SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ik veracht Tsjoek nog welquote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2018 07:01 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Oh ho ho, niet de koning beledigen hè.
[ afbeelding ]
Je veracht hem nog welquote:
Lolquote:
dus je vindt hem niet zo leukquote:
Denk dat Pulluke nog niet goed wakker was.quote:
ff refreshen Dottquote:Op vrijdag 27 april 2018 07:25 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie dat Pullup Charmain en ik nog zwart zijn, helemaal niet erg, ben niet zo koningshuis liefhebber
[ afbeelding ]
Ik ben soms zwart en soms oranjequote:Op vrijdag 27 april 2018 07:25 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie dat Pullup Charmain en ik nog zwart zijn, helemaal niet erg, ben niet zo koningshuis liefhebber
[ afbeelding ]
O echtquote:
Nee, nu ben je ook zwartquote:
Zuipen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 27 april 2018 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, nu ben je ook zwart
Gaan ze vandaag nog iets doen voor koningsdag
zodra je refreshed word je weer oranjequote:Op vrijdag 27 april 2018 07:33 schreef Ranah het volgende:
ik zie jullie allemaal oranje, mogge
behalve mezelf zie ik![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2018 07:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
zodra je refreshed word je weer oranje
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 27 april 2018 07:45 schreef Charmian het volgende:
Nou er zitten wel wat dramaqueens in hoor
Goh, das raarquote:
Ach jemig, ze hebben het ook nog versierd voor koningsdag,quote:
nee joh, dat was voor de vrijlating van linda en ivan gisteren...hoewel de bewoners wel tinten van oranje ineens aan haddenquote:Op vrijdag 27 april 2018 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach jemig, ze hebben het ook nog versierd voor koningsdag,
Dat was geloof ik voor het 'welkom thuis' feestje van die zure en Ivanquote:Op vrijdag 27 april 2018 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach jemig, ze hebben het ook nog versierd voor koningsdag,
ik begreep dat ze ook wat koningsdagbeelden moesten hebbenquote:Op vrijdag 27 april 2018 08:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee joh, dat was voor de vrijlating van linda en ivan gisteren...hoewel de bewoners wel tinten van oranje ineens aan hadden
vorige week hoorden we je nietquote:Op vrijdag 27 april 2018 08:05 schreef mazaru het volgende:
Waarom is het zoooo kouhoudddd. Het is bijna mei
Nodigt niet echt uit om dat op te eten..quote:Op vrijdag 27 april 2018 07:58 schreef mazaru het volgende:
Het is ook flauwekul om je troep op te ruimen of eten in de koelkast te zetten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb net ook de verwarming weer aangezet. Waardeloosquote:Op vrijdag 27 april 2018 08:05 schreef mazaru het volgende:
Waarom is het zoooo kouhoudddd. Het is bijna mei
Ik ook. Liep gewoon te klappertandenquote:Op vrijdag 27 april 2018 08:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb net ook de verwarming weer aangezet. Waardeloos
Leg dit maar eens uit in het buitenland...quote:Op vrijdag 27 april 2018 08:12 schreef pullup het volgende:
Bij Batsy is het warm genoeg
[ afbeelding ]
Man man man wat een saaie bende daar. Ik ga eens kijken of er op de vrijmarkt nog wat te scoren is
Ze maken ook van niets een spektakel he,quote:Op vrijdag 27 april 2018 08:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee joh, dat was voor de vrijlating van linda en ivan gisteren...hoewel de bewoners wel tinten van oranje ineens aan hadden
Ja, dat is wel een groot feest waardquote:Op vrijdag 27 april 2018 08:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was geloof ik voor het 'welkom thuis' feestje van die zure en Ivan
IK heb net de trapleuning geschilderd, heb gisteren de kwast en de verf maar weer eens tevoorschijn gehaald.quote:Op vrijdag 27 april 2018 08:12 schreef pullup het volgende:
Bij Batsy is het warm genoeg
[ afbeelding ]
Man man man wat een saaie bende daar. Ik ga eens kijken of er op de vrijmarkt nog wat te scoren is
Nog een paar weekjesquote:Op vrijdag 27 april 2018 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een groot feest waard
Had het eerder gesnapt als ze de vlag uit hadden gehangen als ze er uit gingen
Dank je wel, maar voor queen bats neem ik niets, ga ik over me nekquote:Op vrijdag 27 april 2018 08:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
GM Cos
Queen Batsie
neem ruim![]()
[ afbeelding ]
ehmmmquote:Op vrijdag 27 april 2018 08:29 schreef Paule33 het volgende:
http://static1.7sur7.be/s(...)/media_l_3954492.jpg
Deze Dame is voor mij de best koningen die ik mee gemakt had,
een tolerante,lieve dame,die gaat zelfs met fiets boodschappen doen.
Haar honden wassen of zoals hier naar een Mosquée gaat omkleden als een
Arabische vrouw,zonder schoenen ook nog!Reine Juliana![]()
![]()
Ik mag haar heel erg en hoop dat ze blijft nog goed gezond.![]()
![]()
dat weet ik, maar Reine Juliana is al een tijdje overleden.....quote:Op vrijdag 27 april 2018 08:34 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Reine is vertaling van koningen ,haha...
nee,serieus...oh man..quote:Op vrijdag 27 april 2018 08:35 schreef Verida het volgende:
[..]
dat weet ik, maar Reine Juliana is al een tijdje overleden.....
koelere Dottquote:Op vrijdag 27 april 2018 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel, maar voor queen bats neem ik niets, ga ik over me nek
ja maar ik weet het niet,ik bedoel de moeder van Alexandre,quote:
dat is beatrix....omg Paule dat bats nu zegt dat wilhelmina de moeder van beatrix is, maar ik had jou hoger ingeschatquote:Op vrijdag 27 april 2018 08:38 schreef Paule33 het volgende:
[..]
ja maar ik weet het niet,ik bedoel de moeder van Alexandre,
ze was in eind 2017 naar Abu Dahbi..lange vliegtuig ook..
Beatrix is de moeder van Alexanderquote:Op vrijdag 27 april 2018 08:38 schreef Paule33 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 april 2018 08:38 schreef Paule33 het volgende:
[..]
haha ,foutje van mij,sorryquote:
Stond pas in de Story. Ze is fan van Rienkquote:Op vrijdag 27 april 2018 08:41 schreef Paule33 het volgende:
[..]
haha ,foutje van mij,sorry
ik bedoel Beatrix dus,gelukkig..
ik ben niet goed wakker,denk ik..![]()
staat ook op de foto met geen schoenen,
nee,serieus??quote:Op vrijdag 27 april 2018 08:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Stond pas in de Story. Ze is fan van Rienk
quote:Op vrijdag 27 april 2018 08:44 schreef Paule33 het volgende:
[..]
nee,serieus??
dus ik ben ook nu Rink fan..
als het Beatrix die het zegt dan alles goed ook!!!![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2018 08:41 schreef Paule33 het volgende:
[..]
haha ,foutje van mij,sorry
ik bedoel Beatrix dus,gelukkig..
ik ben niet goed wakker,denk ik..![]()
staat ook op de foto met geen schoenen,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2018 08:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Daarom mag ze niet weg van Huubquote:
Ja voor de onderkant, de bovenkant is niks meerquote:
Ik denk dat de onderkant ook niet veel soeps isquote:Op vrijdag 27 april 2018 08:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja voor de onderkant, de bovenkant is niks meer
Helemaal uitgewoondquote:Op vrijdag 27 april 2018 08:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat de onderkant ook niet veel soeps is
Die blijft janken dat het niet eerlijk is dan.quote:Op vrijdag 27 april 2018 08:59 schreef Poezewoes het volgende:
Hoe zou Romy zijn, als zij op de bank komt?
Die wordt volgens mij helemaal gek.
Kan een huzaar met paard zo naar binnen galloperen, die ze nooit meer terug vindenquote:
En Romie gisteren nacht zegt tegen Cemal dat hij behoorlijk stinkt..quote:Op vrijdag 27 april 2018 09:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die blijft janken dat het niet eerlijk is dan.
Cemal is ook een vies menneke, komt uit bed, kleedt zich aan en klaar. Geen druppel water gezien.
Cemal haat douchen zei hij.quote:Op vrijdag 27 april 2018 09:02 schreef Paule33 het volgende:
[..]
En Romie gisteren nacht zegt tegen Cemal dat hij behoorlijk stinkt..
quote:Op vrijdag 27 april 2018 09:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Cemal is ook een vies menneke, komt uit bed, kleedt zich aan en klaar. Geen druppel water gezien.
Denk dat ze wel 'n peleton kan hebbenquote:Op vrijdag 27 april 2018 09:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kan een huzaar met paard zo naar binnen galloperen, die ze nooit meer terug vinden
En die twee luie wijven vertelde gisteravond nog dat ze om 8:45 moesten opstaan. kijkquote:
Waarom moesten ze vroeg op?quote:Op vrijdag 27 april 2018 09:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En die twee luie wijven vertelde gisteravond nog dat ze om 8:45 moesten opstaan. kijk
ze liggen dan
quote:Op vrijdag 27 april 2018 09:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk dat ze wel 'n peleton kan hebben
Denk dat ze wel meer dan een peloton heeft versletenquote:Op vrijdag 27 april 2018 09:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk dat ze wel 'n peleton kan hebben
Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 27 april 2018 09:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Denk dat ze wel meer dan een peloton heeft versleten
Militair natuurlijkquote:Op vrijdag 27 april 2018 09:10 schreef Paule33 het volgende:
[..]
peleton in militaire of in cavelerie/wielrennen?
Bonjour cher ami!
quote:Op vrijdag 27 april 2018 08:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Fritsie ik was gisteren serieus in jouw Oranje top30 getrapt, met je baldr op 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
je UIquote:Op vrijdag 27 april 2018 09:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet het Char, heb hier in 'n deuk gelegenquote:Op vrijdag 27 april 2018 09:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Fritsie ik was gisteren serieus in jouw Oranje top30 getrapt, met je baldr op 3
Handig gemaakt die trap, je zal maar niet goed wakker zijnquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2018 08:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Stond pas in de Story. Ze is fan van Rienk
Goedemorgen kanjer en thanks!quote:Op vrijdag 27 april 2018 09:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, ruzie van gisteravond ......![]()
[ afbeelding ]
Ruzie Romy en Cemal deel 1 - 26 april 2018.
x6ihcle
[ afbeelding ]
Ruzie Romy en Cemal deel 2 - 26 april 2018.
x6ihdk4
hey je bent er al weerquote:Op vrijdag 27 april 2018 09:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, ruzie van gisteravond ......![]()
[ afbeelding ]
Ruzie Romy en Cemal deel 1 - 26 april 2018.
x6ihcle
[ afbeelding ]
Ruzie Romy en Cemal deel 2 - 26 april 2018.
x6ihdk4
Liefst wel voordat Jessie komt want dan moet ze er strak uitzienquote:Op vrijdag 27 april 2018 09:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Batsie denkt dat dr snavel rimpels komen door het pijpen
Bas vraagt wanneer de botox frauw langs komt
..
Ik vind die bas nog steeds een vieze vuile gluiperd.quote:Op vrijdag 27 april 2018 09:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Bas komt weer gluren bij Slomy en Bats die zich aan het aankleden zijn.
Lust wel een tompoes maar niet ter ere van Queen Batsquote:Op vrijdag 27 april 2018 08:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
koelere Dott
neem gewoon, denk aan iets leuks
wit licht have fun..
wat mot je dan bij de koffie heute
Ze hebben toch elke week daar vergadering gehad voorheen? Wat lult die sukkel nou ....quote:Op vrijdag 27 april 2018 09:55 schreef Dotteke het volgende:
Cemal heeft nog 0 vergadering gehad in zijn leven, Linda iedere maandag
ben er ook al uit geweest, vind het altijd leuk zo vroegquote:Op vrijdag 27 april 2018 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lust wel een tompoes maar niet ter ere van Queen Bats![]()
Was net ff naar de kleedjes markt, klere wat is het al druk op de vroege morgen.
Bas slaat op de pannen
Ik nietquote:Op vrijdag 27 april 2018 09:56 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Romy zet de 2 liter fles met melk aan de mond.
(was net te laat met cappen)
Ja, dan is het meestal ook nog niet zo druk, maar dat viel tegen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 09:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ben er ook al uit geweest, vind het altijd leuk zo vroeg
Die crackers zijn ook nog steeds niet opquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:00 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Billy neemt weer ruim.
Soep, koffie en een slokje melk van Romy
Romy mag van mij wel 'n tik met een flinke balk krijgen, asociaal wijf dat het isquote:Op vrijdag 27 april 2018 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dan is het meestal ook nog niet zo druk, maar dat viel tegen.
Romy is weer super druk ppfffff
Rienk eet oude kaas gedipt in soja saus.quote:Op vrijdag 27 april 2018 09:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik niet
Rienkosan zit ook lekker aan het ontbijtje
[ afbeelding ]
Die trui is er toch één uit de handel?quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:00 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Billy neemt weer ruim.
Ontbijten met soep.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:00 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Billy neemt weer ruim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, en die gaat vanavond weer ongewassen terug de winkel inquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die trui is er toch één uit de handel?
Goedemorgen![]()
allen.
quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mannie heeft ook weer 'n rijke vent gevonden, kan ze de botox weer betalen...
Wat ziet ze er toch weer goedkoop uit
Komt die in Utopia 2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Het is maar voor 1 uurtje hequote:Op vrijdag 27 april 2018 09:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zou Ramona komen maandag, die zit in haar wittebroodsweken![]()
Ja vreselijk mens, dat mensen haar daar niet zat zijn met haar gegil en gekrijsquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Romy mag van mij wel 'n tik met een flinke balk krijgen, asociaal wijf dat het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
vroeger kreeg ze nog wel eens een zendercheck daarvoor, nu helemaal niet meerquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreselijk mens, dat mensen haar daar niet zat zijn met haar gegil en gekrijs
quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:17 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos allemaal een leuke Konings dag![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make trouble not war
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zow .. dikke felie
prestatie tegenwoordig
OT
Batsie gaat zo Friet klappon
Geeft hij de zegen?quote:Op vrijdag 27 april 2018 09:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik niet
Rienkosan zit ook lekker aan het ontbijtje
[ afbeelding ]
Hij vertelde over de verschillende betekenissen en interpretaties van het woord Nirvanaquote:
![]()
![]()
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat zegt ze al heel vaak en ook dat ze er zo n zin an heeft met reueueueueueueueumssssssssss maar voorlopig is ze nog steeds niet bezigquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]zow .. dikke felie
prestatie tegenwoordig
OT
Batsie gaat zo Friet klappon
Gaat hij dat binnenkort bezoeken?quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij vertelde over de verschillende betekenissen en interpretaties van het woord Nirvana
Toch maar geen tompouce. Bedankt Struiszquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Cjumiel
komt werkelijk geen normaal woord uit \ beetje bijdehand doen .. in de keuken
iets afspoelen wat lummelen ..
ga gvdmm je PIKK en je naad eens wassen smeerlap
ipv in de keuken .. met eten bezig zijn
gatverdammme wat een smerige volk is het daar
Als het tot een TV-format teruggebracht kan wordenquote:
swaffelen. Je moet wat he?quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:28 schreef schizolientje het volgende:
Wat is Rienk met die bank aan het doen>????
het is misschien is van deze tijdquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch maar geen tompouce. Bedankt Struisz
Nee, ik lees hier dat hij ze aan het swaffelen is.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:33 schreef Mjelleke het volgende:
Is die Rienk nu de hele banken aan t slopen?
dat zit er wel in, het is al een klus om die kussens er omheen te krijgen laat staan zo n hele bank hoes. Maar wie heeft er bedacht dat het gewassen moest, heeft hij er op geplast in zijn slaap of zoquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zou toch mooi zijn als Rienk die hoezen te heet wast en ze niet meer passen straks
Misschien willen ze het nog verkopen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:42 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat zit er wel in, het is al een klus om die kussens er omheen te krijgen laat staan zo n hele bank hoes. Maar wie heeft er bedacht dat het gewassen moest, heeft hij er op geplast in zijn slaap of zo
Is volgens mij 'n dwaas idee van Rienkquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:42 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat zit er wel in, het is al een klus om die kussens er omheen te krijgen laat staan zo n hele bank hoes. Maar wie heeft er bedacht dat het gewassen moest, heeft hij er op geplast in zijn slaap of zo
Ze zijn al eerder gewassen, door Linda.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zou toch mooi zijn als Rienk die hoezen te heet wast en ze niet meer passen straks
Ik gok voor de verkoop.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:42 schreef schizolientje het volgende:
[..]
als ze hem nog gefatsoeneerd krijgen goed plan maar ik heb er een hard hoofd inquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien willen ze het nog verkopen.
ja alleen de kussenhoezen, niet die hele bank uit elkaar gehaaldquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn al eerder gewassen, door Linda.
Laat Rienkosan maar schuiven. Zolang het geen elektra isquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
als ze hem nog gefatsoeneerd krijgen goed plan maar ik heb er een hard hoofd in
van de hele bank of alleen de kussensquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn al eerder gewassen, door Linda.
ondanks het karwei, vind ik het altijd wel lekker, eens in het half jaar ofzo, lekker wasverzachtergeurtje er weer inquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:42 schreef schizolientje het volgende:
[..]
GMquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is volgens mij 'n dwaas idee van Rienk
Morgen!quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:02 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik zie liever caps van Bats met haar reptielentongetje [ afbeelding ] voor haar eigen topic
En maar zeiken over de twins!quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:49 schreef Bramenstruik het volgende:
Bats en Reums zijn weer tweeling vandaag, dezelfde broeken, wordt je toch moe van, dat krampachtige gedoe
het is een behoorlijke lap jaquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Morgen!
Lol, en dat noem je een tongeTJE?
Ja, af en toe proberen ze zichzelf zo op te hemelen en vergeten dan helemaal dat ze eigenlijk moeten slijmen.....voor maandag.....quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mannie heeft ook weer 'n rijke vent gevonden, kan ze de botox weer betalen...
Wat ziet ze er toch weer goedkoop uit
Goh, die is ook een stuk voller geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Haha het mooie was dat Billy teleurgesteld klonk toen Romy niet de trui aandeed die Billy dacht dat ze aan zou doen. Maar het is te triest voor worden inderdaad. Alles om maar aan de buitenwereld te laten zien hoe goed hun 'vriendschap' isquote:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Volgens mij is in ieder geval Marjet zich weer behoorlijk aan het inlikken bij vooral Cemal.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, af en toe proberen ze zichzelf zo op te hemelen en vergeten dan helemaal dat ze eigenlijk moeten slijmen.....voor maandag.....
Een échte sukerdaddy! Zielig hoopje ellende is zij.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Goh, die is ook een stuk voller geworden.
Oh, tuurlijk die is nu nog het belangrijkst.....quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij is in ieder geval Marjet zich weer behoorlijk aan het inlikken bij vooral Cemal.
Als je daar zó je best voor moet doen dan is het zo nep als maar zijn kan.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:57 schreef yaello het volgende:
[..]
Haha het mooie was dat Billy teleurgesteld klonk toen Romy niet de trui aandeed die Billy dacht dat ze aan zou doen. Maar het is te triest voor worden inderdaad. Alles om maar aan de buitenwereld te laten zien hoe goed hun 'vriendschap' is
Dan ben ik er óók een hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:00 schreef yaello het volgende:
Billy vind iemand een echte utopiaan als je alles hebt meegemaakt.
Ze kan veél te goed met Lot dus liever helemáál niemand voor haar. Erg hard van me maar heb de pest aan dat wijf.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:01 schreef yaello het volgende:
Billy wéér over Jessie. Ik hoop toch zo dat Charlotte maandag komt en niet Jessie. Wat zal ze dan teleurgesteld zijn
Vond je het een hoogstaand gesprek? 😜quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga het hele gesprek in de caravan van gisteravond nog wel even monteren,
hier alvast nog een stukje, over de plannen van Cemal en Romy na Utopia .....![]()
[ afbeelding ]
Romy en Cemal over buiten.
x6ii9hz
Ze noemt hem opeens ook Jes en inderdaad niets dan goeds over hem.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:03 schreef ThunderBitch het volgende:
Hahaha, Billy probeert (mocht hij inderdaad komen, wat ik dom van hem zou vinden) Jessie gunstig te stemmen met alles wat ze zegt. Hij moet vooral het gevoel hebben dat ze hem waardeert en niets kwalijk neemt, etc etc.....
Ten eerste zit ik niet op Jessie te wachten, tenzij hij Billy komt afbranden,
Als hij een beetje wijs is komt hij niet, hij heeft zichzelf niet mooi erop gezet en hoe eerder mensen dat vergeten hoe beter......quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:03 schreef ThunderBitch het volgende:
Hahaha, Billy probeert (mocht hij inderdaad komen, wat ik dom van hem zou vinden) Jessie gunstig te stemmen met alles wat ze zegt. Hij moet vooral het gevoel hebben dat ze hem waardeert en niets kwalijk neemt, etc etc.....
Ten eerste zit ik niet op Jessie te wachten, tenzij hij Billy komt afbranden,
Ze doet alsof ze veel te goed kan met Charlotte. Die vriendschap is ook zo nep als wat. Toen Billy voor de tweede keer Utopia in kwam, hadden ze al een hele lange tijd geen contact meer gehad dacht ikquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze kan veél te goed met Lot dus liever helemáál niemand voor haar. Erg hard van me maar heb de pest aan dat wijf.![]()
Romy tot 2x toe: Bil, sta je wel helemaal recht met je rug?
Wow, dat zou inderdaad helemaal niet kunnen kloppen met mijn levenservaring.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tis maar de vraag wat die del onder alles verstaat
Behoorlijk wat geld weggesluisd dus zal hij echt zijn gezicht daar niet meer laten zien. Denk ook dat hij bang is dat Marjet hem dan weer gaat stalken want ze had het zó gezellig met hem in dat ene uurtje. Je weet hoe ze over Honza sprak toen ze die 5 minuten gezien had.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als hij een beetje wijs is komt hij niet, hij heeft zichzelf niet mooi erop gezet en hoe eerder mensen dat vergeten hoe beter......
quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze noemt hem opeens ook Jes en inderdaad niets dan goeds over hem.
Klopt, hij is goed buiten beeld gebleven en heeft niet veel negatieve aandacht gehad van hun gedoe uit Utopia. Waarom zou hij het allemaal op de waagschaal leggen, denk ik dan.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als hij een beetje wijs is komt hij niet, hij heeft zichzelf niet mooi erop gezet en hoe eerder mensen dat vergeten hoe beter......
Lot en haar vriendin deden anders alsof ze haar zó hadden gemist. En spraken weer af voor 'buiten'.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:07 schreef yaello het volgende:
[..]
Ze doet alsof ze veel te goed kan met Charlotte. Die vriendschap is ook zo nep als wat. Toen Billy voor de tweede keer Utopia in kwam, hadden ze al een hele lange tijd geen contact meer gehad dacht ik
Ojee, ook dat nog. Pffff... als hij komt neem ik hem helemaal niet serieus.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Behoorlijk wat geld weggesluisd dus zal hij echt zijn gezicht daar niet meer laten zien. Denk ook dat hij bang is dat Marjet hem dan weer gaat stalken want ze had het zó gezellig met hem in dat ene uurtje. Je weet hoe ze over Honza sprak toen ze die 5 minuten ontmoet had.
Maar ze gunde andere meer de winst dan Billy. Ik geloof niet zo in die praatjes van ik heb je gemist en ik zie je buiten. Zeker bij Billy niet.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lot en haar vriendin deden anders alsof ze haar zó hadden gemist. En spraken weer af voor 'buiten'.
ik mocht hem, moest om hem lachen, maar oplichtertje, geen respect voor hoe het daar gedaan heeftquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[..]
Klopt, hij is goed buiten beeld gebleven en heeft niet veel negatieve aandacht gehad van hun gedoe uit Utopia. Waarom zou hij het allemaal op de waagschaal leggen, denk ik dan.
Maar goed, misschien krijgt hij een lekker bedrag ervoor of hij moet. Hoop dat hij niet komt. Zou haar gezicht wel willen zien. Ze zit er toch al zo lang? Kandidaten genoeg.![]()
Kan me niet voorstellen dat iemand heel lang vrienden is met Billy.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:07 schreef yaello het volgende:
[..]
Ze doet alsof ze veel te goed kan met Charlotte. Die vriendschap is ook zo nep als wat. Toen Billy voor de tweede keer Utopia in kwam, hadden ze al een hele lange tijd geen contact meer gehad dacht ik
Zei Lot dat?quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:11 schreef yaello het volgende:
[..]
Maar ze gunde andere meer de winst dan Billy. Ik geloof niet zo in die praatjes van ik heb je gemist en ik zie je buiten. Zeker bij Billy niet.
zat "soortgenoten"quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand heel lang vrienden is met Billy.
Ik mocht hem al snel niet. Vanaf het moment dat hij Cees bedreigde, dat die maar moest oppassen met hem. Cees zei tegen hem dat hij de hele dag met een mapje rondliep en verder niets deed.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik mocht hem, moest om hem lachen, maar oplichtertje, geen respect voor hoe het daar gedaan heeft
Billy sluit alleen maar vriendschappen uit opportunistische overwegingen en laat ze zodra ze er geen profijt meer van heeft vallen als een baksteen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand heel lang vrienden is met Billy.
Helemaal met je eens. Hij voelde zich een hele kerel daar. In bed was dat wel anders.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik mocht hem al snel niet. Vanaf het moment dat hij Cees bedreigde, dat die maar moest oppassen met hem. Cees zei tegen hem dat hij de hele dag met een mapje rondliep en verder niets deed.
Vanaf toen had hij voor mij afgedaan. Kon een enkele keer ook om hem lachen, waarom niet.
Dan hebben we Cemal nog die alles recht lult wat krom is, gewoon omdat hij niet beter weet.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zó zien wij haar inderdaad altijd. Niks nodig van iemand? Dan ook geen vriendschap.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Billy sluit alleen maar vriendschappen uit opportunistische overwegingen en laat ze zodra ze er geen profijt meer van heeft vallen als een baksteen.
O, dat is erg goed nieuws, heb ik niet meegekregen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:14 schreef yaello het volgende:
[..]![]()
![]()
Romy en Cemal gunde ze het meer. En Laura had hetzelfde. Was een gesprek in de Beauhut
Daar was Billy de man. Jessie hoefde alleen maar te gaan liggen en ze besprong hem alquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Hij voelde zich een hele kerel daar. In bed was dat wel anders.
Nee zeker niet, en de "hoogtepunten" heb ik al apart gemonteerd, dus ik bespaar mij de moeite ..quote:
Zeker weten. Het is net een spons, zuigt alles op wat ze van een ander kan gebruiken en dan ben je niet meer van nut, totdat ze je weer nodig heeft, dan ben je de bovenste beste en haar bestie allertijden.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Billy sluit alleen maar vriendschappen uit opportunistische overwegingen en laat ze zodra ze er geen profijt meer van heeft vallen als een baksteen.
de eerste dag wilt zij alleen jessie die komen moet en hij zo intelligent was en hij weet van allesquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze kan veél te goed met Lot dus liever helemáál niemand voor haar. Erg hard van me maar heb de pest aan dat wijf.![]()
Romy tot 2x toe: Bil, sta je wel helemaal recht met je rug?
Onder voorbehoud.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb de laatste paar dagen niets gevolgd, is er al bekend welke oud-bewoners komen voor wie ?
Emil maar weer?quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Onder voorbehoud.
Romy -Ramona,
Cemal-Cees,
Bas-Do,
Demi-Senna,
Fay-Chipp,
Mehmet-Madi,
Linda-José,
Billy-Jessie,
Ivan-?
Echt niet. De laatste tijd doet ze net alsof ze hard gewerkt heeft (met haar aardappels snijden etc) bah bah bah. Heeft alles aan gedaan om onder werken uit te komen, met haar 1e jaar, we hadden niets, sliepen op strok, etc etc hoofd.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Bats nu beweren dat zij in één altijd de aardappels waste.
Ik las hier dat Ivan het over Rob had.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Onder voorbehoud.
Romy -Ramona,
Cemal-Cees,
Bas-Do,
Demi-Senna,
Fay-Chipp,
Mehmet-Madi,
Linda-José,
Billy-Jessie,
Ivan-?
Thanks, leuk Cees ....quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Onder voorbehoud.
Romy -Ramona,
Cemal-Cees,
Bas-Do,
Demi-Senna,
Fay-Chipp,
Mehmet-Madi,
Linda-José,
Billy-Jessie,
Ivan-?
Of Vicky.quote:
Ik dacht dat ik gister iets voorbij zag komen over dat Ivan Rob zou uitnodigen. Geen idee of dat klopt.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Onder voorbehoud.
Romy -Ramona,
Cemal-Cees,
Bas-Do,
Demi-Senna,
Fay-Chipp,
Mehmet-Madi,
Linda-José,
Billy-Jessie,
Ivan-?
Miss Ivan wil LauraB,,dat kanquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Onder voorbehoud.
Romy -Ramona,
Cemal-Cees,
Bas-Do,
Demi-Senna,
Fay-Chipp,
Mehmet-Madi,
Linda-José,
Billy-Jessie,
Ivan-?
Dat wijf voerde nooit een flikker uit. Alleen maar bezig met achter een pik aanlopen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Echt niet. De laatste tijd doet ze net alsof ze hard gewerkt heeft (met haar aardappels snijden etc) bah bah bah. Heeft alles aan gedaan om onder werken uit te komen, met haar 1e jaar, we hadden niets, sliepen op strok, etc etc hoofd.
Ik zie hem ook nog wel voor Victoria gaan ....quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik las hier dat Ivan het over Rob had.
Weet wie het zegt hè?quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Bats nu beweren dat zij in één altijd de aardappels waste.
En mocht Jessie wel komen, er kan heel veel gebeuren in 'n uurtje. Dus laten we hopenquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ojee, ook dat nog. Pffff... als hij komt neem ik hem helemaal niet serieus.
Ja, ik hoorde hem dat zeggen.......hiermee bedoelde hij niet stap in die trein dacht ik.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:23 schreef yaello het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gister iets voorbij zag komen over dat Ivan Rob zou uitnodigen. Geen idee of dat klopt.
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Weet wie het zegt hè?![]()
Was ook weer eens iemand van de oud-bewoners helemaal gek van Marjet. Weet ff niet om wie het gaat. En met Gina kon ze óók goed. Dat wijf stikt nog eens in d'r eigen slijm.
Dat was te merken ook. Hij kwam elke keer weer bij haar terug. Of hij was gewoon enorm bang voor haar.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:24 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat kletst die Cemal dat Jessie zo verliefd was op Billy (dat hij nog nooit zo verliefd was geweest). Het is dat we weten dat je moet interpreteren wat hij zegt.
Ik mag toch hopen dat hij die Rob niet bedoelde haha.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde hem dat zeggen.......hiermee bedoelde hij niet stap in die trein dacht ik.
ik denk geen Victoria,denk ik..quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik zie hem ook nog wel voor Victoria gaan ....
Goedemorgen Paule,quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:22 schreef Paule33 het volgende:
[..]
de eerste dag wilt zij alleen jessie die komen moet en hij zo intelligent was en hij weet van alles
de 2 dag komt zij vertelen ,nee geen jessie,ik denkt dat jessie NEE
gezegd miss via de regie..
quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En mocht Jessie wel komen, er kan heel veel gebeuren in 'n uurtje. Dus laten we hopen
dat het bezoek dan helemaal uit de hand loopt en Billy gedwongen wordt om Utopia te
verlatenZe heeft hem al eerder mishandeld
Hij kwam helemaal niet bij haar terug. Hij hield jammergenoeg zijn rug niet recht of zijn poot stijf als ze zichzelf weer aan hem aanbood of zo graag weer vriendjes wilde worden.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:25 schreef yaello het volgende:
[..]
Dat was te merken ook. Hij kwam elke keer weer bij haar terug. Of hij was gewoon enorm bang voor haar.
hij was een starfucker, dacht dat Billy heel wat voeten in de aarde had, had het programma niet gekeken, voordat ze terugkwam was hij heel geinteresseerd al, wist toen nog niet wat voor een bak ellende dat wasquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:25 schreef yaello het volgende:
[..]
Dat was te merken ook. Hij kwam elke keer weer bij haar terug. Of hij was gewoon enorm bang voor haar.
Wat was te merken? Dat hij bang voor haar was, was wel duidelijk. Ik zou ook bang zijn als ik een kerel was.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:25 schreef yaello het volgende:
[..]
Is Slomy dan ook bang voor haar?quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:25 schreef yaello het volgende:
[..]
Stond op dag 3 al onder de douche met die getrouwde kerel.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat wijf voerde nooit een flikker uit. Alleen maar bezig met achter een pik aanlopen.
Hij kroop al in elkaar als Billy haar arm op tilde onverwachtquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat was te merken? Dat hij bang voor haar was, was wel duidelijk. Ik zou ook bang zijn als ik een kerel was.
Paul.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Stond op dag 3 al onder de douche met die getrouwde kerel.
Bonjour lieve Cheaquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Goedemorgen Paule,kan ook wel leuke beelden opleveren natuurlijk.
Marjet hoeft niet te trouwen want 1 op de 3 huwelijken strand.
Heel even gaf ie om haar. Wel meer mensen trapten in haar charmeoffensiefquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij was een starfucker, dacht dat Billy heel wat voeten in de aarde had, had het programma niet gekeken, voordat ze terugkwam was hij heel geinteresseerd al, wist toen nog niet wat voor een bak ellende dat was
Ja.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:25 schreef yaello het volgende:
[..]
ja ik ookquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:29 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Heel even gaf ie om haar. Wel meer mensen trapten in haar charmeoffensief![]()
Is dat nieuws?quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, Billy is weer toe aan een vent ....
Precies, een slappe zak was het. Soms dacht ik, nu gaat hij het niet meer pikken en dan was het weer anders. Lijkt wel een beetje op de relatie Romy/Billy. Ook in deze relatie neemt ze haar prooi in de houdgreep en laat niet los totdat de ander weer in het gareel loopt.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij kwam helemaal niet bij haar terug. Hij hield jammergenoeg zijn rug niet recht of zijn poot stijf als ze zichzelf weer aan hem aanbood of zo graag weer vriendjes wilde worden.
Het wisselt per dag.quote:
Hij komt aan die mening door de leugens van Marjet.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:24 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat kletst die Cemal dat Jessie zo verliefd was op Billy (dat hij nog nooit zo verliefd was geweest). Het is dat we weten dat je moet interpreteren wat hij zegt.
Ook mannen verwarren neuken met liefde, zij het heel even.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:29 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dus Slomy is ook een slappe kut?quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Precies, een slappe zak was het. Soms dacht ik, nu gaat hij het niet meer pikken en dan was het weer anders. Lijkt wel een beetje op de relatie Romy/Billy. Ook in deze relatie neemt ze haar prooi in de houdgreep en laat niet los totdat de ander weer in het gareel loopt.
Ik ben die beelden ook zo zat van dat geouwehoer over hoe het was en al dat gebazel.
Was voor de gemakkelijke seks hoor, nergens anders voor.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:25 schreef yaello het volgende:
[..]
Wat ze beweert, maar wij in de COS weten wel beterquote:
Als hij al van plan was op te komen en hij hoort dit allemaal, kan ik me voorstellen dat hij weer bang wordt van dat mens. Deja vu.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij komt aan die mening door de leugens van Marjet.
En wéér moeten we horen dat Marjet alweer 1 jaar vrijgezel is! Ze heeft daar bewust voor gekozen.Ik lig in een deuk hier wat dat wijf allemaal beweert over Jessie.
![]()
![]()
Nee, neuken deden ze langer dan dat er "liefde" wasquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ook mannen verwarren neuken met liefde, zij het heel even.
Yep, Jessie had ze bij de balls en Romy pakt ze op emoties.quote:
Kom op zeg.....juist als ze geen vriendjes meer waren is het een kwestie van volhouden . Maar hij werd zelf dan steeds vriendelijker tegen haar en deed dat bewust......gaf haar een aai ging weer naast haar zitten of een knuffel geven......quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij kwam helemaal niet bij haar terug. Hij hield jammergenoeg zijn rug niet recht of zijn poot stijf als ze zichzelf weer aan hem aanbood of zo graag weer vriendjes wilde worden.
Klopt, omdat je zonder liefde net zo makkelijk kunt neuken. Hij hoefde er sowieso niet veel voor te doen. Hield net zo makkelijk zijn apneu apparaat op.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:33 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Nee, neuken deden ze langer dan dat er "liefde" was
De meesten vinden haar 'gefladder' wel grappig maar later voelen ze de handboeien en kunnen dan nog moeilijk loskomen van haar.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:29 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ze had/heeft echt geen eigenwaarde. Mijn vriendin had dat apparaat allang het huis uitgetiefd als ik dat zou doenquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, omdat je zonder liefde net zo makkelijk kunt neuken. Hij hoefde er sowieso niet veel voor te doen. Hield net zo makkelijk zijn apneu apparaat op.
hij was niet zo verliefd maar hij was van haar verassen omdatquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:33 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Nee, neuken deden ze langer dan dat er "liefde" was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |