze bedoelt waarschijnlijk dat ze nog ff naar achteren moet voor instructies.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:53 schreef Gooddeal het volgende:
Even omkleden zei billy, is toch weer een speciaal momentje.
misredenatiequote:Op vrijdag 27 april 2018 11:59 schreef Gooddeal het volgende:
Gatver. Als een druppel soja yoghurt in water valt lost het niet op. Blijft een klontertje.
Ik vind het toch wel not done dat DO komt, maar goed die heeft al eerder privileges gehad.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Senna,Chipp en Do hebben ook al bevestigd.
Toch vind ik wat Cees zegt er een deel van waarheid in zit ....quote:
waarom niet?? heeft evenveel rechtquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel not done dat DO komt, maar goed die heeft al eerder privileges gehad.
Dat is toch net zoals Senna en Chipp??quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel not done dat DO komt, maar goed die heeft al eerder privileges gehad.
Oh, als tafel zou ik hem niet moeten, dacht dat is een leuk beeldje voor in de tuin.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is eigenlijk een tafel, moet een glasplaat op. Lekkere kitch is niet lelijk.
Ja, ik ook niet......maar ophangen aan zijn platte rug op de muur zou dan wel weer kunnen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, als tafel zou ik hem niet moeten, dacht dat is een leuk beeldje voor in de tuin.
Ja, inderdaad. Snap niet wat dit met het spel te maken heeft. Je kunt net zo goed anderen laten bepalen wie eruit moet. Een willekeurig persoon op straat laten zeggen wie eruit moet.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is toch net zoals Senna en Chipp??
quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ik ook niet......maar ophangen aan zijn platte rug op de muur zou dan wel weer kunnen.
Waarom not done?quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
quote:
Als je als bewoner weer thuis bent vind je alle reacties hard die je dan leest denk ik.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:02 schreef PTLe het volgende:
[..]
Toch vind ik wat Cees zegt er een deel van waarheid in zit ....
quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:05 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Ja, sinds we vorige week stroom hebben gekregen.
Yep, maar die combinatie zou verboden moeten worden, want familie of vrienden (intiem of niet) mogen nog niet eens het terrein betreden bij markten en evenementen. Genoeg oud-Utopianen om uit te kiezen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:04 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Waarom not done?
Ze is geen familie, en ze is oudbewoonster.
Voldoet gewoon aan de voorwaarden.
Linda poept hele maaltijden uit denk ik. Zware bevalling elk wc-bezoek.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:02 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee, alsof je lichaam het zo verteerd. Slaat nergens op.
Corky's doen hun 'juwelen' weer aan/ om.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:06 schreef Gooddeal het volgende:
Allemaal opgemaakt en omgekleed voor het aankomende t.v. moment.
Yep,ik zit er helemaal klaar voor.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:06 schreef Gooddeal het volgende:
Allemaal opgemaakt en omgekleed voor het aankomende t.v. moment.
Misschien moet je is de buitenlucht inquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:07 schreef Yaksa het volgende:
Ik heb gisteren aan Jessie gevraagd om aub niet naar Utopia te komen.
quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:07 schreef Yaksa het volgende:
En helpt dat ?quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:07 schreef Yaksa het volgende:
En hij luistert natuurlijk naar jouquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:07 schreef Yaksa het volgende:
En Do gaat ook geen namen noemen zoals Cees beweert?quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bas weet heel goed wat hij wilquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Do gaat ook geen namen noemen zoals Cees beweert?
Weer één van haar waanideeënquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:11 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat kletst ze weer 'iemand waar je blind op vertrouwt'.
Bas zei net ook dat het hem daar ook niet om gaat. Yeah right.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien moet je is de buitenlucht in
Tis bijna markt wat let jequote:
Niet belangrijk ook, want Bas gaf net aan dat hij haar alleen maar ff wilde zien.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij heeft ook lang in de reet van Rob stap in die trein gezeten.....was toch ook een vader voor hem.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:13 schreef Dotteke het volgende:
Cemal heeft veel van Cees geleerd, dus hij wil Cees
Helaas niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand bericht is een column.
Het slaat ook deze keer weer nergens op .quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:16 schreef Dotteke het volgende:
Ze laten allemaal iemand komen , maar laten niet voor hun kiezen
quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:15 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Helaas niet.![]()
Nouja... helaas. Ik zou haar alleen aanraken met zo'n pak aan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nee, is gewoon een chill uurtjequote:Op vrijdag 27 april 2018 12:17 schreef PTLe het volgende:
[..]
Het slaat ook deze keer weer nergens op .
Hij heeft ook niet veel keus.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:17 schreef 5thencounter het volgende:
Mehh wil Mallootje.. het gaat dus helemaal niet om stemmen maar een ":Leuk Uurtje" hebben met een Oud bewoner
Ik zet daar geen voet over de drempelquote:
Het is dus gewoon 'n soort van bezoek-uurtje om ze de laatste maand zoet te houdenquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:17 schreef Dotteke het volgende:
Ze gaan lekker een uurtje chillen met de oudbewoners
Dan Jessie weer terug graag!quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardige twist zou zijn, één van de uitgenodigde oud-bewoners mag ruilen met degene die hem/haar uitgenodigd heeft ....
met de stem van Cees uit Utopiaquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:13 schreef Dotteke het volgende:
Cemal heeft veel van Cees geleerd, dus hij wil Cees
Niet verrassend toch?quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:19 schreef 5thencounter het volgende:
Ze weten blijkbaar al dat hun keuzen gewoon allemaal komen
Eerst in een hoop stront gaan staan en dan pas trappen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:18 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik zet daar geen voet over de drempel
Bovendien wil ik liever niet dat marjet de onderkant van mijn schoenen aanraakt.
Tuurlijk is alles allang geregeld achter.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:19 schreef 5thencounter het volgende:
Ze weten blijkbaar al dat hun keuzen gewoon allemaal komen
De zus van Bo is ook niet op komen dagen dus wie weetquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh...net alsof Regie het laat aankomen op nee zeggen van iemand
ik denk dat deze oudbewoners allang aangesproken zijn en bevestigd hebbenquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:24 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik denk dat deze oudbewoners allang aangesproken zijn en bevestigd hebben
Vandaar sommige random keuzes misschien
elke naam is normaal geschreven, maar IVAN in allemaal hoofdlettersquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Leve de bruiningscreme![]()
[ afbeelding ]
Toen hij zijn liefde aan Vicky verklaarde was mooi.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Rob gedroeg zich ook als een lul en deed geen ene donder daar.
Ze heeft bijna 3 dagen liggen bakken hoor, druk, druk, druk.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Leve de bruiningscreme![]()
[ afbeelding ]
Domme actie zeg om mee te bemoeien steedsquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:07 schreef Yaksa het volgende:
Ze hadden zich alweer rijk gerekend.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:26 schreef Gooddeal het volgende:
De aankomende markt gaat helemaal naar de belasting.![]()
![]()
je UIquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:25 schreef rowan634 het volgende:
[..]
elke naam is normaal geschreven, maar IVAN in allemaal hoofdletters![]()
Alsof hij zich daar uberhaupt iets van aan zou trekken haha.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Domme actie zeg om mee te bemoeien steeds
Ach, druk maken, druk maken.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Stel debielen je druk maken zodat 1 idioot met de prijs er vandoor gaat straks
Baldr is ergerlijkerquote:
Alsof dát de verkoop gaat bevorderen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:29 schreef Gooddeal het volgende:
Ze gaan enorm veel patat hakken.
Zeggen ze.
Zo eerlijk is hij, want dat is ook zo gebeurd. Ik hou d'r van. Tell it like it is.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
met de stem van Cees uit Utopia
..
je denkt nu de held te zijn van fok? eerder vind ik het een actie waarbij ik vraag tekens hebquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:07 schreef Yaksa het volgende:
Daar was een reden voor , had ik begrepen. Zat vast in het verkeer.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:22 schreef chufi het volgende:
[..]
De zus van Bo is ook niet op komen dagen dus wie weet
Hij had met heel veel dingen best wel gelijk maar je kon door hem die al veelgenoemde generatiekloof herkennen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zo eerlijk is hij, want dat is ook zo gebeurd. Ik hou d'r van. Tell it like it is.
Waarom?quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je denkt nu de held te zijn van fok? eerder vind ik het een actie waarbij ik vraag tekens heb
Jeetje je neemt het wel erg serieusquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je denkt nu de held te zijn van fok? eerder vind ik het een actie waarbij ik vraag tekens heb
Dat was met kerst toch? De moeder van Madi.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daar was een reden voor , had ik begrepen. Zat vast in het verkeer.
Oja, das waar ook.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Toen hij zijn liefde aan Vicky verklaarde was mooi.
Waarom Jessie vragen niet te gaan? welk doel en waarom moeten iemand proberen te beinvloeden en raad geven aan iemand die hij niet kent... en is toch allang afgesproken en besloten enzovoorts waarom altijd bellen mailen enzovoortsquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:32 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Waarom?Mag alleen talpa manipuleren ofzo?
Net als die actie met Rienk, die had je ook gebeld en die zou niet komen.....quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:07 schreef Yaksa het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Net als die actie met Rienk, die had je ook gebeld en die zou niet komen.....
We zitten nu nog met die mafklapper opgescheept![]()
Tja en als velen Jessie berichten om niet te komen, ben ik bang voor juist het tegenovergestelde...dat ze alle aandacht die ze dan weer krijgen aangrijpen om weer even in het middelpunt te staan.
Dat soort mensen moet je gewoon doodzwijgen, ben je er het snelste vanaf....zit niet te wachten op een Jessie, zit totaal niet te wachten op een oudbewoner, tis 1 pot nat wat terug komt, de meeste waren ook blij met hun vertrek, gewoon wegblijven dus![]()
Jessie,
Ik snap het wel hoor. Hij zal niet de enige zijn die reageert naar een bewoner.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee te druk met kindjes en werk,quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daar was een reden voor , had ik begrepen. Zat vast in het verkeer.
Sorry ik niet zo goed!!!! ik persoonlijk kijk utopia doe er niet persoonlijk aan meequote:Op vrijdag 27 april 2018 12:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Hij zal niet de enige zijn die reageert naar een bewoner.
Las dat GB hem al een goed advies gaf, buitenlucht zal goed kunnen doenquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
Ja Rienk bellen hoezo te diep in utopia zitten enzo
Dat dus x100quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Rienk hou je bek
frituur jezelf
tyf naar Groningen
En een ander wel.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Sorry ik niet zo goed!!!! ik persoonlijk kijk utopia doe er niet persoonlijk aan mee
Hè, wij willen hem hier óók niet en zijn blij even verlost te zijn van hem.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Rienk hou je bek
frituur jezelf
tyf naar Groningen
Ja, realistischer staan in het leven en rekening houden met anderen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij had met heel veel dingen best wel gelijk maar je kon door hem die al veelgenoemde generatiekloof herkennen.
Boeit me verders niet hoor... ik persoonlijk heb een leven naast utopia en tvquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
En een ander wel.
Wat boeit het jou dat een andere user dat wel doet.
Zo iets jaquote:
Eerlijk is eerlijk, dit vind ik nu wel een Utopiaanse gedachte, bordjes in de boom, past er wel bij , terug naar de natuurquote:
Het bordje EGO wat in de boom hangt komt van Bas,Ivan vindt dit niet passen.quote:
bas kan beter naar huis gaan doet hij nog iets goedsquote:
Ik wel. Ivan is een relbakquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Snap ivans keuze niet zo goed maar ja
het was een nobel streven van Linda en Ivanquote:
Thanks.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het bordje EGO wat in de boom hangt komt van Bas,Ivan vindt dit niet passen.
De boom zélf zal er minder blij mee zijn vrees ik.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:41 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dit vind ik nu wel een Utopiaanse gedachte, bordjes in de boom, past er wel bijAl verklaar ik de kopers wel voor gek
![]()
Ja, snap het nu.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:41 schreef rowan634 het volgende:
[..]
het was een nobel streven van Linda en Ivan
Bordjes op de boom met welke normen en waarde je in uto 2 wil zien
Grappenmaker bas komt met ego
Owjeee....spijkeren ze het er aan vast?? ik denk ze hangen het er gewoon in.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De boom zélf zal er minder blij mee zijn vrees ik.![]()
Rienk weer over ego's.
Ik weet niet wat voor hem belangrijk is in deze. Wat hij zegt is dat hij veel met hem gepraat heeft. Het feit dat ze mot hebben gehad en dat Rob niet veel deed, zijn voor hem niet doorslaggevend.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Snap ivans keuze niet zo goed maar ja
Bezig heidstherapiequote:Op vrijdag 27 april 2018 12:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
Rienk schroeft het bordje er af,Bas schroeft het er weer op.![]()
![]()
Ivan is een toffe gastquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor hem belangrijk is in deze. Wat hij zegt is dat hij veel met hem gepraat heeft. Het feit dat ze mot hebben gehad en dat Rob niet veel deed, zijn voor hem niet doorslaggevend.
Dat vind ik interessant. Hij is niet obvious. Daarom is hij zo interessant om hem te leren kennen.
Utopiaans zijn ze daar weer bezig..... en niemand die wat daarover zegt? ik ga nu inschakelenquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
mishandeling
Boom allemaal schroeven in de stam![]()
riekt naar moord
Rienk bemoeit zich wéér met iets wat hem geen ene donder aangaat. Hoop dat de bezoekers maandag zullen zeggen: stem op wie je wilt maar zorg er daarnaast voor dat die zwerver eruit gaat.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
Rienk schroeft het bordje er af,Bas schroeft het er weer op.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Rienk bemoeit zich wéér met iets wat hem geen ene donder aangaat. Hoop dat de bezoekers maandag zullen zeggen: stem op wie je wilt maar zorg er daarnaast voor die zwerver eruit gaat.
Hij is het woord 'ego' aan het gochelen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Aan die smoel van Bas te zien vind hij de aktie van Rienk niet zo leuk![]()
[ afbeelding ]
Nee dat blijkt wel.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze weten dus nog niet, dat Jessie en Boyd niet langer samenwerken ....
Dan houden ze geen kandidaten meer over.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:52 schreef 5thencounter het volgende:
EGOcentrisch , is wat UTO 2 dus niet nodige heeft...
Jupquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:54 schreef Chea49 het volgende:
Bas: Rienk wil er dus zielloze mensen in hebben. Dan moet hij zichzelf ook maar op gaan geven.
Een groot ego is van toepassing op Rienk én Bas.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:55 schreef Paule33 het volgende:
Ego is geen mooie woord,eigen interpretatie in alles,van
gevoel tot materieel tot sentiment ook ,is erger dan egoism..
hij hangt de boord om Linda en om Ivan,dat isquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:56 schreef ThunderBitch het volgende:
Bas vergeet dat dat wat hij leest, ook voor een deel een visie is.
Al zou een ego op zich niet slecht zijn, wat er wel verkeerd aan is, is dat EGO er debet aan is als mensen zichzelf beter gaan zien als een ander en vinden dan ze met hun ego zichzelf kunnen onderscheiden van anderen.
Ja, maar iedereen heeft een ego de een klein en de ander groot....quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een groot ego is van toepassing op Rienk én Bas.
quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen heeft een ego de een klein en de ander groot....
Ego heeft over het algemeen een negatieve lading. Men gebruikt het meestal negatief.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen heeft een ego de een klein en de ander groot....
Rienk exit (REXIT)quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Rienk bemoeit zich wéér met iets wat hem geen ene donder aangaat. Hoop dat de bezoekers maandag zullen zeggen: stem op wie je wilt maar zorg er daarnaast voor dat die zwerver eruit gaat.
oh ja,hij is een ego als bas en linda en ivanquote:Op vrijdag 27 april 2018 13:01 schreef zodeju het volgende:
Rienk gaat ontzettend af.......![]()
![]()
![]()
Met zijn grote ego ik weet alles beter......
Ik heb niet alles meegekregen, maar als Rienk ego als goed gaat zien omdat er over een ziel wordt gesproken, dan haak ik sowieso af.quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:01 schreef zodeju het volgende:
![]()
![]()
Hij had al door dat hij af zou gaan want hij liep weg uit de discussie met de woorden: succes.quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:01 schreef zodeju het volgende:
![]()
![]()
Die bleke hals valt me steeds op.quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:05 schreef DaniqueV het volgende:
Wat een verschil, ik zie geen sprankelende Bas meer![]()
[ afbeelding ]
Geeneens 'n tastbaar bewijs ook nogquote:Op vrijdag 27 april 2018 13:04 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zou zeggen, academie met diverse mensen en hun eigen visie over het woord Ego.
Is ook interessant.
Men heeft niet eens bewijs van het feit dat er een ziel is.
Daar gaat het toch helemaal niet om.quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:03 schreef Paule33 het volgende:
[..]
oh ja,hij is een ego als bas en linda en ivan
maar bas hangt het omdat een idee van ivan en linda is
en niet van Bas en Rienk..dus is schelden voor mij..
En daarnaast natuurlijk een TWEXIT en een BEXIT. Wordt het toch nog gezellig.quote:
Wie zou hen dan in godsnaam moeten kiezen?quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eigenaardige keuze voor oud-inwoners, geen Vanessa, geen Giorgio, geen Chris, geen Bronno, geen Isabella ....
Zuur pruim 🤤quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:05 schreef DaniqueV het volgende:
Wat een verschil, ik zie geen sprankelende Bas meer![]()
[ afbeelding ]
zelfbruiner alleen op z'n gezicht gesmeert?quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die bleke hals valt me steeds op.
Ja daar zat ik van de week ook naar te kijken, Heeft BIl hem soms ook aan de bruiningscrème geholpen of zo?quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die bleke hals valt me steeds op.
quote:Op vrijdag 27 april 2018 13:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
zelfbruiner alleen op z'n gezicht gesmeert?
Het is wel Ivan zijn schuld dat hij die josti in Utopia heeft gehaaldquote:Op vrijdag 27 april 2018 13:05 schreef zodeju het volgende:
Vindt Ivan in deze discusie weer master.......rustig over nadenken waarom hij zo reageerde.
O, heb ik gemist.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:58 schreef Paule33 het volgende:
[..]
hij hangt de boord om Linda en om Ivan,dat is
indirect schelden..dus ze zijn 2 egos!..is hun idee
maar Bas vernederd iedere keer mensen!
Is ook TV...die alles kijkt!
Hij gebruikt idd bruiningscremèquote:Op vrijdag 27 april 2018 13:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja daar zat ik van de week ook naar te kijken, Heeft BIl hem soms ook aan de bruiningscrème geholpen of zo?
Ik vind sowieso Ivan een master daarin, ook geeft hij vaak zo anderen een inzicht door een spiegelende vraag te stellenquote:Op vrijdag 27 april 2018 13:05 schreef zodeju het volgende:
Vindt Ivan in deze discusie weer master.......rustig over nadenken waarom hij zo reageerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |